لیست قیمت تلویزیون های ال جی LG TV

lg tvاین محصول جایگزین تلویزیون های سری 7 در سال 2020 است که به دلیل اندازه و ابعاد استاندارد آن بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته است و برای اتاق منازل مناسب است. این مدل از تلویزیون جزو جدیدترین نمایشگرهای ال جی محسوب می شود که طراحی و شکل ظاهری شیکی که دارد از دور توجه ها را به خود جلب می کند. صفحه نمایش این مدل تخت و از نوع LED است که همین مسئله آن را به کیفیت 4k تبدیل کرده است. در واقع بهتر است بگوییم که یکی از بهترین کیفیت تصویرهایی که در تصویر برداری موجود است 4K است که حدود 4 برابر از Full HD بالاتر است. تلویزیون های 55 اینچ نسبت به سایزهای دیگر بسیار پرفروش تر هستند و دلیل آن هم سایز صفحه نمایش آن است که در اکثر محیط ها قابل استفادده است. تمامی تلویزیون های تولید شده در سال 2021 در سایز 55 اینچ هستند فارغ از برخی مدل های خاص که استثنا هستند مانند Z1. با توجه به اینکه تعداد پیکسل هایی که در هر نمایشگر وجود دارند کاملا ثابت است حال اگر اندازه نمایشگر بزرگتر باشد تراکم پیکسل ها کاهش می یابند.

lg tvدر سال 2022، الجی اولین تلویزیون 4K و اولد 42 و 97 اینچی را با فناوری «تقویتکننده روشنایی صفحه نمایش» درمدلهای C2 و G2 خود را عرضه میکند. سیستم تلویزیون هوشمند الجی، webOS، نمایههای کاربر، پشتیبانی های موظعی و عملکرد «همیشه آماده» را دریافت میکند. در این مطلب یک نمای کلی از خط تولید تلویزیون های 2022 ال جی آورده شده است. الجی مدلهای جدید A2، B2، C2، G2 و Z2 OLED را برای جایگزینی A1، B1، C1، G1 و Z1 سال گذشته معرفی خواهد کرد. هر دو C2 و G2 دارای “OLED Evo”(پنل نسل دوم که میزان روشنایی بیشتری ارائه میکند) هستند. C2 به دلیل ‘OLED Evo’ و یک سیستم ‘Brightness Booster’ از C1 سال گذشته نور صفحه بالاتر و روشن تر خواهد بود در حالی که G2 دارای ‘Brightness Booster Max’ خواهد بود، که با روش جدیتر اتلاف گرما بهترین میزان روشنایی را دارد. LG C2 یک اندازه جدید کوچکتر 42 اینچی با وضوح 4K دریافت می کند که به این معنی است که محدوده C2 بین 42 تا 83 اینچ خواهد بود. به گفته منابع FlatpanelsHD، محدوده G2 دارای اندازه 83 اینچی و اندازه جدید حتی بزرگتر 97 اینچی با وضوح 4K خواهد بود. 8K OLED هنوز به محدوده بسیار گران قیمت Z2 محدود است. A2 یک تلویزیون OLED هرتزی 50/60 4K باقی خواهد ماند. C2 و G2 چقدر می توانند روشن شوند؟

از دست ندهید
راز فاش شده به یخچال سامسونگ کشف شد

قیمت تلویزیون ال جی

در ادامه مقاله چند مورد از نکات مهم در انتخاب تلویزیون سونی 4K برای بازی را با شما در میان میگذاریم. سوال دیگری که برای گیمرها در خصوص تلویزیون سونی برای بازی مطرح میشود، نکاتی است که هنگام خرید تلویزیون سونی گیمینگ باید به آنها توجه داشته باشند. در ادامه مقاله چند مورد از نکات مهم در انتخاب تلویزیون سونی 4K برای بازی را با شما در میان میگذاریم. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از نظر کیفیت گیم بدون تردید باید برگ برنده را برند الجی بدهیم. محصولات LG لگ بسیار پایینی دارند که این ویژگی سبب شده است بهترین و بینقصترین عملکرد را برای گیم داشته باشند. لگ پایین تلویزیونهای LG سبب شده است که در نسلهایی قبلی نیز محصولات آن برای انجام بازی بهترین انتخاب باشند. بهطور تلویزیونهای الجی تصاویر را با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز لگ ۵ میلی ثانیه در کیفیت تصویر 4k پخش میکنند. ازاینرو بهعنوان بهترین انتخاب برای همه کنسولهای بازی نسل جدید بهشمار میروند.

رفرش ریت که ال جی برای تلویزیون UQ80 تعبیه کرده است برابر است با 60 هرتز. رفرش ریت در تصویر هر چه بیشتر باشد، تصویر بهتر خواهد بود. به این معنا که رفرش ریت مقدار تاری، لکنت و کندی را در تصویر از بین می برد. پردازنده a5 Gen5 AL Processor 4K به پردازش تصاویر می پردازد و محتوای بدون نوبز و ناخالصی را به نمایش می گذارد. رنگ های غنی و کاملی را با فناوری HDR تجربه کنید که این تجربه با نسخه های پیشرفته آن همانند HLG و HDR10 لذت بخش تر خواهد بود. برای محتوایی که کیفیت پایینی دارند هم ال جی فکر کرده است و با ارتقاء این محتوا به سطح 4K از دیدن آن ها لذت خواهید برد. رفرش ریت 60 هرتز برای نمایش بهتر صحنه های تند در بازی و مسابقات کاربرد دارد. فناوری های کنتراست و رنگ که شامل HDR Dynamic Tone Mapping، Image Enhancing و LG Local Contrast می باشد.

از دست ندهید
ازدواج و یخچال ال جی دارای بیشتر متداول از شما فکر می‌کنید

با توجه به توضیحات ارایه شده و بررسی تفاوتهای هرکدام از این دو گزینه از جهات مختلف تصمیمگیری در این رابطه را برای ما تا حدودی آسانتر میکند. زیرا متاسفانه بسیاری از لوازم صوتی و تصویری وارداتی موجود در بازار کشور ما تقلبی هستند. همین امر سبب شده است امکان دسترسی به تولیدات برند اصلی برای ما با چالشهای زیادی بههمراه باشد. در چنین شرایطی بهترین و مطمئنترین مرجع برای خرید تلویزیون سونی نمایندگی رسمی و انحصاری آن در کشور است. خانه سونی در تهران نمایندگی انحصاری سونی در ایران بهشمار میرود و امکان خرید از آن نیز برای همه ما ایرانیها در سراسر کشور بهراحتترین شکل ممکن فراهم است. خرید تلویزیون سونی اصل از خانه سونی به ما کمک میکند در بهترین و ایمنترین بستر خرید خود را انجام دهیم. زیرا همه محصولاتی که با برند سونی از این مجموعه برای فروش عرضه میشود، دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ایدهآل هستند. همچنین از نظر کیفیت، سلامت و مهمتر از همه اصالت کاملا تضمین می شوند.

ال جی Tv

lg tvدسته بندی تلویزیون همیشه جایگاه بسیار ویژه ای در CES دارد و امسال نیز رونمایی مدل های بسیار جذابی را شاهد بودیم که هرکدام ویژگی ها و قابلیت های مخصوصی ارائه می دهند. در این مقاله، قصد داریم فهرست بهترین تلویزیون های معرفی شده در CES 2023 را مرور کنیم. TCL در رویداد CES 2023 تلویزیون پرچم دار خود به نام QM8 را رونمایی کرد. این محصول از پنل miniLED بهره می برد و در چند مدل با ابعاد ۶۵، ۷۵، ۸۵ و ۹۸ اینچی عرضه می شود. از ویژگی های این تلویزیون می توان به پنل پیشرفته ی HightBright Ultra اشاره کرد که طبق گفته ی TCL، روشنایی آن از پنل های مینی LED سال گذشته تا دو برابر بیشتر است. پاناسونیک در CES امسال تلویزیون MZ2000 را رونمایی کرد که از پنل جدیدی با فناوری آرایه ی لنزهای کوچک (Micro Lens Array) بهره می برند. طبق گفته ی این شرکت، فناوری جدید حداکثر روشنایی تلویزیون های MZ2000 را تا ۱۵۰ درصد افزایش داده و میانگین سطح روشنایی پنل نیز درمقایسه با پنل های OLED استاندارد بازار بیشتر است.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی روش‌ها برای مبتدی‌ها

تلویزیون ال جی

رفرش ریت در این تلویزیون 60 هرتز است و از رفرش ریت متغیر برای کاهش پرش تصویر پشتیبانی نمی کند. عملکرد متوسطی برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک دارد و این به دلیل نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ است. طیف رنگ وسیعی ندارد و به اندازه کافی برای ارائه یک تجربه واقعی HDR روشن نمی شود. 6 تلویزیون جدید 55 اینچ ال جی مدل UQ80006LD برای دیدن فیلم در اتاق های تاریک عملکرد متوسطی دارد. نسبت کنتراست آن پایین است و رنگ سیاه یکنواختی متوسطی دارد. بنابراین رنگ سیاه در اتاق های تاریک خاکستری به نظر می رسد و چون لوکال دایمینگ ندارد نمی تواند این عملکرد را بهبود بخشد. به دلیل زمان پاسخگویی سریع ممکن است کمی لکنت در خرید تلویزیون LG سری NANO96 تصویر ایجاد شود. اما می تواند محتوایی که وضوح پایین دارد را به خوبی ارتقاء دهد و لرزش را از همه منابع حذف می کند. 7.7 تماشای برنامه های تلویزیونی با تلویزیون 55UQ80006 LG در اتاق های روشن دید خوبی می دهد.

اختلافشان زیاد واضح نیست اما با توجه به اطلاعاتی که به ما داده شده این بدان معناست که تصاویر نمی توانند به همان اندازه واضح و زنده مثل تلویزیون های E8،C8 و W8 به نظر بیاید. گفته می شود که B8 با ساندبار 2.2 و WebOS با دستیار گوگل همراه است. تلویزیون اولد G8 ال جی: این در واقع یک سری نیست و یک مدل تکی است که فقط در سایز 65 اینچ می آید. G8 2018 دارای طراحی جالب تک شیشه ای است که روی یک صفحه شیشه ای بسیار نازک قرار دارد و از پایین صفحه به ساندبار متصل است.در اینجا شما همان ویژگی تصویر و صدا را مانند W8 می بینید. اما ساندبار آن کاملا قدرتمند نیست. تلویزیون های OLED ال جی همیشه جزو بهترین تلویزیون ها با پنل اولد بودند و در تلویزیون های 2018 ال جی نیز این موضوع مستثنی نیست. ال جی با اضافه کردن امکانات مخالف مانند پردازشگر اختصاصی در کنار سیستم عامل پر قدرت خود این سری از تلویزیون ها را بسیار کاربردی ساخته است.

از دست ندهید
بعدی سه چیزها به سرعت درباره یخچال فریزر انجام دهید

با شروع سال نو میلادی شاهد رونمایی جدیدترین تلویزیونها از برندهایی همانند الجی، سامسونگ و سونی بودیم، برند تجهیزات خانگی الجی یکی بهترین شرکتها در زمینهی تولید تلویزیونهای با کیفیت می باشد. این تلویزیون از هوش مصنوعی ThinQ برای ایجاد فضایی مدرن و پیشرفته در قسمتهای گوناگون تصویر، صدا و تجهیزات هوشمند استفاده کرده است. الجی همواره از بهترین طراحان برای دیزاین تلویزیونهایش استفاده میکند. این برند در سال 2021 تحولی گسترده را در قسمت ساختار ظاهری تلویزیونهای جدید ایجاد کرده است. در بسیاری از این مدلهای تازه پایههایی با طراحی جدید و کاهش چشمگیر ضخامت در بدنهی تلویزیون وجود دارد. تلویزیون الجی 55UP8150 نیز از سبکهایی میباشد که نسبت به سری گذشته خود دستخوش تغییرات متعددی بوده . این تلویزیون زیبا از پایهی هلالی شکل جدید الجی بهره برده که ظاهری شیک و زیبا دارد. این پایه نسبت به پایههای هلالی در سال گذشته کوچکتر شده و عرض کمتری دارد تا بتوانید تلویزیون را روی میز تلویزیونهای کوچکتر نیز قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید