عوامل موثر در قیمت لامپ تصویر تلویزیون ال جی

lg tvقیمت لامپ تصویر تلویزیون ال جی به عوامل مختلفی مانند اندازه تلویزیون و کیفیت بک لایت بستگی دارد. لامپهای ال ای دی که در بخش بک لایت تلویزیون های ال ای نور بک لایت تلویزیون را تامین میکنند در واقع لامپ نیستند. این منابع نور در واقع دیودهای نورانی هستند که با عبور جریان نور تولید می کنند. به دلیل راندمان کاری بالا و حرارت کمی که تولید می کنند از آنها بعنوان منبع نور در تلویزیونهای ال ای دی استفاده می شود. امروز شاهد استفاده از آنها در بخشهای مختلف حتی بعنوان منبع روشنایی منازل هم هستیم. با توجه به اپیدمی بودن ایراد بک لایت در تلویزیون های ال ای دی بخش تعمیرات تلویزیون مجموعه رایان خدمات ویژهای را در این بخش تدارک دیده است. در این مدل از تلویزیون های ال جی از بک لایت های شاخه ای استفاده شده است. بدلیل استفاده از مداربندی سری، موازی در مداربندی لامپهای بک لایت مدل LN خرابی لامپ ها به صورت اتصال باز، باعث قطع شدن تصویر تلویزیون می شود.

در این مطلب به مرور هیجان انگیزترین تلویزیون های معرفی شده در رویداد CES 2023 میپردازیم که با ویژگیهای انقلابی، نگاهها را به خود خیره کردند. یکی از بخشهای قابل توجه و پرخبر نمایشگاه CES 2023 که روز گذشته به پایان رسید، محصولات صوتی و تصویری از جمله تلویزیون های هوشمند بودند که اوج رقابت سازندگان بزرگ را برای تمایز از یکدیگر نشان میدهند. در ادامه با معرفی هیجان انگیز ترین تلویزیون های معرفی شده در این رویداد که ویژگیهای جذابی را ارائه میدهند با ما همراه باشید. شرکت نوپای Displace با اولین تلویزیون بیسیم جهان پا به نمایشگاه CES 2023 گذاشته که میتواند بازار این محصولات را دستخوش تحول کند. تلویزیون 55 اینچی دیسپلیس از فناوری کاملا جدیدی در این حوزه بهره میگیرد. نمایشگر مستقل این دستگاه برای کار به وسایل جانبی، جعبههای خارجی، پلاگینها یا کابل برق نیازی ندارد. تلویزیون دیسپلیس همچنین بهلطف سیستم خلاء حلقه فعال اختصاصی بر روی سطوح مختلف مستقر میشود. این محصول نیروی خود را از چهار باتری تامین میکند و از طریق دستور صوتی و ژستهای حرکتی قابل کنترل است.

از دست ندهید
Flip ال جی Tv شما Right to a Excessive Performing Machine

ممکن است در انتها حروف U یا B وجود داشته باشد.

660 – اصلاح مدل تلویزیون. معمولاً این تفاوت در طراحی است. LN، LE، LV، LS، PA، PT، PW، PV، PK، CS – این مجموعه های تلویزیونی از 3D پشتیبانی نمی کنند. LA ، LM ، LW ، PM ، PZ – تلویزیون هایی با تصاویر سه بعدی ، این برچسب گذاری تا سال 2013 قابل استفاده بود. ممکن است در انتها حروف U یا B وجود داشته باشد. در سال 2020 ، طرح شماره گذاری مدل تغییر چشمگیری نکرده است. تنها تفاوت استفاده از X به جای آخرین شماره سال برای برچسب گذاری سال توسعه مدل OLED TV است (به عنوان مثال OLED65CXPUA). سال تولید LED و NanoCellTV با نامه N برچسب گذاری می شود. اتصال به الکسا و دستیار Google نه تنها در مدل های سطح بالا بلکه در مدل های میان رده نیز در دسترس است. ال جی با تلویزیون های 8K OLED و صفحه های قابل شارپ خود توسعه گسترده را آغاز کرد (تلویزیون های قابل شارژ با علامت R مشخص می شوند).

صحنه های که توسط این نمایشگر ایجاد می شوند دارای وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشند. پیکسل ها در تصویر هر چه بیشتر باشد به نمایش بهتر محتوا منجر خواهد شد. کیفیت تصویر 4K با ورودش به دنیای تکنولوژی، نبض آن را در دست گرفته است به گونه ای که بیشتر تلویزیون هایی که می بینید از این کیفیت بی نظیر برخوردارند. پس با قاطعیت می توان گفت: امروزه قابلیت 4K از بهترین های کیفیت تصویر است. پنل به کاربرده شده در نمایشگر UQ80 مدل IPS است که به لطف آن زاویه ی دید گسترده ای دارد. همچنین رفرش ریتی که ال جی برای تلویزیون UQ80 در نظر گرفته برابر با 60 هرتز می باشد. اگر چه این مقدار از نرخ بروزرسانی در تلویزیون به قابلیت گیمینگ در آن کمکی نمی کند اما کمر به همت بسته تا تصاویری سرعتی را با کیفیت عالی و شفاف به بیننده تحویل دهد. پردازنده a5 Gen5 AL Processor 4K به پردازش تصاویر می پردازد و محتوای بدون نویز و ناخالصی را به نمایش می گذارد.

از دست ندهید
چه کسی دیگر می‌خواهد به لذت بردن از یخچال ال جی

تلویزیون ال جی

سازگاری تلویزیون up8100 با قابلیت Airplay2 از دیگر امکاناتش است که مختص کاربران IOS است و اجازه می دهد بتوانند به راحتی در تلویزیون به محتوای گوشی های خودشان دسترسی داشته باشند. مرورگر اینترنت، پشتیبانی از وای فای و بلوتوث، دسترسی به فروشگاه آنلاین گوگل و قابلیت اشتراک گذاری با موبایل در تلویزیون سری 8 ال جی به وضوح قابل مشاهده هستند. از طرفی دیگر قابلیت Sports Alert این امکان را برای کاربر فراهم می سازد همواره از اتفاقات دنیای ورزش با خبر باشد. تمام قابلیت ها و ویژگی های تلویزیون UP8100 توسط یک ریموت کنترل هوشمند که ال جی آن را چوب جادویی نامیده کنترل خواهند شد. همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم تلویزیون UP8100 دارای قابلیت هوشمند LG ThinQ AI می باشد. ال جی برای کاربران خود در زمان های بی حوصلگی یک سری قابلیت ها را در تلویزیون UP8100 ال جی قرار داده است. یکی دیگر از جذابیت های نمایشگر ال جی فراهم کردن امکانات عالی برای بازی کردن با تلویزیون است و با قرار دادن یک سری قابلیت ها و فناوری ها بازی خاطره انگیزی را با UP8100 تجربه کنید.

خرید Lg Tv

lg tvطراحی این تلویزیون 50 اینچ باریک و زیباست و میتوانید آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه روی دیوار هم نصب کنید. کمپانی ال جی تلویزیونی با امکانات مدرن همراه با هزینه ای مقرون به صرفه را برایتان به ارمغان آورده است .این تلویزیون با امکانات ویژه ای که دارد شما را در انتخاب تلویزیون به اهدافتان می رساند. این تلویزیون 49 اینچی با کیفیت Full HD تصاویری فراتر از انچه که شما تصور می کنید را نمایش می دهد. کانال های صوتی ان با توان خروجی 20 وات صدایی واضح و فراگیر را پخش می کنند.از سایر ویژگی های صوتی می توان به Virtual surroundا شاره کرد که صدا را با کیفیت چندین برابر به گوشتان می رساند. پورت USB که وظیفه ی اتصال فلش مموری به تلویزیون را بر عهده دارد و شما می توانید از این طریق فیلم ببینید یا به موسیقی مورد علاقه یتان گوش دهید . پورت HDMI یک رابط مدرن استاندارد است امکان انتقال تصاویر را فراهم می کند .

از دست ندهید
بهترین تلویزیونهای معرفیشده در CES 2023/ محصولات جدید و جذاب سامسونگ و ال جی

شماره مدل های تلویزیون LG به چه معناست؟

lg tvبرخلاف تلفن های هوشمند یا تبلت ها ، تلویزیون ها نام خاصی ندارند که مدل آنها را نشان می دهد ، بنابراین شرکت ها از کدهای ویژه ای استفاده می کنند که حاوی اطلاعات مربوط به یک مدل خاص است. این مقاله به شما کمک می کند اعداد و حروف موجود در شماره مدل تلویزیون را بدانید. این به ویژه هنگام خرید تلویزیون بسیار مفید است زیرا مدل های سال گذشته و سال جاری در ابتدای سال در دسترس هستند. با دانستن معنی شماره مدل ، می توانید در انتخاب خود راهنمایی شوید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید. شماره مدل های تلویزیون LG به چه معناست؟ شماره تلویزیون LG دو نوع مختلف دارد: مدل و سریال. شماره مدل LG TV مجموعه تلویزیونی ، اندازه صفحه ، مدل ، سال ، مشخصات و طراحی را به ما می گوید. در حالی که شماره سریال حاوی اطلاعاتی در مورد کارخانه ساخت تلویزیون و تاریخ ساخت تلویزیون خاص با جزئیات ماهانه است.

از برنامه های Netflix و Apple TV استفاده کنید.

برای تماشای محصولات مورد علاقه خود می توانید به پلتفرم های پخش مورد علاقه خود مانند Netflix و Apple TV متصل شوید. سینمای مدرن را به خانه خود بیاورید. با فناوری HDR و حالت فیلمسازی ™، تصاویر و تجربه های تماشایی جذاب تری برای شما تضمین میشود. همچنین می توانید به پلتفرم های پخش مورد علاقه خود متصل شوید و به محتوایی که دوست دارید دسترسی داشته باشید. از برنامه های Netflix و Apple TV استفاده کنید. از میان جدیدترین فیلم ها ، مستندها و سریال ها انتخاب کنید، به رویدادهای ورزشی زنده مورد علاقه تان بروید. فیلم ها را همانطور که کارگردان آن قصد داشت تماشا کنید. این با حالت فیلم سازی امکان پذیر است ، وقتی روشن است ، صاف کردن صفحه خاموش می شود و نسبت تصویر اصلی حفظ می شود. به لطف فناوری LG – FILMMAKER MODE ™، نرمی حرکات خاموش می شود. به این ترتیب نسبت های اصلی رنگ ها ، صفحه نمایش و سرعت در قاب ها حفظ می شود.

از دست ندهید
نه راه‌های مطمئن تلویزیون ال جی کسب و کار شما را به سمت زمین سوق خواهد داد

زمان درست زمان برای شروع تلویزیون ال جی

در مدل تلویزیون های OLED ، 6 به 7 (سال توسعه مدل) تغییر می کند. همچنین ، ال جی SUPER UHD TV را معرفی کرده است ، این نام مدل های تلویزیونی با صفحه های بهبودیافته Nano CELL است. در سال 2016 ، ال جی از حرف H استفاده می کند که سال تولید را برچسب گذاری می کند. برخی از تلویزیون های ارائه شده در سال 2016 به تلویزیون Super Line تعلق دارند. چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند. ال جی همچنین طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های OLED (به عنوان مثال OLED65B6V) ارائه داد. J – DVB T2 / C / S2. LF – قیمت تلویزیون ال جی بدون گارانتی تلویزیون Full HD. در حالی که تلویزیون های 2013 و بدون 3D دارای برچسب متفاوت (LN ، LA) بودند ، در سال 2014 ، همه تلویزیون ها دارای برچسب گذاری یکسان هستند. همچنین حرف B برای تلویزیون های تخت و حرف C برای تلویزیون های منحنی است.

ال جی Tv

انحنای شیک پایه، اولین چیزی است که با نگاه اول به تلویزیون 50 اینچ ال جی UP8100 توجه شما را به خودش جلب می کند. ال جی با هدف تاثیر گذاری بر بیننده و ایجاد تنوع در پایه های قدیمی، جلوه ای زیبا از پایه این تلویزیون را به نمایش گذاشته است که یک هلال فوق العاده را تشکیل داده. قاب تلویزیون نازک و سبک است اما در عین حال از استحکام بالایی برخوردار است و همین باعث شده کاربران با اطمینان خاطر بالاتری نسبت به خرید تلویزیون های ال جی اقدام کنند. قسمت جالب ماجرا زمانی است که شما از کناره ها به تلویزیون نگاه کنید؛ در این حالت تلویزیون با ضخامت بسیار کم، ظاهر زیبای خودش را به نمایش می گذارد. برای زمانی که بخواهید تلویزیون را به دیوار وصل کنید، پایه به راحتی جدا می شود و با کمک گرفتن از یک براکت یا پایه دیواری این کار امکان پذیر است. در این حالت معمولا زاویه دید گسترده تری برای صفحه نمایش فراهم می آید؛ همچنین مزیت دیگر وصل کردن تلویزیون به دیوار محافظت از آن در برابر دسترسی های کودکان است.

از دست ندهید
هر آنچه را که باید در مورد جارو برقی شیائومی بدانید!!

تلویزیون های اولد سری 8K Z2 و مدلهای سطح پایه B2، A2 در سال 2022 بررسیهای خود را بر روی C2 و G2 متمرکز کرده است، اما الجی سه سری جدید دیگر را نیز در اختیار دارد. Z2 از سری رزولوشن 8K است که اندازه 88 اینچی آن اکنون قابل نصب روی دیوار است و اندازه 77 اینچی دارای طراحی گالری مشابه G2 است. B2 و A2 مقرون به صرفه تر دارای پردازندههای کمتری هستند (Gen 5 Alpha 7). B2 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است در حالی که A2 تنها OLED 60 هرتزی ال جی برای سال 2022 است. A2 همچنین فاقد ویژگیهای HDMI 2.1 از جمله ورودی 4K/120Hz است. همه تلویزیون های اولد ال جی 2022 با سیستم تلویزیون هوشمند WebOS به شما این امکان را میدهند که پروفایلهای کاربری را برای اعضای مختلف خانواده یا دیگران تنظیم کنید. اینها شامل نمایه کودکان است که محتوای مناسب کودکان را نشان میدهد. Google TV و Amazon Fire TV نیز نمایههایی ارائه میدهند، اما این اولین مورد در یک سیستم تلویزیون هوشمند اختصاصی است.

دیدگاهتان را بنویسید