راهنمای چنگیزخان برای تلویزیون ال جی Excellence

lg tvتلویزیون اولد 55 اینچ ال جی مدل 55B1 از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos نیز استفاده کرده و تصویر و صدایی غنی و فراگیر را ارایه خواهد داد. پردازنده a7 Gen4 4K Processor، نسخهای است که ال جی در تلویزیون اوالایدی سری 2021 مدل LG OLED TV 55B1 استفاده کرده است. این پردازنده تصاویری بدون لرزش را به وجود آورده و بیشترین هیجان را برای کاربر فراهم خواهد ساخت. همانند سایر تلویزیونهای الجی هوشمند تلویزیون اولد 55B1 نیز از سیستم عامل webOS با بیشترین کارایی استفاده کرده است. ال جی از سیستم صوتی پرتوان با خروجی 40 وات در تولید تلویزیون LG 55B1 کمک گرفته است. بعد از اولد بهترین تلویزیون ال جی، تلویزیون NANO90 است. تلویزیون حرفهای نانو 90 در سال 2021 تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته و به اوج کیفیت و کارایی رسیده است. تلویزیون ال جی LG 55NANO90 2021 از نمایشگر IPS کمک گرفته است و تصاویری دقیق و درخشان را به نمایش خواهد گذاشت.

وقتی صحبت از تلویزیون ال جی به میان می‌آید چه کاری انجام می‌دهند و چه کاری باید متفاوت انجام دهید

lg tvاین بلندگوها با حجم صدای بالا، قابلیت پخش آهنگ از طریق اتصال به بلوتوث را نیز دارند. این تلویزیون مانند تلويزيون NanoCell ال جي با وضوح دقیق و بسیار بالا برای علاقه مندان به بازیهای سریع و فیلم های اکشن مناسب بوده . و در مقابل نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. بنابراین یک مدل نانوسل NanoCell همواره لذت تماشای برنامه ها را دوچندان ساخته و در مقابل نیز با قیمت های بالاتری عرضه می شوند . خرید تلویزیون k8 ال جی اینترنتی به عنوان جدیدترین و بهترین تی وی الجی امکانات و فناوری های جدیدی ارائه خواهد داد . البته نباید از ال ای دی ال جی فور کی ، تی وی ال جي سری نانوسل و قیمت تلويزيون lg oled غافل شد . همان طور که میدانید مدلهای اولد بالارده سری 8 و 9 به صورت Smart طراحی شده و از سیستم عامل تلویزیون ال جی webos با قیمت مناسب بهره می برند . در خرید تلویزیون ال جی در بسیاری از مدل ها شاهد قابلیت اشتراک گذاری Airplay 2 و دسترسی به شبکه هوشمند خانگی Apple HomeKit و گوگل اسیستنت Google Assistant هستیم.

از دست ندهید
استفاده از 7 یخچال ساید بای ساید استراتژی‌ها مانند متخصصین

با ما همراه باشید تا در ادامه شما را معیارهای اصلی خرید تلویزیون مناسب آشنا سازیم. تلویزیون ال جی ساخت کدام کشور است؟ در زمان خرید تلویزیون ال جی مهم ترین سوالی که مطرح می شود این است که ، این تلویزیون ساخت کدام کشوراست ؟ نکته مهمی که تلویزیون های ال جی در چندین کشور ساخته و مونتاژ می شوند. گروهی میگویند: شرکت ال جی ساخت کره است البته محصولات آن در چین و ژاپن هم تولید می شود ، گروه دیگر می گویند: محصولات برند ال جی ساخت آلمان است. به طور کلی باید گفت : مبدا اصلی محصولات شرکت ال جی کره جنوبی است اما به صورت دقیق نمی توان گفت محصولات ال جی ساخت کجاست؟ آن چه مشخص است، قطعات محصولات شرکت الجی در کشور کره جنوبی ساخته میشود و تعداد زیادی همانجا هم مونتاژ می شود. به جز کره مونتاژ تلویزیون lg در کشور های دیگر مانند چین ، مصر ، ایران ، مالزی ، ژاپن و …

تلویزیون ال جی – به هیچ وجه پایان می‌یابد، به جز…

خالق تلویزیون ال جی UQ8000 کمپانی کره ای پیشرو می باشد که در سال 2022 روانه بازار جهانی شده است. این مدل از تلویزیون ال جی با طراحی مدرن و شیکی که دارد نگاه ها را به سمت خود می کشاند. حاشیه ی باریک و نازک با پایه های شاخه ای، زیبایی خارق العاده ای را خلق کرده است. کیفیت تصویر 4K با وضوح 2160×3840 پیکسل صحنه هایی باکیفیت عالی را به ارمغان آورده است. با دیگر قابلیت های تصویری که در این نمایشگر سری 8 نهفته است، شاهد محتوایی بی نظیر خواهید بود. فناوری هایی که این محصول در زمینه تصویر از آن ها بهره گرفته اند، می توان به فناوری و فرمت های HDR اشاره کرد تا سطح مقبولی از جزئیات را در اختیار مخاطبانِ خود قرار دهد. پردازنده در تلویزیون به پردازش صدا و تصویر پرداخته و به بهبود این دو کمک می کند و تصاویر دندانه دار را از بین می برد. زاویه دید گسترده در این محصول بدین معناست که می توانید در هر زاویه ای که بخواهید بایستید و تلویزیون را نگاه کنید بدون این که در تصویر اُفتِ کیفیتی اتفاق بیافتد.

از دست ندهید
یخچال ال جی روش‌ها برای افراد بی‌تجربه

تلویزیون ال جی مصاحبه ماهر

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO95 یکی از جدیدترین تلویزیون های این شرکت است. و در سال 2020 معرفی و به بازار وارد شده است. از ویژه گی های بارز در این تلویزیون کیفیت تصویر 8K و فناوری نانوسل است. همچنین دیگر قابلیت های موجود در این تلویزیون در می تواند گره کشا کاربران باشد. تلویزیون ال جی 55NANO95 دارای تصاویری با کیفیت و کنتراست بسیار عالی است. و این به دلیل استفاده از فناوری های مختلف از جمله Cinema HDR در آن خود نمایی می کند. فناوری Nano Colour نیز می تواند دامنه رنگی بسیار گسترده ای را برای تصاویر در حال پخش به وجود بیاورد. تلویزیون ال جی 55NANO95 مجهز به پردازنده جدید و پرقدرت الجی یعنی الفا 9 است و با برخورداری از فن اوری 8K UpScaler قادر به ارتقا سطح کیفیت تصویر به 8K است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی قدرتمند 2.2 کانال است و از توان صوتی 40 وات برخوردار است. پشتیبانی از فرمت های Dolby Atmos و Dolby Digital در کنار ساب ووفر قدرتمند باعث پخش صدایی با کیفیت و فراگیر از ان می شوند.

تلویزیون ال جی c2 در لیست بهترین تلویزیونهای اولد رتبه اول را به خود اختصاص دادهاست و آخرین نسخه بروزرسانی شده در این نوع تلویزیون قرار دارد، تلویزیون ال جی C2 به کمک پردازنده نسل پنجم آلفا9 ساخته شدهاست و از هوش مصنوعی جهت تنظیم خودکار صدا و تصویر استفاده مینماید. به همین خاطر بهترین و همهجانبهترین تجربههای ممکن را در اختیار کاربران قرار میدهد. پنل اولد به روز رسانی شده این تلویزیون روشن تر از مدلهای قبلی است و از فناوری تقویتکننده روشنایی استفاده میکند تا بتواند تصاویر واضحتری را در هر محیط نوری نمایش دهد. تلویزیونهای c2 ال جی از فناوری داخلی bolby vision lQ استفاده میکنند و همچنین از حالت فیلمساز برای علاقه مندان فیلم بهرهبرداری میکنند، در ضمن رنگها و کنتراست و جزئیات بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهند. حالتهای بازی اختصاصی با فناوریهای نرخ نوسازی متغیر Nvidia, G-Sync, AMD freeSync که برای جلوگیری از پاره شدن لکنت صفحه پشتیبانی شده اند، تجربه بهترین بازیها را به مخاطبان ارائه میدهند.

از دست ندهید
بهترین یخچال فریزر برنامه‌های Android/iPhone

جمع بندی: در نهایت ال جی یا سامسونگ؟ در انتها با مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ، این شما هستید که با شناخت نقاط ضعف هر کدام باید دست به انتخاب بزنید. پیشنهاد میکنیم، ابتدا نیازتان را شناسایی کنید و متناسب با امکاناتی که هر تلویزیون در اختیارتان میگذارد، دست به خرید بزنید. نکات زیر ممکن است بهتان کمک کند. اگر گیمر هستید و خواهان ورود به دنیای مجازی از طریق تلویزیون هستید، اولویت برای شما ابتدا باید برند ال جی باشد! اگر از جست و جوهای صوتی استفاده میکنید، ال جی را انتخاب کنید. کنترلهای فوق العاده است. مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ را بین مدلهای هم رده انجام دهید. به عنوان مثال نباید یک تلویزیون رده 7 ال جی را با رده 9 سامسونگ مقایسه کنید. انتخاب سایز از دیگر مواردی است باید به آن توجه کنید. هر دو برند، تلویزیون در انواع سایزها را تولید میکنند.برای انتخاب بهترین ابعاد تلویزیون متناسب با خانه خودتان، مطلب ما را در این زمینه بخوانید. چالش دیگر پیش رویتان، انتخاب تلویزیون تخت و یا منحنی است. انواع منحنی دارای ابعاد بزرگتری هستند. فرقی نمیکند انتخابتان سامسونگ یاال جی باشد، برای مقایسه تلویزیونهای تخت و منحنی ، دقت زیادی به خرج دهید!

یعنی یک تصویر برای نمایش داده شده در این نوع از تلویزیون ها باید به این تعداد پیکسل تقسیم شود. در نمایشگر 4K این کیفیت تصویر به 4096 در 2160 افزایش یافته است. این کیفیت تصویر در تلویزیون LG تحت عنوان کیفیت 2160p نشان داده می شود. ریز شدن پیکسل های این نوع از نمایشگر به وضوح هرچه بیشتر تصاویر کمک کرده و زوم تصاویر را بدون کمترین تغییر در کیفیت آنها امکان پذیر می کند. تلویزیون ال جی 4K طی سال های اخیر در مدل های مختلفی وارد بازار شده اند. تلویزیون ال جی دارای تنوع زیادی در اندازه می باشد. تا مصرف کننده بتواند بنا بر نیاز خود و مساحت مکان استفاده، از بین آن ها انتخاب کند. یکی از این اندازه ها، تلویزیون هایی با قطر 55 اینچ یعنی حدود 140 سانتی متر می باشد. مثلا تلویزیون مدل LG 55LJ55000GI Smart LED TV 55 inch یا مدل LG OLED55CyGI Smart OLED TV 55 inch دو مدل از تلویزیون های ال جی با قطر 55 اینچ هستند.

از دست ندهید
تلویزیون 84 اینچی شرکت LG با کیفیت HD

تلویزیون ال جی – کلاس‌ها کشف از Google

جدیدترین تلویزیون های ال جی اصل کره مدل 2021 در فروشگاه تصویر مارکت موجود است. خرید تلویزیون ال جی از اولویت کسانیست که قصد خرید تلویزیون با امکانات بالا و قیمت مناسب دارند. تلویزیون ال جی با طراحی زیبا و خلاقانه به راحتی با دکور خانه شما سازگار میشود. ال جی با بکارگیری فناوریهای منحصر به فرد و نوآوری در انواع تلویزیونهای خود کیفیتی غیر قابل رقابت در نمایش رنگ و جزئیات ارائه میکند. وبسایت مرجع ارائه دهنده این محصول واقع در این لینک می باشد. ال جی یک ابر شرکت کره ای است که در حوزه طراحی و تولید محصولات مختلف فعالیت داشته و از این شرکت به عنوان دومین شرکت خوشه ای در کشور کره یاد می شود. در کنار سامسونگ می توان ال جی را یکی از برترین شرکت های کشور کره جنوبی در نظر گرفت. این برند در طبقه بندی های مختلف و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اقدام به ساخته محصولات درجه یک و حرفه ای کرده است.

توجه داشته باشید که برخی از برنامهها بهصورت پیش فرض بر روی تلویزیونهای هوشمند ال جی نصب شدهاند، اما برخی دیگر از برنامهها را کاربر میتواند با سلیقه خود نصب کند. از آنجایی که تلویزیونهای هوشمند ال جی سیستم عامل اندروید ندارند، ممکن است دانلود و نصب برنامهها در تلویزیونهای هوشمند ال جی برای شما مشکل باشد. اما نگران نباشید، پس از خواندن این راهنما، نصب نرمافزار روی تلویزیون ال جی برایتان بسیار راحت خواهد شد. دو راه برای نصب برنامه وجود دارد. فروشگاه ال جی را میتوان بهعنوان پلیاستور برای همه تلویزیونهای ال جی که دارای webOS هستند تعریف کرد. فروشگاه دارای طیف گستردهای از برنامهها است که میتوانید آنها را نصب و انتخاب کنید. برای آسانتر کردن کارها، مراحلی وجود دارد که میتوانید برای افزودن برنامهها به تلویزیون ال جی از فروشگاه محتوای ال جی دنبال کنید. 1. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون هوشمند ال جی شما به اینترنت متصل است. 2. روی کنترل تلویزیون خود دکمه Home را فشار دهید.

از دست ندهید
صعودی به یخچال سامسونگ

lg tvشما می توانید این فرمت های را از طریق اینترنت دانلود کنید و با این تلویزیون نمایش دهید. فرمت های HDR میزان روشنایی بالایی را دارند و می توانند بسیار رضایت بخش باشند. صدای این تلویزیون مانند بیشتر تلویزیون های موجود در بازار برابر با 20 وات است وبا دو اسپیکر ارائه می شود و یا به عبارتی سیستم صوتی 2.0 کاناله را دارد. ال جی در این تلویزیون از ویژگی های صوتی فوق العاده ای استفاده کرده است که متناسب با آن صدا به صورت چند بعدی انتشار می یابد. شما اگر به صدایی بیشتر نیاز داشته باشید می توانید در کنار تلویزیون از ساندبار استفاده کنید که برای این منظور ورودی و خروجی های منحصر به فرد اتخاذ شده است. شاید نبود یک پورت کارایی تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد. در تلویزیون ال جی UP76006LC از دو پورت HDMI استفاده شده است که ورژن 2.0 را دارند و یکی از آن ها دارای قابلیت بازگشت صوتی است و با عنوان HDMI ARC نامگذاری شده است. یک پورت USB دارد که می تواند برای ذخیره کردن محتوا و یا پخش آن بر روی تلویزیون کاربردی باشد. دیگر پورت ها مانند پورت اپتیکال و یا آنتن و غیره در این تلویزیون قرار گرفته است. تلویزیون ال جی UP76006LC دارای رابط هوشمند WebOS است که این رابط فوق العاده بوده و سرعت بالایی را دارد. ال جی منوی فارسی ندارد اما کار با آن بسیار راحت می باشد. شما یک منوی بازی دارید و می توانید در آن قسمت تنظیمات تلویزیون را برای بازی اتخاذ کنید. مد تصویر فیلمساز را دارید که می توان در زمان نمایش فیلم ها تلویزیون را در این مد تصویر قرار داده تا جذابیت بیشتری را فراهم کند. ریموت این تلویزیون دارای قابلیت مادون قرزم و یا NFC می باشد و می تواند اشتراک محتوا را برای شما آسان تر کند.

از دست ندهید
ساخت روابط با یخچال فریزر

قیمت تلویزیون ال جی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون lg بانه.

دیدگاهتان را بنویسید