تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ؟

این دو محصول در فروشگاه کاشانه به همراه گارانتی بصورت مستقیم از کشور تولید کننده به دست شما میرسند. در مقایسه قیمت این دو تلویزیون بهدلایل متعددی قیمت تلویزیون سامسونگ کمی بالاتر است. خرید محصولات اورجینال در بازار آشفتهی امروزی به کار دشواری تبدیل شده است. احتمالاً شما نیز با ترفندهای متنوع نهچندان موثر برای تشخیص اصالت کالا آشنایی دارید. این ترفندها که بعضاً توسط افراد سودجو برای جلب اعتماد شما به محصولات های کپی عرضه میشود، قابل اطمینان نیست. در ادامه یک راه کارساز را برای تشخیص اصالت هرنوع کالای الکترونیکی از هر برندی به شما معرفی میکنیم. برای بررسی اینکه تلویزیون مورد نظر اصل است یا تقلبی، کد مربوط به مدل دستگاه را از روی برچسب، در گوگل سرچ کنید. اگر در نتایج اولیه مدل محصول را از طریق سایت اصلی کالا (مثلاً سایت اصلی سامسونگ و یا ال جی) مشاهده کردید تقریباً مشخص شده است که کالای شما اورحینال است. در پایان برای برای اطمینان بیشتر عکسهای مربوطه را با کالای خود مقایسه کنید. به رسم همیشه در مجله خبری کاشانه، در این وبلاگ نیز سعی کردیم جامعترین اطلاعات را درباره خرید بهترین تلویزیون و مقایسه دو برند سامسونگ و ال جی به شما ارائه دهیم. امیدواریم شما کاربران عزیز با خواندن این وبلاگ پاسخ سوالات خود را پیدا کرده باشید؛ اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با مطرح کردن سوال خود در بخش نظرات، با ما ارتباط برقرار کنید. در پایان بعنوان یک مرجع جهت خرید انواع تلویزیون 100% اورجینال، به شما فروشگاه کاشانه را معرفی میکنیم که یک وارد کننده مستقیم محصولات از برندهای تولید کننده است. این فروشگاه انواع تلویزیون های سامسونگ و بهترین تلویزیون ال جی را به همراه ضمانت نامه و مناسبترین قیمت به کاربران عزیز در سراسر ایران عرضه مینماید. رصالت کاشانه عرضه محصولات اصل با قیمت ارزان است و تاکنون نیز در این زمینه به بهترین شیوه ممکن عمل کرده است.

از دست ندهید
یکبار برای همیشه از شر یخچال سامسونگ خلاص شوید

این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد.

lg tvو می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. امیدوارم در چین زندگی نکنید. چراکه مرورگر ایم تلویزیون در تمام کشور ها قابل استفاده است غیر از کشور چین. این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد. این تلویزیون از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند. یک حالت مخصوص برای والدین نیز به تلویزیون اضافه شده که والدین می توانند آن را فعال کنند. و استفاده ی بچه ها را از تلویزیون محدود کنند. یکی از ویژگی های جذاب حالت هشدار ورزشی می باشد. که وقتی آن را فعال کنید مسابقات ورزشی مختلف را برای شما روی صفخه به نمایش می گذارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون به گوشی هوشمند متصل می شود و میتوانید از کارایی های مخصوص بهره مند شوید. این تلویزیون دارای گیرنده ی ماهواره و گیرنده ی دیجیتال سر خود است. این محصول کابل تلویزیون تایپ C را پشتیبانی می کند. گیرنده ی دیجیتال این تلویزیون تمام سیگنال های آنالوگ را دریافت می کند.

سپس صدایی شفاف را برایتان فراهم می کند. پورت LAN تلویزیون الجی: امروزه با اینکه تمام تلویزیون ها هوشمند و مجهز به Wifi داخلی هستند. اما ممکن است استفاده از کابل را برای اطمینان بالا و پایداری ترجیح دهند. تکنولوژی LAN شبکه ای است که در محدوده ی جغرافیایی خانه، دفتر و گروهی را تحت پوشش قرار می دهد. پورت آنتن RF تلویزیون الجی: RF به معنای فرکانس رادیویی یک اتصال کواکسیال طراحی شده برای کار در فرکانس های رادیویی در محدوده ی چند مگاهرتز است. هر چند امروزه استفاده از گیرنده های دیجیتال و استاپ باکس رواج پیدا کرده است . اما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود. پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند.

از دست ندهید
کلمه پایانی اطلاعات به یخچال فریزر

به دلیل تکنولوژی متفاوتی که مایکروفر برای ایجاد گرما استفاده می کند، نگرانی های زیادی درباره سالم بودن آن وجود دارد. برند های خارجی گواهی های معتبری برای محصولات خود دریافت می کنند و این گواهی ها را به صورت یک نشان روی بسته بندی یا بدنه محصولات به نمایش می گذارند. برند های ایرانی نیز گواهی سلامت و استاندارد را دریافت کرده اند و با خیال راحت می توان از مایکروفر های ایرانی استفاده کرد. در فروشگاه نفیس ۲۴، مدل های مختلفی از مایکروفر از برند ها و تولیدکنندگان مختلف موجود است که بازه قیمتی متنوعی را شامل می شوند و انتخاب های بسیار خوبی در اختیار خریداران قرار می دهند. تمامی این مایکروفر ها هم دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. فروشگاه نفیس ۲۴ انواع مختلف لوازم خانگی از برندهای ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کرده و در اختیار خریداران قرار می دهد. به همین خاطر محصولات ارائه شده در این فروشگاه همواره دارای تخفیف های قابل توجه هستند.

lg tvدرضمن اکثر LCDها مانند تلویزیون های سری 99 ال جی نیز وضوح 8K را ارائه می دهند. ال جی توانسته بهترین تلویزیون های بزرگ بازار را ارائه دهد. ما هر تلویزیون بالای 75 اینچ را به عنوان تلویزیون بزرگ دسته بندی میکنیم. بنابراین تولیدکنندگان دیگر در این بازار تلویزیونی محصولات محدودی دارند، در حالی که الجی محصولات زیادی و در اندازههای مختلف دارد. امروزه ال جی از پیشرفتهترین و چشمگیرترین مجموعه تلویزیونهای خود رونمایی کرده است و تمامی محصولاتی که وارد بازار کرده از فناوریها و ویژگیهای خاصی برخوردار هستند که مختص شرکت ال جی میباشد. از جمله تلویزیونهایی که ال جی وارد بازار کرده می توان به تلویزیونهای اولد، تلویزیونهای هوشمند نانوسل QNED و تلویزیونهای 4k, فروشگاه مولودی مال 8k با سایزهای متفاوت اشاره کرد. محصولات OlED ال جی تلویزیون های ممتازی هستند که برای ۸ سال متوالی، به انتخاب میلیونها مصرفکننده در سرتاسر جهان تبدیل شده است. از پیکسل های خود نور استفاده میکنند که به صورت جداگانه روشن و خاموش خواهند شد و سیاهی عالی، رنگ های فوق العاده واقعی با کنتراست بینهایتی را نمایش میدهند.

از دست ندهید
یخچال ال جی آمار: این اعداد واقعی هستند

lg tvتلویزیون های ال جی مجموعه ای متنوع از درگاه های ارتباطی را در اختیار شما قرار می دهند و معمولا با پورت HDMI2.1 و رفرش ریت 120 هرتز همراه می باشند. تلویزیون های اولد ال جی را حقیقتا می توان یک جعبه جادویی نامید. کاربران و به خصوص گیمرها سال ها صبر کرده اند تا یک محصول با این قابلیت ها تولید شود. از دیگر قابلیت های مشترک این تلویزیون ها می توان به هوش مصنوعی ThinQ و دستیارهای صوتی در کنار زاویه دید گسترده اشاره کرد. بیش از چند دهه از ورود اولین تلویزیون به خانه های ما می گذرد و با وجود لوازم الکترونیکی پیشرفته دیگر، هنوزهم تلویزیون در اولویت وسایل سرگرمکننده جایگاه خودش را حفظ کرده است. تلویزیون های نانوسل از سری اسمارت تی وی های پر طرفدار ال جی در هر سال هستند که همانند اولدها از کیفیت تصویر فورکی بهره می برند. تلویزیون های نانوسل ال جی معمولا با رفرش ریت کمتر از 120 هرتز تولید می شوند پس نمی توان واژه گیمینگ را به آن ها اطلاق داد اما یک تلویزیون نانوسل بهترین گزینه برای تماشای فیلم و محتوای تصویری است.

سیستم عامل webOS 2.0 چیست ؟

دکمه ها در این ریموت کنترل به بلوغی نسبی رسیدن. چرا که این ریموت کنترل بسیار ساده به نظر میرسه، کمی سنگین تر از ریموت کنترل های معمولیه که سبب میشه هنگام استفاده حس بهتری داشته باشین. الجی در نسل جدید ریموت کنترل تلویزیون های هوشمند خود، پد شمارهها رو دوباره اضافه کرده که در نقل مکان نشانگر ماوس هم میتونن به کاربر کمک کنن. حالا کنترل تلویزیون های ال جی شکل و شمایل شبیه تری به ریموت ها پیدا کرده و کار کردن با اون نیز راحت تر شده . ریموت کنترل این سیستمعامل یکی از بی نقص ترینها در بین تلویزیون های هوشمنده که کار کردن با اون نیز پس از مدتی بسیار اسون میشه . سیستم عامل webOS 2.0 چیست ؟ در نسخهی ۲ پلتفرم Webos حالا شروع به کار این تلویزیون بسیار سریعتر شده و اکنون این سیستمعامل ۶۰ درصد نسبت به نسخهی قبل سریع تر بارگزاری میشه.

از دست ندهید
خواب یخچال ال جی

LG همچنین از استانداردهای پخش 4K پشتیبانی کرده است.

در نیمه دوم سال 2018 ، ال جی تلویزیون های SLC را نیز معرفی کرده است. تلویزیون های دارای حرف S در انگلیس و سنگاپور به فروش می رسند. تلویزیون های دارای برچسب AUA در ایالات متحده به فروش می رسند. به هر حال ، ال جی ادعا می کند که مدل های انگلیس و ایالات متحده یکسان هستند. همچنین ، ال جی نسل بعدی تلویزیون هوش مصنوعی w / AI ThinQ® را برای تلویزیون های خود معرفی کرد. این فناوری به شما امکان می دهد دستگاه های مختلف داخل خانه را از طریق کنترل از راه دور یا استفاده از اتصال به اینترنت کنترل کنید. LG همچنین از استانداردهای پخش 4K پشتیبانی کرده است. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های کره ای ال جی تیونرهای ATSC 3.0 UHD اضافه کرده است. همچنین ، در ژاپن ، پخش ماهواره ای 4K و 8K آغاز شده است ، بنابراین LG استاندارد BS 110 را برای این منظور اضافه کرده است. ال جی همچنان موقعیت خود را در تلویزیون های OLED به عنوان یک خط تولید جداگانه با طرح شماره گذاری مدل خود ارائه می دهد.

با این میزان از قدرت و با کیفیت فوق العاده بالای این اسپیکر ها صدا دیالوگ فیلم و سریال رسا و شفاف خواهد بود و به صورت کاملا واضح به گوش کاربران خواهد رسید. صدا ارائه شده روی این تلویزیون هیچگونه ناخالصی و نویز اضافه ندارد و با وجود فناوری های مختلف به شیوه ای فراگیر و رسا پخش خواهد شد. استفاده از قابلیت های اسمارت مختلف در لوازم خانگی و بخصوص در تلویزیون ها کارایی ان ها را افزایش می دهد و موجب اسان تر شدن زندگی کاربران نیز می شود. در این تلویزیون 55 اینچ از سیستم عامل منحصر بفرد ال جی WebOS استفاده شده است. این سیستم عامل محیطی بسیار ساده و کاربردی دارد به صورتی که استفاده از ان نیاز به دانش زیادی ندارد. دسترسی به اینترنت از طریق وای-فای برای گشت و گذار در اینترنت و وبگردی بسیار کاربردی است. با این قابلیت کاربران می توانند در کمترین زمان هرگونه اطلاعات و محتویاتی که بخواهند را در دسترس داشته باشند. از قابلیت های اسمارت و جذاب این تلویزیون کنترل ان به صورت صوتی و با استفاده صدا کاربران می باشد. با این قابلیت و با استفاده از سیستم های صوتی گوگل و الکسا کاربران می توانند به اسانی هرگونه تنظیماتی را روی تلویزیون انجام دهند و در هر فاصله ای کنترل دستگاه را در اختیار داشته باشند. اتصال گوشی های هوشمند مختلف IOS و اندروید با استفاده از قابلیت ها و فناوری ها مختلف به تلویزیون بسیار اسان خواهد بود. با اتصال گوشی هوشمند کاربران می توانند هرگونه تصاویر و محتوایی را که بخواهند روی نمایشگر بزرگ تماشا کنند.

از دست ندهید
یخچال فریزر لایک {یک حرفه ای} با The help از اینها 5 پیشنهادات

دیدگاهتان را بنویسید