معنی مدل تلویزیون ال جی

lg tvال جی از سال 2016 اقدام به ساخت تلویزیون های OLED کرده است و در سال 2018 شماره مدل ها تغییر نام داد. این کار به منظور رساندن تمام خطوط تلویزیون به یک اصل شماره گذاری مدل انجام شد. C – مدل تلویزیون. B، C، E و W تلویزیون هایی با وضوح 4K هستند. P – در سال 2016 برای نشان دادن نوع تیونر استفاده شد، اما از سال 2017 برای نشان دادن تغییرات تلویزیون و مناطق فروش استفاده می شود. تلویزیون ال جی من چه سالی است؟ اکنون فرض کنید: شما یک تلویزیون دارید، اما نمیدانید چند ساله است. شما تعجب میکنید که تلویزیون ال جی من چند ساله است. از شماره مدل به راحتی میتوانید متوجه شوید. توجه داشته باشید که شما فقط از سال شروع آن مطلع میشوید، باید بدانید که ال جی حدود یک سال یک مدل را تلویزیون میسازد. معمولاً دوره بعدی است، از سه ماهه دوم تا سه ماهه دوم سال بعد. اگر میخواهید بدانید دقیقا چه زمانی تلویزیون شما ساخته شده است، میتوانید آن را از شماره سریال متوجه شوید.

برای وارد شدن به تلوبیون نیاز به اطلاعات کاربری است.

lg tvاین اپلیکیشن با قابلیت دانلود کردن این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. تنها کافی است در زیر هر تصویر یا ویدئو شکل دانلود یا برنامه دانلود را لمس کنید. سپس از شما می پرسد در چه درجه ای از کیفیت می خواهید دانلود کنید با انتخاب یکی از این موارد مراحل لود شدن کامل می شود. برای وارد شدن به تلوبیون نیاز به اطلاعات کاربری است. ایجاد کاربری از طریق درخواست ایمیل و پر کردن تمام اطلاعات صورت می گیرد. در نهایت تمام اطلاعات و رمز فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود. اطلاعات کاربری در این بستر را می توان به مدت یک سال ذخیره کرد. پس از طی شدن یک سال با ارسال یک ایمیل برای یادآوری کاربر اطلاعات طی ۲ روز حذف می شود. از طریق این کاربری فرد می تواند اطلاعات کاربری خود را تغییر، ویرایش یا حذف کند. در صورت درخواست کاربر برای حذف، درخواست داده شده طی ۲ روز از زمان درخواستی حذف می شود.

از دست ندهید
آنچه که همه درباره یخچال سامسونگ می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

ال جی Tv

ویژگیهای پیشرفتهای مانند رزولوشن OLED 4K و 8K، طراحیهای فوقالعاده باریک و غیرممکن، AI ThinQ، صدای فراگیر چند بعدی و موارد دیگری دارند. تلویزیون انقلابی OLED ویژگیهای پیشرفتهای را برای تماشاگران جدی تلویزیون، طرفداران ورزش و علاقهمندان به فیلم ارائه می دهند. تجزبه بازیها و فیلمهایی که مسحورکننده هستند، بازیهایی که شما را در میانه کار قرار میدهند و ورزشهایی که شما را به استادیوم میبرند در تی وی های ال جی اولد به صورت کاملا رایگان پشتیبانی شده اند. تلویزیون های OLED ال جی تلویزیونهایی هستند که دارای Google Assistant و الکسا داخلی میباشند، به این معنی که میتوانید همه آنها را با دستیارهای صوتی کنترل کنید به نحوی که نیازی به خرید دستگاه جداگانه نیست. راحتی و کنترل خانه متصل فقط با استفاده از صدای شما در اختیار شما می باشند. تلویزیونهای OLED برای هر اندازه، سبک و فضایی متناسب خواهد بود! چه چیزی را در مقیاس بزرگ ترجیح دهید و چه نیاز به صرفه جویی در فضا داشته باشید، تلویزیون هایی متناسب با فضای شخصی و سلیقه خود خواهید یافت.

همچنین برای گوشیهای اپل که راه اتصال سختتری دارند از قابلیتهای Apple Homekit و Airplay2 استفاده میشود. این ویژگیها برای اتصال به انواع دستگاه تحت سیستم عامل IOS کاربرد دارند و اتصالی امن و سریع را برای به اشتراک گذاری محتوا مهیا میسازند. همراه این تلویزیون هوشمند ریموت کنترل جادویی جدید عرضه میشود. این ریموت بازطراحی شده تا ظاهری زیباتر و خوشدستتر داشته باشد. دکمه اسکرول و نشانگر ماوسی راهی راحت برای پیمایش در منوی اصلی تلویزیون را مهیا میسازند. همچنین دکمههایی کاربردی برای اتصال به سرویسهای نمایش آنلاین فیلم و دستیارهای صوتی تعبیه شده تا تنها با یک دکمه به محتوای موردنظرتان دسترسی داشته باشید. قابلیت Sports Alert یا آلارم ورزشی یکی از کاربردیترین قابلیتها برای دوستداران بازیهای ورزشی است. از طریق آلارم ورزشی میتوانید حتی زمانی که محتوایی متفاوت را تماشا میکنید به جزئیات و نتایج بازی دسترسی پیدا کنید تا از بازیهای موردعلاقه خود اطلاعات کامل را در دست داشته باشید.

از دست ندهید
چهار شگفت‌انگیزترین یخچال فریزر تغییر نحوه دیدن جهان

ال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده تلویزیون در جهان است که دارای مجموعه گسترده ای از تلویزیون های OLED (دیود ساطع کننده نور) و همچنین مجموعه های LCD با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می باشد. تلویزیون های 2017 ال جی از سیستم عامل WebOS 3.5 استفاده می کنند. این سیستم عامل تلویزیون هوشمند از سرویس های استریم مانند Netflix و Hulu پشتیبانی می کند. علاوه بر این؛ سیستم عامل WebOS ال جی از طریق برنامه LG Channel Plus به شما این امکان را می دهد تا به حدود 100 کانال رایگان اینترنت دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مدل های امسال از HDR (دامنه دینامیکی بالا) و همچنین HDR10؛ Dolby Vision و Avtive HDR پشتیبانی می کنند که متادیتاهای دینامیکی موجود در دالبی ویژن را به منابع HDR10 اضافه می کند. در هر زمان، ال جی تعدادی از تلویزیون های ارزان قیمت را بدون اتصال وای فای در کنار تلویزیون های هوشمندی که از HDR پشتیبانی می کنند ارائه می دهد.

این پردازنده تصویر میتواند به راحتی کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کند و تصاویر را در بالاترین وضوح بر روی صفحه نمایش با ریزترین جزئیات به نمایش در آورد. ال جی برای روان تر کردن صحنه های سریع و اکشن از تکنولوژی OLED Motion Pro استفاده کرده تا جذابیت فیلمهای اکشن برای کاربر بیشتر شود. همچنین در هنگام اجرای بازیها ال جی امکانی را فراهم ساخته تا تلویزیون بتواند به صورت متغیر با استفاده از فناوری AMD FreeSync Premium نرخنوسازی تصویر را به صورت اتوماتیک در بهترین حالت قرار دهد. برای بالابردن نسبت کنتراست و زاویه دید گسترده، ال جی از پنل WRGB بهره گرفته که عملکرد بی نظیری را به کیفیت تصویر این نمایشگر بخشیده است. گذشته از این برای درخشنده تر کردن رنگها در تصاویر تاریک از تکنولوژی Ultra Luminance Pro پشتیبانی کرده است. در این تلویزیون از درگاه HDMI2.1 نیز استفاده شده که میتواند کیفیت نمایش را به شکل فوقالعادهای افزایش دهد. همچنین از تکنولوژی VRR برای کم کردن تاخیر در ورودی تصاویر در حالت متغییر استفاده شده است.

از دست ندهید
فکر کنید یخچال فریزر. حالا یک یخچال فریزر بکشید. من شرط می‌بندم می‌توانید اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید.

C9 با تکنولوژی اولد بسیار باریک و ظریف طراحی شده است.

رفرش ریت تلویزیون 120 هرتز است و تأخیر در ورودی تلویزیون بسیار ناچیز می باشد. سیستم صوتی تلویزیون متشکل از 2 بلندگو بوده که صدایی 20 وات را پخش می کنند. صدای تلویزیون توسط AI Sound تقویت شده و با Clear Voice III نویزهای صدا از بین می روند. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون WebOS است و رابط کاربری بسیار راحت و ساده ای دارد. یکی از قابلیت های جالب در این تلویزیون Sport Alert است که امکان تنظیم آلارم برای یادآوری زمان بازی ها و برنامه های ورزشی را فراهم می کند. سایر امکانات کاربردی تلویزیون شامل اتصال به Wi-Fi، امکان دانلود برنامه و موسیقی و اتصال به انواع گوشی است. تلویزیون اولد ال جی C9 پیشرفته ترین و بالارده ترین تلویزیون 2019 ال جی می باشد. این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون های 55 اینچ جایگاه بسیار ویژه ای دارد. C9 با تکنولوژی اولد بسیار باریک و ظریف طراحی شده است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است که به سبب تکنولوژی اولد رنگ های مشکی را کاملاً مطلق و واضح نشان می دهد.

الجی الکترونیکس محصولات گوناگونی در زمینههای مختلف دارد که اغلب آنها مربوط به لوازم خانگی هستند. ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ ۱٫۴ “Lg Financial Statements”. ↑ “Company Brochure”. LG. ↑ «ال جی | شرکتهای زیرمجموعه ال جی | پیدایش ال جی». تکولایف. ۲۰۲۱-۱۲-۲۰. دریافتشده در ۲۰۲۲-۰۱-۰۴. ↑ Manufacturing Big for LG, since (2001). “STARION INDIA”. ↑ “LG디스플레이” (به کرهای). ↑ “LG Aims to Boost Television Market Share With 3-D, خرید تلویزیون ال جی Web-Connected Models”. ↑ “Global LCD TV manufacturer market share from 2008 to 2017”. Statista. ↑ “LG Electronics Honored With 21 CES 2016 Innovation Awards”. ↑ «درباره گلدیران». بایگانیشده از اصلی در ۲ آوریل ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱۲ آوریل ۲۰۰۹. ↑ “LG launches first next-generation OLED 55in television”. ↑ ۱۱٫۰ ۱۱٫۱ ۱۱٫۲ ۱۱٫۳ ۱۱٫۴ «خداحافظی ال جی با تولید گوشی موبایل پس از 4.5 میلیارد دلار زیان- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim». خبرگزاری تسنیم | Tasnim. ↑ «الجی از بازار گوشیهای هوشمند «کنار میکشد»». ۲۰۲۱-۰۴-۰۲. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۸-۲۱.

از دست ندهید
هشت راه برای شروع فوری فروش یخچال فریزر

lg tvالجی معتقد است که تلویزیون نانوسل درجه سیاهی به مراتب بهتری نسبت به تلویزیونهای LED دیگر دارد. در عین حال، کسی که به دنبال بهترین Black Level است، به سراغ بهترین گزینه، یعنی خرید تلویزیون OLED خواهد رفت. بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2019 و 2020 در ادامه این مقاله، عنوان شده اند تا کار انتخاب و خرید برای شما آسان شود. در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم. در ساخت این مدلها از نور پس زمینه جانبی (Edge) استفاده میشود. LED های سفید نصب شده در دور تا دور پنل LCD، با نورافشانی خود، تصویر را روشن میکنند. برخی مدلها میتوانند نورافشانی این دستههای LED سفید را برای بهبود کنتراست، به صورت جداگانه کم و زیاد کنند. تلویزیون LG ال ای دی در مدلهای 8K، فور کی و Full HD ساخته میشود. هم اکنون، محتوای 8K کافی به شکل فیلم، سریال و مستند در دسترس وجود ندارد. رزلوشن 1080p نیز پاسخگوی ابعاد 49 اینچ به بالا نیست و از فاصله نزدیک، دانه دانه به نظر میرسد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون ال جی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید