برای کلیک یا برای عدم روی: قیمت تلویزیون ال جی و بلاگینگ

lg tvتلویزیونهای سال 2021 الجی بسیار هوشمندند. این تلویزیونها از هوش مصنوعی ThinQ استفاده میکنند قابلیت تشخیص صدا و تبدیل گفتار به متن را نیز دارند؛ بنابراین میتوانید به سادگی و بدون نیاز به تایپ در اینترنت جستجو کنید. ویژگیهای AI Home و Home Dashboardd جذابیت این محصول را دو چندان میکنند. این تلویزیون الجی همچنین به دستیار صوتی گوگل و الکسا نیز مجهز شده است. البته به دلیل تحریم این ویژگی در ایران خیلی کاربرد ندارد اما از ویژگیهای مهمی است که خریداران به آن توجه میکنند. به کمک این دستیار صوتی میتوانید فرمانهایتان را به صورت صوتی به دستگاه منتقل کنید. از ویژگیهای مهم تلویزیون ال جی 55UP7500 کیفیت صدای آن است. این محصول قدرت صدایی معادل 20 وات دارد که به کمک فناوریهای نوین صدا کیفیتی دو چندان دارد. ویژگی Ultra Surround برای کیفیت و فراگیری صدا و ویژگی Ai Sound از بین بردن موانع که موجب میشود در زمان مسابقات و دیدن فیلمها صدایی واضح و با کیفیت را بشنوید. این تلویزیون مجهز به پورت اوپتیکال نیز هست بنابراین میتوانید سیستم صوتی یا بلندگوی جداگانه به آن وصل کنید و صدا را چند برابر کنید. برای خرید یک تلویزیون خوب باید موارد بسیاری را در نظر گرفت، قیمت مناسب، کیفیت بالای صدا و تصویر و استفاده از فناوریهای روز موجب میشود که یک تلویزیون انتخاب مناسبی باشد. جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کارشناسان مجرب سایت بانهمرز تماس حاصل فرمایید.

یک درس گران با این حال مفید در تلویزیون ال جی

lg tvامکان اتصال به اینترنت و وب گردی به کمک مرورگر موجود فراهم است. شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 به عنوان یک تلویزیون میان رده از کیفیت تصویر 4k استفاده می کند. که نسبت به اندازه 50 اینچی که دارد کیفیت خوبی ارائه می کند. تلویزیون الجی مدل 50UP7750 دارای تکنولوژی Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. که محتوا عمق می بخشد تا تصاویری واقعی تر ارائه دهد. همچنین پردازنده α5 AI Processor 4K در این تلویزیون به کار رفته است که به بهبود کیفیت تصاویر کمک می کند. ال جی برای بهبود کنتراست تصویر از LG Local Contrast استفاده کرده است همچنین با تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش می یابند. نویز ها کاهش می یابند و همه چیز به کیفیت تصویر 4K ارتقاء می یابد، که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

از دست ندهید
10 ساده روش‌ها به تلویزیون ال جی بدون حتی میل به

در این مدل مقدار گاما کمی بالا است. بنابراین بیشتر صحنهها زمانی که در یک محیط نسبتا تاریک قرار دارید مقداری کمنور هستند. همچنین دمای رنگ کمی سرد است که باعث میشود تا تصاویر کمی مایل به آبی جلوه کنند. الجی G2 OLED پس از کالیبره کردن به نقطه سفید D65، دقت تقریباً کاملی دارد. تعادل رنگ سفید و دقت رنگ هر دو تقریباً عالی هستند. اما هنوز هم یک سری از مشکلات جزئی در مورد رنگهای قرمز اشباع شده و سفید روشن وجود دارد. در چنین شرایطی دمای رنگ بسیار نزدیک به هدف کالیبراسیون 6500K است و گاما نیز تقریباً عالی به نظر میرسد. اگر به دنبال راهی برای افزایش ایمنی منزل یا محل کار خود هستید مطلب “ارزان ترین دوربین مداربسته” به شما کمک خواهد کرد. در تلویزیون ال جی مدل جی 2 محتوای 720p، از جمله اکثر کانالهای تلویزیونی کابلی، به خوبی ارتقا یافته است. این محصول از محتواهایی با کیفیت 1080P نیز پشتیبانی میکند.

lg tvال جی از پردازنده Quad-Core 4K Processor کمک گرفته است. این پردازنده تصاویر سریع و بدون لرزش را به ثبت رسانده و قطعا کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. ال جی همچنین امکان پشتیبانی از فایلهای HDR 10 Pro را برای کاربر میسر ساخته است. تلویزیون 55 اینچ LG NanoCell TV 55NANO80 از سیستم عامل webOS بهره گرفته و بیشترین سطح از امکانات را در اختیار کاربر قرار داده است. استفاده از سیستم صوتی 20 وات نیز امکان ایجاد صدایی فراگیر را برای کاربر میسر ساخته است. ال جی در سال 2020 از تلویزیون الترا اچ دی 8060 رونمایی کرد. تلویزیونی با قیمت بسیار معقول و در عین حال کیفیتی بسیار مناسب. تلویزیون ال جی 55UN8060 از نمایشگر 4K بهره گرفته است و میتواند تصاویری درخشان و سریع را به نمایش بگذارد و هر نوع مصرفی را پاسخگو باشد. امکان پشتیبانی از فایلهای HDR 10 Pro و HLG به یکی از برترین نقاط مثبت تلویزیون تبدیل شده است و بدون شک تصاویری با رنگهای عمیق و غنی را فراهم ساخته است.

از دست ندهید
نه مسائل همه می‌دانند درباره یخچال فریزر که شما نمی‌کنید

4K از بهترین های کیفیت تصویر بوده است.

ریموت کنترل تلویزیون 75 اینچ ال جی UQ80 جادویی می باشد. می توانید دستورات خود را با صدا به ریموت کنترل بگویید و به معنای دیگر جستجوی صوتی را انجام دهید. این کار از مزیت های عالی در ریموت کنترل بوده است. ظاهر زیبا و شیک ریموت با تلویزیون خوش استایل ال جی یک ست کاملا جذاب خواهد بود. کمپانی ال جی از کیفیت تصویر 4K در تلویزیون ال جی 75UQ80 بهره گرفته است تا بتواند صحنه های ناب و ویژه ای را به نمایش بگذارد. صحنه های که توسط این کیفیت تصویر ایجاد می شوند دارای وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشند. پیکسل در تصویر هر چه بیشتر باشد به معنای نمایش بهتر محتوا خواهد بود. کیفیت تصویر 4K را امروزه در بیشتر تلویزیون های طراحی شده خواهید دید. 4K از بهترین های کیفیت تصویر بوده است. نمایشگر UQ80 به پنل IPS مجهز شده که این پنل باعث می شود تا زاویه دید گسترده ای داشته باشید.

هر ساله کمپانی ال یک جی در نمایشگاه CES از محصولات بالارده خود رونمایی میکند که میتوان ادعا کرد که سال ۲۰۲۲ سال درخشش لوگوی ال جی در تمام دنیا بود. تلویزیون های الجی ۲۰۲۲ که شامل A2-B2- C2- G2-Z2- UQ75- UQ80- Nano75- QNED 80 اشاره کرد که لقب غولهای ال جی را گرفته اند و نشان دهندهی اوج خلاقیت و نوآوری در صنعت لوازم خانگی هستند. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر ویژگیهای هر کدام را توضیح دهیم. تلویزیون ال جی A2 که تکمیل کننده تلویزیون الجی A1 سال ۲۰۲۱ است که با فناوری و امکانات هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفت. 3840 نشان میدهد. فناوریهایی از جمله a7 Gen 5 Al Processor4k و upscaling 4K برای بهبود ارتقا کیفیت تصویر استفاده شده است. طراحی مینیمال با به کار بردن پنل بسیار نازک و پایههای دو شاخه زیبایی آن را چندین برابر کرده است. فناوریهای دالبی اتموس و Al sound pro و بلندگوهای قوی ، صدایی همه جانبه و فراگیر را برای شما به ارمغان می آورد.

از دست ندهید
چرا یخچال ساید بای ساید یک تاکتیک است نه یک استراتژی

تصاویر 3 بعدی با بهبود در عمق شی و کارکتر های پس زمینه , بهبود یافته است. و تصاویر کامل به نظر می رسند. نرخ نوسان سازی تصویر در این تلویزیون 60 هرتز است. که برای یک تلویزیون میان رده به بالا بسیار عالی می باشد. دو عدد اسپیکر 10 واتی در پایین تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 قرار دارند. که مجموعا توان 20 واتی را به مخاطب انتقال می دهند. تکنولوژی AI Sound صدای هوشمند را برای شما به ارمغان می آورد. صدایی از جنس ناب لذت و کیفیت , moloudimall.com که پناهگاه امنی را برای سمع شما فراهم می کند. سیستم صوتی Ultra Surround یک صدای فراگیر را باعث می شود. و کیفیت نسبتا معمولی 20 وات را به یک کیفیت عالی تبدیل می کند. این تکنولوژی ها زمانی که با بلوتوث به تلویزیون متصل هستید نیز کارایی خود را همچنان حفظ می کنند. زمانی که با گوشی اندروید یا ios خود به تلویزیون متصل هستید. صدا با هماهنگی بسیار بالا از موزیک پلیر گوشی به تلویزیون انتقال پیدا می کند.

کمپانی ال جی یک برند الکترونیکی و چند ملیتی است که در حوزه الکترونیکی و فناوری اطلاعات در حال فعالیت بوده، علاوه بر این به عنوان یکی از بزرگ ترین برند ها شناخته شده است. کمپانی ال جی در تاریخ اول اکتبر سال 1958 به نام گلداستار تاسیس شد. و همچنین در تارخ 15 نوامبر سال 1959 با تولید اولین رادیو در کره لقب پیام رسان الکترونیکی را به خود گرفته است. یکی از تولیدات مهم این برند تلویزیون بوده است که در سال 1966 نخستین تلویزیون سیاه و سفید را به تولید رسانده است. کمپانی ال جی اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و اولین شعبه فروش خود را در سال 1987 و در ایالات متحده آمریکا تاسیس کرد. یکی از تولیدات خارق العاده این محصول تولید تلویزیون الجی است. از برترین ویژگی های یک تلویزیون ال جی خوب کیفیت تصویر آن است. بسیاری از افراد موقع خرید تلویزیون به جزئیات بسیار کلی توجه می کنند در حالی که تلویزیون ویژگی های فراوانی دارد و می توان به آنها توجه بسیاری داشت.

از دست ندهید
۶ نکته‌ی مهم که پیش از خرید ترازوی آشپزخانه باید بدانید

اسرار خودی برای تلویزیون ال جی آشکار شد

خوشبختانه در زمان نصب شما با محدودیتی برای نصب مواجه نیستید. ابتدا در کنترل دکمه Home را بزنید تا منوی برنامه ها نمایش داده شود. در صورتی که برنامه به صورت پیش فرض در تلویزیون نصب شده باشد، در این منو در دسترس شما خواهد بود. در غیر این صورت LG Content Store را در منو پیدا کنید و وارد آن شوید. در قسمت بالا بر روی گزینه Apps کلیک کنید. معمولا برنامه یوتیوب جزء اولین پیشنهادهای نمایش داده می شود در غیر این صورت در صفحه موجود به دنبال آن به پایین صفحه مراجعه کنید و یا از ذره بین برای جستجوی برنامه استفاده کنید. وارد صفحه برنامه شوید و بر روی Install در سمت چپ کلیک کنید. پس از اتمام نصب، می توانید برای اجرای برنامه بر روی Launch کلیک کنید و یا با مراجعه به منوی Home برنامه یوتیوب را پیدا کنید و اجرا کنید. مشکل اصلی در رابطه با اجرای برنامه یوتیوب در تلویزیون ال جی در این مرحله رخ می دهد.

با استفاده از همان وای فای به اینترنت متصل میشود یا نه؟ در ادامه بررسی کنید که آیا فیلتر شکن بر روی هریک از دستگاههای جانبی متصل هست یا خیر؟ در غیر این صورت وارد گزینه شبکه بشوید تا چک شود که اتصال از کجا قطع شده است. اگر به هر وسیلهای رسیدگی نشه خیلی زود از کار افتاده میشه یا حداقل به قول خودمون تو خرج میافته. لوازم خانگی هم از این قاعده جدا نیستن. سرویس دورهای بهترین راه برای نگه داری یک عمر کالاست. برای سرویس دورهای دستهای از کارها باید به صورت تخصصی توسط تکنسین شرکت هر 6 ماه یکبار انجام شود و یکسری کارهای دیگر را باید خود افراد انجام بدهند و رعایت کنند. در خصوص نگه داری، مراقبت و استفاده درست از تلویزیون در ادامه ما مواردی را بیان میکنیم که بهتر است از این موارد اطلاع داشته باشید. آیا استفاده از محافظ برق برای تلویزیون ال جی لازم است؟ محافظ صفحه نمایش تلویزیون شبیه به یک صفحه طلق مانند هست که روی صفحه تلویزیون شما قرار میگیرد و شاید از ضربه، نفوذ مایعات و سایر آسیبهای فیزیکی و دستی به پنل تلویزیون جلوگیری کند.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ: روشن راه

به مدت زمانی که طول میکشد تا تلویزیون بتواند از نمایش یک رنگ به سراغ نمایش رنگ دیگر برود Response time میگویند. هر چه این تایم کمتر باشد یعنی تلویزیون ال جی سریعتر میتواند بین دو رنگ جابجا شود و شما تار شدگی کمتری مشاهده میکنید. بدترین عملکرد را در این زمینه تلویزیون LED دارد و حدود ۴ میلی ثانیه زمان نیاز است تا این پنل از رنگی به رنگ دیگر جابجا شود. در پنلهای QLED این عدد کمی بهبود پیدا کرده و به ۳.۵ میلی ثانیه میرسد. در گوشیهای هوشمند اطلاع دارید که پنلهای امولد عمق رنگ مشکی بینهایتی دارند و این باعث میشود مشاهده محتوای تاریک لذت بسیار بیشتری داشته باشد. همچنین در تلویزیون و بازی کردن نیز این مورد صدق میکند و تلویزیونی با رنگ مشکی عمیقتر باعث میشود بیشتر در دنیای جذاب بازیها غرق شوید. زمینه تولید رنگ مشکلی دو پنل LED و QLED به دلیل برخورداری از فناوری یکسان بسیار نزدیک به هم عمل میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید