تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43LH541V

lg tvهمانطور که گفته شد آن چه که به هنگام خرید تلویزیون ال جی شکل دهنده ی سایر معیارهای انتخابی است، بودجه و نیازهای کاربر است. به طور کلی معیارها و فاکتورهای متعددی وجود دارند که باید به هنگام خرید تلویزیون به آن ها توجه کنید. سایز یکی از عوامل مهمی است که باید در خرید تلویزیون ال جی مورد توجه قرار گیرد. این موضوع که هرچه تلویزیون بزرگ تر باشد؛ بهتر است، اشتباه رایجیست که بسیاری از کاربران به آن دچار می شوند. سایز تلویزیون باید براساس محیطی که قرار است دستگاه در آن روشن شود، انتخاب گردد. تماشای تلویزیون بزرگ از فاصلهی نزدیک، ممکن است بهمرور زمان به چشمانتان آسیب بزند. بهعلاوه، تلویزیون عظیم الجثه با دقت Full HD، تعداد پیکسل کمی در هر اینچ دارد؛ بنابراین اگر نزدیک به تلویزیون بنشینید، میتوانید پیکسلها را از هم تشخیص دهید. این امر لذت تماشای فیلم یا هر نوع محتوای دیگری را به شدت کاهش خواهد داد.

تاکتیک های شگفت انگیز تلویزیون ال جی که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

lg tvتلویزیون ال جی 65UP7500 مجهز به دو پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI2.0 و یک پورت ورودی USB، پورت اترنت یا LAN، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، ورودی آنتن RF و کانال برگشت صدای HDMI-ARC, قیمت تلویزیون lg ARC و قابلیت HDMI-CEC بوده و از گیرندههای دیجیتال زمینی DVB-T 2 ، گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C، گیرنده دیجیتال ماهوارهای DVB-S2 بوده و شما را از خرید جداگانه آنها بی نیاز میکند. این تلویزیون فوقالعاده دارای درگاههای ارتباطی مانند WIFI و بلوتوث بوده و اتصال به گوشی همراه هوشمند و سیستم صوتی خانگی یا ساندبار را از طریق بلوتوث و اتصال به اینترنت را از طریق وای فای فراهم میکند. ال جی یکی از پیشتازان در عرصه تولید و ساخت انواع تلویزیون میباشد که هر ساله با تولیدات بی نظیر خود در این زمینه تواسته بر تعداد طرفدارن خود بیفزاید. تلویزیون ال جی UP7500 که در سری 7 تولیدات این کمپانی روانه بازار شده است توانست به پشتیبانی از امکانات فوقالعاده توانست مورد استقابل بسیاری از کاربران قرار گیرد.

تکنولوژی نانوسل در این تلویزیون منجر به نمایش تصاویری خیرهکننده با رنگهای جذاب و طبیعی می شود. NANO80 همچنین از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند که به نمایش تصاویر با کیفیت کمک می کنند. فناوری Resolution Upscaler در این تلویزیون، تصاویر بی کیفیت را تا حد 4K ارتقاء می دهد. تکنولوژی Local Dimming با تنظیم نور پس زمینه در صفحه نمایش همراه خواهد بود. سیستم صوتی تلویزیون متشکل از 2 بلندگو با توان صوتی 20 وات است. با وجود تکنولوژی AI Sound صداها در این تلویزیون با کیفیت عالی و بدون نویز پخش می شوند. اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi، اتصال به گوشی و پشتیبانی از دستیارهای صوتی از امکانات هوشمند و کاربردی در تلویزیون ال جی NANO80 هستند. پورت های ورودی تلویزیون شامل HDMI ،USB ،LAN ،Component، خروجی صدای اپتیکال و RF In می باشد. اطلاعات کامل تر از این تلویزیون زیبا را در مطلب “بررسی تخصصی تلویزیون ال جی NANO80” می توانید مشاهده فرمایید.

از دست ندهید
برترین 10 Websites برای جستجوی یخچال ال جی

تلویزیون ال جی سوال: آیا بعد مهم است؟

تکنولوژی AI Sound صدا را با توجه به محتوای قابل پخش تنظیم میکند تا از بهترین هماهنگی و کیفیت برخوردار باشد. شایان ذکر است که سنسورهای ریموت کنترل جادویی این تلویزیون با تشخیص میزان فاصله شما، صدا و میزان نور تلویزیون را نیز به بهترین نحو تنظیم مینمایند. تلویزیون UP8150 مدل 55 اینچ با طراحی بینظیر و چشمنواز خود میتواند حس مدرنیته و لاکچری بودن را به دکوراسیون شما منتقل نماید. ویژگیهای منحصر به فرد و هوشمند آن، یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون ال جی مدل UP8150 است؛ بدین ترتیب این محصول میتواند انتخابی مقرون به صرفه، بادوام و شیک محسوب شود. قابل توجه است بدانید که با اشتراکگذاری بودجه مورد نظر خود با فروشنده او را یاری میکنید تا مناسبترین گزینهها را به شما معرفی نماید. فروشگاه کاشانه با ارائه لیست قیمت انواع تلویزیون ال جی انتخاب گزینهی مناسب را برای شما راحت مینماید. فروشگاه اینترنتی کاشانه در راستای سهولت دسترسی کاربران و هموطنان عزیز به محصولات اورجینال و باکیفیت اقدام به معرفی کامل محصولات کرده است. در این فروشگاه کارشناسان خبره، هر بار یک محصول ترند را از صفر تا صد مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار میدهند تا در صورت تمایل، خرید خود را با نهایت آگاهی و دقت انجام دهید. لازم به ذکر است کاشانه محصولات خود را با مناسبترین قیمت ممکن و ارائه ضمانتنامه کتبی عرضه مینماید. امکان بهرهگیری از مشاوره صمیمانه بخش پشتیبانی، تحویل درب منزل و امکان مرجوع کردن کالا در صورت وجود کوچکترین آسیب، از دیگر امکاناتی است که این فروشگاه برای هموطنان عزیزمان در نظر گرفته است.

از دست ندهید
تعمیر تلویزیون ال جی توسط نمایندگی رسمی گلدیران

قیمت تلویزیون ال جی ۶۵ اینچ هم بسته به مدل و سال ساخت و امکاناتی که دارند متفاوت است. کیفیت تصویر تلویزیون های ال جی در سایز های کوچک به صورت HD و در سایزهای متوسط SUHD, UHD, 4K, FULL HD در بعضی از تلویزیون OLED ال جی به صورت 8K میباشد. تلویزیون های ال جی جزو با کیفیت ترین و قیمت مناسبترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. قویترین طراحی های تلویزیون مروبط به کمپانی ال جی است. شرکت ال جی در تلویزوین های پرچم دار خودش یعنی تلویزیون های OLED سنگ تمام گذاشته است. در خرید بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲ ال جی OLED شما کمترین ضخامت در ساخت تلویزیون را میتوانید مشاهده کنید به صورتی که در لبه بالایی این تلویزیون های ضخامت به 3 میلی متر میرسد. اگر شما جزو افرادی هستید که به بازی های گرافیکی و کامپیوتری علاقه زیادی دارید باید بهترین تلویزیون های گیمینگ ال جی را در اولویت خود قرار دهید. در بهترین تلویزیون های ال جی 2022 از پردازنده قویتری برای پردازش استفاده شده است تا رفرش ریت مربوط به تلویزیون بالاتر برود و پرش تصویری از بین برود تا تصاویر صاف و روانی را بتوانید تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو در حوزه فروش لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی فعالیت دارد. از اهداف مهم این فروشگاه تجزیه و تحلیل جدیدترین تلویزیون، سیستم صوتی، یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است تا خریداران با همه نقاط ضعف و قوت محصولات آشنا شوند و با دید بازتری خرید خود را انجام دهند. برای خرید تلویزیون میتوانید قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سونی و … را در منوی لیست قیمتی که در بالا قرار داده شده است را مشاهده کنید. تلویزیون چند اینچ میخواید؟ سلام من اسمم حمید هست تو تهران زندگی میکنم. بنده دوهفته قبل برای مغازه م چهار تلویزیون 32 اینچ از دبی کوچولو خریدم خیلی از کیفیت تصویر و صدا راضی هستم. انشالا تو یه فرصت خودم هم میام بانه هم یک هوایی تازه کنم و هم حضوری خدمتتون برسم. من از دبی کوچولو بعد سه روز تحقیق و جستوجو تلویزیون 65 اینچ سونی خرید کردم.تلویزیون رو برای پسرم که به کارهای گیم علاقه زیادی داره خریدم.

از دست ندهید
صعودی به یخچال سامسونگ

نورپردازی Direct که مستقیم هم گفته می شود تعداد بیشتر از لامپ ال ای دی را دارد و همچنین می تواند روشنایی بیشتری را نیز داشته باشد. ال جی 8050 اسمارت با این نوع نورپردازی دارای روشنایی 400 نیت است که به راحتی می تواند هر نوع محتوایی را با شفافیت نمایش دهد و از طرفی دیگر کارایی بالایی در محیط روشن دارد. بدون شک محتوای دینامیکی به روشنایی بالایی نیاز دارند. فرمت های دینامیکی دارای انواعی مختلف می باشند. از فرمت های دینامیکی می باشند. تلویزیون ال جی UP8050 از فرمت های HDR و HDr10 Pro پشتیبانی می کند. معمولا و یا به صورت کلی محتوای دینامیکی دارای روشنایی بیشتری ازتلویزیون می باشند و تلویزیون ال جی UP8050 با قابلیت مپینگ ان ها را نمایش می دهد. در نیتجه این روش جدید دیگر هیچ گونه داده رنگی حذف نشده و بلکه با کارایی بالایی نمایش داده می شوند. شما می توانید فرمت های دینامیکی را با استفاده از میان برهایی مانند نتفلیکس و یا دیسنی دانلود و تماشا کنید.

lg tvدر اینجا، باز هم با مشکل خرابی بک لایت مواجه هستیم که در این سری از تلویزیونهای ال جی بسیار شایع است. یکی دیگر از مشکلات متداول تلویزیون ال جی سری LB، از کار افتادن ورودی HDMI آن است که علت اصلی آن، اختلال در مین برد دستگاه است. اگر با چنین مشکلی در این سری از تلویزیونهای ال جی مواجه شدید، سریعا با کاراباما تماس بگیرین و شخصا دست به کار نشوید. این سری از تلویزیونهای ال جی بیشتر در قسمت مین برد دچار اشکال میشوند و دلیل آن سوختگی CPU دستگاه است که با یک بررسی ساده توسط تکنسین، قابل تعمیر خواهد بود. از مشکلات متداول تلویزیون ال جی سری C، میتوان به خرابی در پاور تلویزیون اشاره کرد. چنین مشکلی باعث میشود پس از خاموشی تلویزیون، دیگر قادر به روشن کردن آن نباشید. اگر به موقع از تکنسین کمک بخواهید، میتوانید به سادگی و صرفا با تعویض پاور، مشکل را حل کنید. این سری از تلویزیونهای ال جی نیز اغلب در قسمت مین برد دچار اشکال میشوند که به صورت قطع و وصل شدن تصویر خود را نشان میدهد.

از دست ندهید
راه های بسیار آسان برای مدیریت یخچال ال جی اضافی

تلویزیون ال جی – شش شکل چالش

به هر صورت تلویزیون ال جی UP7500 دارای نرخ فرکانس 60 هرتز است که می توان تصویر با نرخ 60 بار در ثانیه بازنمایش کند. این تلویزیون ال جی به خوبی نویز و بلور در تصاویر سریع را بر می داردو کارایی بالایی در نمایش تصاویر پر سرعت در نرخ 60 و کمتر دارد. صدا در این تلویزیون 20 وات است که این میزان از صدا با دو اسپیکر منتشر می شوند و هر کدام هم توان 10 وات را دارند. در این تلویزیون از فرمت های دالبی دیجیتال و DTS پشتیبانی می شود و وجهی همه جانبه به صدا می بخشند. تلویزیون UP7500 دارای پورت HDMI با قابلیت بازگشت صوتی است و کیفیت صدای مطلوبی با این تلویزیون در زمان انتشار صدا بر روی ساندبار ها پخش می شود. تلویزیون UP7500 دارای 2 پایه در کناره ها می باشد. این تلویزیون پایه کنار بوده و پایه ها وزن تلویزیون را به خوبی نگه می دارند. میزان حاشیه پنل کم بوده و جذابیت زیادی را در زمان نمایش تصویر ایجاد می کند. ضخامت قاب این تلویزیون به نسبت کم است و در زمانی که تلویزیون بر روی دیوار نصب باشد زیاد جلوه نمی کند. پورت ها هم در قسمت کناره قاب و هم در قسمت پشت قاب تلویزیون قرار گرفته اند که در هر صورت دسترسی به آن ها راحت می باشد. این تلویزیون دارای رنگ مشکی است که با هر دکوراسیونی همسانی خواهد داشت.

اکنون، در سال 2022، الجی به دنبال این است که چهار تلویزیون QNED جدید را بر این اساس بسازد. سه مورد از اینها 4K می باشند، در حالی که آخرین مورد تا 8K بالا می رود. هر چهار (QNED99، QNED91، QNED 85 و QNED80) مجهز به پردازنده نسل پنجم آلفا 9 AI الجی هستند. با این حال، نسبت به سالهای گذشته، به نظر میرسد که بهبود داخل تلویزیون های ال جی 2022 دومین کمانچه نسبت به آنچه در خارج از آنها اتفاق میافتد، باشد. جدیدترین پردازنده الجی قول داده است که نتایج ارائه شده توسط پیشینیان خود را از طریق ویژگی جدیدی به نام Brightness Booster Max افزایش دهد. برند ال جی هر سال مدلی جدید از تلویزیون را وارد بازار میکند، هرساله نیز به یکی از بهترین برندهای برتر سال به خاطر کیفیت عالی و استقبال گرم تی وی ال جی 2022 QNED80 توسط مردم تبدیل میگردد. شرکت الجی هر بار با تولید محصولات جدید سعی در اضافه کردن قابلیتهای جدیدی دارد و هیچ کدام از محصولاتش به طور کامل شبیه هم نیستند و به وسیله ویژگیهایی از هم متمایز خواهند شد، امسال نیز تلویزیون ال جی 2022 QNED80 را تولید کرده است، که بسیاری از افرادی که اطلاعات کافی ندارند با یکسری از مدلهای دیگر ان را اشتباه میگیرند. تلویزیون ال جی QNED80 محصول سال 2022 میباشد، یعنی جدیدترین محصول شرکت ال جی، که میتوانید از آن در خانه، مکانهای مخصوص بازیهای آنلاین و حتی در هتلها به دلیل قابلیت Hotel Mode استفاده کنید. کیفیت تصویر برای هر تلویزیون حرف اول خواهد زد، این تلویزیون از سطح کیفیت 4k برخوردار است. دارای صفحه نمایشگر تخت و صاف نیز میباشد، با وجود قابلیت Film Marker Mode که دارد شما فیلمها و برنامههای خود را با کیفیتی همانند آنچه کارگردان ساخته است، مشاهده خواهید کرد. در ساخت و طراحی این مدل نهایت تلاش طراحان به کار برده شده است، استفاده کمتر از قطعات به جای آن استفاده از قطعات تمام هوشمند و پیشرفته تا شکل آن بسیار کم ضخامت به نظر برسد و زیبایی بهتری داشته باشد. نصب راحت آن نیز بر روی دیوار یکی دیگر از قابلیتهای موجود در این مدل میباشد، دارای پایههای دو شاخه ایی که برای قرار دادن بر روی میز میباشد تا تلویزیون را ثابت و بدون حرکت نگه خواهد دارد. که استحکام بسیار بالایی دارند. بالا بودن سطح کنتراست نیز از مهمترین ویژگیها میتواند، باشد. در این تلویزیون از رزولوشن 3840×2160 پیکسل استفاده شده است، پس شما میتوانید با اینقابلیت به تماشای صحنههای زنده با رنگهای طبیعی بپردازید و لذت ببرید. وجود پردازنده نسل7 نه تنها کیفیت تصویر بهتری را خواهد داشت، بلکه صدای با کیفیت بالایی به وسیلهی بلندگوهای دو کاناله با قدرت 20 وات به چهار جهت پخش خواهد کرد. وضوح و کیفیت صدای عالی دارد و قبل از پخش صدا نویزهای اضافی و صداهای مزاحم را حذف خواهد کرد و صدای واضح و ارتقا یافته به گوش شما خواهد رسید. حالتهای تصویر و صوتی متنوعی که دارد هر خریداری را به خود جذب خواهد کرد. میتوانید هنگام تماشای هر برنامه حالت تصویر مناسب و با استفاده از قابلیت Al Sound Pro صدا را نیز به طور خودکار توسط هوش مصنوعی متناسب با آن تنظیم میکند، برای مثال دارای حالت صدا و تصویر، سینما، ورزشی، بازی و بسیاری دیگر میباشد. تلویزیون 2022 ال جی QNED80 کاملا هوشمند و قابلیت اتصال راحت توسط WebOs را برایتان فراهم کرده است، اتصال اسان و سریع توسط بلوتوث، گوشی، WIFi, USB را نیز دارد.

از دست ندهید
یخچال ساید بای ساید خود را با این نکات آسان-peasy متحول کنید

در این تلویزیون امکان به اشتراک گذاری محتوای گوشی در صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. از کاربردی ترین پورت های ورودی تلویزیون می توان به USB ،HDMI، پورت های Component و Composite، پورت RF IN و SPDIF اشاره کرد. قیمت تلویزیون ال جی55 اینچ 4k مدل 55NANO79 را می توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید. تلویزیون ال جی 55UM7340 محصولی شیک و زیبا از شرکت ال جی است که در سال 2019 وارد بازار شد. این تلویزیون با امکاناتی مدرن از قیمت مناسبی برخوردار است. UM7340 دارای کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، سرعت رفرش 60 هرتز و فرمت استاندارد Active HDR است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع DTS Virtual هستند که با توان صدای 20 وات صدایی دلنشین، گیرا و بدون نویز را پخش می کنند. سیستم عامل webOS، قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل، برنامه هوشمند SmartThinQ را می توان به عنوان مزیت های این تلویزیون 55 اینچ هوشمند نام برد.

قیمت تلویزیون ال جی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه مولودی مال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید