تنظیمات تلویزیون ال جی به زبان ساده و مرحله به مرحله

lg tvمانند روش قبل وارد قسمت «Settings» دستگاه شوید. با استفاده از نماد پایین روی ریموت کنترل، به بخش انتهایی منو بروید و گزینه «Programmes» را انتخاب کنید. در منوی باز شده گزینه «Programme Manager» را انتخاب کنید. تلویزیونهای ال جی برای تنظیمات رنگ و تصویر، یک سری حالت پیشفرض دارند تا هنگام تماشا بهترین تجربه را برای کاربر ایجاد کنند. در این بخش باید گزینه «Edit All Programmes» را انتخاب کنید. لیست کانالهای موجود برای شما باز میشود. کانالی که قصد حذف یا ویرایش آن را دارید، انتخاب کنید. از روی ریموت کنترل دکمه آبی را بزنید یا در سمت راست و بالای منو، روی گزینه «Edit programme number» کلیک کنید. با زدن نماد ضربدر کانال مورد Kظر خود را حذف کنید. حالا دکمه «Exit» را از روی ریموت کنترل بزنید. اگر تنظیمات اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی شما به هم ریخته است با استفاده از مراحل زیر به راحتی میتوانید، دستگاه خود را دوباره به اینترنت وصل کنید.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvحتی اگر مایلید در اولین درجه از اتصال LAN سیمی استفاده نماید باز هم با ورود به وای فای شروع کنید تا بتوانید قبل از اینکه با کابل سروکار پیدا داشته باشید به آن وصل شوید. در صورتی هم که مایل باشید از دستگاههایی مانند Apple TV و یا از کنسول های بازی استفاده کنید, باید در مراحل اول دستگاه ها را وصل کنید تا در مراحل بعدی تلویزیون بتواند به صورت خودکار آن را تشخیص دهد. 5. در این مرحله باید به اینترنت متصل شوید و رمز وای فای خود را وارد کنید برای ورود به سیستم از صفحه کلید روی صفحه با کنترل های جهت روی کنترل از راه دور بهره ببرید. تا در ادامه که از تلویزیون و سرویس های پخش نتفیلکس و یوتیوب استفاده مینمایید راحت تر به آنها دسترسی پیدا کنید. 6. گزینه بعدی که باید به آن دقت کنید این است که با شرایط و ضوابط تلویزیون موافقت نمایید و قبل از استفاده از تلویزیون, با اخطار حقوقی و خط مشی راز داری ال جی موافقت کنید.

از دست ندهید
آناتومی تلویزیون ال جی

در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ ، محصولات، نمونههای اولیه و ایدههایی به نمایش گذاشته شدهاند که به وضوح آیندهای متفاوت را به تصویر میکشند. غزال زیاری- نمایشگاهCES، بیتردید تاثیرگذارترین رویداد تکنولوژی در دنیاست که همواره در آن فناوریهای روز دنیا و نوآوریهای حیرتآور جهان به نمایش در میآیند. یکی از محصولاتی که در نمایشگاه امسال حسابی توجهها را به خود جلب کرده، خودروی الکترونیکی جدید سونی بود. در شب اول نمایشگاه، سونی، نمونه اولیهای به نام Afeela را معرفی کرد که با همکاری با شرکت خودروسازی هوندا و سازنده تراشههای کوالکام ساخته شده است. صفحههای نمایشگر داخل خودرو آن را به یک اتاق سرگرمی چند رسانهای فوقالعاده تبدیل میکنند. به لطف ورودی کوالکام، اطلاعات زیادی از جاده، مسیریابی و ایمنی در اختیار راننده قرار میگیرد. پیشسفارشها برای خرید خودروی Afeela از سال ۲۰۲۵ فعال خواهد شد و شما در سال ۲۰۲۶ میتوانید خودرویتان را تحویل بگیرید. دستبندهای تناسباندام، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند ولی این دستبندها هنوز قادر نیستند به شما اطلاع دهند که آیا در طول روز به اندازه کافی آب نوشیدهاید یا سبزیجات خوردهاید یا خیر.

تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیون های ال جی در سری های متنوع با تکنولوژی های متفاوتی تولید میشود. تلویزیون های LED ال جی در کیفیت های FHD ، HD و 4K در بازار ها عرضه شدند. تلویزیون هایی با قیمت مقرون به صرفه که کیفیت تصویر خوب و قابلیت های هوشمند دارند تا با قیمت پایین هم بتوان تلویزیون خوب و با کیفیت تصویر قوی داشت. تکنولوژی NanoCell بسیار مورد علاقه ی مصرف کنندگان قرار دارد. در این تکنولوژی ، علاوه بر رنگ های نانو که زیبا تر و دقیق تر است ، نور پس زینه برای بهتر شدن کنتراست نسبت LED ها ، به چند بخش تقسیم شده است. تلویزیون های NanoCell با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، بسیار مشتری پسند هستند. تلویزیون های QNED miniLED به نوعی جدید ترین تکنولوژی ال جی برای تلویزیون ها است و کیفیت تصویر بهتر از قبل را به ارمغان میاورد. در این تکنولوژی جدید نور پس زمینه به صورت LED های ریز در تمام سطح تصویر قرار دارد و به این صورت بهتر از تکنولوژی نانوسل بخش های تیره و روشن تصویر را نمایش میدهد و دارای کنتراست بالاتر است.

از دست ندهید
ده راه‌ها مرسوم، مد روز} برای بهبود در یخچال ال جی

خرید Lg Tv

lg tvاگر تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد، ممکن است کابلها را جا به جا متصل کرده باشید. میتوانید با بررسی کابلها و جا به جا کردن آنها، این مشکل را برطرف کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید بدانید که به احتمال زیاد دچار مشکل اساسی شده است و باید آن را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید. البته برخی مواقع نیز این مشکل نیاز به صرف هزینههای زیاد ندارد و تنها میتوانید با بررسی مواردی که در بخشهای قبلی بیان کردیم، آن را تعمیر کنید. در صورتی که دستگاه شما با استفاده از روشهایی که بیان کردیم درست نشد، به احتمال بسیار زیاد، بک لایت آن سوخته است. دقت داشته باشید که تعمیر بک لایت بسیار تخصصی است و حتما باید توسط یک تعمیرکار مجرب تعمیر شود. پس اگر دانش فنی در این زمینه ندارید، برای این خسارتهای بیشتری را به تلویزیون وارد نکنید بهتر است به آن دست نزنید و این کار را به متخصصین ما در مراکز تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان بسپارید.

ال جی Tv

بعد از تولید نمایشگر های LED,3d نسل جدید تلویزیون الجی ها با صفحه نمایش نوین به بازار عرضه شد، علاوه بر این امروزه برند های معتبر مانند توشیبا، الجی از تلویزیون های 4k خود رو نمایی کردند، و با ورود برند های دیگر مانند، پاناسونیک، سامسونگ، اسنوا، سونی به این عرصه رقابت در ساختار تلویزیون الجی و صفحه نمایش 4k بیشتر از قبل داغ تر شد. کاربران برای دیدن بهترین برنامه ها با جذاب ترین کیفیت می توانند از فناوری 4k بهره مند شوند. این نوع از صفحه نمایش ها با توجه به ساختاری که دارند باعث می شوند تا دید گسترده تری نسبت به صفحه نمایش های از نوع دیگر مانند، پنل های منحنی داشته باشید. بیشترین زاویه دید نسبت داده شده به این نوع از پنل های صفحه نمایش مربوط به جدیدترین محصولات شرکت های الجی و سامسونگ است که با 178 درجه در ردیف اول قرار می گیرند. پنل های IPS تلویزیون الجی : اما پیشرفته ترین نوع پنل ها امروزه با نام ips معرفی شده اند.

از دست ندهید
مراقب یخچال ساید بای ساید Rip-off باشید

تلویزیونهای هوشمند که گاهی تلویزیونهای متصل نیز نامیده میشوند به شبکهی اینترنت خانهی شما وصل میشوند. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا بتوانید فیلمها، ویدیوها و محتواهای گوناگون را به راحتی به صورت آنلاین پخش نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا به راحتی اینترنت را مرور کنید و فعالیتهایی را انجام دهید که زمانی تنها محدود به رایانهها و گوشیهای هوشمند بودند. در اینجا برخی از معایب تلویزیون های هوشمند و اینکه چرا ممکن است بخواهید از آنها دوری کنید، آورده شده است. در این محصولات خطرات امنیتی و مربوط به حریم خصوصی گاهی دیده میشوند. برخی از آنها دارای رابطهای ناکارآمد هستند. به طور کلی عملکرد برخی از تلویزیونهای هوشمند اغلب غیرقابل اعتماد است. تفاوت بین تلویزیون و تلویزیون هوشمند چیست؟ یک تلویزیون هوشمند میتواند هرگونه ویدیویی را به صورت آنلاین در هر لحظه برای کاربران پخش کند، موسیقیهای مختلف را در اختیارتان قرار و کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. این کارها ممکن است شامل دسترسی به برنامههای مورد علاقه شما، مرور رسانههای اجتماعی یا دریافت به روز رسانیهای ورزشی باشد.

روشنایی بالایی را دارد و به نسبت تلویزیون های با نورپردازی Edge روشنایی بهتری را ارائه می دهد. در واقع هم برای محیط روشن و هم برای محیط پر نور کارایی فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. بعضی از محتوا برای نمایش بهتر بر روی تلویزیون به روشنایی بالایی نیاز دارند که تلویزیون UP75006LF به خوبی این نوع از محتوا یعنی HDR10 Pro و HDR را پشتیبانی می کند. شما می توانید این نوع از محتوا روشن و با کیفیت را از اینترنت و یا از طریق میانبر های موجود در تلویزیون دانلود کرده و تماشا کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید. همانند بیشتر تلویزیون های ال جی، در تلویزیون UP75006 هم صدا برابر با 20 وات می باشد که با دو بلندگوی 10 واتی ارائه می شود. ویژگی های صوتی فوق العاده ای دارد که به فراگیر شدن صدا کمک می کند. برای نمونه فرمت های صوتی دالبی دیجیتال و DTS را پشت سرگذاشته و دیکد می کند. شما برای ارتقای صوتی دو گزینه اپتیکال و HDMI ARC را در اختیار دارید که می توانند بستری برای انتقال صدا و یا داده های صوتی با کیفیت بالا به ساندبار ها و یا سیستم های صوتی جانبی باشند.

از دست ندهید
یخچال فریزر: یک فهرست از یازده مسائل که شما را در وضعیت عالی قرار می‌دهند. | مزاج}

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروشگاه مولودی مال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید