آپدیت تلویزیون های ال جی و بروزرسانی [دستی و آنلاین]

میتوانید با یک جست و جوی کوتاه در منو، مدل دستگاه تلویزیون الجی خود را مشاهده کنید. اگر تلویزیون شما هوشمند باشد برای پیدا کردن شماره ی مدل تلویزیون باید دکمه Home موجود در روی کنترل را فشار دهید. سپس Setup را بزنید و Support را انتخاب نمایید. و به بخش Service/Product Info بروید. در این بخش میتوانید مدل و مشخصات کامل تلویزیون خود را در مقابل عبارت Type/Model ببینید. برای آپدیت تلویزیون توسط فلش باید حتما به وبسایت الجی مراجعه نمایید و در بخش پشتیبانی و نرم افزار، مدل تلویزیون مورد نظر را جستجو کنید. پس از یافتن مدل دقیق تلویزیون، بر روی تب Drivers and Software کلیک نمایید و آخرین نسخه ی آپدیت مربوط به مدل تلویزیون خود را به صورت فایل فشرده دانلود کنید. در ادامه فلش USB را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کرده و یک پوشه به نام LG DTV بسازید. و در درون پوشه ای به نام LG DTV کپی کنید. در آخرین مرحله ی آپدیت تلویزیون الجی به روش آفلاین باید فلش را به تلویزیون متصل کرده و جهت بروز رسانی تلویزیون ال جی اقدام کنید. پس از انجام به روز رسانی، تلویزیون را خاموش و روشن نمایید. دقت کنید که پیش از انجام این مرحله اینترنت تلویزیون خود را نیز فعال کرده باشید. امیدواریم که مقاله آپدیت تلویزیون ال جی برای شما مفید بوده باشد. اگر در این مورد سوالی دارید حتما در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا به آن پاسخ دهیم.

در قسمت Setup گزینه تایید یا ok را انتخاب کنید.

اما نمیدونم از کدوم قسمت باید دقیقا روشنش کنم . امروزه بیشتر تلویزیون های جدید، دارای قابلیت اتصال بی سیم هستند. شما می توانید از همین قابلیت، برای وصل شدن وای فای به تلویزیون استفاده کنید. دکمه Menu روی کنترل تلویزیون را بزنید. در قسمت Setup گزینه تایید یا ok را انتخاب کنید. وارد Wireless Network setup شده و Internet Protocol setup را در حالت Auto setup قرار دهید. حالا باید گزینه Access Print select را انتخاب کنید. اگر چند گزینه وایرلس در صفحه نمایش داده شد، شما مودم خودتان را پیدا کرده و انتخاب نمایید. سلام دوست عزیز، دستگاه شما باید توسط تکنسین متخصص عیب یابی شود ولی احتمال دارد ایراد از مین برد تلویزیون، ایراد از تیونر، ایراد از برد شبکه تلویزیون باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره بدون کد 1662 تماس گرفته وداخلی 1 را بگیرید. سلام ببخشید من یه تلویزیون LG ساخت کره دارم. حدود چهار ساله دارم استفاده میکنم.

از دست ندهید
یک اشتباه مرگبار در یخچال سامسونگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

بنابر آنچه ذکر شد با خرید تلویزیون گیمینگ ال جی 65UQ80 میتوانید کنسولهای بازی PS4 و Xbox1 را به تلویزیون متصل کنید و از انجام یک بازی هیجان انگیز با کیفیت تصویر 4K@60Hz لذت تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UQ81003 ببرید. این تلویزیون دارای فناوری ALLM است بنابراین از میزان کمی تأخیر ورودی برخوردار است. همچنین فناوری HGIG نیز به شما امکان تماشای بازیهای باکیفیت HDR را میدهد. قابلیت جذاب سازماندهی بازی Game Optimizer و Game Dashboard نیز امکان دسترسی به تنظمیات بازی را در حین انجام بازی میدهد. الجی در سال جدید قابلیت جذابی به تلویزیون-های خود افزود و آن پشتیبانی از سرویسهای ابری آنلاین بازی است. در این صورت تنها با پرداخت اشتراک سالانه سرویس موردنظر و داشتن یک اینترنت پرسرعت میتوانید بدون نیاز به کنسول و به صورت آنلاین بازی کنید. ظاهر تلویزیون پارامتری مهمی است که خواه ناخواه در هنگام خرید تی وی به آن اهمیت میدهیم. تلویزیون صفحه تخت ال جی مدل 65UQ8000 با ظاهری ظریف ، بدنهی نازک و حاشیههای فوق باریک از سه طرف جلوهی زیبایی به دکوراسیون شما میدهد.

این ویژگی در تلویزیون های ال ای دی و او ال ای دی متفاوت است . خاموش: عملکرد تیرگی محلی LED را غیرفعال می کند. خاموش کردن این گزینه ممکن است مصرف انرژی را افزایش دهد. پایین/متوسط/بالا: نسبت کنتراست را تغییر می دهد. اغتشاش: کیفیت تصویر تصاویر متحرک سریع را بهینه می کند. نرم: تصاویر متحرک سریع را نرم می کند. واضح: تصاویر متحرک را واضحتر می کند. واضح اضافی: با استفاده از کنترل نور پس زمینه ، تصاویر متحرک سریع را روشنتر میکند. کاربر: De-Judder / De-Blur را به صورت دستی تنظیم می کند. De-Judder : ارتعاش صفحه را تنظیم می کند. De-Blur:تأثیرات تاری حرکت را کاهش میدهد. تنظیمات پیشرفته را می توان تنها در حالت کاربر تغییر داد. بسته به سیگنال ورودی یا حالت تصویر انتخابشده ، گزینه های موجود ممکن است متفاوت باشند. موارد قابل تنظیم بسته به مدل متفاوت هستند. نسبت ابعاد یک مشخصه نمایش تصویر است که رابطه تناسبی بین عرض تصویر و ارتفاع ﺁن را توصیف می کند.

از دست ندهید
نبرد بر سر یخچال ساید بای ساید و نحوه برنده شدن در آن

اما با این حال، کنترل صوتی عملکرد بسیار خوبی دارد.

lg tvکنترل صوتی آن از طریق میکروفونهای روی تلویزیون امکان پذیر است. لازم به ذکر است که اگر نگران حفاظت از حریم خصوصی هستید، هیچ سوئیچ فیزیکی برای غیرفعال کردن میکروفونها تلویزیون وجود ندارد. اما با این حال، کنترل صوتی عملکرد بسیار خوبی دارد. کاربران میتوانند از آن برای تغییر ورودیها، باز کردن برنامهها، جستجوی محتوا در برنامهها و حتی تنظیم تنظیمات اولیه استفاده کنند که خارقالعاده است. اگر قصد خرید یک اسپیکر کامپیوتر مناسب را دارید مطلب “بهترین اسپیکر کامپیوتر” را بخوانید. LG C2 OLED یک تلویزیون خارقالعاده و به نحوی رده بالا میباشد که جانشین نسل قبلی خود یعنی LG C1 OLED شده است. سری «C» محبوبترین سری در میان تلویزیونهای OLED الجی به شمار میرود. LG C2 از طراحی بسیار جذابی بهره میبرد و به راحتی نظر هر بینندهای را به خود جلب میکند. حاشیههای نازک آن از فاصله دید معمولی به سختی دیده خواهند شد. پایهی نگهدارندهی این تلویزیون کمی کوچک است و به خوبی نمیتواند آن را پوشش دهد.

ویژگی خاموش شدن کامل هر پیکسل موجب ایجاد مشکی مطلق در ناحیه مربوطه شده و یکنواختی کامل مشکی را در تلویزیون OLED55CS6LA ایجاد میکند. نسبت کنتراست در تمامی تلویزیونهای اولد به صورت یکسان در حالت بینهایت قرار میگیرد. به طور کلی نسبت کنتراست به نسبت روشنترین رنگ روشن به تاریکترین رنگ تیره در نمایشگر گفته میشود. هرچه نسبت کنتراست یک تلویزیون بیشتر باشد توانایی بهتری در نمایش این دو رنگ دقیقاً در کنار هم روی نمایشگر خواهد داشت. به لطف استفاده از پیکسلهای خودنورده دو پیکسل مجاور میتوانند در حالت تضاد با کمترین روشنایی و خاموش شدن مطلق قرار گیرند. این تضاد کامل موجب ایجاد نسبت کنتراست بینهایت در تلویزیون الجی 55CS6 خواهد شد. تلویزیون OLED الجی برای تجزیه و تحلیل دادههای تصویر از پردازنده a9 Gen 5 AI Processor بهره گرفته که امکان پردازشی کاملاً هوشمند را در دادههای قابل نمایش با تلویزیون دارد. این پردازشگر نسل جدیدی از پردازندههای تصویر در تلویزیونهای الجی را شامل میشود که نسبت به نسل قبلتر پردازنده تصویر ارتقاء یافتهاند.

از دست ندهید
تلویزیون ال ای دی فول اچ دی الجی 43 اینچ 43LM5500PVA

میزان وضوح تصویر: وضوح تصویر را تنظیم می کند.

lg tvوقتی که روشنایی بیش از حد پایین تنظیم شود ، جزئیات را در قسمت های تاریک صفحه نمایش (به اصطلاح بریده ها) از دست خواهید داد. راحت ترین راه برای تنظیم روشنایی ، استفاده از نوارهای های سیاه صندوق پست در بالا و پایین یک فیلم است. این نوارها سیاه رنگ هستند و معمولاً تیره تر از پس زمینه سیاه هستند که در تیتراژ فیلم نمایان هستند. روی صحنه انتخابی خود مکث کنید و روشنایی را تا زمانی که نوارهای صندوق پست خاکستری به نظر برسد ، بالا ببرید. سپس ، روشنایی را فقط تا زمانی که نوارهای سیاه کاملاً سیاه شوند ، کاهش دهید. توجه: ممکن است مجبور شوید بین تنظیمات کنتراست و روشنایی به عقب و جلو بروید تا ترکیب بهینه را پیدا کنید. اگر با تصویر سیاه صفحه نمایش مواجه شدیم چگونه آن را تعمیر کنیم؟ میزان وضوح تصویر: وضوح تصویر را تنظیم می کند. هرچه به ۵۰ نزدیکتر باشد ، تصویر واضح تر و تمیزتر خواهد بود.

نیز پشتیبانی می کند.

از هر لحظه خود در کنار UP7700 لذت ببرید! حوصله ی تان سر ر فته است، مدام کانال های تلویزیون را عوض می کنید تا بلکه برنامه ای متفاوت پیدا کنید. اما تعداد کانال های تلویزیون تان اینقدر محدود است که دیگر هیچ برنامه و محتوای جدیدی را نمی توانید بیابید. تلویزیون سری 7 ال جی 2021 با استفاده از قابلیت LG Channel خود می تواند به طرز چشم گیری کمک تان کند. چراکه امکان دسترسی رایگان به تعداد زیادی از کانال های سرگرمی ال جی برای آن ایجاد شده است. نیز پشتیبانی می کند. پس می توان گفت از لحاظ تنوع سرگرمی و روش های دسترسی به آن، تلویزیون مذکور تمامی امکانات لازم را دارا می باشد. ممکن است فردی باشید که بسیار به ورزش علاقه داشته باشید و نخواهید حتی یک لحظه از اخبار و اطلاعات مربوط به دنیای ورزش غافل بمانید. اما نمی شود که تلویزیون منزل همیشه روی کانال های ورزشی و اخبار ورزشی تنظیم شود. راه چاره چیست؟! تلویزیون جدید سری هفت LG راه حل این مشکل را در قالب ویژگی Sport Alert ارائه کرده است.

از دست ندهید
بررسی تخصصی تلویزیون ال جی

اما محصولات الجی دارای پایه دینامیکی بزرگتری هستند که این عامل محدودیتهایی را برای نصب ساندبار به همراه خواهد داشت. پس برای ارتقای سیستم صوتی دستگاه بهواسطه ساندبار محصولات سونی ارجحیت دارند. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید بگویم که سیستم عامل یا بهعبارت دیگر رابط کاربری بهکار رفته در آنها باهم متفاوت است. هر دو برند سیستم عامل قدرتمندی را برای محصولات هوشمند خود بهکار گرفتهاند. منتهی نوع سیستم عامل در سونی اندروید و در الجی Webos است. هر دو گزینه مذکور کاربری ساده و راحتی دارند. سیستم عامل Webos بسیار منعطف بوده و امکان دسترسی به نرمافزارهای مختلف حتی نرمافزارهای استریمفیلم ایرانی را برای ما مقدور میسازد. همچنین مجهز به پخش کننده ویدئو بسیار پیشرفته است که به ما اجازه میدهد مطابق با نیاز خود تنظیمات دلخواه را روی آن اعمال کنیم. دیگر مزیت سیستم عامل قدرتمند Webos اتصال وایرلس آن است. اتصال وایرلس به ما این امکان را میدهد که بتوانیم از کنترل تلویزیون هوشمند الجی بهعنوان موس برای لپتاپ خود استفاده کنیم.

تلویزیون ال جی

lg tvنقش Dynamic Tone Mapping Pro در بخش تصویر، بهبود تصاویر در سطح بالایی برای ایجاد جزئیات تماشایی میباشد. HDR10 Pro را میتوان ویژگی منحصربفرد الجی در بخش HDR نامید که با دسترسی به فرادادههای پویا قابلیت بهینهسازی تصاویر را دارد. این ویژگی با دسترسی به این فرادادهها قادر است میزان روشنایی تصاویر را به صورت فریم به فریم تنظیم کند تا روشنایی مطلوبی را برای بخش نمایش محتوا در تلویزیون الجی 55CS6 به ارمغان آورد. این تلویزیون اولد همچنین دارای قابلیت Cinema HDR بوده و با استفاده از استاندارد HLG سطح کاملتری از نمایش دقیق محدوده داینامیکی رنگهای اصلی را ایجاد میکند. Dolby Vision IQ ویژگی هوشمند و جدیدی است که امکان ترکیب فردادههای داینامیکی موجود در محتوای Dolby Vision را با حسگر نور تعبیه شده در تلویزیون 4K الجی دارد. به این ترتیب سطح کاملتری از ایجاد روشنایی و نمایش طیف گسترده رنگی ایجاد خواهد شد. تلویزیون اولد 55CS6 با استفاده از Dolby Vision IQ وضوحی تماشایی از محتواهای فورکی را برایتان به همراه دارد.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ: یک به‌طور باورنکردنی روشن تکنیک که برای همه کار می‌کند

قیمت تلویزیون ال جی

علاوه بر زیبایی، پایه موجود در وسط تلویزیون ایستایی و ثبات عالی را برای تلویزیون ایجاد میکند و از این طریق میتوان تلویزیون را بر روی میز مورد علاقه خود قرار داد. تلویزیون 55UQ81006 امکان اتصال به دیوار را دارد و با متصل کردن آن به دیوار مد نظر خود علاوه بر در دست داشتن فضایی بیشتر، تلویزیون خود را در جایگاه یک تابلو و اثر هنری مشاهده کنید. قسمت پشتی تلویزیون چیزی از ظرافت و زیبایی آن نمیکاهد و با ایجاد نظم و آرایشی دقیق در پورتهای تلویزیون میتوانید به راحتی ارتباطات و تعاملات آن را برقرار کنید. الجی برای محصولات خود بهترین مواد و متریابلهای ساخت را به کار میبرد و تلویزیون 55UQ81006 دارای بهترین دوام و استحکام و مهمتر از همه دارای طول عمر بالایی است. تلویزیون 55UQ81006 قابی هنری برای خانه شما است و الجی اوج خلاقیت و تبحر خود را به کار برده است تا پاسخگوی نیازهای کاربران در زمینه طراحی باشد و تلویزیونی همهجانبه را برای افراد سخت پسند ایجاد کند.

خرید Lg Tv

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55QNED806 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید