بنفش شدن صفحه تلویزیون ال جی

lg tvیکی از مواردی که باعث بنفش شدن صفحه تلویزیون ال جی می شود، نزدیک بودن آن به باندهای اسپیکر یا یک میدان مغناطیسی قوی است. مغناطیسی شدن تلویزیون، همان تاثیری است که با نزدیک کردن آهنربا به صفحه تلویزیون اتفاق می افتد. لازم نیست حتما آهنربا را در دست داشته باشید و به تلویزیون بچسبانید بلکه نزدیک کردن لوازمی مانند اسپیکرها که آهنربای قوی دارند به تلویزیون نیز، همین تاثیر را دارد. چون با ورود میدان مغناطیسی به مدار تلویزیون تعادل میدان مغناطیسی موجود در دستگاه از بین می رود و منجر به بهم ریختگی رنگ های تلویزیون می شود. اگر مشکل بنفش شدن صفحه تلویزیون ال جی، با برداشتن اسپیکرها حل شود، می توان فهمید که منشا مشکل مربوط به میدان مغناطیسی است. اما اگر با این کار، مشکل تلویزیون حل نشد، علت بنفش شدن صفحه تلویزیون LG ، مربوط به سیستم مغناطیس زدای مانیتور، آی سی تصویر، کابل رابط مانیتور و کارت گرافیک است. در این شرایط تنها یک تعمیرکار متخصص می تواند این مشکل را برطرف کند.

بنابراین، صدا را می توان با توجه به ژانر صوتی بهینه کرد.

lg tvغنی تر و واقع گرایانه تر است که به لطف آن بیننده را از اتاق نشیمن به عرصه بزرگ رویدادهای ورزشی می برد. اکنون می توانید بلندگوهای بلوتوث را به راحتی متصل کنید و از صدای فراگیر بی سیم عالی لذت ببرید. تمام اقدامات حتی غنی تر و واقعی تر است. این شما را به محیط واقعی چیزی که در حال تماشای آن هستید منتقل می کند – یک رویداد ورزشی یا آخرین فیلم. پردازنده آموزش دیده با بیش از 17 میلیون صدا، فرکانس ها، صداها و افکت ها را شناسایی می کند. بنابراین، صدا را می توان با توجه به ژانر صوتی بهینه کرد. همه اینها تجربه ای فراگیرتر را ایجاد می کند. نمی توان انکار کرد که تلویزیون LED ال جی UP7700 یک لذت واقعی برای همه دوستداران ورزش خوب است. به لطف عملکرد Motion Pro، کاربر در نهایت می تواند از تاری مشخصه تصویر که با انتقال سریع بین فریم ها (به عنوان مثال، در طول مسابقات فوتبال) همراه است خلاص شود.

از دست ندهید
5 چیزهایی که باید درباره یخچال ساید بای ساید بدانید

lg tvدر سال 2020 شاهد ارتقای سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K AI ThinQ HDR UHD Smart TV 55UN8060 می باشیم که بیشترین عملکرد و امنیت را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. تلویزیون، وسیله ای که بیشتر وقت افراد را به خود تخصیص می دهد. کمپانی های متفاوتی به تولید این محصول پر بازده و سودآور روی آورده اند. کمپانی کره ای ال جی نیز جزو برترین و مدرن ترین کمپانی های تولید تلویزیون در جهان می باشد. این کمپانی هر ساله با سبدی پر و پیمون به میدان رقابت آمده و می تواند فروش مناسبی را برای خود رقم بزند. در سال 2019 با استقبال بسیار مناسبی رو به رو شد و حال با گذشت 3 ماه از سال 2020 میلادی شاهد معرفی جدیدترین تلویزیون های ال جی هستیم. یکی از برترین مدل ها که زودتر از همه معرفی شده است، تلویزیون LG 55UN8060 می باشد. تلویزیون 55 اینچ 2020 ال جی عیب و نقص های سال قبل را حذف کرده و با ظاهری زیباتر و کیفیتی برتر، روانه بازار شده و قطعا پیشرفت ال جی را ادامه خواهد داد.

lg tvبسته به سیگنال ورودی یا حالت تصویر انتخابشده ، گزینه های موجود ممکن است متفاوت باشند. موارد قابل تنظیم بسته به مدل ، متفاوت هستند. تنظیم مجدد: این گزینه تنظیمات تصویر را دوباره راهاندازی خواهد کرد. با انتخاب حالت تصویری که می خواهید تنظیم مجدد کنید و آنرا فعال کنید ، می توانید حالت های تصویر را جداگانه تنظیم مجدد کنید. کنتراست پویا: تفاوت بین قسمت های روشن و تاریک صفحه را بسته به روشنایی تصویر برای نتایج بهینه تغییر میدهد. رنگ پویا: برای ساختن تصویری رنگارنگ و پر نشاط ، رنگ و اشباع تصویر را تنظیم کنید. رنگ ارجح : رنگ های پوست ، چمن و ﺁسمان را با ترجیحات شخصی شما تنظیم کنید. وضوح فوق العاده : وضوح را تنظیم می کند تا تصاویر تیره و تار را روشن تر کند. گاما: روشنایی متوسط تصویر را تنظیم می کند. وسعت رنگ: محدوده رنگها را برای نمایش انتخاب می کند. تقویت کننده لبه: لبه های ویدیو را واضح تر و متمایز (در عین حال طبیعی) نشان می دهد.

از دست ندهید
حقایق ناشناخته درباره یخچال فریزر توسط کارشناسان فاش شده است

بنابراین ممکن است برای یک تصویر عادی مؤثر نباشد.

این گزینه یک منوی تنظیم است که برای متخصصان تنظیم کیفیت تصویر دارای مجوز ISF ارائه شده است (آرم ISF فقط در ارتباط با تلویزیون دارای گواهینامهISF قابل استفاده است). اگر یک سیگنال ویدیوییHDR / Dolby Vision به تلویزیون وارد شود اما از فناوریHDR /Dolby Vision پشتیبانی نکند، تلویزیون فقط گزینه های حالت تصویر سیگنال عادی را نمایش می دهد. موارد قابل تنظیم بسته به مدل یا کشور متفاوت هستند. بسته به سیگنال ورودی ، حالت های موجود تصویر ممکن است متفاوت باشند. هنگام مشاهده محتوای سرویس آنلاین ، حالت تصویر ممکن است برای مطابقت با محتوای نشانداده شده تغییر کند. متخصص گزینه ای است که به یک کارشناس کیفیت تصویر اجازه می دهد کیفیت تصویر استاندارد را تنظیم کند. بنابراین ممکن است برای یک تصویر عادی مؤثر نباشد. تغییرات حالت تصویر ممکن است تنظیمات ذخیره انرژی و مراقبت از چشم حرکتی را اصلاح کند و بر مصرف انرژی تأثیر بگذارد .شما می توانید تنظیمات ﺁنها را بصورت دستی در منوی «ذخیره انرژی و گزینه های تصویر» تنظیم کنید.

بیش از 70 سال است که برند ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعالیت داشته و مد زمان بسیار زیادی نیز از هنگام ورود محصولات این برند به ایران می گذرد. برندی که همواره نشانی از کیفیت بوده و محصولاتی تولید کرده که توان رقابت با هر برندی داشته و دارند. تلویزیون های ال جی امروزه در بازار در دسته بندی های مختلفی همچون: ارزان قیمت، متوسط و گران قیمت قرار می گیرند، که دسته بندی ارزان و متوسط آن به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم طرفداران بسیار بیشتری دارند. در ادامه به بررسی دقیق محصولات مختلف این برند و ویژگی های رقابتی آنها خواهیم پرداخت. چرا باید ال جی را انتخاب کنیم؟ البته باید گفت که تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ به غیر از نمونه های جدیدی که دارای کیفیت 8K هستند در این دسته قرار می گیرند. این که کدام یک از برند ها برای انتخاب محصول بهتر است، مسئله ای کاملا شخصی است. چر ا قیمت تلویزیون در بانه ارزان است؟ آیا مولودی مال محصولات تقلبی هستند؟ سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و بر این باورند که پایین تر بودن قیمت به این دلیل است که ممکن است محصولات اصلی نباشند. فروشگاه بانه اسان با دارا بودن ویژگی های ذکر شده تضمین می نماید که قیمتی خواهد داشت که از هر فروشگاه دیگری مناسب تر خواهد بود. همچنین در رابطه با اصل بودن اجناس نیز باید گفت که قیمت پایین دلیلی برای اصل یا تقلبی بودن یک محصول نیست. بنابراین در خریدتان دقت بیشتری به خرج داده و موارد دیگری را بررسی نمایید. با دریافت مشاوره از فروشندگان فروشگاه بانه آسان تلویزیون مناسبی را برای خانه و خانواده تان تهیه و خریداری نمایید.

از دست ندهید
بالا سه روش خرید یخچال ساید بای ساید استفاده شده

در متصل کردن اتصال گوشی به تلویزیون دوو خود شما باید در نظر داشته باشید چه امکانی در دسترس شما قرار دارد ، برخی ها از روش متصل کردن گوشی به تلویزیون دوو از طریق کابل ، وای فای ، بلوتوث و… اگر برای اتصال گوشی به تلویزیون دوو خود قصد دارید از طریق وا فای متصل شوید بهتر است از برنامه ها و قابلیت هایی که در گوشی شما قرار دارد این عمل را انجام دهید . برخی از افراد قصد متصل شدن گوشی به تلویزیون دوو از طریق برنامه ها و اپلیکیشن ها را دارند . برخی از تلویزیون های دوو دارای اپلیکیشن screen mirroring هستند که شما می توانید با این اپلیکیشن به تلویزیون های دوو متصل شوید و محتوای گوشی همراه خود را روی تلویزیون ها تماشا کنید . برای متصل کردن موبایل خود به تلویزیون دوو شما می توانید از روش های گوناگونی این عمل را انجام دهید .

در این بخش قابلیت AI ThinQ دست به کار میشود.

البته تغییرات سیستم عامل تلویزیون تنها به بخش طراحی منتهی نمیشود و تغییراتی در تنظیمات تلویزیون نیز به وجود آمده است. یکی از مهمترین تغییرات فنی در نسخهی جدید سیستم عامل webOS پیشنهادهای محتوای شخصی است. در این بخش قابلیت AI ThinQ دست به کار میشود. این قابلیت محتواهایی که شما به تماشای آن میپردازید را تحلیل و بررسی میکند. سپس مطابق سلیقهی شما انواع محتوا را به شما پیشنهاد میدهد. این محتوا میتواند شامل انواع برنامههای تلویزیونی و اپلیکیشن باشد. به قدری این بخش جالب است که الجی یک سربرگ منحصربفرد را برای پیشنهاد محتوای شخصی در منوی اصلی webOS طراحی کرده است. در سیستم عامل جدید دسترسی به تماشای آنلاین برنامه در سرویسهای آنلاین فیلم راحتتر شده و محدودهی دانلود اپلیکیشن نیز گستردهتر شده است. تمام این ویژگیها باعث شده رابط کاربری جدید الجی امکانات فوق العادهای را در اختیار کاربران قرار دهد. الجی علاوه بر امکانات فوق العادهای که به تلویزیونهای جدید 2021 خود اضافه کرده، یک سری تغییرات دیگر را نیز اعمال کرده است.

از دست ندهید
استدلال های خلاص شدن از یخچال ال جی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون ال جی لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید