معرفی 8 تلویزیون ال جی 2023

lg tvبا بکارگیری تراشه هوشمند a7 نسل قدیمی تر (نسل 3)، عملکردی قابل قبول همراه با قیمت کمتر در اختیار کاربران قرار گرفته است. به طور کلی شما تمامی ویژگی های مثبت و پایه تلویزیون ال جی 2021 را در این مدل به همراه خواهید داشت. سیستم عامل WebOS، قابلیت نوردهی مستقل پیکسل ها، مشکی مطلق از جمله مواردی هستند که می توان برای این مدل ذکر کرد. اما تنها مشکل در پردازش است. به علت همین ضعف در نواحی تاریک نویز ملایمی دیده می شود. همچنین ممکن است گهگاه با تاری در حرکت های تند تصویر مواجه شوید. البته در کاربری معمول این ضعف ها مشکلی برای لذت بردن از تماشای تصویر در این تلویزیون ایجاد نمی کند. اما قیمت این محصول بالاست و کیفیت بیس صدا در سیستم Dolby Atmos قابل قبول نیست. در مقابل طراحی نفسگیر و فوق نازک، در ترکیب با پردازنده a9 نسل 4 و توانایی فوق العاده آن در افزایش کیفیت تصویر، آن را در مرکز توجه قرار می دهد. به یاد داشته باشید که تلویزیون ال جی G1 برای نصب بر روی دیوار طراحی شده و عملاً پایه ای برای آن ارائه نشده است. البته شما می توانید از سه پایه مخصوص آن استفاده کنید باید به صورت جداگانه خریداری کنید. تلویزیون LG Nano 90 با بهره گیری از سیستم مدیریت انرژی جدید، در سال 2020، توانست بر چالش همیشگی خلق کنتراست بالا در پنل های LCD، غلبه کند. حال اگر به دنبال خرید تلویزیونی با کیفیت، اما قیمتی ارزانتر از محصولات OLED هستید، تلویزیون ال جی مدل Nano90 بهترین انتخاب شما خواهد بود. اگر به دنبال خرید تلویزیون پرچمدار سال گذشته هستید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید تلویزیون LG CX OLED حرف های زیادی برای گفتن دارد.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ چگونه کار می کند؟

استراتژی تلویزیون ال جی عاقلانه

lg tvتلویزیون ال جی در سری OLED در دو نوع کیفیت تصویر ساخته شده اند. مدل های A, B, مولودیمال C,C,G در کیفیت تصویر 4K و مدل های Z در کیفیت تصویر 8K ساخته شده اند. این تلویزیون ها در دو سال متوالی با پسوند های 1و 2 شناخته می شوند. به صورتی که مدل های A1,B1,C1,G1 مخصوص سال 2021 و مدل های A2,B2,C2,G2 تولید سال 2022 هستند. این قانون در مورد مدل های Z نیز وجود دارد. از قابلیت های تلویزیون ال جی OLED می توان به سرعت رفرش بالا در مدل های B, C, G, G, Z اشاره کرد که 120 هرتز هستند با قابلیت گیمینگ. اما مدل A از این قاعده مستثنی می باشد و سرعت رفرش 60 هرتزی دارد که گزینه مناسبی برای بازی حرفه ای نیست. توان صوتی در این مدل ها از 20 وات شروع شده و تا 60 وات هم در مدل های Z وG قرار داده شده است که تمام این مدل ها از فناوری Dolby Atmos پیروی می کنند.

همانطور که گفته شد آن چه که به هنگام خرید تلویزیون ال جی شکل دهنده ی سایر معیارهای انتخابی است، بودجه و نیازهای کاربر است. به طور کلی معیارها و فاکتورهای متعددی وجود دارند که باید به هنگام خرید تلویزیون به آن ها توجه کنید. سایز یکی از عوامل مهمی است که باید در خرید تلویزیون ال جی مورد توجه قرار گیرد. این موضوع که هرچه تلویزیون بزرگ تر باشد؛ بهتر است، اشتباه رایجیست که بسیاری از کاربران به آن دچار می شوند. سایز تلویزیون باید براساس محیطی که قرار است دستگاه در آن روشن شود، انتخاب گردد. تماشای تلویزیون بزرگ از فاصلهی نزدیک، ممکن است بهمرور زمان به چشمانتان آسیب بزند. بهعلاوه، تلویزیون عظیم الجثه با دقت Full HD، تعداد پیکسل کمی در هر اینچ دارد؛ بنابراین اگر نزدیک به تلویزیون بنشینید، میتوانید پیکسلها را از هم تشخیص دهید. این امر لذت تماشای فیلم یا هر نوع محتوای دیگری را به شدت کاهش خواهد داد.

از دست ندهید
انتخاب یخچال فریزر

بدین ترتیب صحنه ها کاملا واقعی و با طیف وسیعی از رنگی های طبیعی تری پخش خواهند شد. تلویزیون LM5000 ال جی سایز 43 اینچ به کمک این تکنولوژی میتواند رنگ تصاویر را بصورت پویا بهبود ببخشد تا صحنه ها را با رنگ های طبیعی تری نمایش دهد. تلویزیون ال جی LM5000 سیستم صوتی آن 10 وات می باشد که با دو عدد اسپیکر 5 واتی نقش آفرینی می کند. خروجی صدای Optical نیز راهی برای تقویت صدا میباشد. چرا که به کمک آن میتوانید با متصل کردن سیستم صوتی به تلویزیون صدای آن را افزایش دهید. این تلویزیون همچنین از طراحی زیبایی برخوردار است وجود پایه های کناری زیبایی و تعادل به تلویزیون بخشیده . همچنین شما می توانید برای زیبایی بهتر و امنیت آن روی دیوار نصب کنید .که دور از دسترس کودکان قرار بگیرد. از مشخصات برجسته تلویزیون ال جی دو عدد پورت HDMI، یک عدد پورت USB، خروجی صوتی و پردازنده یک هستهای هستند.

به همین دلیل میتوان آن را بهترین تلویزیون ال جی 2022 معرفی کرد. قسمت پشتی تلویزیون ال جی مدل G2 OLED ظاهر بسیار سادهای دارد. این ناحیه تماما از فلز بافت دار ساخته شده است. بنابراین از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار است. در اطراف لبههای آن نیز حاشیههای فلزی به رنگ نقرهای خود نمایی میکند که جذابیت خاص خود را دارا میباشند. برشها و فرورفتگیهای کوچکی در قسمت پشتی وجود دارد که به شما در مدیریت کابلها کمک میکند.یکی از خصوصیات جذاب این تلویزیون فوقالعاده ضخامت ناچیز آن میباشد. این محصول تنها 2.5 سانتیمتر ضخامت دارد که برای چنین وسیلهای فوقالعاده میباشد. این ویژگی کمک میکند تا تلویزیون شما ظاهری جذاب داشته باشد. قبل از خرید مانیتور کامپیوتر مطلب “ارزان ترین مانیتور (کیفیت خوب در سال 1401،2022)” را بخوانید. LG G2 OLED کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد. مواد استفاده شده در این مدل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اگرچه در قسمت پنل پشتی در نزدیکی ورودیها کمی انعطاف پذیری وجود دارد، اما مشکلی خاصی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

از دست ندهید
5 کوتاه قصه‌ها شما نمودید آشنایی با یخچال ساید بای ساید

شما به راحتی می توانید از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. و از تماشای آن ها لذت ببرید. تلویزیون ال جی 55UN8060 دارای برنامه LG TV Plus می باشد . با دانلود این برنامه بر روی گوشی موبایل خود می توانید کنترل کاملی روی تلویزیون خود داشته باشید. در واقع گوشی هوشمند شما تبدیل به ریموت کنترل می شود. همچنین شما با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها و فیلم ها و آهنگ های مورد علاقه ی خود در گوشی موبایل را بر روی صفحه نمایش بزرگ پخش کنید. این برنامه در سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب می باشد. تلویزیون ال جی 55UN8060 مجهز به حالت Filmmaker می باشد. وجود این حالت در تلویزیون سبب می شود که محتوای فیلم آنچنان که یک فیلمساز در نظر دارد نمایش داده شود، نشان داده خواهد شد.

تنها کاری که باید برای تلویزیون ال جی انجام داد

تلویزیون ال جی پلی بین تاریکی و روشنایی ست جایی که رنگ ها با روشنایی زنده می شوند و با تاریکی به خواب می روند. مفهومی به نام کنتراست بینهایت زاده ذهن خلاق LG ست و تا الان هیچ برندی یارای رقابت با آن را نداشته است. تلویزیون های ال جی شهر بزرگی دارند که گشتن در آن چند ساعتی از وقت تان را می گیرد، در اینجا می توانید نگاهی به این شهر پرجمعیت بیاندازید. تلویزیون ال جی همیشه یکهتاز بازار و ریشسفید ورود اولین ها به بازار بوده است. ال جی ستاره خوش شانس کره ای ها توانسته در دنیای تلویزیون ها برای خودش فرمانروایی کند. شرکت ال جی ابتدا با اسم گولدن استار کارش را شروع کرد و بعد از مدتی نام آن را به ال جی تغییر داد به همین دلیل لقب ستاره خوش شانس کره ای ها را به آن لقب داده ایم. برخلاف حوزه موبایل که ال جی خیلی نتوانست به رقابت جدی بپردازد در خصوص تلویزیون و لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است.

از دست ندهید
اکنون درباره یخچال ساید بای ساید درست چه کاری آیا می‌توانید انجام دهید

lg tvبه این صورت که نویز و ناخالصیهای صوت دریافتی را شناسایی و ارزیابی کرده و برای حذف و از بین بردن آنها اقدامات سریعی انجام داده و صدایی شفاف و رسا را که متناسب با ژانر صحنهها است، پخش میکند. باید به این موضوع اشاره داشت که سیستم صوتی تلویزیون ال جی UP76703 از بهترین سیستمهای موجود است که توسط شرکت ال جی به خدمت گرفته شده است. سیستم عامل چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ هر دستگاه هوشمندی برای عملکرد بهتر از یک گوشی همرا گرفته تا یک تلویزیون، نیازمند سیستم عامل هستند. سیستم عاملها انواع مختلف دارند، مانند سیستم عامل اندروید یا سیستم عامل webOS یا انواع مختلف دیگر. در تلویزیون ال جی UP76703 از سیستم عامل webOS با لقب خانه جدید استفاده شده است. نسخه جدید سیستم عامل webOS در این تلویزیون نصب شده است که متفاوت با سایر نسخهها است. این ورژن از سیستم عامل به صورت منوی تمام صحفه به نمایش درمیآید، در حالی که نسخههای قدیمی به شکل نواری در زیر صحفه نمایشگر ظاهر میشدند.

این ویژگی مناسب خانوادههای پرجمعیت است که به صورت دسته جمعی به تماشای تلویزیون میپردازند و یا افرادی که به صورت گروهی بازی میکنند بوده و کمک میکند تا همگی آنها از کیفیت تصویر یکسانی برخوردار باشند. تلویزیون ال جی UP7500 دارای سنسور دیجیتالی تنظیم نور صفحه نمایش نسبت به نور محیط بوده و این کار را به صورت هوشمند و خودکار انجام میدهد. یعنی دیگر لازم به تنظیم نور صفحه نمایش در اتاقهای تاریک و یا خیلی روشن نبوده و این کار توسط سنسورهای دیجیتالی به صورت خودکار انجام میشود. این کار باعث نمایش تصاویر و رنگها به صورت طبیعی و واقعی شده و در بهتر دیدن جزئیات تصاویر کمک میکند. کمپانی بزرگ ال جی با قرار دادن این ویژگی در تلویزیون سری 7 خود باعث بالا رفتن سطح کیفیت تصاویر و پخش واضح و شفاف آنها شده است. تلویزیون ال جی 55UP7500 در بخش صدا از فناوری Al Sound جهت افزایش قدرت و کیفیت صدا به صورت هوشمند برخوردار میباشد.

از دست ندهید
چیست یخچال ال جی و چگونه کار می‌کند؟

خرید Lg Tv

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مولودی مال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید