تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP7700

کمپانی الجی در تلویزیونهای سری 7 خود در نمایشگاه CES2021 از نسخه ششم سیستمعامل WebOS استفاده کرد. این سیستمعامل سریع و قدرتمند و بسیار کاراست و همراه با ریموت جادویی به بازار عرضه شده است که دارای دکمههای بیشتری برای دسترسی راحتتر به سرویسهای مختلف میباشد و همچنین از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی میکند. و LG Channels وجود دارد. ویژگی Magic Tap با پشتیبانی از NFC به شما امکان میدهد تصاویر و فیلمها را از تلفن همراهتان به تلویزیون منتقل کنید. در مجموع تلویزیون ال جی 55UP7700 یک محصول پیشرفته و زیبا است که امکانات فراوانی مانند تبدیل متن به گفتار، شناسایی صدای هوشمند، دستیار صوتی، داشبورد خانگی، دسترسی به اینترنت و… را در برمیگیرد؛ بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که نیازهای شما را به طور کامل پوشش دهد، این محصول یک انتخاب جذاب برای شماست. برای اطلاعات بیشتر و خرید این حصول با کارشناسان فروش سایت بانهمرز تماس حاصل فرمایید.

lg tvبرخلاف تلفن های هوشمند یا تبلت ها ، تلویزیون ها نام خاصی ندارند که مدل آنها را نشان می دهد ، بنابراین شرکت ها از کدهای ویژه ای استفاده می کنند که حاوی اطلاعات مربوط به یک مدل خاص است. این مقاله به شما کمک می کند اعداد و حروف موجود در شماره مدل تلویزیون را بدانید. این به ویژه هنگام خرید تلویزیون بسیار مفید است زیرا مدل های سال گذشته و سال جاری در ابتدای سال در دسترس هستند. با دانستن معنی شماره مدل ، می توانید در انتخاب خود راهنمایی شوید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید. شماره مدل های تلویزیون LG به چه معناست؟ شماره تلویزیون LG دو نوع مختلف دارد: مدل و سریال. شماره مدل LG TV مجموعه تلویزیونی ، اندازه صفحه ، مدل ، سال ، مشخصات و طراحی را به ما می گوید. در حالی که شماره سریال حاوی اطلاعاتی در مورد کارخانه ساخت تلویزیون و تاریخ ساخت تلویزیون خاص با جزئیات ماهانه است.

از دست ندهید
نقشه راه گام به گام جدید برای یخچال ال جی

ال جی Tv

lg tvدر سالهای اخیر، LG Gram دچار تحولات زیادی شده. از لپتاپهای سبک وزن ۱۷ اینچی تا مدلهایی با صفحه نمایش کوچکتر . حالا دو مدل سبک و قابل حمل جدید به بازار عرضه شده: یکی Gram Ultraslim و دیگری Gram Style که در خط تولید قرار گرفتهاند. مدل اولترا اسلیم تنها ۱۰.۹۹ میلیمتر ضخامت دارد و واقعا باریک است. وزن این مدل کمتر از یک کیلوگرم است و همین موضوع این لپتاپ را تبدیل به یکی از جذابترین محصولات بازار خواهد کرد. این لپتاپ دقیقا مثلDell XPS ۱۳ Plus ، شبیه به یک لپتاپ با فرمول کلاسیک است. یک پد لمسی مخفی و نور پس زمینه LED برای روشن کردن کیبورد در اختیار شماست. الجی همچنین مدعی آن است که رنگ این دستگاه بهصورت دینامیک و بسته به زاویه دید شما و البته نحوه برخورد نور با آن تغییر میکند. هردوی این لپتاپها، نمایشگر OLED دارند و از پردازندههای نسل سیزدهم اینتل بهره میبرند. هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان ارائه آنها به بازار و قیمتشان ارائه نشده است.

lg tvاستاندارد HDR برای بهبود کنتراست هر چیزی که در حال تماشای آن هستید طراحی شده است. اما گاهی اوقات بهنظر میرسد که سیاهی مطلق و روشنایی بیش از اندازه میتواند جزئیات را مبهم کند. فناوری Dolby Vision IQ با استفاده از حسگرهای نور در تلویزیون، کنتراست تصویر را بر اساس نور محیط تنظیم میکند.عجیب است اما در بسیاری از تلویزیونها، تصاویر فیلمهایی که تماشا میکنید بهگونهای نیست که دستاندرکاران فیلم آن را ساختهاند. حالت Filmmaker تلویزیون LG هرگونه افکت اضافه شده به تصویر را غیرفعال میکند تا تصاویر مشابه نسخهی اصلی فیلم نمایش داده شوند. بیدلیل نیست که مارتین اسکورسیزی کارگردان برجستهی سینما هم این فناری را تأیید میکند. برای افرادی که علاقهای به کلنجار رفتن با تنظیمات تصویر تلویزیون ندارند، Filmmaker Mode در تلویزیونهای بالارده ال جی میتواند مشکل را حل کند. نرخ نوسازی تصویر و کاهش تأخیر ورودی برای گیمرها بسیار حیاتی است. نرخ نوسازی (رفرش ریت) به تعداد دفعات تازهسازی تصویر روی صفحه نمایش اشاره دارد.

از دست ندهید
بهترین تنظیمات برای تلویزیون ال جی مدل 4K وOLED

تلویزیون های LG OLED و همچنین سری S ، پردازنده های آلفا 9 نسل دوم جدید را در اختیار شما قرار داده اند. ضمناً ، ما توجه ویژه به نوع پردازنده را توصیه نمی کنیم ، زیرا در هر صورت پردازنده های تلویزیون عملکرد بسیار بدتری نسبت به پردازنده های مورد استفاده در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهند. به همین دلیل شرکت ها پردازنده های مورد استفاده در تلویزیون را برجسته نمی کنند. در سال 2018 ، طرح شماره گذاری مدل های تلویزیون های LG کمی تغییر کرده است. این تغییرات با اتحاد تلویزیون ها و به وجود آوردن تلویزیون های OLED و LED تقریباً به همان طرح شماره گذاری تحریک شد. از سال 2018 ، شماره مدل های تلویزیون بدون در نظر گرفتن منطقه برای همه تلویزیون ها متحد شده اند. به همین دلیل ، ال جی سه حرف به شماره مدل اضافه کرده است (مانند PUA / PLA / PLB / WNA) برای نشان دادن منطقه تلویزیون ، نوع تیونر و ویژگی های طراحی ، مانند رنگ تلویزیون.

اشاره یا اسکرول کنید.

الجی webOS TV برای استفاده آسانتر طراحی شده است. به واسطه وجود این فناوری, کاربر سرگرمیهای بیشتر و یادگیری سریعتری را تجربه خواهد کرد. از جمله امکانات webOS باید به سوئیچینگ, جستوجو و اتصال ساده و پرسرعت اشاره کرد. اجازه دهید این پرنده لوبیایی دوستداشتنی راهنمای فعالیتهای شما باشد. پرنده لوبیایی یک دستیار بسیار خوب است که کمک میکند بدون هیچ استرسی کارهای خود را در تلویزیون انجام دهید. هر زمان هم بخواهید تنظیمات موردنظر شما را از طریق Quick Setting با سرعت بالا به انجام میرساند. با کلیک روی کلید خانه میتوانید به منوی لانچر در پایین صفحه دسترسی پیدا و بدون هیچ اشکالی میان کانالها, moloudi mall اپلیکیشنها و وسایل متصل به تلویزیون سوئیچ کنید. دیگر لازم نیست برای جستوجو و یافتن برنامههای جدید و سرگرمکننده وقت زیادی صرف کنید. را پیدا کنید و لذت ببرید. هنگامی که یک دستگاه خارجی را به تلویزیون وصل میکنید یک پنجره روی صفحه ظاهر ظاهر می شود. در این مرحله باید پیغام اتصال که در قسمت سمت راست بالای صفحه اصلی قرار دارد را انتخاب کنید. می توانید به راحتی و بدون نیاز به سیم, فایل های خود را از دستگاه های دیگر به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود به کمک SmartShare منتقل نمایید. ال جی تلویزیونی هوشمند تر از هر زمان دیگری به شما هدیه می دهد. با کنترل از راه دور الجی, خیلی آسان کلیک, moloudimall.com اشاره یا اسکرول کنید. با دستورات صوتی نیز میتوانید کانالها را عوض یا موارد جدید را جستوجو کنید. ریموت جادویی الجی همچنین برای وسایلی که به تلویزیون وصل شدهاند نیز کارایی دارد و میتوان با آن همه این وسایل را کنترل کرد.

از دست ندهید
شش روش‌ها مرسوم، مد روز} برای بهبود در یخچال ساید بای ساید

ال جی در نامگذاری مدل های خود از دو حرف لاتین استفاده میکند که یکی از حروف اشاره به سال تولید و طراحی تلویزیون و دیگری اشاره به کیفیت تصویر تلویزیون دارد. حرف (J(2017، حرف (K(2018، حرف (M(2019 و حرف N اشاره به مدل های 2020 دارد.حرف های P و Q نیز به تریتب مربوط به سال های 2021 و 2022 دارد. از سوی دیگر حروف U و S مدل های 4K و حرف L نیز به مدل های فول اچ دی اشاره دارد. تلویزیون 2022 طراحی شده توسط این کمپانی خوش نام در حال حاضر یکی از جدیدترین محصولات آن بشمار می رود که به توجه به مدل های آن از بروزترین فناوری های روز دنیا بهره برده اند. تا سال 2019 مدل های نانوسل با حرف S مشخص میشدند ولی در 2020 این مدل ها با پیشوند NANO به بازار عرضه شدند. از معروف ترین مدل های نانوسل میتوان بهSM8100 ، SM9000 و SM9500 و یا NANO80 ،NANO86 و …

اختلافشان زیاد واضح نیست اما با توجه به اطلاعاتی که به ما داده شده این بدان معناست که تصاویر نمی توانند به همان اندازه واضح و زنده مثل تلویزیون های E8،C8 و W8 به نظر بیاید. گفته می شود که B8 با ساندبار 2.2 و WebOS با دستیار گوگل همراه است. تلویزیون اولد G8 ال جی: این در واقع یک سری نیست و یک مدل تکی است که فقط در سایز 65 اینچ می آید. G8 2018 دارای طراحی جالب تک شیشه ای است که روی یک صفحه شیشه ای بسیار نازک قرار دارد و از پایین صفحه به ساندبار متصل است.در اینجا شما همان ویژگی تصویر و صدا را مانند W8 می بینید. اما ساندبار آن کاملا قدرتمند نیست. تلویزیون های OLED ال جی همیشه جزو بهترین تلویزیون ها با پنل اولد بودند و در تلویزیون های 2018 ال جی نیز این موضوع مستثنی نیست. ال جی با اضافه کردن امکانات مخالف مانند پردازشگر اختصاصی در کنار سیستم عامل پر قدرت خود این سری از تلویزیون ها را بسیار کاربردی ساخته است.

از دست ندهید
خرید تلویزیون الجی

این موضوع به این معنی است که حرکات تصاویر بسیار روان است. مهمترین بخش این تلویزیون پردازنده های استفاده شده در آن است. در این تلویزیون از پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K استفاده شده است. توانایی از بین بردن نویز تصاویر را دارد و می تواند تصویری بسیار درخشان با رنگ های طبیعی نمایش دهد. با استفاده از فناوری 4K Upscaler می توانید تمام محتواها را با کیفیت 4K مشاهده کنید. تمام محتواهای وارد شده با تعداد پیکسل های بیشتری پردازش می شوند. در این تلویزیون برای جذاب تر شدن تصاویر و محتواها از فناوری های دیگری مانند : Active HDR، HDR10 Pro، HGIG و HDR Dynamic Tone Mapping استفاده شده است. همچنین پشتیبانی از فرمت های HDR باعث شده تا تمام رنگ ها را با جزییات دقیق تری مشاهدده کنید. در تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7800 بیشترین مقدار رنگ و جزییات نمایش داده می شود.

تلویزیون ال جی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون چند اینچی بخرم؟ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید