مقایسه تلویزیون سونی با تلویزیون ال جی

lg tvصفحه نمایشهایی که تصاویر را با فناوری 8K اجرا میکنند در برترین سطح قرار دارد. تلویزیونهای الجی با پنل صفحه نمایش OLEd, LCD, LED تصاویر را با کیفیت 8k, 4K, Full HD, HD و SD به نمایش درمیآورند. تلویزیونهای سونی نیز با پنل OLEd, LCD, LED از فناورهایر8K , 4K, Full HD, مولودیمال HD و ,SD پشتیبانی میکند. همه مدلهای الجی از فناوری NanoCell پشتیبانی میکنند. به همین دلیل عملکرد عالی دارند. اما همیشه روشنایی یکنواخت یا عملکرد HDR عالی را ارائه نمیدهند. به همین دلیل تلویزیونهای سونی برای پخش محتواهای ورزشی نسبت به تلویزیونهای الجی ارجحیت دارند. در تلویزیونهای سونی بکلایت بسیار کالیبره بوده و با کمترین نشت نور به همراه است. در حالی که مدلهای IPS و SUHD الجی پخش تصاویر تناسب لازم با فضاهای پرنور و یا خیلی کم نور را ندارد. همچنین حداکثر روشنایی در تلویزیونهای ال جی کم و غلظت مشکی در آنها نیز پایین است.

این محصول به راحتی از محتواهای 720P ،1080P ،4K پشتیبانی میکند. اما درست مانند دو محصول قبلی، این مدل نیز با سیگنالهای 8K سازگار نخواهد بود. طرفداران برند هواوی مطلب “ارزان ترین گوشی هواوی” را بخوانند. الجی NANO90 2021 تا زمانی که در حالت تصویر «بهینهساز بازی» باشد تاخیر ورودی بسیار کمی دارد. کمپانی الجی یک تنظیم جدید با نام Prevent Input Delay را در تلویزیونهای 2021 خود معرفی کرد. شما با تنظیم آن بر روی حالت «Boost» تاخیر ورودی را تا حدود 3 میلیثانیه برای محتوای 60 هرتزی در مقایسه با LG NANO90 2020 کاهش خواهید داد. با این حال، انجام این کار در محتوای 120 هرتز تأثیری ندارد. متأسفانه، فعال کردن ویژگی motion interpolation در حالت «بازی» تأخیر ورودی را تا حد زیادی افزایش میدهد. بنابراین انجام این کار برای گیمینگ پیشنهاد نمیشود. و اپ استور جایگزین شده است. ریموت کنترل مذکور دقیقا عملکردی مشابه با کنترل نسل قبلی دارد. شما میتوانید از دکمههای فیزیکی کنترل استفاده کنید یا از نشانگر حرکتی آن بهره ببرید.

از دست ندهید
درآمد خود را با این 5 نکات در مورد یخچال سامسونگ دو برابر کنید

قیمت تلویزیون ال جی

بهترین تلویزیون 4k ال جی مدلهای اولد است که البته قیمت بالاتری نسبت به سایر مدلها دارد. انواع مختلف تلویزیون 4k ال جی میتواند بهترین تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر برای کسانی باشد که میخواهند تجربهای تازه و هیجانی از تماشای فیلم داشته باشند. مدلهای مختلف تلویزیون سه بعدی ال جی قابلیت پخش تصاویر را با استفاده از عینکهای مخصوص به صورت سه بعدی دارند. اگر شما علاقهمند به تماشای فیلمها به صورت سه بعدی هستید با خرید تلویزیون سه بعدی ال جی میتوانید تجربهای فوق العاده برای خود رقم بزنید. 1- سیستم عامل ال جی وب او اس: ال جی در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل کاربر پسند وب او اس (Web OS) به همراه کنترل جادویی بهره گرفته است. این سیستم عامل قابلیتهایی پیشرفته، کنترل راحت، ساده و در عین حال سریع را دارد. 3- کیفیت صدا: تقویت صدا در تلویزیون ال ای دی ال جی به لطف بهرهگیری از فناوری Virtual Surround Plus است.

lg tvبنابراین اگر سهولت استفاده از سیستم عامل جزو اولویتهای مهم ما برای انتخاب و خرید تلویزیون هوشمند باشد، باید به سراغ محصولات الجی برویم. از نظر کیفیت تصویر نیز هر گزینه درخور توجه و تمجید است. الجی عرضه دهنده بهترین تلویزیونهای OLED بهشمار میرود. اما باید اعتراف کنیم که در این باره برگ برند در دستان سونی است. زیرا سونی با بهرهگیری از فناوریها و حالتهای مختلف تصویر عملکرد بهینهتری داشته و کیفیت بالاتری ارایه میدهد. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از نظر کیفیت تصویر در حالت اولیه یا کارخانه عملکرد سونی مطلوبتر است. پخش تصاویر در قاب صفحه نمایشهای خانگی سونی با تمام جزییات صورت میگیرد. همچنین پنل دستگاه روشنایی بیشتر و دقت بالاتری دارد. البته برای درک تفاوتهای موجود نیاز به دقت بالای است و در یک نگاه نمیتوانیم تفاوتهای موجود را آنچنان که باید درک کنیم. به هرحال در عرضه تولید سیستمهای صوتی و تصویری سونی از الجی پیشگامتر بوده و تجربه بالاتری دارد. بنابراین از برخی جهات نظیر کیفیت تصویر عملکرد بهتری دارد.

از دست ندهید
تمایز بین یخچال فریزر و موتورهای مانند google

lg tvسایر مدلهای تلویزیون از WiFi 5 پشتیبانی میکنند. پورت اترنت هنوز روی 100 مگابیت بر ثانیه محدود است. تنها تلویزیون OLED 8K الجی برای سال 2022، Z2 در سایزهای 77 و 88 اینچی است. 8K OLED امسال به طور قابل توجهی گرانتر از OLED 4K خواهد بود. G2 پیشرفتهترین تلویزیون OLED 4K الجیمیزان روشنایی بالاتر. این یک تلویزیون بسیار باریک و ظریف است که برای نصب روی دیوار طراحی شده است، از این رو “گالری OLED” نامیده می شود. G2 تا 97 اینچ عرضه خواهد شد. QNED99 یکی از دو مدل تلویزیون LCD 8K الجی در سال 2022 است. الجی ادعا میکند که سیستم کمنور منطقه miniLED (تا 2500 ناحیه) بهبود یافته است بنابراین میتوان کنتراست بالایی از این مدل انتظار داشت همچنین دارای پیشرفته ترین پردازنده ویدئویی ال جی است. QNED95 عضور دیگری از مجموعه تلویزیونهای السیدی 8K الجی برای سال 2022 است. این تلویزیون دارای یک پنل LCD 50/60 هرتز است اما همچنان HDMI 2.1 برای ورودیهای 8K دارد.

دارای نور پس زمینه بدون سوسو زدن در تمام سطوح روشنایی است که به کاهش فشار چشم کمک می کند و حرکت واضح به نظر می رسد. تمام ویژگی های بازی که طرفداران تلویزیون های ال جی از آن استفاده می کنند، مانند پهنای باند HDMI 2.1، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیرVRR ، پانل 120 هرتز و تاخیر ورودی کم را دارد. برخلاف LG C1 OLED، هیچ احتمالی برای سوختن دائمی وجود ندارد.متأسفانه، برخی از مشکلات یکنواختی با برخی از جلوه های صفحه در مرکز، حواس پرتی در حین ورزش دارد. اگرچه دارای یک پنل IPS مانند با نسبت کنتراست پایین بومی است، نور پس زمینه Mini LED کنترل بیشتری بر کاهش نور محلی ارائه می دهد که به بهبود کنتراست برای نمایش سیاهی های عمیق کمک می کند. با این حال، هنوز هم در اطراف اجسام روشن، هاله های زیادی وجود دارد که حین تماشای فیلم یا محتوای زیر نویس، حواس تان را پرت می کند.

از دست ندهید
استدلال های خلاص شدن از یخچال ال جی

تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ A2 را میتوان ابتکار شرکت الجی در سال 2022 به شمار آورد. کمپانی الجی با در نظر گرفتن شرایط بازار و قدرت خرید اکثریت جامعه، امکانات بهترین تلویزیون های اولد ال جی را در این مدل به کار برده است. و HLG درست همانند آنچه در بهترین تلویزیون های اولد ال جی مشاهده خواهید کرد، بهرهمند شوند. در زمینهی صوتی 40 وات قدرت پخش صدا همراه با فناوریهای صوتی همچون دالبی ویژن و دالبی اتموس تجربهی شنیداری فوقالعادهای برای کاربران تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ A2 رقم خواهد زد. ضمن اینکه فناوری Clear Voice III و پردازندهی حرفهای آلفا 9 صدای پخش شده از این تلویزیون را متناسب با محیط تقویت خواهند کرد. با خرید تلویزیون ارزان ال جی مدل A2 امکانات فوقالعاده ای در جهت ایجاد شرایط برای یک بازی هیجان انگیز فراهم است. این مدل از تلویزیون 2022 الجی با تازه سازی سریع تصاویر صحنههای اکشن را بدون لرزش و آرام نمایش خواهد داد.

تلویزیون ال جی

lg tvعملکرد متوسطی برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک دارد و این به دلیل نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ است. طیف رنگ وسیعی ندارد و به اندازه کافی برای ارائه یک تجربه واقعی HDR روشن نمی شود. 6 تلویزیون جدید 55 اینچ ال جی مدل UQ80006LD برای دیدن فیلم در اتاق های تاریک عملکرد متوسطی دارد. نسبت کنتراست آن پایین است و رنگ سیاه یکنواختی متوسطی دارد. بنابراین رنگ سیاه در اتاق های تاریک خاکستری به نظر می رسد و چون لوکال دایمینگ ندارد نمی تواند این عملکرد را بهبود بخشد. به دلیل زمان پاسخگویی سریع ممکن است کمی لکنت در تصویر ایجاد شود. اما می تواند محتوایی که وضوح پایین دارد را به خوبی ارتقاء دهد و لرزش را از همه منابع حذف می کند. 7.7 تماشای برنامه های تلویزیونی با تلویزیون 55UQ80006 LG در اتاق های روشن دید خوبی می دهد. زاویه دید گسترده موجب می شود وقتیکه از کناره ها به تلویزیون نگاه می کنید تصاویر با همان دقت و کیفیت باقی بمانند و می توانید هنگام راه رفتن تلویزیون نیز ببینید.

از دست ندهید
Lg تلویزیون بد است. با این حال باید به احتمال زیاد درباره آن بیشتر بدانید.

سال گذشته در همین نمایشگاه CES بود که ال جی همه را با یک تلویزیون لول شدنی جذاب غافلگیر کرد و اگر راستش را بخواهید من فکر می کنم تلویزیون های آتی به این فرم فکتور در میآیند. این تلویزیون هنوز به صورت رسمی ارایه نشده است ولی امشب خبر می رسد که تلویزیون رول شونده ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم. تمام این تصاویر متحرک قرار است که یک شگفتی جذاب که سر از هزینه های R&D ال جی سربرآورده را نشان می دهند. ال جی این تلویزیون ۶۵ اینچی OLED 4K لول شدنی قرار است که امسال به فروش عمومی برسد و نام آن Signature OLED TV R است. تلویزیونی که برمبنای تلویزیون بسیار باریک و تا حدی منعطف Singnature ال جی توسعه داده شده است. این نمونه خیلی شبیه به نمونه پیش ساخته قبلی ال جی است اما این شرکت توانسته آن را کامل تر کند و یک بلندگوی دالبی ۱۰۰ واتی را به آن اضافه کرده اند که خیلی جذابترش می کند. ما می دانیم که تلویزیون لول شدنی ال جی می تواند در چند حالت قرار بگیرد، مثلا برای پخش موسیقی به اندازه یک نوار باز بماند، برای پخش ویدیو با نسبت های تصویر محتلف به حالت های مختلف باز شوند و وقتی که نیازش ندارید، نباشد! آ … نمی دانم چرا این به ذهنم زد اما خوشا به حال آقا دزده که این مجموعه لول شده را بزند زیر بغل و … از دستیار صوتی الکسا در تلویزیون لول شدنی ال جی پشتیبانی می شود، دستیار هوشمند صوتی گوگل یعنی گوگل اسیستنت نیز در سیستم عامل WebOS الجی یکپارچه شده است. همچنین پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 اپل نیز در آن ارایه می شود.

از دست ندهید
ازدواج و یخچال ال جی دارای بیشتر متداول از شما فکر می‌کنید

یکی از پارامتر های بسیار مهم در خرید، توجه به ابعاد تلویزیون می باشد. در ابتدا شما می بایست قبل از خرید متراژ اتاق و یا مکانی را که می خواهید در آن تلویزیون را قرار دهید توجه نمایید. برای مثال تلویزیونی که نمایشگر 75 اینچ در بازار به فروش می رسد برای مکانی که فاصله شما از تلویزیون بسیار کم است قطعا نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 69 میلیمتر و وزن 7.8 کیلوگرم روانه بازار کرده است. رزولوشن و کیفیت تلوزیون از اهمیت بسیار زیادی بهره می برد زیرا هر چه وضح تصاویرز بالاتر باشد آسیب کمتری به چشم ها وارد می شود. 1080 پیکسل دارد و نرخ به روز رسانی تصاویر آن نیز معادل با 50 هرتز می باشد. این تلویزیون که یک ال سی دی 43 اینچ است، دارای قابلیت های ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler)، ایجاد صدای فراگیر (Virtual surround)، کاهش نویز محیط (Clear Voice) می باشد. تکنولوژی های صوتی به کار رفته در این تلویزیون سبب شده است تا صدای برنامه ها به خوبی پردازش شده و کاربارن در هنگام پخش صدا با خطای صوتی مواجه نشوند. در این محصول سه نوع بازی قرار داده شده است که به کاربر اجازه می دهد در اوقات فراغت خود از آن ها استفاده کرده و جایزه بگیرد. حالت صرفه جویی در انرژی قرار داده شده در این محصول نیز خیال کاربران را از بابت روشن ماندن و مصرف بیهوده انرژی راحت کرده است. پورت های تلویزیون یکی دیگر از مولفه های بسیار مهم در خرید تلویزیون می باشد. کمپانی ال جی برای این محصول دو پورت HDMI، یک پورت USB، یک اسلات CI، یک پورت Component/Comosite، دو پورت RF و گیرنده دیجیتال داخلی با پشتیبانی از تیونر های DVB-T2/C/S2 بوده و موتور گرافیکی Color Master تولید شده است.

از دست ندهید
5 کوتاه قصه‌ها شما نمودید آشنایی با یخچال فریزر

دیدگاهتان را بنویسید