تلویزیون 84 اینچی شرکت LG با کیفیت HD

lg tvکه یکی از این قابلیت ها این است که دارای ریموت کنترل هوشمند است و با استفاده از این کنترل هوشمند و با داشتن قابلیت Speech to Text می توانید صدا را به متن تبدیل کنید. زیرا این کنترل دارای میکروفون داخلی است بنابراین می توانید به صورت صوتی به جستجو نیز بپردازید. و از دستیاهای صوتی مانند الکسا نیز پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های هوشمند تلویزیون ۵۵up7670 امکان نصب پلتفرم های پرکاربرد است. مانند پلتفرم های ایرانی فیلمو و نماوا و … و پلتفرم های خارجی مانند یوتیوب و نت فیلیکس است. که با استفاده از قابلیت DIAL می توانید برنامه های ویدئویی یوتیوب و نت فیلیکس موجود بر روی موبایل خود را بر روی تلویزیون پخش کنید بدون اینکه از Chromecast استفاده کرده باشید. و یا اینکه با استفاده از Music Player موسیقی های دلخواه خود را از داخل تلویزیون پخش کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی up7670 این است که می تواند برنامه ها را ضبط کند.

lg tvاین تلویزیون از نورپردازی مستقیم استفاده می کند و در آن روشنایی تصویر بالا می باشد. تلویزیون های ال جی معمولا در اندازه های 50 اینچ و یا 60 اینچ و 70 اینچ از صفحه نمایش VA و در اندازه های دیگر از پنل IPS استفاده می کنند. تلویزیون UP7500 در اندازه 55 اینچ از پنل IPS استفاده می کند و متناسب با آن زاویه دید بالایی را دارد. این تلویزیون ال جی می تواند به عنوان مانیتور ویا برای استفاده بازی های گروهی کارایی بالایی را داشته باشد. تلویزیون های با پنل VA معمولا کنتراست بالا دارند و می توانند رنگ مشکی را بهتر نمایش دهند و برای تماشای فیلم های سینمایی کاربردی تر می باشند. فرکانس تصویر در تلویزیون UP7500 برابر با 60 هرتز است و یعنی در آن هر فریم تصویر 60 بار بازنمایش می شود. این میزان از فرکانس تصویر می تواند بسیار قابل قبول باشد و به عنوان فرکانس استاندارد هم در نظر گرفته می شود.

از دست ندهید
چگونه محصول خود را فراری یخچال ساید بای ساید بسازیم

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیون 50 اینچ ال جی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای بسیاری از منازل امروزی است. ابعاد حدود 1233x716x44.2 میلیمتر تلویزیون ال جی 50 اینچ باعث شده است تا انتخاب بسیاری از افراد باشد و برای فاصلهی 2.5 تا 3 متر از تلویزیون بهترین انتخاب است. تمامی تلویزیون های ال جی 50 اینچی که از سال های 2020 به بعد تولید شد تمامی امکانات هوشمند (اسمارت)، کیفیت 4K، قابل اتصال به موبایل و بلوتوث را دارا میباشد تا از این بابت خیال خریداران راحت باشد. شما در این صفحه میتوانید قیمت انواع مدل های تلویزیون 50 اینچ برند ال جی را مشاهده کنید که در سال های 2020 – 2021 و 2022 تولید شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این تلویزیونها میتوانید بر روی تلویزیون مورد نظر خود کلیک کنید تا با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری از تلویزیون آشنا شوید. برای خرید میتوانید بدون هزینه ثبت سفارش خود را انجام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا به صورت مستقیم با مشاوران میتاکالا در تماس باشید.

تلویزیون ال جی Diaries

تلویزیون های با کیفیت تصویر 4K و توان صوتی مطلوب 20 وات. این تلویزیون ها در دو سری P , Q که به ترتیب ساخت سال های 2021,2022 هستند جزء تلویزیون های معمولی با امکانات مناسب برای کسانی می باشد که با دنبال تهیه تلویزیونی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می گردند. سری UQ هیچ کدام سرعت رفرش بالای 60 هرتز ندارد و طبیعتاً مناسب برای بازی های حرفه ای نمی باشند. این تلویزیون ها مجهز به گیرنده داخلی بوده و پورت های متعددUSB, HDMI, LAN, RF, قیمت تلویزیون lg هوشمند RF را با خود به همراه دارند. پشتیبانی از سیستم عامل وب اواس در تمام مدل های به وضوح به چشم می خورد و به راحتی امکان دسترسی به دستیارهای صوتی در این موارد به وضوح به چشم می خورد. از قابلیت های تلویزیون ال جی فول اچ دی توان صوتی 10 وات است که برای یک تلویزیون کوچک 32 و 43 اینچی بسیار عالی است. در این حالت شما حتی احتیاج به ساندبار اضافی برای تقویت صدا تلویزیون نخواهید داشت.

از دست ندهید
اولین درس یخچال فریزر خود را به خاطر دارید؟ مقداری اطلاعات را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم...

فناوریهای به روز و نوین در زمینهی تصویر و صدا در این تلویزیون ها جای داده شده اند که رسالت اصلی آنها ارتقاء کیفیت تصویری و صوتی و پخش صدا و تصویر هم خوان و هماهنگ است. تلویزیون ال جی به دلیل مجهز بودن به قابلیت و تکنولوژیهای جدیدی علاوه بر نمایشگر بودن امکانات مهمی را در این قالب جادویی برای شما رونمایی میکنند تا جوابگوی نیازهای اساسی شما باشند. با قابلیت Al thin Q براساس هوش مصنوعی مانند مغز انسان عملکردها را درک میکند و واکنش طبیعی را اعمال میکند. به لطف دستیارهای صوتی خانه خود را فقط از طریق صدای تان تحت فرمان و مدیریت خود در بیاورید. با کمک تلویزیونهای ال جی می توانید هر اپلیکیشن و برنامه را راه بیندازید، به سرگرمی و تماشای پروگرامهای متفاوت بپردازید بازیهایتان را در بهترین حالت نمایش اجراء کنید و سرچ کنید و لذت ببرید. با داشتن تلویزیونهای ال جی سبک روزآمدهای زندگیتان را مدرنتر و پیشرفته تر کنید. الجی یکی از برندهای محبوب تلویزیون مخصوصا در هند است که نه تنها پنلهای صفحه نمایش خود را می سازد، بلکه پنلهای نمایشگر را برای سایر برندهای تلویزیون نیز عرضه میکند.

با استفاده از همان وای فای به اینترنت متصل میشود یا نه؟ در ادامه بررسی کنید که آیا فیلتر شکن بر روی هریک از دستگاههای جانبی متصل هست یا خیر؟ در غیر این صورت وارد گزینه شبکه بشوید تا چک شود که اتصال از کجا قطع شده است. اگر به هر وسیلهای رسیدگی نشه خیلی زود از کار افتاده میشه یا حداقل به قول خودمون تو خرج میافته. لوازم خانگی هم از این قاعده جدا نیستن. سرویس دورهای بهترین راه برای نگه داری یک عمر کالاست. برای سرویس دورهای دستهای از کارها باید به صورت تخصصی توسط تکنسین شرکت هر 6 ماه یکبار انجام شود و یکسری کارهای دیگر را باید خود افراد انجام بدهند و رعایت کنند. در خصوص نگه داری، مراقبت و استفاده درست از تلویزیون در ادامه ما مواردی را بیان میکنیم که بهتر است از این موارد اطلاع داشته باشید. آیا استفاده از محافظ برق برای تلویزیون ال جی لازم است؟ محافظ صفحه نمایش تلویزیون شبیه به یک صفحه طلق مانند هست که روی صفحه تلویزیون شما قرار میگیرد و شاید از ضربه، نفوذ مایعات و سایر آسیبهای فیزیکی و دستی به پنل تلویزیون جلوگیری کند.

از دست ندهید
یک اشتباه مرگبار در یخچال سامسونگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

ال جی Tv

lg tvتلویزیون ال جی 50UP8100 از ال ای دی های هوشمند این برند است که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. برخی از کاربران امروزی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند به شدت در جستجوی تلویزیون های جمع و جور با ابعاد نسبتاً کوچک هستند. برعکس آن ها، افرادی که در خانه های لاکچری بزرگ زندگی می کنند و همچنین صاحبان تالارهای پذیرایی بیشتر مایل به خرید تلویزیون هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند. تلویزیون سری 8 ال جی مدل 2021 در 5 سایز مختلف ساخته شده است تا برای نیازهای هر محیطی پاسخگو باشد. تلویزیون 50UP8100 که کوچک ترین اندازه را در بین بقیه دارد، برای اتاق هایی با اندازه ی متوسط می تواند استفاده شود. تلویزیون های ال جی 55UP8100 و 65UP8100 برای هال های پذیرایی بزرگ می توانند مناسب باشند. در تالارهای عروسی، رستوران و هتل ها، اتاق سمینار سازمان ها و شرکت های مختلف که طبیعتاً بسیار بزرگ و وسیع هستند، بهتر است از تلویزیون های ال جی 70UP8100 یا 75UP8100 استفاده شود.

در تلویزیون 55 اینچ 4K الجی از امکانات پیشرفتهای برای ارتقاء سطح کیفیت تصویر استفاده شده که یکی از مهمترین آنها Dolby Vision IQ نام دارد. این فناوری نسخهای پیشرفتهتر از Dolby Vision است و عملکرد بسیار هوشمندتری دارد. در واقع Dolby Vision IQ به طور کاملاً حرفهای اجزای موجود در تصاویر را شناسایی میکند. بر اساس مشخصات تصویر و البته محیطی که شما در آن به تماشای فیلم میپردازید نسبت به تنظیمات صفحه نمایش به طور خودکار اقدام میکند. یعنی تنظیمات مربوط به تصاویر را بر اساس ژانر فیلم و محیط هنگام تماشای هر فیلم و برنامهای تغییر میدهد. علاوه بر این در تلویزیون ال جی 55NANO86VPA از دالبی اتموس نیز پشتیبانی میشود. این فناوری منحصربفرد برای تقویت صدای تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرد و باعث ایجاد صدایی فراگیر و باکیفیت در محیط اطراف میشود. الجی همچنین از همکاری خود با Xbox خبر داده و خب این یک اتفاق فوق العاده برای اشخاصی است که از کنسولهای بازی Xbox استفاده میکنند؛ چراکه تنظیمات عالی تصویر و زمان پاسخ دهی برای آنها بینقص خواهد بود.

از دست ندهید
نه نکات جالب درباره یخچال ال جی از منابع بعید

دیدگاهتان را بنویسید