تلویزیون ال جی یا سامسونگ؟

lg tvشرکت سامسونگ در بخش طراحی تلویزیون های خود بسیار به خوبی عمل کرده و با دقت و وسواس بسیار بالایی اقدام به طراحی ظاهری آنها خواهد نمود. سامسونگ در سری جدید تلویزیون های خود تا حد زیادی اقدام به کاهش حاشیه های تلویزیون نموده است که به جذابیت ظاهری آن بسیار افزوده است. کیفیت نمایشگر یکی دیگر از بخش های مورد توجه در حین خرید تلویزیون است. سامسونگ به منظور جلب نظر کاربران در ساخت پنل نمایشگر تلویزیون های خود از فناوری های مختلفی بهره برده است که به طور چشمگیری به بهبود وضوح نمایشگر تاثیر گذاشته اند. افزایش تعداد پیکسل های نمایشگر یکی از راهکارهای سامسونگ به منظور دستیابی به کیفیت بالاتری از کیفیت است. یکی از ویژگی هایی که کاربران در حین خرید تلویزیون به آن توجه می نمایند، رابط کاربری آن است. سامسونگ بر روی تلویزیون های خود از رابط کاربری Tizen استفاده خواهد کرد. این رایط کاربری از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که درخواست کاربران را در کمترین زمان به اجرا در خواهد آورد.

چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند.

lg tvدر مدل تلویزیون های OLED ، 6 به 7 (سال توسعه مدل) تغییر می کند. همچنین ، ال جی SUPER UHD TV را معرفی کرده است ، این نام مدل های تلویزیونی با صفحه های بهبودیافته Nano CELL است. در سال 2016 ، ال جی از حرف H استفاده می کند که سال تولید را برچسب گذاری می کند. برخی از تلویزیون های ارائه شده در سال 2016 به تلویزیون Super Line تعلق دارند. چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند. ال جی همچنین طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های OLED (به عنوان مثال OLED65B6V) ارائه داد. J – DVB T2 / C / S2. LF – تلویزیون Full HD. در حالی که تلویزیون های 2013 و بدون 3D دارای برچسب متفاوت (LN ، LA) بودند ، در سال 2014 ، همه تلویزیون ها دارای برچسب گذاری یکسان هستند. همچنین حرف B برای تلویزیون های تخت و حرف C برای تلویزیون های منحنی است.

از دست ندهید
هفت مطمئن راه‌ها یخچال ال جی کسب و کار کوچک شما به زمین

با این حال، طراحی باریک خیره کننده، G1 را به یک تلویزیون مرکزی تبدیل میکند که کنتراست بالا و مزایای رنگی OLED را در کنار روشنایی افزایشیافته در تصاویر خود دارد. پردازنده جدید a9 Gen 4 که مبتنی بر هوش مصنوعی است، ارتقاء مقیاس تصویر و پردازش هوشمندان اشیاء را بهبهترین شکل ممکن در این تلویزیون انجام میدهد و پردازش حرکت را روانتر میکند. شایان ذکر است که G1 برای نصب روی دیوار طراحی شده و با پایه تلویزیون یا یک پایه بیرونی عرضه نمیشود. با این حال، میتوانید یک پایه گالری بخرید یا راهحلهای شخص ثالثی را برای قرار دادن آن روی پیشخوان بهکار بگیرید. با بهترین تلویزیون oled آشنا شوید. CX به لطف پردازنده a9 Gen 3 و پنل OLED با کنتراست بینهایت، کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار میدهد. شما همچنین بلندگوهای 2.2 کانالی را دریافت میکند که تضمین میکند تا بتوانید در کنار تصاویر غنی، صدای باکیفیتی نیز دریافت کنید؛ حتی اگر گاهی اوقات برای فرکانسهای Bass اندکی سنگین است.

در این مقاله تلویزیون های 2018 ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم. آغاز 2018 شروعی عالی حداقل برای دوستداران تلویزیون های ال جی است. تمامی اطلاعات ذکر شده در مورد تلویزیون های 2018 ال جی که ادامه آمده، مستقیما توسط ال جی ارائه شده است. تولید کننده ی کره جنوبی اولین دیدگاهش به تکنولوژی های آینده را برای برخی از رسانه ها در CES 2018 و در رویداد خبری دیگر که در مارس 2018 در در کره جنوبی برگزار شد، ارائه داد. M16 به پرادزشگری است که ال جی آنرا “آلفا 9” را می خواند. تلویزیون اولد W8 ال جی: در بالای لیست تلویزیون های 2018 ال جی، W8 OLED قرار گرفته است. که ارتقا کلی نسبت به OLED 2017 W7 داشته است. به گفته ال جی، تصویر و امکانات مشابه W7 را بهمراه دارد. علاوه بر آن از پردازنده جدید آلفا 9، سینمای 4K HDR و HFR در آن استفاده می شود. همچنین انتظار می رود که ساندبار 60 واتی 4.2 دالبی داشته باشد و دستیار گوگل در WebOS گنجانده شده باشد.

از دست ندهید
گارانتی بدون استرس یخچال ساید بای ساید

تلویزیون ال جی

متاسفانه در در سال های اخیر رشد فزاینده ای را در قیمت یخچال فریزر مشاهده کرده ایم و محصولات برندهای خارجی تولید کننده یخچال فریزر، حتی رشد سه برابری در قیمت داشته اند. یخچال ساید بای ساید پرطرفدارترین نوع یخچال در بین خانواده های ایرانی است که البته قیمت بالایی هم دارد. خوشبختانه برند های ایرانی مثل جی پلاس مدل های بسیار جذابی از انواع یخچال ها به بازار عرضه اند که هم کیفیت و طراحی خوبی دارند و هم از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از رقبای خارجی هستند. فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ مدل های متنوعی از یخچال های کنوود، جی پلاس، سینجر، ایستکول و دیگر برند ها را با گارانتی معتبر و با تحویل درب منزل ارائه می دهد. لازم به ذکر است که مدل های جذابی از یخچال های ساید بای ساید نیز در این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. تلویزیون یکی از مهمترین و اصلی ترین سرگرمی های خانواده های ایرانی است.

ال جی Tv

در واقع برای روشن شدن بک­لایت وجود اینورتر نیاز است. مسیری که جریان برق از بردپاور تا رسیدن به قطعه بک­لایت طی می­کند در ابتدا نیاز به عبور از اینورتر دارد. سایر قطعاتی که امکان خرابی برای آن­ها وجود دارد و برای تعمیر تلویزیون سامسونگ نیازمند بررسی است شامل دیود، اپتیک، خازن­ها، آنتن داخلی دستگاه، کنترل از راه ­دور، آمپلی­فایر و… برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران کافی است با یک جستجوی ساده شماره تماس مرکز تخصصی برای این برند را پیدا کنید. شهر تهران از آن جهت که هر روز شاهد ترافیک­های سنگین و خستهکننده است تصور اینکه بخواهید زمانی را برای پیدا کردن یک تعمیرگاه مناسب صرف کنید به خستگی­ های بعد آن نمی­ارزد. یکی از کارهای خوبی که برای رفع مشکل تعمیر تلویزیون در تهران بهوجود آمده مراکز و نمایندگی­هایی است که شهروندان بهراحتی بتوانند از خدمات لازم برای تعمیر تلویزیون در محل کار یا منزل خود بهرهمند شوند. تعمیر تلویزیون در عصرحاضر که بیشتر به سمت صرفه­ جویی در زمان پیش می­رود آنقدرها سخت و دشوار نیست. وجود دستگاه­های پیشرفته و تکنسین­های ماهر به شما این امکان را می­دهد تا در هر زمانی از خدمات به بهترین نحو برخوردار شوید.

از دست ندهید
حقایق واضح و بی طرفانه درباره تلویزیون ال جی (بدون همه هیپ)

تصویر حرکات سریع مانند پرتاب توپ را واضح می کند.

اگر این ویژگی را فعال کنید ، نمی توانید حالت تصویر را به صورت دستی تنظیم کنید . فقط با پخش های دیجیتال در دسترس است. کانالهای متصل به COMPONENT IN و HDMI IN از حالت تصویر هوشمند پشتیبانی نمی کنند. حالت تصویری را که برای محیط دید ، اولویت ها و یا نوع فیلم شما مناسب است انتخاب کنید. وضوح: با افزایش کنتراست ، روشنایی و میزان وضوح تصویر ، تصویر را بهبود می بخشد. استاندارد: تصویر با کنتراست ، روشنایی و وضوح را نرمال نمایش می دهد. APS: (ذخیره خودکار برق) این حالت با استفاده از کنترل کم نور شدن ، مصرف برق را کاهش می دهد. سینما: صفحه نمایش را برای فیلم ها بهینه می کند. ورزشی/فوتبال: صفحه نمایش را برای بازی های ورزشی بهینه می کند. تصویر حرکات سریع مانند پرتاب توپ را واضح می کند. نام این ورزش ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

3840 پیکسل و یا فورکا کمک گرفته است. با توجه به تکنولوژی خاص تلویزیونهای اولد، کیفیت تصویر تلویزیون GX بسیار بینظیر است و تصاویری درخشان و سریع، رنگهایی غنی و پویا را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos بهره گرفته است و رنگهایی بزرگنمایی شده را به نمایش خواهد گذاشت. استفاده از قابلیت SELF-LIT LG OLED، پیکسلهای نمایشگر را به تولید نور وادار کرده است. این قابلیت موجب ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش در تلویزیون LG OLED 55GX شده است. ال جی در ساخت تلویزیون اولد 55GX از پردازنده a9 Gen3 AI Processor 4K بهره گرفته است و صدا و تصویری بینظیر را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی گیمرها را هم فراموش نکرده و از پردازنده NVIDIA G-SYNC و فناوریهای ALLM و eARC و VRR استفاده کرده است و تصاویری سریع و با بهترین کیفیت را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K OLED TV 55GX بهره گرفته است و امکان اشتراکگذاری فایل و دسترسی به دنیای مجازی را برای کاربر میسر ساخته است.

از دست ندهید
حقیقت پنهان در یخچال ساید بای ساید Exposured

به هرحال در عرضه تولید سیستمهای صوتی و تصویری سونی از الجی پیشگامتر بوده و تجربه بالاتری دارد. بنابراین از برخی جهات نظیر کیفیت تصویر عملکرد بهتری دارد. اگر بتوانیم از تلویزیونهای سونی استفاده بهینه ببریم و تنظیمات را با دقت بیشتری برای آنها اعمال کنیم، کیفیت تصویر بیش از بیش ارتقا خواهد یافت. البته محصولات الجی نیز تصاویر باکیفیتی عرضه میدهند و نسبت به بسیاری از موارد موجود در بازار برتری دارند. همچین تلویزیونهای سونی صحنهها و تصاویر پرحرکت را با کیفیت بهتری پردازش و پخش میکند و در حین پخش Motion Blor را تا حدود زیادی کاهش میدهند. بنابراین اگر ما الجی را انتخاب کنیم، با چالش پایین بودن کیفیت تصاویر مواجهه نخواهیم شد. منتهی در مقایسه آنها کیفیت پخش تصاویر سونی نسبت به الجی بهتری نسبی دارد. صفحه نمایشهای خانگی سونی یکنواختی مشکی و خاکستری بهتری را ارایه میدهند در حالی که محصولات LG یکنواختی خاکستری ضعیفتری نسبت به محصولات Sony دارند. همچین اکثر تلویزیونهای الجی رنگهای سیاه و سفید را نمیتوانند با عمق استاندارد به نمایش بگذارند.

در امتداد این قسمت در سمت راست , این تپ ها نشان دهنده اپ های در دسترس شما , قیمت تلویزیون ال جی دستگاه های متصل و بیشتر هستند . درست بعد از خارج کردن از جعبه لانچر با این تپ قرمز برای فروشگاه محتوای ال جی شروع می شود بعد از آن سرچ و پس از آن یک سری از فراهم کننده های محتوا قرار دارند مانند نتفلیکس آمازون ویدیو , هولو, moloudi mall وودو و گوگل پلی . سپس به این تپ ها با آیکون های کوچک می آییم که نشان دهنده لوازم مختلف متصل شما هستند . در صورت نصب دستگاه جدید و یا دانلود اپ جدید از فروشگاه محتوای ال جی یک تپ به صورت خودکار بر روی لانچر برای دسترسی سریع ظاهر می شود . وقتی که شما یکی از مربع های لانچر را انتخاب کردید اسم آن نمایان شده و در قسمت پایین ثبت می شود . به آسانی با حرکت دادن ریموت کنترل در امتداد خط حرکت کنید . و یا برای این کار از فلش سمت چپ بر روی ریموت استفاده کنید .

از دست ندهید
یخچال فریزر دیگر راز نیست

lg tvریموت کنترل مجیک یا جادویی که از نو طراحی شده است، کار را برای کاربران خود بسیار ساده کرده است. دارای دکمه های میان بر است و به کاربران این اجازه را می دهد تا به راحتی به شبکه های پخش فیلم مانند Netflix و یوتیوب فراهم کند. همچنین در این ریموت کنترل از دکمه اشاره گر یا اسکرول استفاده شده است و جستجو در صفحات اینترنتی را بسیار ساده کرده است. حتی اگر پیشرفته ترین تلویزیون ها را نیز در اختیار داشته باشید باز هم نیاز به اتصالاتی دارید. تلویزیون UP7800 دارای 2 پورت HDMI برای اتصال به کنسول بازی و دیگر دستگاه های چند رسانه ای است. با توجه به وجود این پورت ها و چند قابلیت دیگر این محصول به یک تلویزیون مناسب برای گیمرها تبدیل شده است. همچنین با استفاده از پورت USB این محصول می توانید فلش مموری خود را به راحتی به دستگاه وصل کنید و محتواهای دلخواه خود را با کیفیت فورکی تماشا کنید.

قیمت تلویزیون ال جی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت تلویزیون lg ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید