تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP7750

lg tvدارای مرورگر اینترنت بوده که می توان در ساعاتی از روز به گشت و گذار در دنیای نت پرداخت . البته با توجه به تشخیص صدای هوشمند تلویزیون لازم نیست که کلمات مورد نظر را تایپ کنید بلکه کافیست از طریق ریموت کنترل جادویی و از راه دستور صوتی هر چه می خواهید را به تلویزیون بگویید . این ریموت کنترل جادویی غیر از این دارای قابلیت های جذاب دیگری است که در نقد و بررسی تلویزیون ال جی UN7350 به آن پرداخته ایم . علاوه بر این در بخش منو ، یک قابلیت به ویژگی های تلویزیون اضافه شده که HOME DASHBOARD نام دارد . با این نرم افزار می توان تمامی دستگاه های اسمارت منزل را به تلویزیون وصل کرده و آن ها را مدیریت کرد . به عنوان مثال ماشین لباسشویی یا ظرفشویی را از راه دور و از طریق نرم افزار مخصوص موبایل ، روشن و خاموش کرد . در بخش گیرنده های دیجیتال نیز ال جی برای تلویزیون UN7750 چیزی را از قلم نینداخته است و آن را مجهز به دو گیرنده امواج دیجیتال کرده تا برای دریافت آن ، نیازی به خریداری دستگاه جداگانه نباشد . در نتیجه می توان با وصل کردن آنتن تمامی کانال های دیجیتال را دریافت کرده و به تماشای شبکه های استانی نشست .

اما برخی موارد، بیش از سایرین اتفاق میفتند.

lg tvحتی این احتمال وجود دارد که در مراحل جابهجایی تلویزیون از خانه به تعمیرگاه، دستگاه مجددا آسیب ببیند. اگر شما هم از این بابت نگران هستید و ترجیح میدهید از امنترین روش ممکن استفاده کنید، تعمیر تلویزیون در محل، مطمئنترین انتخاب است. تعمیر تلویزیون در محل، نهتنها تفاوتی در ارائه خدمات و امکانات ندارد، بلکه باعث صرفهجویی در زمان و هزینهها میشود. در سالهای اخیر که ابعاد تلویزیونها تغییر کرده و ظرافت آنها دوچندان شده، این شیوه بسیار پرطرفدار شده است. ، که ارائهدهنده خدمات تعمیرات و گارانتی لوازم خانگی است، با دارا بودن تمامی معیارهای ذکرشده، یکی از برترین مراکز تعمیر تلویزیون در تهران و دیگر شهرها است. شما میتوانید با خیال راحت دستگاه خود را در اختیار تکنسینهای کاردون بگذارید و در انتها، از سلامت و کیفیت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. قطعات مختلفی از تلویزیون ممکن است دچار مشکل شود. اما برخی موارد، بیش از سایرین اتفاق میفتند. کم نور شدن صفحه نمایش، یکی از این موارد است.

از دست ندهید
راه های بسیار آسان برای مدیریت یخچال ال جی اضافی

به لطف فرمت های چندگانه HDR، از جمله HDR10 و HLG، از فیلم های مورد علاقه خود با همان کیفیت اصلی لذت ببرید. راه اندازی سریع و آسان بازی. با حالت های بهینه شده برای انواع مختلف بازی، همه تنظیمات را در یک مکان تغییر دهید. فناوری HGiG پارامترهای تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد، سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا از تجربه بازی بهینه اطمینان حاصل کند. برای تجربه صدای فراگیر بی سیم واقعی، به راحتی بلندگوهای بلوتوث را متصل کنید. همه اقدامات غنی تر و واقعی تر به نظر می رسند و فضای مسابقه بزرگ را به اتاق نشیمن شما می آورند. یک مسابقه را از دست ندهید Sports Alert قبل، حین و بعد از مسابقات به شما هشدار می دهد. دیگر لازم نیست نگران از دست دادن رویدادهای بزرگ تیم های مورد علاقه خود باشید، حتی زمانی که در حال تماشای هر چیز دیگری هستید. UHD را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید. پانل و قاب باریک، همراه با طراحی پیچیده، هر فضای داخلی را بهبود می بخشد. پردازنده چهار هسته ای 4K. این پردازنده نویز در فیلم ها را حذف می کند و رنگ ها و کنتراست های زنده تری ایجاد می کند.

خرید Lg Tv

در این تلویزیون با استفاده از Wi-Fi میتوان اتصالات بیسیم ایجاد کرد، با متصل شدن تلویزیون به اینترنت، دستگاه امکان استفاده از دنیای بی حد و مرز اینترنت را برای شما فراهم میسازد. یکی دیگر از اتصالات بیسیم تلویزیون یاد شده، اتصال از طریق بلوتوث است، که از پر کاربردترین و محبوبترین اتصالات با تلویزیونها محسوب میشوند. با قابلیت اتصال تلویزیون به بلوتوث شما این توانایی را دارید که کلیه وسایل خانه خود را که با این اتصال سازگاری دارند را به تلویزیون وصل کرده و از طریق تلویزیون به سادهترین شکل ممکن آنها را کنترل کنید. ناگفته نماند که این تلویزیون با استفاده از پورت LAN نیز به صورت بیسیم میتواند با بقیه دستگاهها متصل شود. این تلویزیون به غیر از اتصالات بیسیم از درگاهها و پورتهایی نیز برای اتصال با سایر دستگاهها برخوردار است. از درگاههای ورودی این تلویزیون، 2 پورت HDMI هستند، که توانایی اتصال هر نوع دستگاه صوتی و تصویری را به تلویزیون دارند. در صورت استفاده از این ورودی برای اتصال شما میتوانید دستگاههای متصل را با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون کنترل کنید.

از دست ندهید
مقاله کوتاه حقایقی غیرقابل انکار را در مورد یخچال سامسونگ و چگونگی تأثیر آن بر شما آشکار می کند

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیونها به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، نقطه کانونی اتاق هم میباشند و میتوانند استایلی شیک و تمیز را در هر محیطی به وجود بیاورند. تلویزیونهای صفحه تخت الجی که در رنگهای الایدی، السیدی و پلاسما همراه با ویژگیهای فراوان و طیف وسیعی از اندازهها متناسب با فضای زندگی شما در سایت اینترنتی ماردین کالا موجود میباشند و جهت رفع نیازهای تماشای شما آماده هستند. تلویزیون های اولد ال جی ازجمله محصولاتی هستند که به تازگی وارد بازار شدهاند و بسیار پیشرفته میباشند. این تلویزیون ها نور خود را ساطع میکنند و امکان سیاهی بینقص، بیش از یک میلیارد رنگ غنی و کنتراست بینهایت را برای یک تصویر واقعا خیرهکننده به وجود میآورند. به نحوی که تجربه سرگرمی خانگی شما را به سطحی کاملاً جدید خواهند برد. ویژگیهای پیشرفتهای مانند رزولوشن OLED 4K و 8K، طراحیهای فوقالعاده باریک و غیرممکن، AI ThinQ، صدای فراگیر چند بعدی و موارد دیگری دارند. تلویزیون انقلابی OLED ویژگیهای پیشرفتهای را برای تماشاگران جدی تلویزیون، طرفداران ورزش و علاقهمندان به فیلم ارائه می دهند.

را نیز اضافه کنید.

نیاز مشتری به طبع با ویژگیهای تخصصی که گیکها در مورد آن صحبت میکنند فرق دارد. یک مشتری از محصول صوتی و تصویری خود، انتظار ویژگیهای فنی عالی، قابلیتهای دسترسی و ارتباطات و پورتهای کامل را خواهد داشت. را نیز اضافه کنید. همینطور در خرده مباحث راهنمای خرید تلویزیون هوشمند میتوان به گزینههای زیادی اشاره کرد. اولین پله در مورد انتخاب و در بحث خرید تلویزیون هوشمند، انتخاب ابعاد است که البته تخصصی و حرفهای نخواهد بود؛ اما روتینی است که در بازار ایران در نظر گرفته میشود. در حال حاضر شما امکان انتخاب طیف عمومی 32 اینچ تا بالاتر را خواهید داشت. این میتواند بسته به متراژ پذیرایی و همینطور فاصله شما از تلویزیون باشد. شرکت سونی در رنجهای مختلف تلویزیونهای کوچک و بزرگ، مدلهای عریض و سریهای بالاتر از 65 اینچ را تولید میکند. علاوهبرآن، شما میتوانید دستگاهها را بر اساس تراکم پیکسلی و رزولوشن نیز انتخاب کنید که در این مورد فروشندگان میتوانند به شما کمک کنند. تلویزیونهای الایدی دارای نور پسزمینه هستند؛ به این معنی که نوری از طریق پانل کریستالها میتابد تا تصویر را ایجاد کند.

از دست ندهید
یک اشتباه مرگبار در یخچال سامسونگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

فناوری هایی دارد که از تجربه مشاهده آنها متعجب می شوید.

البته در در مکان هایی که با نور بالا قرار داشته باشد عنبیه چشم تنگ می شود، به همین دلیل اجسام موجود در قسمت های تاریکتر منظره محو به نظر می رسد. اگر چشم انسان محدوده دینامیکی بیشتری داشت نیازی به تنگ شدن عنبیه چشم در هنگام مشاهده مناظرهای پر نور نبود. به همین جهت انسان قادر بود تا مانند حیواناتی نظیر موش یا گربه در تاریکی شب هر مناظری را به راحتی مشاهده کرد. فناوری ULTRA LUMINANCE تلویزیون الجی : تلویزیون پریم UHD در حال حاضر در ابعاد 49، 55، 60، 65 اینچ به کار برده شده است. فناوری هایی دارد که از تجربه مشاهده آنها متعجب می شوید. تکنولوژی ULTRA LUMINANCE اسمی است که برند الجی به ویژگی کاهش نوردهی موضعی پیکسل خود داده است. این قابلیت در مناطق تاریک نور را کم و در مکان هایی که نور دارد نور بیشتری می دهد. این ویژگی به معنای کنتراست بهتر، رنگ های بهتر و ذخیره انرژی است، که همه آنها مورد استقبال قرار می گیرند.

همچنین ال جی از پردازنده Quad Core Processor 4K کمک گرفته است که سرعتی به مراتب بالا و کیفیتی بینظیر را فراهم خواهد ساخت. ال جی از سیستم عامل پر کاربرد webOS در ساخت تلویزیون LG NanoCell TV 55NANO80 بهره گرفته است و بیشترین دسترسی را به کاربر خواهد داد. ال جی از سیستم صوتی 20 وات در ساخت تلویزیون نانو 80 استفاده کرده است و صدایی غنی را به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از تلویزیونهای نانوسل ال جی که با قیمت مناسب و کیفیتی شایسته مشتری روانه بازار شده است، تلویزیون 55 اینچ LG 55NANO75 است. 3840 سبب شده، کاربر تصاویری درخشان و بدون نویز را مشاهده نماید. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل نانو 75 با استفاده از تکنولوژی نانوسل رنگهایی گرم، شفاف و زنده را به نمایش گذاشته و بهطور قطع کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. الجی جهت افزایش کارایی تلویزیون از ورودی HDMI 2.0 در تلویزیون NANO75 کمک گرفته است.

از دست ندهید
10 راز و راهکار برای افزایش طول عمر یخچال

دیدگاهتان را بنویسید