در 15 دقیقه، حقیقت یخچال فریزر را به شما خواهم گفت

یخچال ال جی فروشگاه بهار، محصولات خانگی خود را به صورت اینترنتی عرضه می کند و به خاطر حذف واسطه­ها و فروش مستقیم قیمت مناسب تری خواهد داشت که می توانید از این فرصت استفاده کنید و با قیمت ارزان بهترین لباسشویی را تهیه کنید. تمامی این ویژگی ها طبق استاندارد جهانی و فناوری های روز، به محصولات اضافه شده، تا به بهبود کیفیت زندگی کاربران خود، کمک کند؛ با کاربری ساده و راحت، کمک به حفظ کیفیت مواد غذایی، جلوگیری از فاسد شدن سریع و غیره، یخچال های ساید بکو، خریدی منطقی محسوب می شود. به این ترتیب، غذا تا دو برابر بیشتر تازه و طعم دار می ماند. A هم از مزیت های این یخچال دو درب ایرانی می باشد. این دسته از بهترین مارک یخچال side by side در مدل های متفاوت علاوه بر با داشتن طراحی بسیار ساده و مدرن، کاملاً مهندسی تولید گردیده اند و با بهکارگیری تکنولوژی های بسیار پیشرفته مصرف انرژی بسیار پایین، سیستم بدون برفک و گردش هوای چندگانه، تنظیم مجزای رطوبت و سرما برای قسمت های مختلف هر کشو و بسیاری دیگر از ویژگی ها را در اختیارتان خواهد گذاشت و شما با اطمینان از عملکرد بسیار قدرتمند این برندها می توانید خرید بهترین مدل یخچال ساید بای ساید را در میان برندهای معتبر نام برده پیدا کنید.

یخچال ال جی قسمت فریزر نیز بدون برفک می باشد. یخچال مجهز به سیستم روشنایی داخلی میباشد که با باز کردن درب یخچال این سیستم فعال می شود نوری زیبا را در همه قسمت های یخچال پراکنده می کند. گروه حامی سرویس با بیش از صد تکنسین تعمیرات در شهر اصفهان آماده خدمات رسانی به شما همشهریان محترم است این گروه از زبده ترین تکنسین های سامسونگ را گرد هم ورده تا خدماتی که شایسته یک ایرانی میباشد را ارائه دهد. آیا شما یک خانواده بزرگ هستید که عاشق مهمانی هستید؟ آیا به دنبال یخچالی هستید که برای کل خانواده و میهمانان شما روز ها به اندازه کافی جا دار باشد؟ در صورت نیاز به خدمات تعمیر یخچال سامسونگ یا هرگونه مورد مرتبط با تعمیرات سامسونگ میتوانید از طریق پر کردن فرم مخصوص تعمیرات و یا تماس با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی برقی تعمیر آنلاین ثبت سفارش و خدمت نمایید تکنسین های تعمیر آنلاین در اسرع وقت برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ و یا سایر مدل هلی یخچال سامسونگ شما در محل حاضر شده و پس از عیب سابی و تخمین هزینه اقدام به تعمیر دستگاه شما می تمایند. پاکشوما یک برند ایرانی است که لوازم خانگی مقرون بصرفه و با کیفیتی ارائه می دهد.

از دست ندهید
صعودی به یخچال سامسونگ

خرید ساید بای ساید ، یعنی با یک دنیا امکانات روبرو شوید ! سپس، دما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در محدوده عملیاتی مناسب قرار دارد یا نه. انواع مدل های ماشین های ظرفشویی LG را با راهنمای ارائه شده توسط ما تطبیق دهید تا قبل از خرید ظرفشویی ال جی، مطمئن شوید که پاسخ گوی نیاز های شما خواهد بود. انتخاب برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی ال جی با توجه به زمان در دسترس، میزان کثیفی ظروف و غیره تعیین می شود. ظرفیت هشت نفر و میزان مصرف آب ۸ لیتر در هر بار شستشو با ۷ برنامه شستشو چند نمونه از ویژگی های این دستگاه است. بیشتر افراد فکر میکنند که پاک کردن این سنگها کار بسیار سختی میباشد و یا خرید پاک کنندههای مخصوص آنها گران است، اما کافی است که چند قطره مایع ظرفشویی را با آب مخلوط کنید و روی این سنگها بکشید و شاهد برق افتادن آنها باشید. امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت محصولات لوازم خانگی سر و کله آدمهای کلاه بردار بیشتر شده است. محفظه CoolRoom این محصولات را دقیقاً در بالای دمای انجماد نگه داشته و رطوبت مطلوب را حفظ می کند. سیستم های خنک کننده جداگانه NeoFrost Dual Cooling برای هر محفظه جریان هوای ایده آل و دمای مطلوب را در هر دو فریزر و یخچال حفظ می کنند.

از آپشن های بروز و مناسب این یخچال دو درب درب میتوان به سیستم عیب یاب هوشمند اشاره کرد. از ویژگی های کمپرسور اینورتر ProSmart آن می توان به یک موتور بدون برس اشاره کرد که به طور هم زمان صدای یخچال و مصرف برق را به حداقل می رساند. اشاره نمود اما مخاطب ما یخچال فریزر مخصوص آشپزخانه است که آن هم خود به 3 دسته تقسیم می شود و عبارت اند از : ساید بای ساید ، دوقلو ، دودرب بالاپایین که به جرات می توانیم بگویم هر یک از ما حداقل یکی از این سه نوع را در منزل داریم. اگر به دنبال خرید ارزان ترین ساید بای ساید ایرانی بازار هستید پیشنهاد میکنیم به دنبال محصولات دوقلو ایرانی باشید چون کیفیت مناسب تری دارند . یخچال فریزر دوقلو معمولا برای خانوادههای پرجمعیت یا افرادی که موادغذایی منجمد زیادی در فریزر نگهداری میکنند مناسب است. سیستم های خنک کننده LINEAR Cooling ، nature fresh, Door cooling با پشتیبانی از یک دیگر نوسانات دمای داخل یخچال را ثابت نگه میدارند و همچنین محیطی کاملا بهینه و با طراوت را برای نگهداری مواد غذایی فراهم میکنند تا مواد غذایی شما تازه و سالم باقی بماند. همچنین مواد غذایی را می توان تا 3 برابر تازه تر از یخچال های معمولی نگه داشت.

از دست ندهید
داستان ناگفته درباره یخچال ساید بای ساید که باید بخوانید یا کنار گذاشته شوید

این قابلیت ایمنی خشککن لباس را افزایش خواهد داد و دوام آن را تا حد زیادی بالا خواهد برد. این طبقات قابلیت جابجایی چند سانتی برای قرار دادن ظروف بلند را دارند. شما موقع خرید ساید بای ساید با چندین برند ایرانی و یا خارجی مواجه میشوید که هر کدام از این برند ها مدل های متفاوتی برای محصولات خود نیز دارند و این انتخاب را برای شما سخت میکند . تولید این دسته از محصولات بسیار تخصصی است و اگر توجه کنید ، در سبد محصولات هر برندی ساید دیده نمیشود . اگر موفق نشدید این ارور را در خانه برطرف کنید، با مرکز تعمیرات داره چاره تماس بگیرید و از متخصصین ما کمک بخواهید. اگر قصد خرید ست لباسشویی و ظرفشویی را دارید و میخواهید از برندهای اورجینال خارجی همچون: ال جی، سامسونگ و بوش خرید کنید در ادامه با ما همراه باشید. اگر شما نیز از این لباسشویی باکیفیت استفاده میکنید، حتما به معنی wool در لباسشویی و سایر جزئیات توجه کنید تا مشکلی برای دستگاه به وجود نیاید. این تکنولوژی در یخچال فریزر، ایراد وارده در صورت خرابی را بر روی صفحه نمایش دستگاه نشان میدهد تا کاربر به راحتی با یک تماس با مرکز پشتیبانی آن را رفع نماید.

این خطاها در صورت وجود یک نوسان برق ظاهر میشوند. هیچ وقت یخچال و فریزر را مستقیم به پریز برق یا حتی چندراهی نزنید. هنگامی که در یخچال باز گذاشته شود، یا زمانی که یخچال در حال راهاندازی مجدد پس از قطعی برق است، دما ممکن است افزایش یابد. امروزه ماشین ظرفشویی در حال تبدیل شدن به یکی از اعضای جدایی ناپذیر آشپزخانه است. یکی از دغدغه های خریداران لوازم خانگی بخصوص تازه عروس ها، انتخاب صحیح این محصول می باشد به گونه ای که بتواند نیازهای آن ها را برای مدت زمانی طولانی برطرف نماید. خیلی از ما ممکن است به فیلتر لوازم منزلمان توجه نکنیم در حالی که این بخش از وسیله مهمترین قسمت محسوب میشود. در بازار امروز خرید لوازم خانگی مانند لباس شویی به دلیل تنوع بالای محصولات بسیار سخت است و خرید را برای مشتریان سخت کرده است. یخچال پرچم دار ال جی X287 دارای قابلیت و امکانات هوشمند فراوانی است که سبب تمایز آن با سایر محصولات شده است.

از دست ندهید
راهنمای یخچال ساید بای ساید.

از میان این برندها ماشین ظرفشویی بوش سری 8 با قابلیتهای کاربردی یکی از محصولات محبوب و پر فروش است. یخچال ساید بای ساید پاکشوما مدل P340 یکی از ساید های جذاب و دوست داشتنی این برند است. دو عدد کشو در انتهای ساید بای ساید وجود دارد تا بتوانید میوه و سبزیجات تازه خود را در این قسمت قرار دهید. یخچال سامسونگ دوقلو: یخچال دوقلوی سامسونگ همانطور که از نام آن پیداست از دو محفظه جداگانه یخچال و فریزر تشکیل شده که مکمل یکدیگرند و قابلیت این را دارند در کنار هم یا به صورت مجزا در آشپزخانه جایگذاری شوند. امروزه اکثر سایدهای ایرانی قابلیت ضد برفک دارند ولی ممکن است در بعضی از آن ها مقداری برفک دیده شود که این روی مصرف انرژی دستگاه شما تاثر دارد . یخساز و آب ریز خودکار نیز از قابلیت های دیگر این یخچال 30 فوت می باشد که همیشه یخ و آب سرد را در دسترستان قرار می دهد.

فقط کافی است که چند قطره مایع ظرفشویی را با آب مخلوط کنید و با دستمال روی شیشه بکشید تا به راحتی آلودگیها و اثر انگشت از روی آن از بین برود. با لمس یک دکمه می توانید دما را از -24 درجه سانتی گراد تا 10 درجه سانتی گراد تنظیم کنید، به شما اجازه می دهد تا متناسب با نیاز خود یا در یخچال یا فریزر قرار بگیرید. اساس کار این کمپرسور ها بر اساس حرکت یک پیستون در داخل یک سیلندره . ساید بای ساید هایی که از موتور یا همان کمپرسور اینورتر استفاده میکنند بسیار کم مصرف تر هستند و همچنین صدای مزاحم کمتری هم دارند پس بهتر است محصولی را خریداری کنید که دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال باشد . همچنین این مدل میزان صدایی بالغ بر ۴۰ دسی بل را تولید می کند که آزار دهنده نیست. Active Fresh Blue Light به میوه و سبزیجات کمک می کند تا به روش فتوسنتز، حفظ سطح ویتامین C، طعم دهنده های طبیعی و مواد مغذی موجود در میوه ها و سبزیجات، و تازه نگه داشتن آنها تا 30٪ بیشتر کمک کنند. مشخصا پاسخ این سوال برای هرشخص متفاوت است ولی به طور کلی میتوان گفت اگر شما یک خانواده 2 نفره دارید ظرفیتی بین 160 تا 250 لیتر برای شما مناسب است .

از دست ندهید
جزئیات یخچال ال جی

اگر به هر دلیلی درب دستگاه بیش از حد باز بماند، با به صدا در آمدن هشداری کاربر را از باز ماندن درب یخچال فریزر مطلع می سازد. سپس، به دفترچه راهنمای کاربر که توسط برند سازنده طراحی شده مراجعه کرده و دستور العملهای آن عمل کنید. تکنولوژی بدون برفک در ساید بای بای ساید، کاربر را از شر برفک زدایی چند وقت یکبار دستگاه راحت کرده است. در نتیجه، غذا برای مدت طولانی تازه باقی می ماند، بدون تجمع یخ و برفک یا انتقال بو. پیشنهاد میکنیم جعبههای بزرگ مثل جعبههای کیک تولد و امثال آن را برای مدت طولانی در یخچال نگهداری نکنید، چون ممکن است جلوی مسیر دریچهها و فنها را بگیرند و مانع از گردش صحیح هوا شوند. اگر فقط نیاز به مخزن یخچال دارید و قرار نیست مواد غذایی مثل گوشت و سبزیجات را فریزر کنید میتوانید از این حالت کمک بگیرید. برای مثال اگر قصد دارید در نیمه شب لباس خود را بشویید یا زمانی را که در خانه نیستید این کار را انجام دهید، این سیستم میتواند به شما کمک کند. اگر تنها شیر ورودی آب برای ماشین ظرفشویی شما شیر آب سرد بود، دیگر نیازی نیست که به سراغ پکیج بروید.

دیدگاهتان را بنویسید