لیست قیمت تلویزیون ال جی LG TV

lg tvبا این کار هزینه رفت و برگشت و سایر مخارج جانبی همچون خورد و خوراک و اصطهلاک عملا حذف می شود. ما برای اعتماد سازی و ایجاد بستر مناسب برای خرید, پرداخت درب منزل را باب کردیم. به این صورت که ابتدا ثبت سفارش را انجام دهید تا کالا طی چند روز کاری محصول به دست شما برسد. برای خرید تلویزیون سونی از بانه کلیک کنید. با اطمینان از اصالت و کیفیت عالی, تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP78003 محصول را دریافت کنید و وجه پرداختی را با کاربر تسویه کنید. این کار نه تنها اعتماد سازی را به اوج خود می رساند بلکه اطمینان خاطر را نیز به کاربر هدیه می دهد. دیگر مزیت این امر به نگهداری و حمل و نقل مناسب تلویزیون بر می گردد. تلویزیون به دلیل ظرافتی که دارد امکان آسیب خوردن را در هنگام حمل و جابه جا کردن دارد. سایت کالاچی سلامت تلویزیون را تضمین می کند و محصول را در اسرع وقت و با رعایت استاندارد های لازم به دست شما می رساند.

lg tvبنابراین تولیدکنندگان دیگر در این بازار تلویزیونی محصولات محدودی دارند، در حالی که الجی محصولات زیادی و در اندازههای مختلف دارد. امروزه ال جی از پیشرفتهترین و چشمگیرترین مجموعه تلویزیونهای خود رونمایی کرده است و تمامی محصولاتی که وارد بازار کرده از فناوریها و ویژگیهای خاصی برخوردار هستند که مختص شرکت ال جی میباشد. از جمله تلویزیونهایی که ال جی وارد بازار کرده می توان به تلویزیونهای اولد، تلویزیونهای هوشمند نانوسل QNED و تلویزیونهای 4k, 8k با سایزهای متفاوت اشاره کرد. محصولات OlED ال جی تلویزیون های ممتازی هستند که برای ۸ سال متوالی، به انتخاب میلیونها مصرفکننده در سرتاسر جهان تبدیل شده است. از پیکسل های خود نور استفاده میکنند که به صورت جداگانه روشن و خاموش خواهند شد و سیاهی عالی، رنگ های فوق العاده واقعی با کنتراست بینهایتی را نمایش میدهند. تلویزیون های اولد از پردازنده هوشمند آلفا 9 با نسل 5 پشتیبانی میکنند و توسط تکنولوژی Brightness booster TM روشنایی بیشتری ارائه می دهند. همچنین بیشتر از ۸ میلیون پیکسل به صورت مستقل در تلویزیون اولد خاموش و روشن می شود و بیش از یک میلیارد رنگ روغنی با کنتراست برای تجربه ای تماشایی ایجاد می شود که شبیه هیچ تلویزیونی دیگری نیست.

از دست ندهید
ده جادویی ذهن نکات این به شما کمک می کند Declutter یخچال ساید بای ساید

ال جی Tv

تلویزیونها به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، نقطه کانونی اتاق هم میباشند و میتوانند استایلی شیک و تمیز را در هر محیطی به وجود بیاورند. تلویزیونهای صفحه تخت الجی که در رنگهای الایدی، السیدی و پلاسما همراه با ویژگیهای فراوان و طیف وسیعی از اندازهها متناسب با فضای زندگی شما در سایت اینترنتی ماردین کالا موجود میباشند و جهت رفع نیازهای تماشای شما آماده هستند. تلویزیون های اولد ال جی ازجمله محصولاتی هستند که به تازگی وارد بازار شدهاند و بسیار پیشرفته میباشند. این تلویزیون ها نور خود را ساطع میکنند و امکان سیاهی بینقص، بیش از یک میلیارد رنگ غنی و کنتراست بینهایت را برای یک تصویر واقعا خیرهکننده به وجود میآورند. به نحوی که تجربه سرگرمی خانگی شما را به سطحی کاملاً جدید خواهند برد. ویژگیهای پیشرفتهای مانند رزولوشن OLED 4K و 8K، طراحیهای فوقالعاده باریک و غیرممکن، AI ThinQ، صدای فراگیر چند بعدی و موارد دیگری دارند. تلویزیون انقلابی OLED ویژگیهای پیشرفتهای را برای تماشاگران جدی تلویزیون، طرفداران ورزش و علاقهمندان به فیلم ارائه می دهند.

در سال 2021 ، طرح اعداد مدل به همان شکل باقی می ماند.

در سال 2021 ، ال جی سه نوع مختلف از شماره مدل تلویزیون دارد. توجه داشته باشید که طرح اعداد مدل تلویزیون برای هر خط تلویزیون متفاوت است (OLED ، Nano / QNED ، LED). به طور کلی ، طرح شماره مدل های تلویزیون های ال جی در سال 2021 تغییر چشمگیری نمی کند. تلویزیون های ال جی شماره های زیر را دریافت می کنند: B1 ، C1 ، G1 و W1. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های NanoCell و QLED شماره مدل به شرح زیر است: 65NANO75UPA. حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است. از آنجا که تلویزیون های LED محبوب ترین تلویزیون ها هستند ، اجازه دهید ابتدا شماره مدل آنها را توضیح دهیم. در سال 2018 ، تعداد مدل های تلویزیون های ال جی به طور قابل توجهی تغییر کرد ، اما پس از آن پیشرفت قابل توجهی مشاهده نداشت. در سال 2021 ، طرح اعداد مدل به همان شکل باقی می ماند. در سال 2018 ، سه حرف انتهایی که مدل ، نوع تنظیم کننده و طرح تلویزیون را توصیف می کنند به شماره مدل اضافه شدند.

از دست ندهید
تلویزیون جدید الجی با مدل LH54100 در بازار ایران - مجله اینترنتی الجی

اگر یک سیگنال ویدیوییHDR / Dolby Vision به تلویزیون وارد شود اما از فناوریHDR /Dolby Vision پشتیبانی نکند، تلویزیون فقط گزینه های حالت تصویر سیگنال عادی را نمایش می دهد. موارد قابل تنظیم بسته به مدل یا کشور متفاوت هستند. بسته به سیگنال ورودی ، حالت های موجود تصویر ممکن است متفاوت باشند. هنگام مشاهده محتوای سرویس آنلاین ، حالت تصویر ممکن است برای مطابقت با محتوای نشانداده شده تغییر کند. متخصص گزینه ای است که به یک کارشناس کیفیت تصویر اجازه می دهد کیفیت تصویر استاندارد را تنظیم کند. بنابراین ممکن است برای یک تصویر عادی مؤثر نباشد. تغییرات حالت تصویر ممکن است تنظیمات ذخیره انرژی و مراقبت از چشم حرکتی را اصلاح کند و بر مصرف انرژی تأثیر بگذارد .شما می توانید تنظیمات ﺁنها را بصورت دستی در منوی «ذخیره انرژی و گزینه های تصویر» تنظیم کنید. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که حالت تصویر انتخاب شده را به طور دقیق تنظیم کنید.

اگر لبه صفحه تمیز نیست لطفا ﺁن را خاموش کنید.

lg tv• بزرگنمایی تمام جهت: شما می توانید ابعاد افقی/عمودی/قطری صفحه را تنظیم کرده و با استفاده از تنظیم نسبت بزرگنمایی و تنظیم موقعیت صفحه، صفحه را به صورت افقی/ عمودی تراز کنید. • فقط اسکن کردن : اگر این ویژگی را روشن کنید ، می توانید محتوا را در نسبت ابعادی که در سیگنال پخش یا منبع محتوا است مشاهده کنید. اگر لبه صفحه تمیز نیست لطفا ﺁن را خاموش کنید. در صورت تنظیم خودکار، تعویض ویژگی بین وضعیت روشن یا خاموش براساس اطلاعات موجود در سیگنال ویدیویی انجام می شود. مواردی که می توانند انتخاب شوند بسته به ورودی فعلی ممکن است متفاوت باشند. موارد قابل تنظیم بسته به مدل یا کشور متفاوت است. مشاهده محتوا از یک دستگاه خارجی یا برای مدت زمان طولانی ، داشتن متن ثابت مانند نام برنامه یا استفاده از نسبت ابعادی ۴:۳ ممکن است منجر به چسبیدن تصویر شود. بسته به سیگنال ورودی ، اندازه صفحه نمایش موجود ممکن است متفاوت باشد. دخیره انرژی با تنظیم اوج روشنایی صفحه ، مصرف انرژی را کاهش می دهد.

از دست ندهید
یخچال فریزر آزمایش: خوب یا خطرناک؟

الجی الکترونیکس (به انگلیسی: LG Electronics) شرکت صنایع الکترونیکی کرهای چندملیتی است، که بهعنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته میشود. ریشههای تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راهاندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. الجی الکترونیکس هماکنون از شرکتهای تابعه الجی میباشد و در عمل، بخش صنایع الکترونیکی این شرکت کرهای بهشمار میآید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. فروش جهانی محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۴، معادل ۵۵٫۹۱ میلیارد دلار بود. الجی الکترونیکس، دارای ۴ چهار بخش اصلی تجاری شامل سرگرمیهای خانگی، ارتباطات سیار، لوازم خانگی و بخش تولید تجهیزات سرمایشی و قطعات خودرو (برای شرکت استاریون هند) است. الجی الکترونیکس در سال ۱۹۹۵ شرکت زنیت را تصاحب کرد و اکنون ۳۷٫۹ درصد از الجی دیسپلی را نیز از سال ۲۰۱۳ در اختیار دارد. از سال ۲۰۰۸، الجی الکترونیکس، چهارمین تولیدکنندهٔ بزرگ تلویزیونهای السیدی در جهان است. این شرکت دارای ۱۲۸ واحد عملیاتی در سراسر جهان است و تا سال ۲۰۲۰، دارای بیش از ۷۵۰۰۰ کارمند بودهاست.

یعنی از هر کانال می تواند 10 وات صدا تولید کند.

از این تلویزیون هم می توانید بر روی میز تلویزیون استفاده کنید و هم می توانید با استفاده از یک براکت دیواری آن را مانند یک تابلوی زیبا به دیوار متصل کنید. همه در خرید تلویزیون به دنبال محصولی هستیم که در کنار کیفیت تصویر فوق العاده صدای خوبی نیز داشته باشد. این محصول شرکت ال جی دارای قدرت خروجی صدای 20 وات است. یعنی از هر کانال می تواند 10 وات صدا تولید کند. بدون شک این قدرت صدا می تواند تمام فضای منزل شما را پر کند. در این تلویزیون فناوری های صوتی زیادی به کار برده شده است. این فناور یها شامل: Clear Voice، AI Acoustic Tuning و AI Soundاست. با استفاده از این ها می توانید صدای همه جانبه و فراگیر داشته باشید. البته این امکان نیز وجود دارد که با استفاده از بلوتوث اسپیکرهای قدرتمندی به تلویزیون متصل کنید. همچنین شما می توانید از طریق برنامه Sound Alive بلندگوهای خارجی را به تلویزیون وصل کنید و برای این کار نیاز به هیچ گونه کابل و سیم ندارید.

از دست ندهید
یخچال ال جی ممکن است وجود نداشته باشد!

نمای جلوی تلویزیون از یک نمایشگر باریک و نازک تشکیل شده است که توانسته موجب افزایش تعریف و تمجید تلویزیون های اولد شوند. بدون شک طراحی بی نقص تلویزیون LG OLED TV 65C9 موجب شده این مدل جانشین خلف و کاملی برای سری های قبلی باشد. پایه ی تلویزیون اولد ال جی 65C9 از رنگ نقره ای براق تشکیل شده است. پایه به صورت مرکزی بوده و توانسته علاوه بر زیبایی محض به راحتی تعادل تلویزیون را حفظ نماید. پایه ی تلویزیون LG OLED TV 65C9 زیبایی تلویزیون را تکمیل کرده و قادر به متمایز کردن تلویزیون با سایر مدل ها است. قاب پشتی تلویزیون OLED ال جی 65C9 بسیار باریک طراحی شده و کمترین ضخامت را دارد. قاب تلویزیون LG OLED TV 65C9 با کمترین ضخامت موجب حیرت همگان شده و به همین دلیل توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. می باشد و همچنین گوشه های تلویزیون شامل 3 عدد ورودی HDMI و یک عدد ورودی USB را در خود جا داده اند.

صفحه نمایش شفاف شیشهای نمایشگر OLED حسی از رهایی را تداعی کرده و پایه چوبی خمیده آن عنصری از طبیعت را با خود ارمغان میآورد. این صفحه نمایش متفاوت با تلویزیونهای معمولی، با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و میتواند در هر جایی که کاربر بخواهد، حتی در وسط اتاق نشیمن یا درست در مقابل یک پنجره قرار گیرد. Transparent OLED فراتر از یک صفحه نمایش رفته و میتواند نوع جدیدی از تجربه کاربری را با Gallery Mode شفاف خود که آثار هنری را به شکلی تعاملی با محیط اطراف نمایش میدهد ارائه کند. در حالت black mode، تلویزیون صرف نظر از محل نصب یا نوع محتوایی که نمایش میدهد، بهترین نمایش OLED را فراهم میکند. LG OLED Flex عضوی دیگر از محصولات خانواده Lifestyle Screen، یک “نمایشگر همه کاره” است که بنا به نیاز کاربر “خم” میشود. الجی StanbyME، به لطف طراحی پایه متحرک خود، امکان انتقال آسان از اتاقی به اتاق دیگر را فراهم میکند. این قابلیت، همراه با باتری داخلیای که تلویزیون را از هر گونه کابلی بی نیاز می­کند، به این معنی است که LG StanbyME را میتوان در هر جای دلخواه قرار داده و برای هر نیاز کاربری از آن استفاده کرد. 1 زاویه نصب به در حالت Leaning میتواند تا حداکثر 5 درجه تنظیم شود. این یک رقم تقریبی است و 5 درجه تضمین نمیشود. Leaning Install نیازمند به نصب دیواری است.

از دست ندهید
6 روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده تلویزیون ال جی

بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن تلویزیون ال جی خود امتحان کنید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون ال جی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید