جنگجویان سبز: 5 کاری که باید برای تربیت کودکانی که از محیط زیست مراقبت می کنند انجام دهید

از نکاتی در مورد ساخت پاک کننده های DIY گرفته تا کمپوست کردن زباله، این مقاله چند روش خلاقانه را فهرست می کند که از طریق آنها می توانید به کودک خود اهمیت پایداری و مراقبت از محیط زیست را بفهمید

<. href="https://www.parentcircle.com/easy-eco-friendly-environment-day-activities/article" title="به دنبال راه هایی برای جشن گرفتن روز جهانی محیط زیست با فرزندتان هستید؟ این 8 فعالیت دوستدار محیط زیست">اهمیت حفاظت از محیط زیست را امتحان کنید. نه فقط برای امروز، بلکه برای آیندگان.

یکی از اولین گام‌ها در ایجاد آگاهی از محیط زیست فرزندتان این است که خودتان از یک سبک زندگی سازگار با محیط زیست پیروی کنید. این مرحله مهمی است که نباید فراموش کنید. شما می توانید در مورد نجات محیط زیست و تمام خطراتی که به دلیل آسیب هایی که ایجاد می کنیم صحبت کنید، اما اگر آنچه را که موعظه می کنید عمل نکنید، بعید است که تأثیر درستی ایجاد کنید.

مشارکت دادن فرزندانتان در اقدامات دوستدار محیط زیست به آنها کمک می کند تا سریعتر با زندگی سبز آشنا شوند. با کارهای ساده شروع کنید، مانند اینکه از آن‌ها بخواهید بین زباله‌های مرطوب و خشک تفکیک کنند یا آنها را در ساختن برخی چیزهای DIY برای خانه‌تان مشارکت دهید.

واقعیت سریع: آیا می‌دانستید که پوشک‌های یکبار مصرف آیا سومین اقلام مصرفی در محل های دفن زباله هستند؟ آنها 30 درصد زباله‌های غیرقابل تجزیه زیستی را تشکیل می‌دهند.

5 نکته برای تربیت کودک آگاه به محیط زیست

به‌عنوان والدین، می‌توانید به کودک خود در ایجاد عادات سازگار با محیط زیست در سنین بسیار پایین کمک کنید. سن، به خصوص اگر خودتان نمونه خوبی باشید. وقتی برای ایجاد عادت‌های دوستدار محیط‌زیست کار می‌کنید، مهم است که به آنها توضیح دهید که چه کاری انجام می‌دهید و چرا انجام می‌دهید تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

از دست ندهید
Torta Caprese (بدون گلوتن ایتالیایی، کیک شکلاتی)

توسعه عادات دوستدار محیط‌زیست شبیه ایجاد یک سبک زندگی است. کودکان را نسبت به اعمال خود آگاه تر و آگاه تر می کند. در این مقاله، ما 5 نکته آسان را فهرست کرده‌ایم که می‌تواند به شما در تربیت کودکی که مراقب محیط‌زیست است کمک کند.

1. از پاک کننده های DIY استفاده کنید

می توانید پاک کننده های خود را در خانه با موادی که به راحتی در دسترس هستند درست کنید. هنگام ساختن پاک کننده های خود، فرزندان خود را نیز درگیر کنید. دیگر نیازی به سرمایه گذاری روی گزینه های مملو از مواد شیمیایی ندارید. خانه‌ای بدون مواد شیمیایی فضای سالم‌تر و تمیزتری دارد.

نکته سریع:  با افزودن ۲ قاشق غذاخوری سرکه به یک لیتر آب، شیشه‌شوی طبیعی خود را بسازید. یک قطره از اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید و یک محلول پاک کننده با عطری که دوست دارید خواهید داشت!

2. طبیعی باشید

محصولات و منابع طبیعی و سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید. از سازمان های محلی که معتقد به حفاظت از محیط زیست هستند حمایت کنید. مارک هایی را انتخاب کنید که با تجارت منصفانه کار می کنند، به منابع طبیعی متکی هستند و از مواد بدون مواد شیمیایی در محصولات خود استفاده می کنند.

نکته سریع: نگاهی سریع به لیست مواد تشکیل دهنده به شما این امکان را می دهد. بدانید که آیا محصولات طبیعی هستند. SLES، پارابن، SLS و عطرها از جمله کلماتی هستند که باید یک پرچم قرمز را بلند کنند!

3. صرفه جویی در آب

راه های کوچک صرفه جویی در آب باعث صرفه جویی در مصرف گالن آب می شود. برخی از نمونه ها این است که هنگام مسواک زدن یا حمام سطلی شیر آب را باز نگذارید تا بتوانید مصرف آب را محدود کنید. من این تکنیک‌های حفاظتی را از طریق کارهای کوچکی مانند استفاده از آبی که برنج و حبوبات را در آن شسته‌ام برای آبیاری گیاهانم تمرین می‌کنم.

از دست ندهید
دستور العمل کیک پنیر بدون تخم مرغ (با نام مستعار کیک پنیر نیویورکی بدون تخم مرغ)

نکته سریع: آیا در مورد تمیزکننده‌های کف طبیعی چیزی شنیده‌اید؟ این مواد از مواد طبیعی تشکیل شده‌اند و بهترین بخش این است که می‌توانید از آبی که این پاک‌کننده‌ها به آن اضافه شده‌اند برای آبیاری گیاهانتان دوباره استفاده کنید.

4. زباله ها را کمپوست کنید

وقتی تصمیم به کمپوست می گیرید، کاهش دفن زباله را انتخاب می کنید. کمپوست به تبدیل زباله های مرطوب به کود کمک می کند که می تواند در باغ شما استفاده شود. اگر در یک جامعه دردار زندگی می کنید، می توانید یک گودال کمپوست سازی را در نظر بگیرید. تفکیک زباله همچنین به کودکان کمک می‌کند تفاوت بین زباله‌های زیست تخریب‌پذیر و قابل بازیافت را بیاموزند.

نکته سریع: تفکیک زباله‌های خانگی اولین قدم برای کمپوست‌سازی است.

5 . غذای خود را بکارید

یکی از مزایای اصلی پرورش غذای خود این است که می‌دانید غذایی بدون آفت‌کش‌ها و مواد شیمیایی می‌خورید. این همچنین فعالیتی است که فرزندان شما می توانند در آن شرکت کنند. باغ سبزیجات خود را داشته باشید. کاشت و چیدن میوه ها زمانی که آماده برداشت هستند بسیار سرگرم کننده است.

نکته سریع: اگر برای فضا به چالش کشیده شده اید، نگران نباشید که همیشه می توانید رشد کنید. سبزیجات در گلدان برنج، گوجه فرنگی، فلفل قرمز، ریحان، نعناع و گشنیز برخی از سبزیجاتی هستند که می توانند در گلدان رشد کنند.

ایجاد سیاره ای بهتر برای زندگی یک شبه اتفاق نمی افتد. ماهها و سالها صبر و پیگیری مستمر نیاز دارد تا نتایج نشان داده شود. صرفه جویی در محیط زیست تنها مربوط به 3 روپیه کاهش، استفاده مجدد و بازیافت نیست. هدف این است که فرزندان خود را از سهم آنها در کاهش ردپای کربن روی زمین آگاه کنید.

از دست ندهید
آیا از این آداب و رسوم غذایی جالب در سراسر جهان می دانستید؟
به عنوان والدین، بیایید الهام بخش باشیم. بچه های ما زمین را دوست داشته باشند و از آن مراقبت کنند. فرزندان خود را تشویق کنید تا در مسابقه ویدیویی 1 دقیقه ای برای کودکان شرکت کنند. اینجا را کلیک کنید برای جزئیات بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید