تلویزیون 55 اینچ ال جی نانوسل مدل LG 55NANO86

lg tvتلویزیون ال جی مدل 55NANO86 را می توان وسیله ای هوشمند و پیشرفته معرفی کرد. زیرا تمامی مشخصات آن مدرن بوده و سال تولید آن 2021 می باشد. این محصول دارای سیستم عامل WebOs می باشد که بسیار قوی کار می کند. این سیستم عامل اتصال اینترنت و تلویزیون را بسیار راحت انجام می دهد. زمانی که به اینترنت اتصال پیدا کند کارهایی چون وبگردی، دانلود برنامه ها، تماشای آنلاین کانال ها و … را ایجاد می کند. پورت های ارتباطی USB و HDMI نیز در وصل کردن وسایل شخصی به تلویزیون تاثیر گذار هستند. تمام محتویات داخل لب تاپ، گوشی و … را می توان بر روی صفحه نمایش مشاهدت کرد. دستیارهای صوتی هم تمامی دستورات فرد را به طور کامل از طریق ضبط صدا انجام می دهند. تلویزیون ال جی مدل 55NANO86 به همراه خود یک ریموت کنترل هوشمند دارد. این ریموت از راه دور مدیریت تلویزیون را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین فرد می تواند انواع کنسول های بازی را به تلویزیون وصل کند. در نهایت ساعت ها مشغول به بازی های مورد علاقه ی خود می شود و اوقات فراغت خود را سپری می کند.

تلویزیون ال جی

lg tvبنابراین انتقال نور و سرعت انتقال تصاویر به نهایت رسیده و موججب گشته هیچ نوع لرزشی در تصاویر ایجاد نشود و کاربر تصاویری کامل را مشاهده نماید. تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل 65C9 توانایی ایجاد تصاویری با رنگ های کاملا طبیعی و عمیق را دارد. این قابلیت به لطف پشتیبانی از تکنولوژی HDR امکان پذیر است. تلویزیون LG OLED 4K TV 65C9PVA با استفاده از تکنولوژی HDR قادر است، با تغییر دامنه دینامیکی رنگ ها بیشترین وضوح و عمق را به رنگ ها ببخشد. با بهره گیری از فایل های HDR می توان انتظار تصاویری بسیار با کیفیت و طبیعی را داشت و همه ی بیننده گان غرق در تصاویر تلویزیون LG OLED 4K HDR TV 65C9 خواهند شد. تلویزیون اولد ال جی مدل 65C9 توانایی پشتیبانی از فایل های HDR10 و HLG را نیز دارد. ال جی به منظور افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها به زیر 8 نانومتر از فناوری HDR10 Pro استفاده نموده است. بیشترین تاثیر در کیفیت رنگ، را رنگ مشکی تشکیل داده است.

از دست ندهید
راهنمای فارسی تلویزیون ال جی

همچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند.

lg tvفناوری true color accuracy تلویزیون الجی : ویژگی true color accuracy یکی دیگر از دسته ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون الجی است که با کارکرد خود بر روی رنگ، بافت و ساختار پیکسل ها آنها را به شیوه ی نوین به نمایش می گذارد . اما کارکرد آن به چه شکل است؟ توان خروجی صدا تلویزیون الجی : محدوده صدایی که انسان قابل شنیدن آن است، یک کانال صوتی است. سیستم های صوتی مختلفی در تلویزیون ها به کار رفته است. تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود. توان خروجی به دو عامل بستگی دارد، که از جمله آنها به نوع و تعداد اسپیکر می توان اشاره کرد، نوع اسپیکر ها با توان خروجی 5 وات شروع شده و تا 20 وات ادامه دارد. همچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد.

با این حال؛ فناوریultra-HD به سرعت جایگزین 1080p شد و امروزه شاهد کاهش قیمت این تلویزیون ها هستیم. علائه بر تلویزیون های ultra-HD امروزی به خوبی در زمینه ارتقاء کیفیت تصاویر Full HD کار می کنند. به عبارت بهتر تلویزیون های Full HD گزینه خوبی برای تلویزیون های اصلی اتاق شما نخواهند بود. به نظر می رسد که مجموعه گسترده تلویزیون های Full HD ال جی نشان می دهند به عنوان تلویزیون دوم مناسب هستند. بزرگترین مدل ها دارای اندازه 55 اینچ هستند که به اندازه کافی برای یک اتاق نشیمن بزرگ نیستند. اکثر مدل ها 43 تا 49 اینچ هستند که اندازه توصیه شده برای اتاق خواب یا آشپزخانه هستند. به عبارت بهتر این دستگ ها برای اتاقی که محل اصلی تجمع هانواده و دوستان برای مشاهده فیلم و برنامه ورزشی است مناسب نمی باشند. آنها فقط یک یا دو پورت HDMI دارند و این بدان معناست که شما قادر نخواهید بود بیش از یک دستگاه دی وی دی پلیر یا هر دستگاه مشابه دیگر را وصل کنید.

از دست ندهید
یک ترفند ساده برای یخچال فریزر آشکار شد

ال جی Tv

خرید تلویزیون ال ای دی 75Up80003 جز آن دسته وسایلی است که حضور آن در خانه الزامی میباشد, بنابراین خرید این تلویزیون با قیمتی فوق العاده مناسب به نقطه کانونی شما تبدیل خواهد شد و تنوع بالایی که در طرح ان وجود دارد, محیط زندگی شما را شیک تر و زیباتر میکند. قطعاً با طراحی خاص و اندازه استانداردی که این تلویزیون از آن بهره مند است و به دلیل داشتن سایز 75 اینچ تلویزیونی خاص و تک میباشد. در ضمن در برابر کیفیت تصویر 4k و رزولوشن بسیار عالی این تلویزیون و همچنین قابلیت های تصویری ان با سیستم صوتی پرقدرت و همه جانبه تلویزیون قیمت ایده الی دارد. این تلویزیون هوشمند با سیستم عامل WEBOS امکانات و دسترسی های نابی برای کاربران به ارمغان می اورد. پس جهت خرید تلویزیون LED ال جی با کارشناسان کالاچی تماس بگیرید و محصول را خریداری کرده و ان را درب منزل تحویل بگیرید. خرید ال ای دی 75UP80003 LG از کالاچی بانه برای شما تا یک عمر قابل استفاده خواهد بود و از کیفیت کار عالی این تلویزیون همیشه راضی خواهید بود.

با روشن شدن این تلویزیون ها؛ برق بسته به نوع رنگی که نشان داده می شود؛ OLED ها را فعال یا روشن می کند. توانایی خاموش شدن چیزی است که تلویزیون های OLED را از پنل های LCD و حتی تلویزیون های QLED سامسونگ متمایز می کند. از آنجا که این مجموعه ها به نور پس زمینه نیاز دارند؛ رنگ ها نمی توانند به طور کامل خاموش شوند؛ و بنابراین؛ مجموعه تلویزیون ها نمی توانند رنگ سیاه واقعی را ایجاد کنند. مجموعه های OLED همچنین می توانند زاویه دید بهتری نسبت به تلویزیون های پلاسما ایجاد کنند. این ویژگی آنها را برای اتاق های بزرگی که افراد درست در مقابل تلویزیون نشده اند؛ ایده آل می کند. ال جیف چهار کلاس تلویزیون OLED را ارائه می دهد (C7, E7, G7 و W7) همه با فناوری Perfect Black و Cinematic Colorارائه می شوند؛ که طبق گفته ال جی می توانند بیش از 1 میلیار رنگ تولید کنند.

از دست ندهید
تلویزیون OLED ال جی برنده جایزه بهترین تلویزیون سال 2023 شد

نمایشگر نانو سل SJ800 موجب تقویت پایداری رنگ در زوایای جانبی می­گردد و از درهم ریختگی رنگ­ها بخاطر زاویه­ی دید می­کاهد. «من دوست دارم هرچه به چپ یا راست میروند باز هم کیفیت رنگ ثابت بماند. تلویزیون­های Super UHD ال­جی با فن­آوری فرمت پیشرفته امکان ارائه چندین الگوریتم­ HDR، مانند HLG، HDR 10، و Dolby Vision را فراهم می­کنند. با ارتقای صحنه به صحنه به کمک فن­آوری Active HDR مهم نیست کدام برنامه سرگرمی را مشاهده می­کنید، از تجربه­ی HDR لذت ببرید. تلویزیون ال ­جی 55SJ800V از فرمت Dolby Vision، HDR پرمیوم و همچنین HDR10 و HLG پشتیبانی می­کند. تلویزیون­های Super UHD با قابلیت پردازش صحنه به صحنه منحصر به فرد، کیفیت تصویر و لذت بصری را یک پله ارتقا می­دهد. هنگامی که پنل تلویزیون 55SJ800 در داخل شاسی فلزی قرار می­گیرد، حاشیه­های صفحه نمایش برداشته می­شوند. این معماری مدرن تلویزیون، بسیار خیره کننده است و نشان می­دهد که هیچ­چیز تمرکز شما را بهم نخواهد زد. سیستم بلندگوی ال جی، توسط کارشناسان صوتی harman / kardon® طراحی شده است و سپس به صورت سفارشی برای ارائه صدای صوتی قدرتمند و کامل در اتاق نشیمن ارائه شده است. با داشتن سالها تجربه در ارائه صدای با کیفیت، Harman/Kardon بهترین زوج در طراحی سیستم­های بلندگو هستند. اکنون شما می­توانید از تجربه جدید صدایی فراگیر لذت ببرید. با داشتن کنترل هوشمند و نوار راه­انداز (launcher bar) منحصر به­فرد، به جهان نامحدود محتوای با کیفیت ارائه شده توسط تامین­کنندگان برنامه­های سرگرمی محبوب قدم بگذارید. مدیریت امنیت پلت­فرم webOS 3.5 دارنده­ی گواهی معتبر امنیت بین­المللی CC و همچنین گواهی UL CAP2900-1 به منظور توانایی در ارائه حریم امن بسیار عالی است. و از نصب نرم­افزارهای غیرمجاز، هرگونه هک و افشای اطلاعات خصوصی جلوگیری می­نماید.

از دست ندهید
ساخت روابط با یخچال سامسونگ

خرید Lg Tv

درست بعد از خارج کردن از جعبه لانچر با این تپ قرمز برای فروشگاه محتوای ال جی شروع می شود بعد از آن سرچ و پس از آن یک سری از فراهم کننده های محتوا قرار دارند مانند نتفلیکس آمازون ویدیو , هولو, وودو و گوگل پلی . سپس به این تپ ها با آیکون های کوچک می آییم که نشان دهنده لوازم مختلف متصل شما هستند . در صورت نصب دستگاه جدید و یا دانلود اپ جدید از فروشگاه محتوای ال جی یک تپ به صورت خودکار بر روی لانچر برای دسترسی سریع ظاهر می شود . وقتی که شما یکی از مربع های لانچر را انتخاب کردید اسم آن نمایان شده و در قسمت پایین ثبت می شود . به آسانی با حرکت دادن ریموت کنترل در امتداد خط حرکت کنید . و یا برای این کار از فلش سمت چپ بر روی ریموت استفاده کنید . در ادامه برخی از ویژگی های به کار رفته در وب او اس ( webos ) را خواهیم دید .

بیشترین فاصله از تلویزیون نیز باید نهایتا 5.5 متر باشد.

در گذشته در مورد بهترین و جدیدترین تلویزیونهای ال جی در سال 2021 و سال 2020 بحث کردهایم. اما امروز قصد داریم به صورت حرفهای و تنها بر روی تلویزیون سایز 55 اینچ بررسی داشته باشیم. تلویزیون سایز 55 اینچ پرفروشترین و استانداردترین اندازه برای تلویزیون است. نمایشگر تلویزیون 55 اینچ از ارتفاع 68.3 و عرض 121.4 سانتیمتر بهره گرفته است. این اندازه با توجه به اندازه قاب و ارتفاع پایه به ارتفاعی 74.5 و عرض 122.8 سانتیمتر نیز خواهد رسید. تلویزیون 55 اینچ به دلیل سایز مناسب و قیمت پایین میتواند بهترین گزینه خرید باشد. به طور معمول فاصله از تلویزیون 55 اینچ باید حداقل 2.5 متر باشد. از فاصله نزدیکتر از 2.5 متر کاربر تصاویری بیکیفیت و با لرزش را مشاهده خواهد کرد. بیشترین فاصله از تلویزیون نیز باید نهایتا 5.5 متر باشد. در این بازه قطعا کاربر با تصاویری باکیفیت روبهرو خواهد شد. اگر فضای مورد استفاده تلویزیون در این بازه قرار دارد، حتما از تلویزیون 55 اینچ استفاده نمایید.

از دست ندهید
Greatest یخچال سامسونگ جهان شما ممکن است در واقع خرید

قیمت تلویزیون ال جی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UQ91006 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید