آنچه درباره تلویزیون ال جی نمی دانید

lg tvبا این انجام این کار، ممکن است تلویزیون شما به حالت قبلی بازگردد. اما به هر حال باید این نکته را بدانید که تلویزیون شما دچار خرابی شده است و با استفاده بیشتر از آن، ممکن است خسارات وارده به آن بیشتر از قبل نیز شود. اما در صورتی که با خاموش روشن کردن تلویزیون مشکل شما برطرف نشد، باید موارد زیر را بررسی کنید تا بتوانید مشکل دستگاه خود را پیدا کنید. دقت داشته باشید که برخی از مشکلاتی که در ادامه بیان میکنیم، کاملا تخصصی هستند و تنها باید توسط یک تعمیرکار حرفهای و مجرب در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی بررسی شود. یکی از اصلیترین و مهمترین دلایلی که میتواند باعث قطع تصویر تلویزیون شود، سوختن بک لایت تلویزیون است. در تلویزیونهای ال جی، بک لایت در دو صورت سری و موازی میباشد. در تلویزیونهای ال جی به همین دلیل قبل از قطع شدن کامل تصویر تلویزیون، ابتدا بالا و پایین تصویر قطع میشود. در این مدل از ال جیها حتی با خرابی یکی از بک لایتها، تلویزیون به کار خود ادامه میدهد اما پیشنهاد میشود که سریعا برای جلوگیری از خرابی بیشتر تلویزیون را تعمیر کنید تا خسارتهای بیشتری به شما وارد نشود.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvکاربران آمریکایی با استفاده از این یخچال و نمایشگر بزرگش، به 190 کانال مختلف دسترسی دارند و در کره جنوبی هم 80 کانال از طریق اپ سامسونگ تی وی پلاس در دسترس کاربر قرار میگیرد. امکان کار با اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب Shorts هم در این نمایشگر عمودی وجود دارد و با استفاده از اپلیکیشن Bespoke Atelier سامسونگ، میتوان آثار هنری را روی این نمایشگر بهنمایش گذاشت. پشتیبانی از گوگل فوتوز و سرویس Amazon Your Essentials برای سفارش مواد غذایی با یک لمس از دیگر ویژگیهای این یخچال مدرن سامسونگ محسوب میشوند. یخچال Bespoke Infinite Line یکی دیگر از محصولات پرچمدار و جذاب سامسونگ بود که در لاسوگاس آمریکا به نمایش درآمد. این یخچال از طراحی ماژولار بهره میبرد و دارای محفظهای برای نگهداری مواد غذایی، محفظه فریزر و محفظه مخصوص نوشیدنی است. طراحی ماژولار این یخچال باعث شده بتوانید آن را با انواع دکوراسیون خانگی تطبیق بدهید. جنس این محصول از آلومینیوم پریمیوم است و در برابر فرورفتگی و خط و خش کاملا مقاوم بوده و لکههای مختلف نیز بهسادگی از روی آن پاک میشوند.

از دست ندهید
میل به یخچال فریزر؟ 10 دلیل چرا زمان آن است توقف!

lg tvCHANNEL را در منوی تلویزیون انتخاب کنید. 2. تنظیم خودکار را در منوی تلویزیون انتخاب نمایید. 3. برای ادامه تنظیم خودکار, شروع را انتخاب کنید. 4. صفحه تلویزیون به طور خودکار در صفحه ها می چرخد. 5. پس از اتمام, گزینه Done را انتخاب کنید تا به منو باز گردید. کانال ها به درستی ثبت نشوند مگر اینکه آنتن کابل شما به درستی وصل شده باشد. تنظیم خودکار فقط کانال هایی را تنظیم می نماید که در حال پخش هستند. اگر سیستم قفل روشن باشد, یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که رمز عبور را می خواهد. CHANNEL را در منوی تلویزیون برگزینید. 2. تنظیم دستی را در منوی تلویزیون پیدا کرده و کلیک کنید. 3. در این صورت کانال ها به طور جداگانه برای هر تیونر نشان داده می شوند: DTV , تلویزیون, DTV کابلی , یا تلویزیون کابلی ابتدا تیونر را انتخاب کرده و سپس لیست کانال برای آن تیونر نشان داده می شود. با استفاده از فلش های چپ کانال پایین(تعداد کانال را کم کنید) و راست دکمه کانال بالا(تعداد کانال را افزایش دهید) در کانال ها حرکت نمایید. قدرت سیگنال کانال و کیفیت سیگنال در نشانگرهای منو نشان میشود. کانال را می توان با انتخاب حذف از لیست حذف کرد. 4. همانطور که کانال ها با فلش های نوار پیمایش انتخاب می شوند, گزینه افزودن در منوی تنظیم دستی برای کانال هایی که در حال حاضر در ردیف نیستند, ظاهر می شود. از صفحهکلید میتوان برای وارد کردن کانالهای اضافی که در لیست نمایش داده نمیشوند, استفاده کرد. شماره وارد شده روی صفحه کلید در لیست کانال ظاهر می شود سپس برای ذخیره, افزودن را انتخاب کنید.

از دست ندهید
هشت دلیلی که مردم درباره یخچال ساید بای ساید شما می‌خندند

گلدیران و ال جی برنامه هایی را برای اتصال موبایل های اپل به برخی از مدل های تلویزیون معرفی کرده اند که تا حدودی محدودیت های موبایل اپل را کاهش داده و امکان اتصال به آن را فراهم می کند. این برنامه عملکرد های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که یکی از آن ها اتصال موبایل به تلویزیون در مواقعی که گوشی قابلیت آینه کاری را ندارد می باشد. یکی دیگر از قابلیت های قابل استفاده در هنگام استفاده از این اپلیکیشن ها، کنترل تلویزیون از طریق موبایل است. برنامه جی پلاس I Smart و E Share و برای تلویزیون های LG، LG TV Plus است. تلویزیون های ال جی و جی پلاس تفاوت هایی در طراحی و رنگ قاب دارند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. جی پلاس نیز مانند ال جی سعی کرده مدل های مختلفی را برای سلیقه های مختلف از نظر شکل اولیه تلویزیون ها، چیدمان بلندگو ها، قرارگیری کلید های تلویزیون و رنگ قاب ها ارائه دهد.

ال جی Tv

lg tvشرکت LG جزئیات بیشتری را دربارهی تلویزیونهای سری OLED خود برای سال ۲۰۲۱ در CES 2021 منتشر کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده میتوان گفت که این شرکت کرهای در سال ۲۰۲۱ قصد دارد از ۵ تلویزیون OLED شامل مدلهای Z1، G1، C1، B1 و A1 رونمایی کند. در میان این تلویزیونها مدل G1 از این سری تلویزیونهای OLED دارای پنل جدید OLED شرکت LG به نام OLED evo است. LG دربارهی این پنل OLED جدید میگوید که میتواند میزان روشنایی بیشتری را ارائه دهد. عدم نمایش محتوا با میزان روشنایی بالا یکی از موضوعاتی است که همیشه بهعنوان نقطهی ضعف نمایشگرهای OLED مطرح میشود. این شرکت کرهای قصد دارد تا مدل G1 را در سه اندازهی ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچ عرضه کند. به نظر میرسد که بعد از موفقیت تلویزیون OLED CX در سال ۲۰۲۰، مدل جدید C1 مدل محبوب بعدی این شرکت باشد. همانند مدل CX، شرکت LG قصد دارد تا مدل پایهی تلویزیون C1 را هم در اندازهی ۴۸ اینچ عرضه کند.

از دست ندهید
چه چیزی یخچال ال جی را کاملاً متفاوت می سازد

تلویزیون ال جی

به علاوه بازتاب فوقالعادهای دارند که برای غلبه بر روشنایی بیش از اندازه مناسب است. اگر میخواهید از مجموعهای از مشخصات گیمینگ هم بهرهمند شوید، حتماً این تلویزیون را در نظر بگیرید. این مشخصات شامل پشتیبانی از گیمینگ 4k @ 120Hz در تمام چهار پورت HDMI است که یکی از بهترین گزینههای موجود برای گیمرهای PS5 یا Xbox Series X محسوب میشود. G2 از تمامی سه فناوری نرخ بهروزرسانی متغیر پشتیبانی میکند؛ بنابراین میتوانید روانترین گیمینگ ممکن را با آن تجربه کنید. اگر در بین بهترین تلویزیون lg به دنبال یک مدل میان رده فوقالعاده هستید، این بخش را از دست ندهید. LG C2 OLED یک مدل فوقالعاده است که کیفیت تصویر بسیار بالایی را به خصوص در فضاهای تاریک در اختیار خریداران قرار میدهد. همانند مدل قبلی، C2 OLED هم مجهز به نرخ کنتراست تقریباً بینهایت بدون مشخصهی کمنور کردن موضعی است. در نتیجه قسمتهای سیاه در این مدل به صورت کاملاً یکدست و عمیق و بدون وجود هرگونه روشنایی در اطراف اجسام روشن نمایش داده میشوند.

یکی دیگر از جذابیت های نمایشگر ال جی فراهم کردن امکانات عالی برای بازی کردن با تلویزیون است و با قرار دادن یک سری قابلیت ها و فناوری ها بازی خاطره انگیزی را با UP8100 تجربه کنید. این نمایشگر با سریع ترین و کمترین تاخیر ورودی این امکان را برای بازی کننده فراهم میکند که به سرعت به بازی کردن بپردازد و این قدمی برای برنده شدن در بازی است. برای همه ی ما پیش آمده که در بعضی وقت ها آنقدر مشغول دغدغه های کاری و انجام فعالیت های روزمرگی هستیم که برنامه های و یا مسابقات ورزشی که از تلویزیون پخش می شود را یادمان می رود . Sports Alert برنامه ای هوشمند است که اگر کاربر در حال برنامه ای دیگر باشد به شما یادآور می کند که برنامه ورزشی را فراموش نکنید. همچنین به طور هوشمند به حالت HDR تبدیل می شود و تمامی جزئیات و رنگ ها را برای گیمر به ارمغان می آورد.

از دست ندهید
این است افراطی یخچال سامسونگ به ندرت دیده می شود، اما این است چرا این خواسته است

” را مطالعه کنید.

نمیتوانید هزینه CX را بپردازید یا احساس میکنید که برای برآورده کردن نیازهای سینمایی خود به آخرین نسل از فناوری پردازشی نیاز دارید؟ LG BX OLED میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ممکن است BX در اواخر سال ۲۰۲۰ بهبازار عرضه شده باشد، اما به یک گزینه بسیار مقرونبهصرفه در میان تلویزیونهای OLED الجی تبدیل شده است؛ بهخصوص پس از عرضه مدلهای جدیدتری مثل CX، C1 و G1. با پردازنده a7 Gen 3 و قابلیتهای کمتر، این محصول توانست پکیج مناسبی را از لحاظ عملکرد و قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. با خرید این تلویزیون، تمام مزایای یک تلویزیون ممتاز الجی با پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS، کنترل پیکسل جداگانه، سیاهی عمیق و مواردی از این دست را دریافت میکند. مقاله ” چگونه گوشی را از حالت هواپیما خارج کنیم؟ ” را مطالعه کنید. تنها جایی که این تلویزیون از لحاظ عملکرد کوتاه میآید، پردازنده است که میتوانیم بگویم الجی در سیاستهای خود، تصمیم گرفت تا پردازنده ضعیفتر را فدای برچسب قیمتی کند.

این یخچال طراحی کاملا متفاوتی با چیزی که قبلا دیدهاید دارد. درهای یخچال با نورهای LED تزئین شدهاند که میتوانید رنگ آنها را بهوسیله اپلیکیشن موبایلی تغییر بدهید و 1800 رنگ مختلف را انتخاب کنید. همچنین ال جی یخچال فرنچ درب جدید InstaView را نیز به لاسوگاس آورد که با آن میتوانید دو بار به شیشهای که با آینه پوشیده شده ضربه بزنید و بدون نیاز به باز کردن درها، داخل یخچال را بررسی کنید. محصولات ایرانی چه چیزی برای ارائه دارند؟ اینها تنها بخشی از تکنولوژیهای جذابی بودند که در لوازم خانگی مدرن مشاهده میکنیم؛ اما لوازم خانگی ایرانی چطور؟ محصولات تولید داخل از چه فناوریهای مدرنی استفاده میکنند؟ متاسفانه تقریبا هیچ! فناوریهای بهکار رفته در لوازم خانگی ایرانی آنقدر ابتدایی و قدیمی هستند که اصلا نمیتوانیم آنها را با محصولات مدرن ال جی و سامسونگ مقایسه کنیم. برشمردن و مقایسه تمام امکانات محصولات داخلی با خارجی از حوصلهی این مطلب خارج است، اما همینقدر بگوییم که تفاوتها از زمین تا آسمان است. در نهایت لازم است به قیمت برخی محصولات اشاره کنیم؛ در حال حاضر برای خرید یک یخچال فریزر دو قلو الکترواستیل مدل Uinque ES23 باید نزدیک به 37 میلیون تومان هزینه کنید که تقریبا معادل 925 دلار میشود. اگر هم بخواهید به سراغ محصولات خارجی بروید (که معلوم نیست چگونه در بازار ایران موجود هستند)، با قیمتهای بسیار نجومی روبهرو میشوید.

از دست ندهید
اثبات اینکه تلویزیون ال جی واقعا کار می کند

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون lg بانه.

دیدگاهتان را بنویسید