راز پنهان در پشت قیمت تلویزیون ال جی

lg tvمشکلات متداول تلویزیون ال جی سری LN بیشتر در قسمت پاور و بک لایت است که تصویر ناگهان به طور کامل سیاه شده اما همچنان صدای برنامه به گوش میرسد. این مشکل در این مدلها از تلویزیون ال جی بسیار رایج بوده و باید در هنگام مواجه شدن با آن، مراتب را به متخصص انتقال دهید. درست است که این مدل از تلویزیونهای ال جی نسبتا قدیمی هستند اما کیفیت بالایی دارند و خیلی کم پیش میآید که دچار مشکل شوند. از مشکلات متداول تلویزیون ال جی در این مدلها میتوان به خاموش و روشن شدن تلویزیون در هنگام کار اشاره کرد. قطع شدن صدا و هنگ کردن تلیویزون نیز از سایر مشکلاتی است که این مدلها با آن مواجه هستند. علت اصلی بروز این موارد، مشکلات مربوط به مین برد است که قابل تعمیر و تعویض بوده و کارکرد تلویزیون را بهبود میبخشد. از مشکلات متداول تلویزیون ال جی سری LY، بروز اشکال در قسمت بک لایت تلویزیون است و اینکه تصویر تلویزیون قطع میشود اما صدا همچنان برقرار است.

مزاج|10 جملات الهام‌بخش درباره تلویزیون ال جی}

lg tvآبی شدن تصویر تلویزیون ال جی اصلیترین نشانه ظاهری خرابی بک لایت در مدلهای UJ و LJ است. نور سفید لامپهای بک لایت به طیف آبی و بنفش تغییر میکند و باعث میشود که تصویر تلویزیون آبی رنگ دیده شود. به مانند سایر مدلهای میان رده تلویزیون ال جی در مدل های LJ و UJ از بک لایت شاخهای استفاده شده است اما استفاده از پردازنده تصویر پرقدرت باعث شده که این دو مدل کیفیت تصویر مطلوبی داشته باشند. تعویض کامل بک لایت بهترین روش تعمیر در ایراد آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی است. خرابی تدریجی لامپهای بک لایت باعث میشود که در ابتدا لکههای آبی در بخشی از تصویر دیده شود. در این حالت برخی از تعمیرکاران به اشتباه اقدام به تعمیر بک لایت کرده و تنها لامپهای خراب را تعویض میکنند. در این حالت به دلیل عمر یکسان لامپها در مدت کوتاهی بک لایت دوباره معیوب میشود. قیمت بک لایت تلویزیون ال جی در ورزنهای مختلف سری LJ و UJ حدود 350 هزار تومان تا حدود 1.2 میلیون تومان است. اصلاحیه بک لایت عبارتست از ایجاد تغییرات سختافزاری و نرمافزاری در تلویزیون جهت افزایش عمر مفید بک لایت تلویزیون. لامپهای بک لایت در واقع دیودهای نورانی هستند که عمر مفید مشخصی دارند و عموم موارد اصلاحیه بک لایت بر کاهش توان مصرفی و گرمای تولید شده توسط آنها تاثیر میگذارد. 1. اصلاحیه برد پاور-بکلایت که باعث کاهش 5 تا 10 درصدی ولتاژ تغذیه لامپهای بک لایت میشود. این کاهش ولتاژ تاثیر کمی در کاهش نور زمینه تصویر دارد اما مقدار زیادی توان تلفاتی لامپها را کاهش میدهد و تجربه نشان داده نقش مهمی در افزایش عمر مفید بک لایت تلویزیون خواهد داشت.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ و اثر مل گیبسون

با خدمات و سرویس های ویژه ای همراه خواهد شد.

اما بسیاری به دنبال سری 10 می گردند که فکر نمی کنم توسط الجی تولید شود . چرا که خرید آنلاین تلویزیون منحنی یا تخت ال جی 75 اینچ ، 82 و 85 اینچ ها را باید در این سری تولید کند که به جای ان به سری هایی یک عدد و یک حرف مانند c1 , خرید تلویزیون ال جی g1 cx و غیره جایگزین شده اند. فروش تلویزیون ال جی با خدمات و سرویس های ویژه ای همراه خواهد شد. از جمله این سرویس ها می توان به تضمین اصالت و سلامت کالا، امکان بازگشت کالا تا 7 روز، ارسال سریع و پرداخت درب منزل اشاره کرد. لیست قیمت روز قیمت تلویزیون lg پنجاه اینچ و نرخ تلویزیون ال جی ال اي دي خمیده را میتوانید تلفنی از واحد پشتیبانی سایت بانه بپرسید. و به همان صورت قیمت تلویزیون ال جی جدید و قیمت تلویزیون هوشمند ال جی در فروشگاه اینترنتی در یک لیست بروز قیمت ال جی تلویزیون در همین صفحه ارائه شده .

از سری نمایشگرهای قیمت مناسب سال 2022، تلویزیون ال جی 75UQ8000 می باشد که شرکت معتبر ال جی آن را در 6 سایز مختلف ( 43، 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ) ساخته است. یکی از خوش فروش ترین نمایشگرهای موجود در بازار است که با طراحی منحصر به فرد و ریموت کنترل Magic همراه است. فناوری HDR و نسخه های آپدیت شده ی آن در تلویزیون ال جی 75UQ8000 وضوحی عالی از تصویر را به وجود می آورند. تلویزیون ال جی UQ80 از پلت فرم WebOS پشتیبانی می کند. دارای دستیارهای صوتی گوگل و الکسا و همچنین فناوری مدرن و هوشمند ThinQ است. در طراحی تلویزیون ال جی از نوین ترین قابلیت ها و طراحی ها بهره گرفته شده تا شما به سوی این مدل تازه جذب شوید. حاشیه های باریک و نازک همراه با پایه های دوشاخه ای زیبایی چشمگیری را به تلویزیون داده است. در قسمت پشت تلویزیون درگاه های ارتباطی تعبیه شده اند تا جلوی تلویزیون شلوغ و نامرتب نشود.

از دست ندهید
همه چیز شما می‌خواستید درباره یخچال فریزر و بودمخجالت میکشیدم بپرسم

بالا 7 در تلویزیون ال جی

توضیحی در این جا قابل بیان است که کلا در صنعت تعمیرات همیشه خطا وجود دارد پس تعمیرات بدون ضمانت تعمیر ارزش چندانی ندارد زیرا هر تعمیری احتمال خرابی مجدد حتی یک ساعت بعد از تعمیر را دارد . پس اگر ضمانتی برای تعمیر وجود نداشته باشد مشتری پول خود را هزینه کرده ولی نتیجه نگرفته است . ما در نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران با وجود تخصص و استفاده از قطعات شرکتی باز هم جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان ضمانت نامه کتبی به مشتری تقدیم میکنیم . به اعتبار ما در کنار تخصص اعتماد کنید و با خیالی آسوده جهت هر خرابی که برای تلویزیون ال جی شما پیش آمده با تعمیرات ال جی در تهران تماس بگیرید . برای رفع تمام مشکلات و خرابی های تلویزیون ال جی خود می توانید با نمایندگی تماس بگیرید و برای تعمیر تلویزیون ال جی در خواست خدمات و یا مشاوره کنید . تکنسین ما در تعمیرات تلویزیون ال جی در تهران قبل از انجام هر کاری در جهت تعمیر تلویزیون و رفع خرابی آن ابتدا اطلاعاتی درباره خرابی و نوع تعمیر به شما خواهد داد . به شما اطمينان داده ميشود که تمامي قطعاتِ تعويضي اصل باشند . پس از تعمیر و روشن شدن تلویزیون و شروع به کار عادی آن متخصصان ما آن را تست کامل میکنند و در صورت نبود اخلال در عملکرد آن را به شما تحویل میدهند .

در میانه راه انتخاب تلویزیون یکی از گزینه هایی که پیش رو دارید تلویزیون ال جی است. تلویزیون ال جی به عنوان یکی از پرفروش ترین نمایشگرها، شهرت جهانی دارد. ال جی به عنوان رقیب اصلی هم وطن و همسایه خود (یعنی سامسونگ و سونی) یکی از سه غول تولید کننده تلویزیون در جهان است؛ که هر ساله محصولات جدیدی را به بازار معرفی می کند. مهم ترین تولیدات ال جی، تلویزیون اولد و نانوسل هستند(فناوری های دیگری نیز وجود دارند، اما معروف ترین ها این دو هستند). در ادامه بیشتر با تلوزیون های LG آشنا خواهیم شد. الجی همیشه رهبر اولینها بوده است و با شیرجه وارد دل نوآوریها میشود. اولین تلویزیون با روشنایی بالا که نانوسل نام گرفت. باریکترین تلویزیون که اولد نام گرفت. قیمت تلویزیون ال جی در بازار حال حاضر نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان! در مقایسه با برندهای داخلی قیمت این محصولات گرانتر است اما خب مگر میشود انتظار داشته باشید با قیمت پراید، پرادو بخرید؟

از دست ندهید
۶ نکته‌ی مهم که پیش از خرید ترازوی آشپزخانه باید بدانید

را به صورت فایل فشرده دانلود کنید.

برای مشاهده شماره مدل تلویزیون هوشمند، دکمه Home را روی ریموت کنترل فشار دهید. سپس بر روی Settings کلیک کرده و Backup را انتخاب کنید. اگر تلویزیون هوشمند نیست، دکمه Menu را روی کنترل از راه دور فشار دهید. گزینه Customer Support را انتخاب کرده و به قسمت Service یا Product Information بروید. در این قسمت می توانید طراحی و مشخصات کامل دستگاه را قبل از اطلاعات Type/Model بیابید. حال باید به دانلود فایل بروزرسانی تلویزیون ال جی بپردازید. برای آپدیت تلویزیون ال جی خود به وب سایت ال جی رفته و در قسمت پشتیبانی و نرم افزار مدل تلویزیون مورد نظر خود را بیابید. پس از یافتن مدل دقیق تلویزیون، روی تب Drivers and Software کلیک کنید و آخرین ورژن آپدیت تلویزیون ال جی را به صورت فایل فشرده دانلود کنید. سپس، درایو فلش USB فرمت شده را به رایانه یا لپ تاپ خود متصل کرده و پوشه ای به نام LG مولودی مال DTV ایجاد کنید. سپس محتویات فایل فشرده را انتخاب کرده و پوشه LG DTV را در داخل پوشه ای که ایجاد کرده اید کپی کنید. فلش را به تلویزیون متصل کرده و جهت به روزرسانی تلویزیون ال جی اقدام کنید. پس از انجام بروزرسانی، تلویزیون را ری استارت نمایید. دقت کنید که پیش از انجام این مرحله اینترنت تلویزیون خود را نیز فعال کرده باشید.

تلویزیون ال جی 65UP8000 به سیستم عامل WebOS مجهز شده است. این سیستم عامل قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت اتصال به WIFI را به شما می دهد. با وجود این سیستم عامل می توانید دسترسی گسترده ای را به دنیای اینترنت و ارتباطات داشته باشید. تلویزیون ال جی 65UP8000 از دستیار صوتی ALEXA و GOOGLE ASSISTANT پشتیبانی می کند. با این قابلیت می توانید از طریق صدا به کنترل و تنظیم دستگاه خود بپردازید. تلویزیون ال جی 65UP8000 از فناوری هوش مصنوعی LG ThinQ برخوردار است. این قابلیت امکان اتصال به گوشی را فراهم می کند. از این طریق می توانید به صورت هوشمند دستگاه خود را کنترل کنید. تلویزیون ال جی 65UP8000 دارای درگاه های ارتباطی متنوعی می باشد. وجود پورت های HDMI و USB قابلیت اتصال دستگاه های دیگر را فراهم می کند. کیفیت تصویر در تلویزیون اهمیت بسیار بالایی دارد. شرکت ال جی در تلویزیون 65UP8000 سعی کرده است تصاویر را با کیفیتی عالی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از دست ندهید
مقاله جدید پایین بودن یخچال فریزر را نشان می دهد و چرا باید امروز اقدام کنید

در صورت استفاده از این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیر تلویزیون در محل انجام میپذیرد. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس در محل تلویزیون، گروهی از مجربترین کارشناسان تعمیر میباشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعهای از پیشرفتهترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیبیابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن میباشند. جهت استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در محل کافی است تا از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان نمایندگی تلویزیون ال جی تماس بگیرید. کارشناسان «تعمیر تلویزیون ال جی در محل» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز میکنند. متقاضیان خرید تلویزیونهای ال جی میتوانند با حضور در نمایندگی ال جی و مراجعه به پارت فروش، جهت خرید تلویزیون ال جی مورد نظر خود اقدام کنند. در نمایندگی تلویزیون ال جی مجموعهای از برترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی فراهم شده است تا مراجعان محترم با یک بار حضور در این مرکز، بتوانند دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب و تهیه نمایند.

تمامی اطلاعات ذکر شده مناسب تلویزیون فورکی، 43 اینچ، 55 اینچ، 49 اینچ و … ال جی می باشد. تلویزیون ال جی را روشن کنید و دکمه تنظیمات تلویزیون ال جی روی ریموت کنترل را فشار دهید. دکمه تنظیمات را فشار دهید تا منوی تنظیمات تلویزیون ال جی شما نمایش داده شود. در این مرحله باید آخرین گزینه نشان داده شده در این لیست (گزینه سه نقطه) را انتخاب کنید. پس از انتخاب آخرین گزینه (یا سه نقطه) به تنظیمات دستگاه دسترسی خواهید داشت. برای راه اندازی تلویزیون ال جی، کافیست از گزینه های نمایش داده شده Reset to default settings را انتخاب کنید. با استفاده از کلید منوی کنار تلویزیون به منو بروید و با استفاده از کلیدهای چپ و راست گزینه «تنظیمات» را از منوی تلویزیون انتخاب کنید. در منوی باز شده، از کلیدهای جهت دار برای انتخاب همه تنظیمات تلویزیون ال جی استفاده کنید. در سمت چپ گزینه General و سپس در سمت راست گزینه Reset to Factory settings را انتخاب کنید.

از دست ندهید
این سیزده نقل قول های الهام بخش به شما اجازه می دهد زنده بمانید در یخچال ال جی جهان

lg tvدر تلویزیون سامسونگ ریموتهای هوشمند از قابلیت جادویی برخوردار نیستند. سیستم عامل در تلویزیون ال جی webOS و در تلویزیون سامسونگ TIZEN میباشد. این دو سیستم عامل قدرتمند قابلیتهای اسمارت و هوشمند جالب و کاربردی زیادی را به تلویزیون میدهند. سیستمهای هوشمند در تلویزیون باتوجه به مدل متنوع است. کسانی که به دنبال تجربهای فوقالعاده از بازی کامپیوتری و گیمینگ هستند را میتوان از طرفداران پر و پا قرص صفحه نمایش خمیده بشمار آورد. اگر دوست دارید تلویزیون با صفحه نمایش خمیده داشته باشید، تلویزیون سامسونگ گزینهی مناسبی است. ال جی در مدلهای جدید خود از نمایشگر خمیده استفاده نمیکند. تلویزیون های ال جی از نظر ضخامت باریکتر بوده اما در عوض تلویزیونهای سامسونگ مدلهای فوقالعاده زیبای بدون قاب دارند. قیمت تلویزیون ال جی یا سامسونگ به صرفه تر است؟ اگر بخواهیم یک مقایسهی کوتاه نیز درباره قیمت تلویزیون ال جی و سامسونگ داشته باشیم، لازم است ابتدا یادآوری کنیم که بحث قیمت محصول به فاکتورهای متعدد و گوناگونی وابسته است.

دیدگاهتان را بنویسید