باز کردن دروازه‌ها برای تلویزیون ال جی از طریق استفاده از این ساده ایده‌ها

lg tvاین برنامه ها شامل محبوب ترین سرویس های پخش است، به عنوان مثال. Viaplay، Amazon Prime، YouTube (4K) و Netflix (4K). همچنین می توانید به راحتی فایل های رسانه ای را از طریق USB پخش کنید یا برنامه های مورد علاقه خود را روی هارد اکسترنال ذخیره کنید.4K UHD. تلویزیون ال جی 2022 مدل UQ7000 رزولوشنی دارد که با کیفیت بالایی که دارد، تصویر را شفاف می کند. وقتی یک تلویزیون 4K با محتوای ضبط شده در آن رزولوشن تماشا می کنید، تقریباً احساس می کنید که از یک پنجره به بیرون نگاه می کنید. 4K به ویژه در تلویزیون های بزرگ مهم است، اما تصویر را حتی در صفحه نمایش های کمی کوچکتر بسیار بهبود می بخشد. با عملکرد HDR در LG UQ7000، تلویزیون میتواند طیف رنگی وسیعتر، سیاههای تیرهتر و سفیدهای قویتر را نمایش دهد. این باعث پویایی بیشتر تصویر می شود، که نام آن از همانجا آمده است. مواد ضبط شده HDR تفاوت های رنگی را در قسمت های تاریک و روشن تصویر که در غیر این صورت از بین می روند، حفظ می کند. این به تلویزیون فرصت بیشتری می دهد تا رنگ های طبیعی تری را که بیشتر شبیه واقعیت هستند، نمایش دهد. این تلویزیون هوشمند با عملکرد SmartTV در LG UQ7000، با اتصال آن به اینترنت، می توانید به طیف جدیدی از فیلم ها، ورزش ها و سایر سرگرمی ها دسترسی داشته باشید. از برنامه های از پیش نصب شده مانند YouTube، Netflix و Viasat برای تماشای آنچه که برای شما مناسب است، استفاده کنید.

lg tvالجی مجموعه گستردهای در بر دارد که سایز مناسبی که به دنبالش هستید را میتوانید به راحتی پیدا کنید. تلویزیونهای ال جی از 32 اینچ شروع می شود و می تواند به اندازه 88 اینچ برسد. کوچکترین تلویزیون ال جی که در حال حاضر میتوانید بخرید سایز 32 اینچ است که یک تلویزیون هوشمند 32 اینچی HD است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش HDR است. بعد تلویزیون های 43 اینچی موجود میباشند. تلویزیون هوشمند ال ای دی 43 اینچی ال جی طراحی باریک و وضوح واقعی 4K UHD را ارائه میدهد. همچنین دارای Dolby Cinema بوده و می تواند دستورات صوتی شما را دنبال کند. این تلویزیون در سایزهای بالا تر نیز موجود است. برای نمایشگر تلویزیون بزرگتر در سایز کوچک، می توانید صفحه نمایش 50 اینچی تلویزیون الجی را انتخاب نمایید. یک تلویزیون نانو سلولی دارای زاویه دید وسیعی میباشد و کمتر تحت تأثیر انعکاس نور خورشید قرار می گیرد.

از دست ندهید
هفت هک شگفت‌انگیز قیمت تلویزیون ال جی

نابغه! چگونه برای فهمیدن اگر باید واقعا تلویزیون ال جی را انجام دهید

تلویزیون LG مدل ۵۵UP77 جزو محصولات جدید و منحصر به فرد ساخته برند الجی است که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است. اگر قصد خرید تلویزیون جذاب و کاربردی را دارید تلویزیون ۵۵ اینچ مدل UP77 گزینه مناسبی برای شما می باشد. تلویزیون ال جی مدل ۵۵UP75 دارای سیستم عامل WEBOS با پردازنده ۴ هسته ای می باشد و یک انتخاب ایده آل برای خرید می باشد. این تلویزیون منحصر به فرد ویژگی های فنی بسیار خوبی دارد و پاسخگوی تمام نیاز های شما خواهد بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایشی با سایز ۵۰ اینچ بوده و تصاویر را با کیفیت فوق العاده ۴k نمایش می دهد. پشتیبانی از سیستم عامل webos، ریموت کنترل جادویی، سیستم صوتی دو کاناله ۲۰ واتی، پشتیبانی از ویژگی های منحصر به فردی همچون thinq و پردازشگر حرفه ای تصاویر جزو ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون به شمار می روند. با خرید تلویزیون LG مدل ۵۵UP77 می توانید لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده تان سپری نمایید. چراکه کیفیت تصویر نمایشگر این تلویزیون بسیار بالاست. همچنین می توانید این تولیزیون را به صورت ایستاده نصب نمایید. کنترل هوشمند این تلویزیون به شما کمک میکند تا به آسانی به برنامههای مد نظر خود دست یابید. برخی از قابلیتهای این کنترل در بالا نمایش داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون الجی مدل ۵۵UP77 می توانید به سایت سازنده مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره و خرید موفق محصول می توانید با کارشناسان خانگی لند تماس حاصل نمایید.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ آزمایش: خوب یا خطرناک؟

برنامه کنترل تلویزیون ال جی را از این سایت دریافت کنید. ابزار ارتباطی کنترل هوشمند برای اندروید! کنترل هوشمند راهی است آسان برای کنترل تلوزیون های هوشمند ال جی . ابزار ارتباطی کنترل هوشمند برای اندروید! کنترل هوشمند راهی است آسان برای کنترل تلوزیون های هوشمند ال جی . این برنامه کلیه تلویزیون های سری web os و فقط تلویزیون های هوشمند سری ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ را پشتیبانی میکند. حتما مطمئن شوید که تلفن همراه و تلویزیون شما به یک شبکه وای فای متصل باشد. مخابره تصاویر ،پشتیبانی از اشتراک هوشمند(اسمارت شر). راه اندازی اپلکیشن های تلویزیون. Customer feedback is applied. This app is a remote application that lets you control your LG TV. This app is a remote control application that lets you control your LG television. The application works on all TVs equipped with “Smart TV” technology and connected to your (WiFi or Ethernet) network. At first launch, the application will search your TV on the network. The application will then be asked to enter the code that appears on your TV in order to establish a secure connection. And voila, you can now control your LG TV directly from your smartphone. For any comments or questions write us. LG product, nor are we affiliated with the LG company. Video Format Converter. Video Converter Factory.

لازم به ذکر است که ال جی سی 2 قادر است تا محتوای شما را بدون مشکل با کیفیتهای 720P، 1080P و 4K به نمایش بگذارد. بنابراین خریداران میتوانند به راحتی کنسول بازی خود را به آن متصل و از تک تک اوقات خود لذت ببرند. لازم است بدانید که این مدل نیز یک تلویزیون 4K است و از محتوای 8K شما پشتیبانی نخواهد کرد. الجی C2 OLED دارای تأخیر ورودی فوقالعاده پایینی است که اطمینان میدهد اقدامات شما با آنچه روی صفحه میبینید همگام هستند. اما باید بدانید که این تلویزیون حتی در حالت 120 هرتز نیز به خوبی مانیتورهای گیمینگ سطح بالا نمیباشد. این موضوع ممکن است برای برخی از گیمرهای حرفهای آزاردهنده باشد. مانند اکثر رقبا، تاخیر ورودی در خارج از حالت گیمینگ برای بازیهای مبتنی بر واکنشهای رقابتی، بسیار زیاد است. با این حال تنظیم حالت Prevent Input Delay بر روی “Boost” تاخیر ورودی را 2-3 میلی ثانیه کاهش میدهد. این مدل با توجه به بهرهمندی از حالت گیمینگ میتواند به عنوان بهترین تلویزیون ال جی برای بازی نیز معرفی شود.

از دست ندهید
یخچال ال جی ممکن است وجود نداشته باشد!

lg tvقابلیت اتصال به اینترنت را دارد, با برخورداری از مرورگر وب جستجو کردن و دانلود کردن انواع محتوا ها را ممکن می نماید. این تلویزیون برنامه های متفاوتی را برای شما اجرا میکند و میتوانید به راحتی در برنامه های Apple TV, خرید تلویزیون lg Netflix وارد شوید و محتوای جدید و داغ دنیا را مشاهده کنید. این رابط کاربری جذاب امکان دسترسی شما را به دستیارهای صوتی Google assistant, Amazon Alexa ممکن میکند. همچنین قابلیت بازی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است با تاخیر ورودی بسیار کمی همراه بوده و بسیار سریع بازی ها را برای شما لود می کند. همچنین بازی ها را با حالت طبیعی و با کیفیت عالی به نمایش می گذارد. ALLM, HGIG, مولودیمال Auto low latency mode از جمله تکنولوژی های گیمینگ تلویزیون ال جی 75UP80003 هستند. پس خرید این وسیله میتواند در طول روز اوقات بسیار عالی را برایتان کسب کند. قیمت تلویزیون LED ال جی مدل 75Up80003 مقرون به صرفه ترین قیمت های به روز رسانی شده میباشد.

ما از Firestick برای نصب برنامهها در این راهنما استفاده خواهیم کرد. 1. FireStick را به پورت HDMI تلویزیون ال جی خود وصل کنید. 2. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون و همچنین FireStick را روشن کردهاید. 3. مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما به اینترنت متصل است. 4. در تلویزیون، به کانال ورودی که FireStick به آن متصل شده است بروید. 5. اکنون با حساب آمازون خود وارد شوید تا به ویژگیهای FireStick دسترسی پیدا کنید. 6. برنامههای مختلف موجود در فروشگاه را بررسی کنید و از آنها استفاده کنید. 7. شما نمیتوانید برنامه را دانلود کنید، بلکه فقط میتوانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید. اگر لپتاپ همراه خود دارید، میتوانید از قابلیت پخش صفحه نمایش یا اشتراکگذاری صفحه استفاده کنید و صفحه را از لپتاپ خود مستقیماً روی تلویزیون هوشمند LG خود پخش کنید. همچنین، میتوانید از تلفن هوشمند خود هم برای پخش در تلویزیون هوشمند الجی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیون در ویندوز 10 و اتصال گوشی اندروید به تلویزیون و روشهای اتصال تبلت به تلویزیون را مطالعه فرمایید. چگونه یک برنامه را حذف کنیم؟ اگر برنامهای دیگر جالب نیست میتوانید به راحتی آن برنامهها را از تلویزیون الجی خود حذف نصب کنید. My Apps را انتخاب کنید. از این صفحه میتوانید یک برنامه را انتخاب کنید و سپس روی نماد سطل زباله در سمت راست صفحه کلیک کنید تا آن برنامه حذف شود. همچنین میتوان برنامهها را از صفحه اصلی با برجسته کردن برنامهای که میخواهید حذف کنید، فشار دادن جهت بالا برای باز کردن کنترلهای متنی و سپس انتخاب گزینه «حذف نصب» حذف کرد.

از دست ندهید
بدون مرز! (بررسی تلویزیون LG 55LM9600)

بازیهای ویدیویی در تلویزیونهای مدرن، لذتی وصف نشدنی دارند. بسیاری از بازیهای ویدیویی 60 فریم در ثانیه یا حتی بیشتر را اجرا میکنند که اگر یک تلویزیون نتواند آن را پشتیبانی کند، بازیها ناهموار به نظر رسیده و بازی با آنها چندان خوشایند نخواهد بود. اما برند ال جی با همکاری سازنده کارت گرافیک Nvidia نرخ نوآوری تلویزیونهای خود را بهبود بخشیده و گیمرها را خوشحال کرده است. در واقع شما به عنوان یک گیمر با این تعداد فناوری موجود در یک تلویزیون ال جی تجربههای بسیار بهتر و عالی را خواهید داشت. HFR تعداد فریمهایی که یک تلویزیون میتواند در ثانیه به نمایش بگذارد را به 120 میرساند. این امر موجب میشود تا عملکرد دستگاه، بدون هیچ گونه تاری در تصاویر، بسیار بالاتر برود. این قابلیت با اتصالات HDMI 2.1 همراه است و این موردی است که اکثر تلویزیونهای ال جی از آن پشتیبانی میکنند. تلویزیونها هر روز بزرگتر میشوند، اما تولید کنندگان سعی میکنند برخی از جنبههای آنها را کوچکتر کنند.

تلویزیون ال جی برای موفقیت شما ضروری است. این را بخوانید تا بدانید چرا

سپس اطلاعات کاربری خود را وارد کرده و روی دکمه “ورود” کلیک کنید. به بالای صفحه تلویزیون بروید و دسته بندی های مختلف را ببینید. گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس نام مورد نظر برنامه خود را با استفاده از ریموت کنترل تایپ کنید. هنگامی که برنامه مورد نظر خود را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید. صفحه جدیدی باز می شود که می توانید روی گزینه Install کلیک کنید تا برنامه انتخاب شده نصب شود. در این قسمت از مراحل نصب برنامه در تلویزیون ال جی باید بدانید که برخی از برنامه ها رایگان نیستند. صبر کنید تا برنامه روی تلویزیون نصب شود. پس از نصب، برنامه را اجرا کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. ابتدا می بایست USB خود مثل فلش مموری را به پورت یو اس بی متصل کنید. پس از نمایش پیغام شناسایی دستگاه باید دکمه Record روی کنترل تلوزیون را فشار دهید تا دستگاه شروع به ضبط کند. برای پایان ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی باید دکمه Stop کنترل زده شود.

از دست ندهید
ده حقایقی که همه باید درباره یخچال سامسونگ بدانند

سیستم عامل webOS LG واضح و آسان برای یادگیری است.

تلویزیون ال جی UQ7000 یک تلویزیون هوشمند با وضوح 4K Ultra HD است که جزئیات باورنکردنی را نشان می دهد. UQ7000 از هر دو فرمت HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. سیستم عامل webOS LG واضح و آسان برای یادگیری است. همچنین می توانید به راحتی محتوای گوشی خود را در تلویزیون به اشتراک بگذارید و تلویزیون خود را از طریق برنامه ای که در تلفن خود دانلود می کنید کنترل کنید. فیلم ها را به خانه خود بیاورید و از حالت فیلمساز تلویزیون استفاده کنید. با پشتیبانی از HDR تصویری خیره کننده ایجاد می کند تا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. این فناوری LG ThinQ AI به تلویزیون اجازه میدهد تا با سایر دستگاه های ال جی سازگار باشد. همچنین تصویر و صدا را با تجزیه و تحلیل مواد منبع بهینه می کند. با اتصال WiFi داخلی، می توانید تلویزیون خود را به راحتی به یک شبکه بی سیم متصل کنید.

ال جی Tv

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد moloudimall.com لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید