کیک مرد پیانو

آموزش گام به گام نحوه تزئین کیک مرد پیانویی، مناسب برای تولد.

piano man cake100p”>

piano man cake
کیک مرد پیانو

زمان تخمینی مطالعه: 4 دقیقه

این کیکی بود که برای جشن تولد 60 سالگی یکی از دوستانم درست کردم، او دیوانه موسیقی است و پیانو می نوازد و با نام The Spooky Organ Player نیز شناخته می شود (حداقل در این سایت!). برخی از شما ممکن است سوپ کدو تنبل تند او را از سال گذشته به یاد بیاورید که برای ماه های آینده مناسب است. همسرش، مندی، تنها چند درخواست کرد که من به نوعی شلوار قرمزی را که او به خاطر آن مشهور است و کیک دارای تم موسیقی است، بپوشم.

از آنجایی که دیوید عاشق نوه‌های بچه است، من به دنبال یکی از این کیک‌ها رفتم و در نهایت مجبور شدم بین یک بچه گراند قهوه‌ای و یک غیر بزرگ سیاه تصمیم بگیرم. خوب، می بینید که من برای چه چیزی رفتم! خود مرد پیانو از خمیر شکر سخت شده ساخته شده بود. یکی از همین روزها، برای شکل خمیر شکر هم قدم به قدم انجام خواهم داد. وقتی این کار را انجام می دادم، فراموش کردم عکس بگیرم!

من همیشه از کیک مادیرااستفاده می‌کنم برای کیک های جشن چون متراکم تر است، بنابراین کار با آن راحت تر است و یک هفته کامل به راحتی دوام می آورد. در اینجا، من از یکآیسینگ باترکریم استفاده می کنم. > و مربا برای پر کردن، و فوندانت خانگی برای پوشش، حتی خمیر مدلینگ فقط خانگی سفت شده با صمغ کتیرا بود. با این حال، به هر حال، از فوندانت خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید، اما برای از شما میخواهم خودتان درست کنید، کیلومترها بهتر است! من به کره‌کرمخریده شده در فروشگاه اعتقاد ندارم و کیک و کلوچه مخلوط می شوند در حالی که درست کردن چیز واقعی آن بسیار آسان است. کیک اینجا بزرگ است، تابه ای که من استفاده کردم 12 اینچ بود اما واقعاً کوچک شدن مشکلی ندارد. کیک مادیرارا ببینید > صفحه تبدیل قالب کیک.

از دست ندهید
8 فعالیت دوستدار محیط زیست برای جشن گرفتن روز جهانی محیط زیست با فرزندتان

اکنون، دستورالعمل‌های زیر برای افراد تازه کار ارائه شده است، بنابراین سعی کرده‌ام تا حد امکان نکات مفیدی را در دستورالعمل‌ها لحاظ کنم. من همچنین سعی کردم تا حد امکان جزئیات را ارائه کنم. هر چیزی را که یاد گرفته ام، به سختی یاد گرفته ام – سعی کرده ام همه آن ها را درج کنم!

HANDY HINTS

پوشاندن تخته کیک – در این کیک ضروری است زیرا ظاهر را کامل می کند. اگر آن همه فوندانت را دوست ندارید، کیک را روی تخته تمام کنید، سپس یک لایه فوندانت را باز کنید و خمیر را دور تخته بپوشانید. دستورالعمل های دیگر را به همین ترتیب دنبال کنید (به زیر مراجعه کنید).

با استفاده از فوندانت/خمیر شکر رول شده – همیشه قبل از هر بار استفاده، آن را ورز دهید و کمی چربی گیاهی سفید به آن اضافه کنید تا گرم شود و انعطاف پذیر شود. این کار باعث می‌شود که از شر هرگونه «سفتی» خلاص شوید و اطمینان حاصل کنید که مایه کیک شما هنگام بلند کردن و پوشاندن کیک ترک نمی‌خورد. به نظر من اضافه کردن چربی برای جلوگیری از ترک خوردن ضروری است. اگر از ضخامت مطمئن نیستید، از اسپیسر استفاده کنید، 4 یا 5 میلی متر (حدود یک هشتم اینچ) عالی است. می‌دانم که همه ما فوندانت کمتری روی کیک‌هایمان دوست داریم، اما فوندانت خیلی نازک در حین بلند کردن و پوشیدن، تمایل بیشتری به کشیده شدن دارد و در نتیجه پاره می‌شود. من متوجه شدم که پوشاندن سطح با یک لایه بسیار نازک از چربی سفید بهتر از پودر قند هنگام باز کردن فوندانت است. برای صاف کردن خمیر از یک صاف کننده و دستان خود استفاده کنید، اما مطمئن شوید که دستانتان تمیز و خشک هستند تا از ایجاد لک روی رب جلوگیری شود.

از دست ندهید
کیک سمولینا و کشک لیمو با شربت رزماری و لیمو

یک نکته مفید دیگر؟ ناخن های بلند و فوندانت با هم نمی آیند!

کیک چقدر دوام می‌آورد؟– به راحتی یک هفته (در ظرف دربسته نگهداری می‌شود)، ۲ اگر تا این مدت زنده بماند! اما این به باترکرم شما نیز بستگی دارد. اگر شیر را به باترکریم اضافه کنید که من انجام می دهم، من شیر تبخیر شده را برای کرمی شدن بیشتر دوست دارم، سپس می گویم 3-4 روز، تاپ. این به این دلیل است که یخ شروع به تغییر در بافت خواهد کرد، خوب نیست! بنابراین، وقتی دارم یک کیک بزرگ درست می‌کنم (دختران من در آنچه می‌خواهند بسیار تخیلی هستند!) یا وقتی کیک سفارشی است، به دلایل واضح شیر را حذف می‌کنم.

برای چیدن کیک‌ها، Dowelling را بررسی کنید صفحه کیک.

آیا پیش بندمان را بپوشیم؟

آموزش های بیشتر تزئین کیک در LinsFood

کیک Tinkerbell – گام به گام

دستورالعمل‌های گام به گام برای کیک تینکربل بسیار زیبا، ابتدا با فوندانت و دوم با کرم کره ای پوشانده شده است.

این دستور را ببینید

عنوان

tinkerbell cake
کیک گورخر صورتی

کیک گورخر صورتی – یک آموزش گام به گام با دستور العمل ها و دستورالعمل ها برای همه چیزهایی که نیاز دارید، از کیک مادیرا تا خامه خامه ای.

این دستور غذا را ببینید

کیک Fascinator – یک کیک تولد پیچیده

کیک Fascinator – آموزش گام به گام در مورد نحوه ایجاد این کیک زیبا که برای هر دختر تولدی مناسب است.

این دستور غذا را ببینید

اگر دستور پخت را دوست داشتید، فراموش نکنید که برای من نظر بگذارید و این امتیاز 5 ستاره مهم است! ممنونم!

و اگر دستور پخت را درست کردید، آن را در هر پلتفرمی به اشتراک بگذارید و @azlinbloor را تگ کنید و آن را #linsfood هشتگ کنید.

از دست ندهید
در داخل خانه گیر کرده اید؟ در اینجا بهترین بازی های رومیزی وجود دارد که می توانید به صورت خانوادگی انجام دهید

Lin xx.

piano man cake
  • نورد

  • نرم‌تر

  • چاقوی پالت (می‌دانید که چاقویی که از دسته به بالا/پایین زاویه می‌دهد، همیشه بهترین است)

  • چاقوی کوچک مانند چاقوی خرد کن

  • برس رنگ تمیز کوچک

پوشش تخته

  • حدود 500 گرم فوندانت سفید را ورز دهید تا صاف. در صورت نیاز با استفاده از اسپیسر به ضخامت حدود 4 میلی‌متر باز کنید.

  • تخته کیک 15 اینچی را با کمی آب یا چسب خوراکی مرطوب کنید.

  • فوندانت را با وردنه بلند کرده و روی تخته کیک بپوشانید.

  • به آرامی صاف فوندانت با نرم کننده در یک حرکت دایره ای.

  • با استفاده از یک چاقوی تیز کوچک (من از چاقوی خرد کن استفاده می کنم)، فوندانت اضافی را برش دهید، لبه ها را عمودی و در راستای تخته نگه دارید. بگذارید تا خشک شود.

پر کردن کیک

  • سطح بالای کیک مادیرا، به دستور پخت مراجعه کنید. اگر می خواهید پوسته قهوه ای را برش بزنید، من مزاحم نمی شوم زیرا اتفاقاً آن را دوست دارم.
  • کیک را روی یک سطح صاف (روی کاغذ پخت برای صرفه جویی در تمیز کردن) قرار دهید. با احتیاط، کیک را با استفاده از یک چاقوی نان بسیار بلند/بزرگ به نصف برش دهید و در طول مسیر کیک را داخل و اطراف آن برش دهید (تصویر 1). مستقیماً برش ندهید زیرا ممکن است با برش های ناهموار روبرو شوید. برش دور کیک به شما این امکان را می دهد که سطح چاقو را به طور مداوم حفظ کنید. اگر کمک کرد خلال دندان را با فاصله مساوی از پایه کیک در اطراف کیک قرار دهید. از خط کش و اندازه گیری استفاده کنید!

  • نیمه بالایی را با احتیاط بالا بیاورید و در پهلو قرار دهید.

  • با استفاده از یک چاقوی پالت، شروع به پر کردن کیک با کره کنید. با حرکت به سمت عقب، آن را روی کل کیک، تا لبه ها پخش کنید.

  • با مربا همراه باشید.

  • به آرامی، نیمه بالایی کیک را بلند کرده و روی خامه/مربا قرار دهید، تا جایی که می توانید بالا و پایین را هم تراز کنید.

پوشاندن روی کیک

  • این کیک ابتدا با یک لایه نازک از کرم کره ای پوشانده می شود که به آن روکش خرده می گویند. این به عنوان چسبی عمل می کند که فوندانت را روی کیک نگه می دارد. البته اگر فقط از کره استفاده می کنید، کت خرده نان خرده ها را صاف می کند و اجازه می دهد لایه دوم صاف شود.

  • کره خامه را با نصف قاشق چایخوری شیر/آب رقیق کرده و خوب مخلوط کنید. باترکریم سبکتر بهتر پخش می شود.

  • با کاردک روی کیک را کاملا با کره بپوشانید. از آنجایی که این زیرپوش است، لازم نیست نگران زیبا کردن آن باشیم.

  • بقیه فوندانت سفید را ورز دهید و به ضخامت حدود 4 میلی متر باز کنید. به یاد داشته باشید قبل از وردنه کردن، سطح را با کمی چربی گیاهی سفید چرب کنید.

  • مطمئن شوید که کیک شما خیلی نزدیک است. مجدداً با استفاده از وردنه خود (یعنی حدود یک چهارم فوندانت را روی سنجاق بغلتانید) فوندانت را بلند کرده و به آرامی روی کیک خود بپوشانید.

  • با استفاده از دستان خود فوندانت را روی کیک بچسبانید، بلند کنید و پارچه بکشید، نه بکشید. با استفاده از کناره دستانتان، فوندانت را در پایه کیک قرار دهید.

  • روی آن را با صافی صاف کنید و اطراف پایه کیک را فشار دهید تا خط برش مشخص شود.

  • با یک چاقوی کوچک، فوندانت اضافی را جدا کنید. .

تزیین کیک

  • در اینجا، پیانو روی یک کارت کیک کوچک می‌نشیند که سپس روی کیک می‌رود. برای ساپورت به رولپلاک در کیک نیاز داریم. لطفاً به صفحه کیک‌های Dowelling

    مراجعه کنید.

  • هنگامی که رولپلاک ها در جای خود قرار گرفتند، ورز دهید و خمیر فوندانت سیاه را مانند قبل به ضخامت حدود 4 میلی متر باز کنید.

  • کارت کیک کوچک را با آب یا چسب خوراکی مرطوب کنید و فوندانت سیاه را روی آن بپوشانید، دوباره آن را صاف کنید و در امتداد لبه ها برش دهید و روی کارت قرار دهید. .

  • یک حباب کوچک از فوندانت مرطوب شده روی هر یک از نوک رولپلاک ها قرار دهید و کمی از مربع کوچکی که رولپلاک ها ایجاد کرده اند، مرطوب کنید.

  • کیک کوچکی که اکنون پوشیده شده است را قرار دهید روی کیک بزرگ، آن را در مرکز قرار دهید. به آرامی فشار دهید.

  • پیانو و چهارپایه را به آرامی روی کارت کیک سیاه قرار دهید. هنگامی که از موقعیت آنها راضی بودید، برای علامت گذاری به آرامی فشار دهید. به خاطر داشته باشید که مرد پیانو روی چهارپایه خواهد نشست، مطمئن شوید که فضای کافی دارید.

  • پیانو و چهارپایه را بردارید و با استفاده از یک برس رنگ کوچک، کمی چسب خوراکی روی پاها بمالید. آنها را دوباره روی کارت سیاه قرار دهید و برای تنظیم فشار دهید.

  • مقداری چسب خوراکی روی چهارپایه بمالید و آقای Piano Man را بنشینید و دستانش را روی کلیدهای پیانو قرار دهید. اوه!

همانطور که می بینید، من آن را ساده گذاشتم و به تازگی تمام کردم آن را با چند نت موسیقی روی تخته سفید و چند کلمه.
می‌توانید فوندانت‌های مشکی را برش دهید تا شبیه کلیدهای پیانو شود و آن‌ها را در اطراف کیک بچسبانید تا شبیه پیانو شود تا بیانیه بزرگ‌تری داشته باشید.
از دست ندهید
10 کودکی که با بیان مشکلات خود و یافتن راه حلی برای آنها دنیا را تغییر می دهند

دیدگاهتان را بنویسید