راهنمایی برای خرید تلویزیون ال جی 2023

lg tv؟؟ جواب واضح است؛ خط تولید این محصولات و منتاژ ها دقیقا یک خط تولید و با یک کیفیت قطعات است پس اگر جایی در بین انتخاب کره ای و مصری موندید و اختلاف قیمتی رو شاهد بودید با خیال راحت سراغ قیمت ارزان تر بروید … چرا منتاژ کره گران تر است ؟ ؟؟ واقعا سوال خوبیه با شرح مسایل فوق و جواب هم از قبل حتی خودتان میدانید … در این بین سری تولیدات اولد ال جی کمی متفاوت خواهند بود، مدل های اولد در ابتدای اسم مدل یک حرف دارند سپس یک عدد. 2018 و به ترتیب قیمت آنها نیز بصورت نجومی افزایش میابد اما جالبه بدونید کیفیت کلی نمایشگر مدل B برای مثال حتی با مدل W که تا 10 برابر آن هم قیمت دارد تفاوتی ندارد. این حرف های اول دو دسته هستند. دسته اول حرف هایی که تا ۲۰۱۸ از آنها یاد میشد. نکته: کد های تک حرفی ممکنه استاندارد ها و ویژگی های خاص داشته باشن که برعکس مدل P که استاندارد هست و تیونر های اون در حرف دوم با حرف L و U و N بیان میشود. در نهایت مدل های بسیار فراوانی در بازار تولید شده و یافت گیشود و حتی ممکنه در لیست ذکر شده تعدادیشون نیاورده شده باشن اما مدل های PUA PLA PLB WNA و …

ال جی در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل LG 55Nano80V از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV 55Nano80V استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55Nanao80V تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV 55Nano80TNA از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون های اسمارت LG 55Nano80 میسر می باشد. ال جی با صدای کاملا سه بعدی و فراگیر می تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. 3840 پیکسل بهره گرفته است. به لطف استفاده از فناوری NanoCell تلویزیون LG 55SM9000 قادر است بهترین تصاویر را با بیشترین سرعت و کنتراست به نمایش بگذارد. تلویزیون LG NanoCell TV 55SM9000 با بهره گیری از فناوری 4K توانسته بیشترین درخشندگی و سرعت تصویر را به نمایش بگذارد و بیننده را مجذوب خود نماید.

از دست ندهید
ده قانون درباره یخچال فریزر Meant To Be Broken

ال جی Tv

برای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. 2160 پیکسل و طیف گسترده ای از رنگ ها جلوه طبیعی به تصاویر داده است. تصاویر با نرخ رفرش ریت 60 هرتز به عمل می آیند که تصویر فوق العاده ای را ایجاد می کند، پشتیبانی از فناوری HDR در افزایش کیفیت تصویر بسیار تاثیر گذار می باشد. طراحی تلویزیون یکی از جزئیات اصلی آن می باشد که کاربران توجه به سزایی در انتخاب آن دارند، زیرا طراحی کالا ها در دکوراسیون تاثیر گذار می باشد. طراحان تلویزیون این مدل تلویزیون را به صورت بسیار شیک طراحی کرده اند به طوری که با هر دکوراسیونی هم خوانی دارد. دیگر نگرانی در مورد آن وجود نخواهد داشت زیرا قابلیت نصب روی دیوار نیز امکان پذیر است و همچنین در هر مدل دکوراسیونی خود را به گونه بسیار جذاب نشان می دهد. کناره های تلویزیون بسیار ظریف می باشد که در طراحی آن بسیار تاثیر گذار بوده و همچنین حواس پرتی را کاهش می دهد.

قیمت محصولات ال جی بر اساس همین قابلیت ها تعیین میشود.

ال جی اولین برند در هند است که تلویزیون های OLED را عرضه می کند. تلویزیونهای سطح بالای آن ویژگیهای پیشرو مانند HDR، وضوح 4K، Dolby Atmos و دستیار صوتی AI ThinQ را ارائه میدهند. اکثر تلویزیونهای ال جی دارای سیستم عامل WebOS با پشتیبانی از برنامههای زیاد هستند. قیمت محصولات ال جی بر اساس همین قابلیت ها تعیین میشود. بدون شک قیمت تلویزیون های شرکت الجی به نسبت کیفیت و امکاناتی که در آنها وجود دارد نسبتا مناسب میباشند. بنابراین به دلیل مناسب بودن قیمت تلویزیون های الجی مخاطبان بیشتری به سمت خرید چنین محصولاتی سوق داده میشوند. از آنجایی که برندهای گوناگون در سطح بازار با تولید محصولات گوناگون در رقابت سختی قرار گرفتهاند، ال جی با قیمت محصولات خود افراد بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. الجی مجموعه گستردهای در بر دارد که سایز مناسبی که به دنبالش هستید را میتوانید به راحتی پیدا کنید.

از دست ندهید
در 15 دقیقه، حقیقت یخچال فریزر را به شما خواهم گفت

خرید Lg Tv

منوی اصلی این صفحه نمایش که در برگیرنده تمام امکانات است و روی صفحه اصلی پدیدار میشود قابلیت ویژه ای را داراست که کاملا قابل جابه جایی و شما با بازکردن هر برنامه میتوانید به منوی اصلی دسترسی داشته باشید و هر کاری را که به آن نیاز دارید همزمان انجام دهید. به لطف این سیستم عامل میتوانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و از کاراییهای دستگاه تلویزیون بهره ببرید. LG Store از کاربردیترین امکانات تلویزیون و پورتال رسمی شرکت ال جی است که به شما این امکان را میدهد تا به دانلود و راه اندازی انواع برنامههای تلویزیونی و اپ گوناگون بپردازید و به تماشای پر بازدیدترین برنامه بپردازید. با استفاده از این سیستم عامل میتوانید به کلی ترین برنامههای پیشرفته جهان Youtube ،Netfilix، Facebook،Twitter و… دسترسی راحت داشته باشید و پخش ویدیوهای گوناگونی را نظاره گر باشید. در این اسمارت تی ویها دستیارهای صوتی داخلی گوگل و الکسا تعبیه شده اند تا پیگیر فرامین صوتی و اجرای دستورات شما باشند و کارهای شمارا سریعتر پیش ببرند.

قیمت تلویزیون ال جی

نقطه کانونی سرگرمی در بسیاری از خانهها تلویزیون است که در مرکز اتاق نشیمن و در فضایی چشمگیر واقع شده­است. الجی برای به نمایش گذاشتن ارزش منحصر به فرد صفحه نمایش­های Lifestyle خود در نمایشگاه CES 2023 با همکاری Moooi برند برتر هلندی در زمینه سبک زندگی، تجربهای منحصربهفرد و شیک برای بازدیدکنندگان فراهم کرد. در نمایشگاه CES، الجی و Moooi بار دیگر برای ارائه تلفیق یکپارچه و الهامبخش فنآوری، دکوراسیون داخلی و سبک زندگی همکاری کردند. نمایشگاه ویژه CES احترام و درک الجی نسبت به نیازها و اولویتهای متنوع و متفاوت مشتریان امروزی با ارائه محصولات نوآورانهای که نمایان درک میکند. سری مدلهای OLED Objet الجی از مجموعه Lifestyle Screen، زیبایی و انعطاف بیشتری در چیدمان فضا فراهم کرده و به عنوان یک المان پیچیده در دکوراسیون برای بهبود ظاهر و حال و هوای منزل نیز به کار میرود. به عنوان مثال LG OLED Objet Collection Easel برای اشخاصی که دوست دارند حسی از فضای یک گالری هنری مدرن را به اتاق نشیمن خانه خود بیاورند ایدهآل است.

از دست ندهید
چهار دلیل چرا داشتن عالی یخچال سامسونگ آیا کافی

تلویزیون ال جی

پردازنده این تلویزیون تراشته ای قدرتمند است که مدیریت و پخش تمام تصاویر را به عهده دارد. علاوه بر اینها ای پردازنده هوشمند است دارای الگوریتم یادگیری عمیق است. و این بدان معنی که می تواند تصاویر را به صورت اساسی تر میم کند و کاربر را در تصاویر جذاب غرق کند. موسسه UL یا همان ازمایشگاه Underwriters به بررسی تولیزیون های نانوسل الجی پرداخته و گواهی عدم وجود اشعه های مضر را به انها اعطا کرده است. بنابراین شما در هنگام تماشای محتوای مختلف در صفحه نمایش این تلویزیون از وجود اشعه های مضر برای بینایی ایمن خواهید بود. این موسسه 5 مشخصه را اندازه گیری می کند و در نهایت اشعه های مضر ساطع شده از تلویزیون را بررسی می کند. تلویزیون مذکور یکی از سالم ترین محصول های داخل بازار برای چشم کاربران است. این محصول می تواند نمایش تاریکی های تیره تر و روشنایی نورانی تر را با وضوح بالا و کیفیت طبیعی به نمایش در آورد.

در سال 1958، شرکت ال جی با نام GoldStar تاسیس شد.

lg tvخرید تلوزیون ال جی LG TV، هر فردی در زندگی خود هنگام خرید محصولات خانگی به دنبال راهی است که بداند بهترین مارک برای خرید تلویزیون چیست؟ به جرات می توان گفت که شرکت ال جی بزرگترین فروشگاه کره جنوبی است و گزارش شده است که فروش جهانی آن در سال 2014 به میلیاردها دلار رسیده است. در سال 1958، شرکت ال جی با نام GoldStar تاسیس شد. روایت شده است که تاسیس این شرکت در کره با هدف بازسازی وسایل الکترونیکی که در جنگ آسیب دیده بودند انجام شده است. زمانی که محصولات ال جی برای اولین بار تولید و روانه ی بازار شد به عنوان رقیب شرکت هیتاچی بازار پر رونقی را برای خود ایجاد کرد. از جمله محصولات اولیه ای که در این شرکت ساخته شد عبارت بودند از رادیو، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و تهویه مطبوع کره جنوبی را تولید کند. سالانه ده ها تلویزیون مورد آزمایش قرار می گیرد از مدل های برتر و گران قیمت گرفته تا مقرون به صرفه ترین آنها که تفاوت بین بهترین مارک های تلویزیون و بدترین ها می تواند بسیار زیاد باشد.

از دست ندهید
قابل توجه ترین یخچال ال جی

lg tvبرای تعمیر تلویزیون در صورتی که تنها به یک تعویض قطعه ساده نیاز داشته باشد شما باید وقت زیادی را برای بردن آن به تعمیرگاه تلف کنید که این خود باعث صرف هزینه­ های زیادی می­شود. امکانی که در حال حاضر برای بسیاری از شهرها فراهم شده تعمیر تلویزیون در محل است. آیا برای شما راحت­تر نیست که به­ جای جابهجا کردن تلویزیون فقط با یک تماس تعمیرکار را به منزل خود بیاورید؟ مسلما باتوجه به حساسیتی که این دستگاه دارد اگر شما ساکن یک مجتمع مسکونی چند طبقه باشید دشواری در امر حمل­ و­ نقل بیشتر به چشم می­ آید. وجود نمایندگی­های تعمیر تلویزیون در شهر شما بسیار کاربردی خواهد بود. این مراکز معمولا دارای کادری مجرب و دوره­دیده هستند که در زمینه تعمیر انواع وسایل الکترونیکی اطلاعات لازم را دارند. همچنین شما با مراجعه به چنین نمایندگی­هایی می­توانید از کیفیت قطعاتی که آن­ها استفاده می­کنند اطمینان حاصل کنید. در زمینه تعمیرات تلویزیون در محل اگر نیاز به عوض کردن قطعه یا قطعاتی باشد مطمئنا درصورتی که از نوع اصل و اورجینال استفاده نشود در کم­ترین زمان ممکن، وسیله شما باز هم دچار خرابی خواهد شد.

Lg تلویزیون و اثر مل گیبسون

lg tvهمیشه محتوای که می خواهیم تماشا کنیم با کیفیت و وضوح عالی نیستند، ممکن است محتوایی را در دسترس داشته باشیم که از کیفیت پایینی برخوردار باشند و نگاه کردن به آن ها در این سطح اصلا خوشایند نخواهد بود. ال جی برای این نوع از محتوا ها هم فکری کرده و بی توجه ار کنارشان رد نشده است. در تلویزیون های نسل جدید و مدرن با پردازنده های پیشرفته ای که تعبیه شده اند این امکان هم فراهم شده که بتوانید محتوای کم کیفیت را ارتقاء دهید. نکاه کردن به تلویزیون از هر زاویه ای باید خوشایند باشد و عوض کردن جایگاه در هنگام تماشا کردن تلویزیون نباید باعث شود که کیفیت پایین بیاید. برای داشتن چنین قابلیتی باید از تلویزیون های مدرن با قابلیت های پیشرفته استفاده کرد. در این تلویزیون ها از قابلیتی به نام Wide viewing angle یا زاویه دید گسترده بهره گرفته شده است. با این قابلیت کیفیت نمایشگر ثابت باقی می ماند و مهم نیست که شما در کجا و چه سمتی از تلویزیون 75 اینچ ال جی UQ80 ایستاده اید.

از دست ندهید
تلویزیون ال ای دی فول اچ دی الجی 43 اینچ 43LM5500PVA

بهترین رویکرد Lg تلویزیون

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مولودی مال.

دیدگاهتان را بنویسید