کانال یابی در تلویزیون LG

lg tvبرای دریافت کانالها با شماره گذاری مرتب، اعداد را با همین ترتیب وارد کنید. در صورتی که کدها را ندارید و قصد دارید کانال یابی دستی برای تلویزیون خود در شهر دیگری انجام دهید، اعداد را از مرکز صدا و سیمای شهر خود دریافت کنید. نیاز به مراجعهی کارشناس برای انجام کانال یابی تلویزیون ال جی دارید؟ برای ارتباط با کارشناسان گلدیران مشخصات خود را ثبت کنید. اخیرا صدا و سیما 12 کانال سراسری و یک کانال بین المللی به کانالها اضافه نموده است. این کانال بینالمللی به صورت سراسری قابل دریافت نیست. این کانالها با رزولوشن HD و فشرده سازی HEVC ارائه شده است. لطفا کانال یابی را همانطور که در مطالب بالاتر در این صفحه توضیح داده شد، به روش دستی و یا خودکار مجدد انجام دهید. در نهایت میتوانید در صورت نیاز کانالها را به دلخواه خود ویرایش کنید. توجه: در مورد مدلهای تلویزیون ال جی 55UH65200، OLED55B6 ، 43LH54100، 43LJ52100، 49UH85000 لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای به روز رسانی دستگاه مراجعه صورت گیرد.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvطراحی فوق العاده زیبا، کارایی و بازدهی بسیار، طول عمر زیاد، قیمت متناسب و سابقه ی درخشان در سالیان گذشته موجب شده تلویزیون های سوپر الترا اچ دی ال جی به بهترین و اصلی ترین گزینه های خرید تبدیل شوند. سال 2018 ال جی توانست با معرفی محصولاتی همانند SK8500 طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب نماید. در سال 2019 با تقویت و به روزرسانی این تلویزیون موفق به طراحی و تولید نسل جدید به نام SM8600 شده است. تلویزیون SM8600 در دو سایز 55 و 65 اینچ روانه بازار شده اند و با توجه به سابقه درخشان، قطعا خواهند توانست جزو موفق ترین تلویزیون های تولید شده ی ال جی باشند. ال جی با ایجاد تلویزیون هایی بسیار با کیفیت و زیبا توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند، ولی سری S با تمامی مدل های دیگر متفاوت است. سری S با قیمتی مناسب تر از اولد ها و با امکاناتی نزدیک به اولد توانسته نماینده مناسبی برای تلویزیون های ال جی باشد.

از دست ندهید
تلویزیون الجی 55 اینچ LG 55UP8150PVB 4K - قیمت مشخصات خرید

ال جی Tv

lg tvاز آنجایی که تلویزیون یکی از اجزای حیاتی و جداناپذیر هر خانهای است و علاوه بر نمایشگر بودن امکانات خاصی را در برمیگیرد و در تسهیل زندگی بشر نقش عالی دارد بنابراین انتخاب آن بسیار مورد اهمیت است. برند ال جی از معتمد ترین برندها در ساخت تجهیزات هر خانه به خصوص در زمینهی تلویزیون است و در میان مردم و رقبای خود صدر بالایی را به خود اختصاص داده است. این شرکت در تولید سازههای نوین و پیشرفته بسیار پیشتازانه قدم نهاده است و با ساخت تلویزیونهای متنوع OLED، QNED ، 8k و 4k در دنیای دیجیتال تحول عظیمی به پا کردهاست. LG در ساخت تلویزیون کیفیت بالا را ملاک اصلی سازههایش قرار داد. تلویزیونهای ال جی با بهره گیری از کیفیت ساخت بالا و طراحی متمایز جزء خوش طرح ترین و متنوع ترین محصولات هر سال به شمار میآیند و به دلیل حضور پررنگی که دارند تغییر دهندهی فضای اطراف شما میباشند.

خرید Lg Tv

تلویزیون ۵۵ اینچ الجی مدل un8060نیز مانند دیگر تلویزیونهای الجی در یک قاب باریک با ضخامت بسیار کم طراحی شده که به دلیل داشتن فریم باریک، اندازه تلویزیون بزرگتر از اندازه واقعی آن خرید تلویزیون 43 اینچ با بهترین قیمت به نظر میرسد. ظرافت و کیفیت بالای این نمایشگر موجب شده تا به راحتی در هر فضا و مکانی بتوان از آن استفاده نمود. این تلویزیون میتواند بر روی پایههای دو شاخهای شکل خود بر روی میز قرار بگیرد یا با استفاده از یک براکت بر روی دیوار نصب گردد. این تلویزیون دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که سبب شده تا بهترین تصاویر را به مانند صفحه سینما مشاهده کنید. تلویزیون دارای زاویه دید گستردهای است که در تلویزیون های معمولی این زاویه دید هرگز به وجود نمی آید؛ زیرا در این تلویزیون نور پس زمینه الایدی وجود داشته و در محیطهای روشن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد. همچنین دقت رنگ صد در صد تا زاویه ۶۰ درجه در تلویزیون تضمین شده که در هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی کیفیت تصاویر هیچ مشکلی ندارد.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ آزمایش: خوب یا خطرناک؟

lg tvتلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل nano79 با داشتن کوله باری پر از فناوری و تکنولوژی های جدید، به صورت اختصاصی به همراه نانو سل، نسل جدیدی از رنگ ها و کیفیت تصاویر را با جزئیات بالا ارائه می دهد. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی nano79 یکی از تولیدات سال ۲۰۲۰ است که مجهز به صفحه نمایش ال ای دی و تکنولوژی نانو سل می باشد. این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر ۴K و رزولوشن بالا، تصاویری کاملاً طبیعی با رنگ های واقعی را ارائه می دهد. برخوردار بودن از تکنولوژی های جدید و بروز برای ارائه صدا موجب شده تا صدای کاملاً طبیعی و همه جانبه را عرضه کند. به طور کلی فناوری های مختلفی جهت بهبود کیفیت تصویر و صدا و هوشمند سازی در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته که موجب شده مدیریت تلویزیون از راه دور نیز به آسانی صورت بگیرد. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل nano79 با داشتن طراحی باریک و زیبا و رنگ بدنه مشکی با همه دکوراسیون ها هماهنگ است.

660 – اصلاح مدل تلویزیون.

به عنوان مثال، شماره مدل 65SK9500PUA را در نظر بگیرید. از روی شماره مدل به راحتی میتوانید سال طراحی تلویزیون را تعیین کنید. در این مورد، حرف K به ما نشان میدهد که مدل تلویزیون در سال 2018 توسعه یافته است. قبل از سال 2018، شماره مدل تلویزیون برای همه خطوط تلویزیون یکسان بود. ساختار شماره مدل تلویزیون های قدیمی ال جی قبل از سال 2018 را در تصویر مشاهده میکنید. V – نوع تیونر دیجیتال. S – تیونر دیجیتال DVB-S2/T/C. V – تیونر دیجیتال DVB-S2/T2/C. اگر U یا B وجود دارد، به این معنی است که تلویزیون شما دارای صفحه نمایش با وضوح HD است، چنین صفحه نمایشهایی فقط در تلویزیون هایی با صفحه نمایش تا 32 اینچ استفاده میشود. در ایالات متحده و کانادا، هیچ علامتی برای نوع تیونر وجود ندارد، زیرا فقط تیونرهای ATSC وجود دارد، نیازی به مشخص کردن این ویژگی نیست. 660 – اصلاح مدل تلویزیون. معمولاً این تفاوت ها در طراحی است. S – تیونر دیجیتال استاندارد DVB-S2/T/C. V – تیونر دیجیتال DVB-S2/T2/C. LN، LE، LV، LS، PA، PT، PW، PV، PK، CS – این مجموعههای تلویزیونی از سه بعدی پشتیبانی نمیکنند. LA، LM، LW، PM، PZ – تلویزیون هایی با تصاویر سه بعدی، این برچسب تا سال 2013 قابل اجرا بود. ممکن است در آخر حروف U یا B وجود داشته باشد. این بدان معناست که تلویزیون دارای صفحه نمایش HD (1366×768) است.

از دست ندهید
اگر نمی‌کنید (انجام می‌دهید)یخچال فریزر اکنون، شما متنفر خواهید شد} بعداً

بعد از این مدلها، نوبت مدل Z1 است.

البته باید بگوییم که LG قصد دارد نسخهای از این تلویزیون را هم با اندازهی بزرگ ۸۳ اینچ عرضه کند که برای اولینبار شاهد رخ دادن این اتفاق هستیم. همانگونه که پیشتر گفتیم استفاده از پنل جدید OLED evo مختص مدل G1 است و LG از این پنل در سری تلویزیونهای C1 استفاده نکرده است. بعد از این مدلها، نوبت مدل Z1 است. به نظر میرسد که این مدل با رزولوشن ۸K و در اندازههای ۷۷ و ۸۸ اینچ عرضه خواهد شد. با وجود منتشر شدن این اطلاعات توسط LG، اما هنوز اطلاعات زیادی دربارهی مدلهای A1 و B1 منتشر نشده است و تنها میدانیم که این مدلها در اندازهی ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه خواهند شد. شرکت LG در تمامی مدلهای Z1، G1 و C1 از پردازندهی سیگنال تصویر جدید خود به نام Alpha9 Gen 4 استفاده کرده است. از این پردازندهی سیگنال تصویر پیشتر در تلویزیونهای LCD مدلهای QNED99، QNED95، NANO99 و NANO95 این شرکت استفاده شده است.

پورت های HDMI و USB در پشت تلویزیون 43UQ80006 قرار گرفته اند و همینطور، قابلیت های هوشمندی از قبیل دستیار های صوتی Google و Alexa در این محصول در جهت رفع بیشتر نیاز های شما طراحی شده اند. می توانید با این دستیار های هوشمند به جستجوی صوتی در مورد مطالب مختلف در سایت های مرتبط بپردازید. با قابلیت FILMMAKER MODE در این محصول، فیلم ها و سریال ها را متفاوت تر از همیشه ببینید. این قابلیت حالت صحنه ها و تصویر را تغییر داده و آن ها را با طبیعی بودن بیشتری ارائه می دهد. صدا ها شبیه به زنده در کنار تصاویر طبیعی، با نور و رنگ واقعی به نمایش در می آیند. اما در بخش امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون باید گفت که مهم ترین و یکی از کاربردی ترین قابلیت ها در تلویزیون 43UQ80006 امکان هوشمند یا اپلیکیشن ThinQ است. با نصب این برنامه هوشمند روی موبایل به تمام بخش های تلویزیون، تنظیمات، عملکرد و کل امکانات آن دسترسی دارید و می توانید از این طریق، حتی آن ها را تغییر نیز بدهید.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی 65UP7500

دیدگاهتان را بنویسید