راهنمای خرید یخچال

چاپمن لاگزدون، مدیر منطقه ای با hhgregg، می گوید:

“اولین سوالی که معمولاً از یک خریدار می پرسیم این است که آنها چقدر در آشپزخانه خود دارند. برای یخچال.” ابعاد کلی یخچال ها بسته به سبک، مارک و مدل می تواند بسیار متفاوت باشد.

محدوده هزینه: خریداران می توانند انتظار داشته باشند که 350 دلار برای یک دستگاه فریزر بالا در یک لفاف سفید ساده و به همان میزان پرداخت کنند. 2500 دلار به بالا برای فریزر زیرین جادار با درهای فرانسوی، آب از در و پوسته براق ضد زنگ.

انواع: یخچال‌ها در سه پیکربندی بدنه اصلی ارائه می‌شوند: ساید بای ساید، فریزر در بالا و نصب در پایین فریزر سبک محبوب فرانسوی درب، زیر مجموعه جدیدتری از فریزر در پایین است. به طور کلی، ظرفیت و قیمت یخچال ها همراه با راحتی و سبکی افزایش می یابد.

ویژگی ها: مانند اکثر لوازم خانگی، راحتی، انعطاف پذیری و سبک با برچسب قیمت بالاتر بهبود می یابد. لاگزدون می گوید: «بسیاری از ویژگی ها به سبک زندگی بستگی دارد. خریداران باید تصمیم بگیرند که چه ویژگی هایی برای آنها مهم است و چرا. به عنوان مثال، مدل‌های براق فولاد ضد زنگ، با قیمتی چند صد دلاری نسبت به مدل‌های سفید مشابه قیمت دارند.

Logsdon می‌گوید

آب و یخ فیلتر شده از طریق درب نه تنها یک راحتی خوب است، بلکه در واقع با از بین بردن نیاز به باز کردن دستگاه، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. درها فقط مطمئن شوید که یک خط آبی در نزدیکی شما برای نصب وجود دارد.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی 43UP7550PVG - کولرگازی بانه ,قیمت کولر گازی ,کولر گازی اجنرال

تقریباً همه یخچال‌ها دارای چندین قفسه قابل تنظیم هستند، اما مدل‌های بالاتر پیکربندی بهتر، انعطاف‌پذیری بیشتر و قفسه‌های ضد ریزش با لبه‌های برجسته ارائه می‌دهند.

مدل‌های پیشرفته ممکن است شامل سطل‌های ترد میوه و سبزیجات باشد که به طور دقیق کنترل می‌شوند، از لغزنده‌های ساده با رطوبت بالا تا تنظیمات قابل تنظیم. یک روند محبوب: کشویی که می‌توان آن را برای دما و رطوبت تنظیم کرد که بین قسمت اصلی یخچال و کشوی فریزر قرار می‌گیرد. با نام‌هایی مانند «FlexZone» یا «Glide-N-Serve»، این کشوها را می‌توان برای یخ‌زدایی گوشت سردتر و برای نوشیدنی‌ها یا بشقاب‌های مهمانی سردتر تنظیم کرد.

Logsdon توضیح می دهد که

وقتی صحبت از کنترل دما به میان می آید، یخچال های ارزان قیمت دارای صفحه ی قدیمی و خوب با اعداد و قیمت های بالاتر خواهند بود. دارای کنترل های دیجیتالی است که می توانید دمای واقعی را تنظیم کنید.”

لاگزدون می‌گوید:

مدل‌های با قیمت شمالی 2000 دلار دارای سیستم خنک‌کننده جداگانه برای یخچال و فریزر خواهند بود، بنابراین طعم بستنی وانیلی شما شبیه ماهی سالمون دودی نخواهد شد. .

مصرف انرژی: یخچال های مسکونی تقریباً یک ششم برق مصرفی خانه را می بلعند. خبر خوب این است که لوازم خانگی امروزی نسبت به مدل های قبلی به طور قابل توجهی بازده انرژی بیشتری دارند. به سادگی با جایگزینی یک یخچال 10 ساله با مدل جدید Energy Star، خریداران تقریباً 30 دلار در قبوض سالانه آب و برق خود صرفه جویی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید