نحوه خرید ماشین ظرفشویی

هنگام خرید ماشین ظرفشویی، مدل های امروزی بهتر تمیز می شوند، آب بسیار کمتری مصرف می کنند و بی صداتر از مدل های قبلی خود کار می کنند. چاپمن لاگزدون، مدیر منطقه ای hhgregg می گوید: «هر خریدار ماشین ظرفشویی می خواهد که تمیز، بی سر و صدا کار کند و ظاهر خوبی داشته باشد.

“شما به طور متوسط ​​14 سال با ماشین ظرفشویی خود زندگی خواهید کرد.” “ارزش آن را دارد که روی یک خوب سرمایه گذاری کنید.”

محدوده هزینه. خریداران می توانند انتظار داشته باشند که برای یک ماشین ظرفشویی پر سر و صدا با دستگیره کنترلی و وان پلاستیکی داخلی و به اندازه 250 دلار بپردازند. 1000 دلار برای یک دستگاه ضد زنگ شیک و بی صدا با کنترل های دیجیتال مخفی و قفسه های قابل تنظیم.

اندازه و نصب. به گفته Logsdon، رایج‌ترین عرض ماشین ظرفشویی فروخته شده 24 اینچ است، اگرچه همیشه عاقلانه است که دقیق ارائه شود. ابعاد برش خورده هنگام خرید صاحبان خانه با گرانیت یا دیگر میزهای سطح جامد باید به دنبال مدل هایی باشند که به جای سطح زیرین کانتر روی کابینت در طرفین نصب شوند.

اندازه داخلی. لاگزدون می‌گوید: «یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در ماشین‌های ظرفشویی جدید حذف پانل ضربه‌ای پایینی است. موتورها و پمپ‌های کوچک‌تر به درب‌های ماشین ظرفشویی اجازه داده‌اند تا تقریباً به سمت زمین کشیده شوند و راه را برای فضای داخلی بزرگ‌تر باز کنند. این به اصطلاح “وان های بلند” اکنون در همه مدل ها به جز ارزان ترین مدل ها موجود است.

از دست ندهید
بایگانیهای تلویزیون ال جی

نویز. به گفته لاگزدون، ارزش آن را دارد که برای یک مدل آرام کمی پول بیشتری خرج کنید، به خصوص اگر آشپزخانه از نوع بی صدا باشد. نزدیک به اتاق خانواده یا اتاق خواب قرار دارد. خبر خوب این است که همه ماشین های ظرفشویی به دلیل عایق بندی بهبود یافته نسبت به مدل های قدیمی تر سر و صدای کمتری دارند. برای ساکت ترین آن ها، انتظار پرداخت حداقل 500 دلار و بالاتر را داشته باشید.

ظاهر. هر خریدار دستگاهی را برای عملکرد آن نمی‌خرد. برای بسیاری به همان اندازه مهم این است که ماشین ظرفشویی در خانه چگونه به نظر می رسد. عناصر طراحی ضروری مانند پانل های فولادی ضد زنگ و پانل های کنترل مخفی مقرون به صرفه تر شده اند و مدل های آن به ترتیب از 300 و 500 دلار شروع می شوند. اما مبادله اغلب ماشینی با ویژگی های کمتر است. Logsdon می گوید: “شما می توانید ظاهر را با قیمت کمتری دریافت کنید، اما در داخل کمتر خواهد بود.”

خریداران همچنین حدود 150 دلار بیشتر برای یک وان فولادی ضد زنگ می پردازند، اگرچه ارتقاء تا حد زیادی جنبه زیبایی دارد. اگرچه ممکن است یک آستر پلاستیکی با گذشت زمان تغییر رنگ دهد، اما تقریباً همیشه بیشتر از دستگاه دوام خواهد داشت.

Racks. Logsdon می‌گوید: «این یکی از آن عوامل نوع سبک زندگی است. خانواده هایی که مکررا سرگرم می شوند ممکن است احساس کنند پول اضافی برای مدلی با قفسه ها و بند های قابل تنظیم ارزش آن را دارد. این قفسه‌ها انعطاف‌پذیری را برای قرار دادن لیوان‌های شراب ظریف یک شب و بطری‌های کودک در شب دیگر ارائه می‌دهند. قفسه های قابل تنظیم همچنین می توانند بشقاب ها و بشقاب های بزرگ یا عجیب و غریب را مدیریت کنند.

از دست ندهید
حقیقت کثیف در یخچال ساید بای ساید

خریداران همچنین برای تفلون یا روکش بادوام دیگر قفسه‌ها هزینه بیشتری می‌پردازند، که از قفسه‌های پوشش‌دار پلاستیکی پایین‌تری که در نهایت متلاشی می‌شوند، دوام می‌آورند و به فلز زیر زنگ می‌زنند.

چرخه‌ها. Logsdon می‌گوید: «اکثریت بزرگی از مردم هر بار که ماشین ظرفشویی را روشن می‌کنند از یک چرخه شستشو استفاده می‌کنند. یک ماشین ظرفشویی سطح پایه معمولاً دارای دو چرخه شستشو (معمولی و سبک) و همچنین یک چرخه خشک گرم یا سرد است. چرخه‌های شستشوی اضافی که در مدل‌های گران‌تر ظاهر می‌شوند عبارتند از: شستشوی فوق‌العاده سریع برای اقلام کم کثیف، شست‌وشو فقط در طبقه بالا برای ظروف شیشه‌ای، و چرخه سنگین برای قابلمه‌ها و تابه‌ها.

والدین کودکان خردسال ممکن است مدل‌هایی با “sani-wash” بیابند که آب را تا دمای ضدعفونی گرم می‌کند و برای تمیز کردن بطری‌های کودک ضروری است. لاگزدون توضیح می‌دهد: «برخی مدل‌ها از گرما و فشار برای تبدیل آب به بخار استفاده می‌کنند که بهتر به لکه‌های غذای پخته شده نفوذ می‌کند». انتظار می رود برای یک دستگاه بخار 700 دلار بپردازید.

حسگرهای خاک. Logsdon توضیح می‌دهد که سنسورهای خاک که سنسورهای کدورت نیز نامیده می‌شوند، سطوح ذرات (ذرات ریز یک ماده) را در آب شستشو نظارت می‌کنند. این فناوری به ماشین ظرفشویی این امکان را می‌دهد که بداند ظرف‌ها چه زمانی تمیز هستند، چرخه‌های شستشو را کوتاه‌تر کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. مدل های دارای این فناوری با قیمتی کمتر از 350 دلار در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید