چهار تلویزیون ال جی خطا شما باید به هیچ وجه بسازید

lg tvبه هر صورت تلویزیون ال جی UP7500 دارای نرخ فرکانس 60 هرتز است که می توان تصویر با نرخ 60 بار در ثانیه بازنمایش کند. این تلویزیون ال جی به خوبی نویز و بلور در تصاویر سریع را بر می داردو کارایی بالایی در نمایش تصاویر پر سرعت در نرخ 60 و کمتر دارد. صدا در این تلویزیون 20 وات است که این میزان از صدا با دو اسپیکر منتشر می شوند و هر کدام هم توان 10 وات را دارند. در این تلویزیون از فرمت های دالبی دیجیتال و DTS پشتیبانی می شود و وجهی همه جانبه به صدا می بخشند. تلویزیون UP7500 دارای پورت HDMI با قابلیت بازگشت صوتی است و کیفیت صدای مطلوبی با این تلویزیون در زمان انتشار صدا بر روی ساندبار ها پخش می شود. تلویزیون UP7500 دارای 2 پایه در کناره ها می باشد. این تلویزیون پایه کنار بوده و پایه ها وزن تلویزیون را به خوبی نگه می دارند. میزان حاشیه پنل کم بوده و جذابیت زیادی را در زمان نمایش تصویر ایجاد می کند. ضخامت قاب این تلویزیون به نسبت کم است و در زمانی که تلویزیون بر روی دیوار نصب باشد زیاد جلوه نمی کند. پورت ها هم در قسمت کناره قاب و هم در قسمت پشت قاب تلویزیون قرار گرفته اند که در هر صورت دسترسی به آن ها راحت می باشد. این تلویزیون دارای رنگ مشکی است که با هر دکوراسیونی همسانی خواهد داشت.

M16 به پرادزشگری است که ال جی آنرا “آلفا 9” را می خواند.

lg tvدر این مقاله تلویزیون های 2018 ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم. آغاز 2018 شروعی عالی حداقل برای دوستداران تلویزیون های ال جی است. تمامی اطلاعات ذکر شده در مورد تلویزیون های 2018 ال جی که ادامه آمده، مستقیما توسط ال جی ارائه شده است. تولید کننده ی کره جنوبی اولین دیدگاهش به تکنولوژی های آینده را برای برخی از رسانه ها در CES 2018 و در رویداد خبری دیگر که در مارس 2018 در در کره جنوبی برگزار شد، ارائه داد. M16 به پرادزشگری است که ال جی آنرا “آلفا 9” را می خواند. تلویزیون اولد W8 ال جی: در بالای لیست تلویزیون های 2018 ال جی، W8 OLED قرار گرفته است. که ارتقا کلی نسبت به OLED 2017 W7 داشته است. به گفته ال جی، تصویر و امکانات مشابه W7 را بهمراه دارد. علاوه بر آن از پردازنده جدید آلفا 9، سینمای 4K HDR و HFR در آن استفاده می شود. همچنین انتظار می رود که ساندبار 60 واتی 4.2 دالبی داشته باشد و دستیار گوگل در WebOS گنجانده شده باشد.

از دست ندهید
نه جملات الهام‌بخش درباره تلویزیون ال جی

لیست قیمت تلویزیون های ال جی ؛ در میان انواع سازنده های تلویزیون ، ال جی به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان در طی چند سال اخیر انتخاب شده است . متنوع ترین تلویزیون های و متنوع ترین قیمت ها را می توان در میان انواع تلویزیون های ال جی مشاهده کرد . ال جی در تولید تلویزیون هایش از ارزان قیمت ترین تلویزیون گرفته تا گران قیمت را شامل می شود . تلویزیون های ال جی با کیفیت بالا و تنوع بی تظیر توانسته اند میزبان اکثر خانه های امروزی شوند . درست است که سامسونگ و سونی و پاناسونیک و شارپ نیز در این میان نقش بسزایی داشته اند و در بازار سهم بسزایی دارند و نمی توان از کیفیت بالای این محصولات نیز چشم پوشی کرد. تلویزین های ال جی در مدل های متنوع تولید شده اند و خریداران می توانند آنها را در رده های مختلف قیمتی بیابند. تلویزیون های ال جی آنچنان تنوع بالایی دارند که در دو پست جداگانه قرار گرفته اند.

در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم.

از حق نگذریم، تفاوت محسوسی بین کیفیت تصویر QLED و نانوسل، به چشم نمیخورد. الجی معتقد است که تلویزیون نانوسل درجه سیاهی به مراتب بهتری نسبت به تلویزیونهای LED دیگر دارد. در عین حال، کسی که به دنبال بهترین Black Level است، به سراغ بهترین گزینه، یعنی خرید تلویزیون OLED خواهد رفت. بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2019 و 2020 در ادامه این مقاله، عنوان شده اند تا کار انتخاب و خرید برای شما آسان شود. در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم. در ساخت این مدلها از نور پس زمینه جانبی (Edge) استفاده میشود. LED های سفید نصب شده در دور تا دور پنل LCD، با نورافشانی خود، تصویر را روشن میکنند. برخی مدلها میتوانند نورافشانی این دستههای LED سفید را برای بهبود کنتراست، به صورت جداگانه کم و زیاد کنند. تلویزیون LG ال ای دی در مدلهای 8K، فور کی و Full HD ساخته میشود. هم اکنون، محتوای 8K کافی به شکل فیلم، سریال و مستند در دسترس وجود ندارد.

از دست ندهید
10 راز و راهکار برای افزایش طول عمر یخچال

قیمت تلویزیون ال جی

تلویزیون Up7550 یکی از تلویزیون های تولیدی شرکت ال جی است. این تلویزیون در سایز 55 اینچ تولید شده است که می تواند یک انتخاب مناسب برای شما و استفاده روزمره باشد. آنچه که باید بدانید این است که ال جی به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه تولید محصولات الکتریکی فعالیت می کند. تلویزیون Up7550 نیز دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت فورکی است. در این بخش می خواهیم شما را با مشخصات تلویزیون Up7550 آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. همانطور که گفتیم، این تلویزیون دارای صفحه نمایش 55 اینچ است و البته که کیفیت تصویر فورکی باعث شده است که عده بسیاری علاقه مند به خرید این تلویزیون باشد. این تلویزیون همچنین از رزولوشن 3840 در 2160 پشتیبانی می کند و همین هم باعث شده است که کیفیت در آن چهار برابر بهتر از سری های قبل است. آنچه که باید بدانید این است که ال جی این تلویزیون را به فناوری Active HDR نیز مجهز کرده است.

lg tvال جی در واقع این تلویزیون را به فناوری ALLM مجهز کرده است که شما توسط آن به آسانی می توانید بازی را اجرا کنید. اینکه تصاویر واقع و صدایی فراگیر حین بازی برای شما مهیا شود در واقع آرزوی تعداد بسیاری از گیمر هاست. یکی از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون سیستم صوتی آن است که دارای دو کانال و توان صوتی برابر با 20 وات می باشد. اگر این قدرت صدا برای شما کافی نیست، می توانید در کنار این تلویزیون یک ساندبار برای خود خریداری کنید. البته ال جی این تلویزیون را برای شما با بلوتوث به ساندبار متصل خواهد کرد. کیفیت دالبی صدا باعث می شود که صوت با وضوح عالی به تماشاگر برسد. همچنین این تلویزیون از فناوری دالبی اتموس هم پشتیبانی می کند که در نهایت صدایی دقیقا مشابه با صدای سینما به شما خواهد داد. ال جای این صداها را با توجه به محتوایی که در حال پخش است تغییر می دهد و این به شما کمک می کند که یک تجربه عالی در زمینه دیدن فیلم و یا حتی مسابقه های فوتبال داشته باشید.

از دست ندهید
چگونه یک یخچال سامسونگ را بدون خرج کردن دست و پا اجاره کنیم

ال جی Tv

lg tvمنوی اصلی این صفحه نمایش که در برگیرنده تمام امکانات است و روی صفحه اصلی پدیدار میشود قابلیت ویژه ای را داراست که کاملا قابل جابه جایی و شما با بازکردن هر برنامه میتوانید به منوی اصلی دسترسی داشته باشید و هر کاری را که به آن نیاز دارید همزمان انجام دهید. به لطف این سیستم عامل میتوانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و از کاراییهای دستگاه تلویزیون بهره ببرید. LG Store از کاربردیترین امکانات تلویزیون و پورتال رسمی شرکت ال جی است که به شما این امکان را میدهد تا به دانلود و راه اندازی انواع برنامههای تلویزیونی و اپ گوناگون بپردازید و به تماشای پر بازدیدترین برنامه بپردازید. با استفاده از این سیستم عامل میتوانید به کلی ترین برنامههای پیشرفته جهان Youtube ،Netfilix، Facebook،Twitter و… دسترسی راحت داشته باشید و پخش ویدیوهای گوناگونی را نظاره گر باشید. در این اسمارت تی ویها دستیارهای صوتی داخلی گوگل و الکسا تعبیه شده اند تا پیگیر فرامین صوتی و اجرای دستورات شما باشند و کارهای شمارا سریعتر پیش ببرند.

همواره یکی از مشکلات خریدارن به خصوص تلویزیون اطلاع نداشتن از مشخصات دقیق و قیمت آن می باشد. و در کل هر اطلاعاتی که برای خرید یک تلویزیون لازم است خریدار بداند ارائه دهیم. 2160 پیکسل بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro، HLG Pro نیز در تلویزیون LG 4K HDR TV 55UN8060 میسر است. ال جی به منظور افزایش کنتراست و زاویه دید تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UN8060 از قابلیت Ultra HD کمک گرفته است. به لطف استفاده از پردازنده ی جدید 4 هسته ای شاهد حذف کامل نویز تصاویر و افزایش سرعت و دقت تصاویر در تلویزیون جدید ال جی مدل LG 4K UHD HDR TV 55UN8060 هستیم. ال جی در تلویزیون جدید خود از سیستم صوتی Ultra Surround بهره گرفته و می تواند صدایی شفاف و واضح را به کاربر منتقل نماید. تلویزیون مقرون به صرفه ی ال جی از هوش مصنوعی AI ThinQ برای تشخیص و اجرای فرمان های صوتی بهره گرفته است.

از دست ندهید
هفت دلیل محکم برای اجتناب از یخچال فریزر

بعد از خرید تلوزیون چند اینچی پیدا کردن مکان مناسب برای نصب و راه اندازی تلوزیون امری بسیار مهم است. و در بسیاری ازمنازل و مکان های که نیازمند به تلوزیون هستند به دلیل کمبود فضا تلوزیون را به دیوار نصب میکنند. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید مکان مناسب برای نصب تلوزیون می باشد تلوزیون باید در راستای چشم شما باشد و یک زاویه دید مناسب نسبت به آن داشته باشید. تلوزیون اگر قراراست در اتاق نشیمن نصب شود باید در راستای مبلمان قرار بگیرد که دید را برایتان راحتتر کند که هم در هنگام نشستن و هم در زمان دراز کشیدن دید را راحت تر کند. حالت خودکار: نور ۱- روشن/ خاموش (Power): برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده میشود. ۲- صرفه جویی برق (Energy Saving): برای صرفه جویی در مصرف برق استفاده می شود و دارای ۶ حالت است. LCD را متناسب با نور محیط تنظیم میکند. حالت خاموش: نور و مصرف برق دستگاه در حالت عادی است.

دیدگاهتان را بنویسید