در داخل خانه گیر کرده اید؟ در اینجا بهترین بازی های رومیزی وجود دارد که می توانید به عنوان یک خانواده بازی کنید

از فهرست بهترین بازی‌های رومیزی ما برای کودکان و خانواده‌ها که سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز هستند، انتخاب کنید و سعی کنید با انجام این بازی‌های رومیزی برتر، یکدیگر را فریب دهید.

تابستان فرا رسیده است! و با گرم‌تر شدن هوا و تعطیلی مدارس برای تعطیلات، همه برای تعطیلات تفریحی آماده می‌شوند. از گذراندن وقت در ساحل، آب پاشیدن در استخر یا رفتن به آن تعطیلات بسیار مورد نیاز، کارهای زیادی برای پر کردن روزهای هوای گرم با خانواده وجود دارد.

اما، پس از آن در چند روز ابتدایی سرگرمی و شادی، کسالت ممکن است شروع به خزش کند. پاسخ ساده است – تعدادی از بازی‌های رومیزی برتر را انتخاب کنید.

بازی‌های رومیزی بسیاری برای کودکان وجود دارد که برای همه گروه‌های سنی، از سن 3 سالگی شروع می‌شود. و با این جعبه های شادی، نوید ساعت های بی پایان سرگرمی، نه تنها برای کودک بلکه برای کل خانواده وجود دارد. همچنین، مزایای بازی های رومیزی بسیار است.

<.>

دکتر مگنا سینگال، روانشناس بالینی، روان درمانگر و مشاور والدین با مزایای ذکر شده موافق است. او می گوید: “بازی های رومیزی فقط سرگرمی و لذت نیستند. بازی هایی مانند دستمالی با توانایی های شناختی کودک مانند حافظه، حفظ اطلاعات و خلاقیت سر و کار دارد. بازی های رومیزی حل مسئله به رشد مهارت های تحلیلی کمک می کند. انجام بازی های تخته ای مختلف به عنوان خانواده کمک می کند. شخص یاد می گیرد که با فضل شکست بخورد، کار گروهی را آموزش می دهد، چگونه تعارضات را حل کند و پیوند بین والدین و فرزند را تقویت می کند.”

عالی به نظر می رسد؟ خب، منتظر چه هستی؟ به این بازی های رومیزی جالب که به راحتی در آمازون در دسترس هستند نگاهی بیندازید تا تابستانی پر از سرگرمی برای کل خانواده باشد.

1. Hasbro Gaming Stranger Things مجموعه شروع بازی نقش آفرینی Dungeons & Dragons

  • این بازی رومیزی برای 14 سال به بالا مناسب است
  • 4 نسخه از 5 ستاره
  • شامل کتاب ماجراجویی Stranger Things، Rulebook، 5 برگه شخصیت Stranger Things، 6 تاس، شکل Demogorgon و شکل Demogorgon قابل نقاشی است.

نحوه بازی

این یکی از بهترین بازی ها برای جویندگان ماجراجویی است. بازیکنان می توانند یک سفر هیجان انگیز را آغاز کنند. Will the Wiseو Dustin the Dwarf دو شخصیت اصلی هستند که در حال تحقیق در مورد یک قلعه مرموز و مبارزه با نیروهای شیطانی هستند که شامل Demogorgon وحشی می شود. کتاب ماجراجویی که همراه با بازی ارائه می شود، حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه انجام بازی، نکاتی در مورد استراتژی و راه پیشرفت در بازی است.

چرا توصیه می کنیم

با این بازی، هرگز لحظه ای کسل کننده برای کودکان و بزرگسالان وجود نخواهد داشت. این به مهارت های تصمیم گیری در مقاطع حساس نیاز دارد و هر مرحله از بازی یک ماجراجویی است. این بازی بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است و به مهارت‌های تصمیم‌گیری توسعه می‌دهد و حافظه و تمرکز را بهبود می‌بخشد، زیرا بازیکنان به راه‌هایی برای شکست دادن نیروهای شیطانی فکر می‌کنند.

آن را دریافت کنید. from Amazon for 2732

2. Mattel Apples To Apples Party Box The Game Of Hilarious Comparisons (نسخه خانوادگی)

  • این بازی تخته مناسب برای 12 سال به بالا
  • 5 از 5 ستاره
  • شامل 756 رنگ قرمز اپل کارت، 252 کارت سیب سبز، سینی کارت، قوانین بازی سریع.

چگونه بازی کنیم

بازی مقایسه های خنده دار، Mattel Apples to Apples Party Box یک بازی سرگرم کننده است که منجر به غرش خنده و شادی می شود. این بازی بازیکنان را به چالش می کشد تا روی پای خود فکر کنند، کمی احمق شوند و بفهمند دوستان و خانواده چگونه فکر می کنند. هر دور شامل یک بازیکن جدید است که یک کارت توضیحات می کشد و بازیکن باید تصمیم بگیرد که کدام کارت در دستش با توضیحات در بازی مطابقت دارد. این بازی شامل بیش از 1000 کارت است و هر دور پر از مقایسه‌های شگفت‌انگیز و ظالمانه در میان طیف گسترده‌ای از افراد، مکان‌ها، چیزها و رویدادها است.

چرا توصیه می‌کنیم

یادگیری آسان و بازی سرگرم کننده، Mattel Apples to Apples Party Box پر از شگفتی ها و پاسخ های ظالمانه است. این بازی مهارت های تفکر انتقادی را در کودکان همراه با بهبود حافظه، تمرکز و استراتژی ایجاد می کند.

آن را از آمازون برای Hasbro Catch Phrase Game

  • این بازی رومیزی برای 8 سال به بالا مناسب است
  • 5 از 5 ستاره
  • شامل 120 قطعه پازل

چگونه بازی کنیم

یک بازی الکترونیکی که از یک پایگاه داده عظیم از 5000 کلمه و عبارت تشکیل شده است، Catch Phrase سرگرم کننده اما چالش برانگیز است. همان زمان. سعی کنید با توصیف خلاقانه کلمه یا عبارتی که روی صفحه نمایش داده می‌شود، هم تیمی‌ها را حدس بزنند.

با این حال، یک نکته وجود دارد. بازیکنان باید به سرعت این کار را انجام دهند. دسته بندی های مختلفی برای انتخاب وجود دارد مانند سرگرمی، تنوع، زندگی روزمره و جهان. اولین تیمی که به 7 امتیاز می رسد برنده می شود.

چرا ما

یک بازی سرگرم کننده و سریع را توصیه می کنیم، Catch Phrase برای کل خانواده خوب است. با هم بازی کنید یا یک جمع بزرگ از دوستان. بدون قوانین پیچیده، Catch Phrase برای توسعه دانش افراد در مورد موضوعات مختلف و ایجاد مهارت های ارتباطی آسان و ایده آل است. همچنین نوید ساعت‌ها سرگرمی و هیجان را می‌دهد!

در حال حاضر در دسترس نیست

4. توالی 7 سال و بالاتر

  • این بازی رومیزی برای 7 سال و بالاتر مناسب است
  • برای 2-12 بازیکن

نحوه بازی

همانطور که از نام بازی پیداست، هدف این است که دنباله ای از پنج تراشه پوکر مانند روی صفحه بازی بدست آورید. یک کارت از دست خود بازی کنید، و یک تراشه را روی یک فضای مربوطه روی صفحه بازی قرار دهید، وقتی پنج عدد پشت سر هم داشتید، برای خود یک Sequence دریافت می کنید! این بازی با ویژگی های دیگر بازی های مشابه مانند Canasta، Rummy و Poker سرگرم کننده است و بازیکنان را برای ساعت ها درگیر می کند.

چرا ما

An را توصیه می کنیم. بازی هیجان انگیز استراتژی، Sequence از بازیکنان می خواهد که تفکر و مهارت های منطقی خود را برای برنده شدن به کار ببرند. Sequence به بازیکنان، به‌ویژه بچه‌ها، کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی را توسعه دهند و تمرکز خود را بهبود بخشند.

آن را از آمازون برایbebb0bac1b1929Mayfair Games Catan 5th نسخه، چند رنگ

  • این بازی رومیزی برای 6 تا 9 سال مناسب است
  • 4.5 از 5 ستاره
  • برای 3-4 بازیکن
  • شامل 19 کاشی منطقه شش ضلعی، 6 قطعه قاب دریا، 9 قطعه اضافی بندر، 20 قطعه چوبی، 16 قطعه چوبی شهر، 16 قطعه چوبی جاده، 95 کارت منابع، 25 کارت توسعه، 4 کارت هزینه ساختمان، 2 کارت جایزه ویژه، 18 نشانه شماره، 2 تاس، 1 گرو دزد چوبی، 1 کتاب قانون و سالنامه

نحوه بازی

برنده جایزه Game of the Century، Catan 5th edition مجموعه ای پرماجرا را در شما به نمایش می گذارد. هدف اصلی بازی رام کردن جزیره ثروتمند کاتان است که در آن دزدان، اشرار و خلافکاران زندگی می کنند. بازیکنان باید از منابع در دسترس خود مانند غلات، پشم، سنگ معدن، آجر و الوار برای توسعه جاده‌ها و ساختن شهرک‌ها و در عین حال دوری از افراد شرور استفاده کنند.

چرا توصیه می‌کنیم

یکی از بهترین بازی های استراتژیک، Catan شامل تفکر و برنامه ریزی گسترده از سوی بازیکنان است. این بازی به طرز باورنکردنی مهارت هایتفکری واجتماعی را توسعه می دهد. ایجاد یک جامعه از ابتدا، ارزش منابع را به کودکان می آموزد و همچنین به آنها کمک می کند تا پیچیدگی های مختلف مربوط به پس انداز و خرج کردن پول را درک کنند.

آن را از آمازون برای Funskool Pictureka Game

  • این بازی رومیزی برای 6 تا 9 سال مناسب است
  • 4.5 از 5 ستاره
  • شامل کاشی های بازی، تایمر شن و کارت های ماموریت است

نحوه بازی

Funskool Pictureka Game نسخه دیجیتالی hide است. و جستجو کنید. سریع و جذاب، صفحه بازی از چندین کاشی بازی تشکیل شده است که حاوی تصاویر زیادی است. سه نوع کارت ماموریت وجود دارد. هر کارت ماموریت شما را راهنمایی می کند تا تصاویر خاصی را از هیئت مدیره پیدا کنید. شما باید عکس مورد نظر را در بازه زمانی معین پیدا کنید. بازیکنان برای برنده شدن در بازی باید 10 ماموریت را با موفقیت انجام دهند!

چرا توصیه می کنیم

Pictureka می تواند برای کل خانواده یا گروهی از بچه ها لذت ببرد. این بسیار جذاب و هیجان انگیز است و کودکان را مشغول و غرق در تلاش برای یافتن تصاویر مناسب می کند. جدا از رشدمهارت‌های مشاهده، و افزایش خلاقیت و حافظه در کودکان، پیککا دارای یک عنصر سرگرم‌کننده باورنکردنی است که آن را به یک بازی ضروری در کودکان شما تبدیل می‌کند. مجموعه.

آن را از آمازون دریافت کنید 479

7. Peaceablekingdom Hoot Owl Hoot ! بازی تخته ای

  • این بازی رومیزی برای 3 تا 5 سال مناسب است
  • 4.5 از 5 ستاره
  • <.>

  • برای 2 تا 4 بازیکن

چگونه بازی کنیم

یکی از بهترین بازی ها برای آموزش کودکان در مورد تشخیص رنگ و ایجاد استراتژی تیم، Hoot Owl Hoot یک بازی سرگرم کننده برای کوچکترها است. بازیکنان باید قبل از طلوع خورشید جغدها را در مسیر رنگی به سمت لانه خود حرکت دهند. آن‌ها باید کارت‌های رنگارنگ خود را بازی کنند و با هم در مورد نحوه جابجایی جغدها به لانه استراتژی‌ای بسازند.

چرا ما

Hoot Owl Hoot را توصیه می‌کنیم! یک بازی رومیزی عالی و برای یادگیری رنگ ها و شمارش عالی است. بهترین بخش این است که هیچ بازیکنی از باخت ناراحت نمی شود زیرا بازی در مورد کار تیمی است. برد یا باخت، اما به عنوان یک تیم. منجر به بهبود حافظه و ایجاد مهارت های اجتماعی در کودکان می شود. تشخیص رنگ نقش مهمی در تشخیص اشیا دارد و به کودک کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی توصیفی را توسعه دهد که ارتباط واضح را تضمین می‌کند.

کاترین دکوادروس، ناظر کپی که دو فرزند شش و هشت ساله دارد، می‌گوید: تابستان. همیشه باعث می شد که من احساس وحشت کنم زیرا بچه ها یک روز در میان از کسالت شکایت می کردند. یک روز یکی از دوستانم بازی های رومیزی را پیشنهاد کرد. من در ابتدا مردد بودم که فکر می کردم فقط برای مدت کمی بچه هایم را مشغول می کند، اما خیلی در اشتباه بودم. من برای شروع یک یا دو بازی محبوب را به آنها دادم، و در کمال خوشحالی من، نه تنها آنها را مشغول کرده است، بلکه من و شوهرم بعد از کار به بچه ها می پیوندیم و در تلاشیم تا همدیگر را گول بزنیم!

آن را از آمازون برای 3457
بازی‌های تخته‌ای کودکان هندی

1. Puli Meka / Tigers & Lambs / Bagh Chal / Aadu Puli Aatam Game Board – Crafted in Wood

  • این بازی رومیزی برای 6 تا 9 سال مناسب است
  • شاملشکل‌های ببر و بز که با چوب ساخته شده‌اند

نحوه بازی

بازی باستانی که هنوز در برخی از ایالت های جنوبی هند انجام می شود، Puli Meka (گوشه ببر) یک بازی تخته ای است که شما را به شکار می برد. این بازی به شما امکان می دهد هیجان شکار جنگل را از راحتی اتاق نشیمن خود تجربه کنید. مبارزه برای برتری بین شکارچی و شکار شده موضوع اصلی بازی است.

سه ببر که به یک بازیکن و یک گله از پانزده بز به دیگری اختصاص داده شده است، مبارزه قدرت را آغاز می کند! نمایش قدرت بر این اساس است که آیا گله بزها موفق می شوند ببرها را شکست دهند یا ببرها یک بار دیگر ثابت می کنند که بر جنگل حکومت می کنند.

چرا توصیه می کنیم

این یک تغییر خوشایند برای کودکان است که مهارت‌های خود را در برخی از بازی‌های رومیزی قدیمی و سنتی، نسبت به بازی‌های رومیزی محبوب معمول، امتحان کنند. این بازی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، این بازی از چوب ساخته شده است و 100 درصد زمین دوست است. یک بازی استراتژی ابتکاری، Puli Meka، بازیکنان را درگیر می کند تا از هوش و تخیل خود برای برتری بر حریف استفاده کنند. علاوه بر این، قبل از هر مرحله ای که آن را به یک بازی توسعه مغزی خوب برای کودکان و بزرگسالان تبدیل کند، برنامه ریزی صحیح لازم است.

آن را از آمازون برای Toykraft Kurukshetra – The بازی رومیزی مهابهارات

  • این بازی رومیزی برای 10 تا 12 سال مناسب است
  • 3.5 از 5 ستاره
  • طراحی ابتکاریبازی با تاس 4 طرفه، قطعات تریمینو، گرافیک غنی، داستان Mahabharata و راهنمای بازی Kurukshetra.

نحوه بازی

یک بازی استراتژیک روی تخته که برخلاف بازی‌هایی که قبلاً بازی کرده‌اید، کوروکشترا حماسه ماهابهاراتا و رویدادهای مختلفی را که در نهایت به جنگ کوروکشترا منجر شد، دوباره به تصویر می‌کشد. این طراحی خلاقانه بازی با تاس های 4 وجهی، گرافیک غنی، داستان مهابهاراتا و راهنمای بازی کوروکشترا، علاقه بازیکنان را به هنگام تجربه اکشن ها و رویدادهای روزانه جنگ جلب می کند.

چرا. توصیه می کنیم

Kurukshetra – بازی رومیزی مهابهارات روشی فوق العاده برای آموزش یکی از بزرگترین حماسه های تاریخ هند به فرزندانتان است بدون اینکه سناریو برای کودکان خیلی جدی باشد. بازی به تدریج آنها را با هر شخصیتی که مهابهارات را شکل داده است آشنا می کند.

آن را از آمازون برای Funskool Game Of Life

  • این بازی رومیزی برای 9 سال به بالا مناسب است
  • 4.5 از 5 ستاره
  • برای 2-6 بازیکن
  • شامل تخته، چهار چرخ تخته، چهار تکه چرخ، رویه اسپینر پلاستیکی، 28 نشانه های مهر پاسپورت، 20 توکن تبلیغاتی، کارت و پیاده

نحوه بازی

بازی زندگی توسط Funskool یک بازی رومیزی کلاسیک است. که کل طول عمر یک بازیکن را به مجموعه ای از انتخاب ها و شانس ها تقسیم می کند.

این بازی با هدف اصلی آموزش به بازیکنان برای درک جنبه های ضروری زندگی طراحی شده است. این شامل چرخاندن چرخ توسط بازیکنان می شود که تصمیم می گیرد آیا بازیکن به اندازه کافی خوش شانس است که ثروت کسب کند یا خیر. یک چرخش می تواند زندگی یک بازیکن را در بازی تغییر دهد. درست به روشی که زندگی کار می کند!

چرا توصیه می کنیم

Funskool Game of Life اهمیت سخت کار کردن و به کارگیری بهترین تلاش ها را در زندگی می آموزد. برخی از درس های ارزشمند برای کودکان از این بازی رومیزی عبارتند از خوب درس خواندن، یافتن شغل خوب، کسب درآمد و پس انداز پولو غیره. راهی عالی برای آماده کردن آنها برای رویارویی با زندگی خود در آینده!

آن را از آمازون برای 1623

2. Funskool Guess Who

  • این بازی رومیزی برای 6 تا 9 سال مناسب است
  • 4.5 از 5 ستاره

نحوه بازی

یک بازی حدس و رمزآلود که کودکان را ساعت‌ها درگیر آن می‌کند. این بازی از تعدادی چهره به نمایش گذاشته شده تشکیل شده است. هدف اصلی بازیکن این است که بفهمد حریف چه چهره ای دارد. چگونه یک نفر این کار را انجام می دهد؟ ساده است، تنها کاری که بازیکن باید انجام دهد این است که چهره های اشتباه را حذف کند و چهره صحیح را حدس بزند.

چرا ما

یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب را توصیه می کنیم، Funskool Guess Who به رشد مهارت های شناختی، مهارت های اجتماعی و رشد عاطفی کودکان شما کمک می کند.

آن را از آمازون برای 360

3. Funskool Scotland Yard

  • این بازی رومیزی برای 10 سال به بالا مناسب است
  • 4.5 از 5 ستاره
  • شامل یک بازی تخته، دفتر ثبت، قطعات بازی، کارت و بلیط سفر.

نحوه بازی

همانطور که از نام آن پیداست، اسکاتلند یارد نشان می دهد. کارآگاه درونی تو یک بازی مهیج، شامل یک تخته بازی، دفترچه ثبت‌نام، مهره‌های بازی، کارت‌ها و بلیط‌های سفر است.

یکی از بازیکنان باید نقش آقای X خاصی را بر عهده بگیرد که باید از کارآگاهان طفره برود و راه خود را باز کند. در خیابان های لندن همیشه در فکر راه های ابتکاری برای فرار از دستگیری خود بود. بازیکنان باید از نقاط مختلف نقشه لندن با تاکسی، اتوبوس و مترو حرکت کنند. این یک بازی بسیار جالب و جذاب است!

چرا پیشنهاد می کنیم

یک بازی سرگرم کننده برای کل خانواده، اسکاتلند یارد تضمینی برای شما و شما خواهد بود. ساعات سرگرمی خانوادگی ماهیت مخفی کاری بازی باعث می شود بازیکنان حرکت بعدی یکدیگر را حدس بزنند. این مهارت های تفکر انتقادی و تصمیم گیری را در کودکان توسعه می دهد.

آن را از آمازون برای

  • این بازی رومیزی برای 5 سال و بالاتر
  • 4.5 از 5 ستاره
  • برای 2-4 بازیکن

چگونه بازی کنیم؟

بازی بسیار محبوب و محبوب مونوپولی اما در آواتار جدید دیزنی که برای کوچکترها به خصوص طرفداران شاهزاده خانم های دیزنی مانند آریل و سیندرلا جذاب است.

این نسخه تفاوت چندانی با بازی اصلی مونوپولی ندارد. قوانین بازی ثابت می ماند. با این حال، بازیکنان می توانند هر یک از هشت شاهزاده خانم دیزنی (آریل، سیندرلا، پوکاهونتاس، یاسمین، زیبای خفته، خوشگل و سفید برفی) را انتخاب کنند، زیرا شانس خود را در بازی برای خرید خانه، ایستگاه و سایر املاک امتحان می کنند.

چرا توصیه می کنیم

این بازی باعث بهبود و توسعه تفکر شناختی و منطقی در کودکان می شود. همچنین آنها را در تصمیم گیری بهتر می کند حتی وقتی تصمیم می گیرند ملک خاصی بخرند یا نه.

بازی های رومیزی می توانند روزهای گرم و دلگیر تابستان را با سرگرمی و سرگرمی خنک پر کنند. چه بازی‌های رومیزی ذکر شده در بالا یا بازی‌های دیگر به انتخاب شما، یک چیز تضمین شده است: فرزند شما دیگر هرگز از کسالت شکایت نمی‌کند و کل خانواده می‌توانند با هم بپیوندند، بخندند، رقابت کنند و از اوقات خوبی با هم لذت ببرند! لذت ببرید!

همچنین بخوانید:7 بازی رومیزی برای بهبود واژگان کودکان شما

*به خوانندگان توصیه می‌شود که ارزیابی کاملی از محصولات ارائه شده انجام دهند. قبل از خرید در مقاله ParentCircle فقط توصیه های محصول را بر اساس پارامترها و تحقیقات خاص ارائه می دهد. این نباید به عنوان تأیید محصولات ذکر شده در مقاله تلقی شود

مزایای بازی های رومیزی
  • به کودکان کمک می کند تا مهارت های منطقی و استدلالی را کسب کنند
  • تفکر انتقادی را تقویت می کند و استرس را کاهش می دهد
  • حافظه و مهارت های شناختی را تقویت می کند
  • ارتباط بین والدین و فرزندان را تقویت می کند
  • به کودکان کمک می کند تا مهارت های اجتماعی و ارتباطی خود را بهبود بخشند
از دست ندهید
کیک پنیر وانیلی

دیدگاهتان را بنویسید