راهنمای خرید محدوده آشپزخانه

محدوده‌ها یک اجاق گاز و اجاق را به یک وسیله آشپزخانه ترکیب می‌کنند. گزینه جایگزین این است که یک اجاق گاز جداگانه و اجاق گاز تک یا دو جداره داشته باشید. همه دامنه ها در جوشاندن، پختن، برشته کردن و کباب کردن کافی هستند. مشخصه متمایز اولیه این است که آیا آنها این کار را با گاز یا برق انجام می دهند یا نه. سایر تفاوت‌های اصلی شامل انواع مشعل‌ها، اجاق دستی در مقابل اجاق خود تمیز، پخت همرفت و هر تعداد ویژگی اضافی است.

محدوده هزینه. خریداران می توانند انتظار داشته باشند که برای یک محدوده کویل برقی سطح پایه با اجاق دستی تمیز و حداکثر 2000 دلار 350 دلار بپردازند. یا بیشتر برای محدوده دوگانه سوز ضد زنگ با گرمایش همرفت.

اندازه. عرض استاندارد یک محدوده مسکونی 30 اینچ است، اما محدوده های بالاتر می توانند تا 36 اینچ و بیشتر گسترش یابند. محفظه فر در یک محدوده معمولی 5 فوت مکعب است، در مقایسه با کمی بیش از 3 فوت مکعب در یک اجاق دیواری معمولی.

سبک. جاناتان کلینتون، مدیر محصول Kenmore برای Sears، می‌گوید: محدوده‌ها در مدل‌هایی عرضه می‌شوند که به صورت مستقل، کشویی و در حال فروخته می‌شوند. متداول‌ترین نوع آن ایستاده است که به این دلیل نامیده می‌شود زیرا می‌توان آن را در هر جایی از آشپزخانه قرار داد، زیرا از هر طرف تمام شده است. در مقابل، مدل‌های کشویی و کشویی دارای اضلاع ناتمام هستند و تنها زمانی که با کابینت احاطه شده باشند مفید هستند. هنگامی که واحد در پشت قرنیز کابینت قرار می گیرد، دراپ این ها داخلی ترین ظاهر را ایجاد می کند.

از دست ندهید
راهنمای خرید مینی‌واش؛ مزایا، معایب و نکات مهم پیش از خرید

نوع سوخت. کلینتون توضیح می دهد: «آنچه که دارید اغلب تعیین می کند که چه چیزی بخرید. او می‌گوید خریدارانی که در آشپزخانه‌شان خط لوله گاز دارند، احتمالاً یک محدوده گازسوز خریداری می‌کنند. کسانی که برق دارند به احتمال زیاد پول نقد اضافی را برای راه اندازی خط گاز برای یک وسیله جدید خرج نمی کنند.

دوگانه سوز: به گفته کلینتون، برای کسانی که خط بنزین دارند، “سوخت دوگانه بهترین هر دو دنیا را فراهم می کند.” این دسته محصول قدرت و سرعت اجاق گاز را با دقت و قوام یک اجاق برقی ترکیب می کند.

فر خود تمیز یا دستی. اولین تصمیم اصلی بعد از “گاز یا برق” “دستی یا خود تمیز شونده” است. کلینتون می گوید. باید از خود بپرسید که آیا ارزش 300 دلار اضافی برای چند تمیز کردن در سال را دارد یا خیر. برای اکثر خریداران، پاسخ به این سوال یک “بله” آسان است.

سبک های رایتر. کلینتون می گوید: کم هزینه ترین محدوده ها نیز سخت ترین تمیز کردن هستند. این لوازم دارای مشعل های سیم پیچ برقی هستند که تمیز کردن آنها بسیار دشوار است. با حدود 150 دلار، خریداران می توانند یک مدل برقی شیشه ای با قابلیت تمیز کردن آسان را انتخاب کنند. مشعل های القایی پیشرفته در سطح بالایی قرار دارند که سریع گرم می شوند، انرژی کمتری مصرف می کنند و به لطف رویه سرامیکی صاف تمیز می شوند. نقطه ضعف این است که قیمت این لوازم از حدود 1500 دلار شروع می شود.

از دست ندهید
۴ نکته‌ی مهم که قبل از خرید انواع ساپورت‌های طبی‌ باید بدانید

مقدار و قدرت مشعل. کلینتون می‌گوید: «همانطور که قیمت را افزایش می‌دهید، قدرت و انعطاف‌پذیری خود را افزایش می‌دهید. اندکی پول اضافی، گزینه‌های قوی‌تر و دقیق‌تری را برای خریداران خریداری می‌کند. انتظار دارید برای یک مشعل گازی یا برقی پرقدرت 100 تا 200 دلار هزینه کنید. بالا رفتن از یک مدل میان رده، مشعل پنجم را فراهم می‌کند، یا یک مشعل بسیار کم گرم و نگهدارنده یا یک مشعل “پل” که بین دو مشعل اصلی قرار می‌گیرد و یک سطح حرارتی بزرگ به اندازه کاسرول ایجاد می‌کند.

همرفت. کلینتون می‌گوید: یکی دیگر از تصمیم‌های مهمی که خریداران محدوده با آن مواجه هستند این است که آیا 200 دلار اضافی یا بیشتر برای پخت و پز کانوکشن خرج کنند یا خیر. کانوکشن از یک فن داخلی برای گردش هوای گرم در سراسر محفظه فر استفاده می کند که گفته می شود توزیع گرما را بهبود می بخشد و زمان پخت را کاهش می دهد. مدل‌های بالاتر دارای یک عنصر گرمایش اضافی در اطراف فن خواهند بود که گاهی اوقات “همرفت واقعی” نامیده می‌شود.

یک یا دو فر. محدوده‌های بیشتر و بیشتری از کشوی ذخیره‌سازی که اغلب نادیده گرفته می‌شود در پایین محدوده برای یک اجاق اضافی حذف می‌شوند. با شروع قیمت بالای 1200 دلار، این اجاق‌ها معمولاً دارای فر باریک‌تری هستند که برای پیتزا، کوکی‌ها و کاسرول‌ها مناسب است، و فر با اندازه کامل پایین‌تر.

ویژگی‌های سهولت استفاده. در حالی که هر چیزی جز اجباری نیست، برخی از ویژگی‌های پرفروش باعث می‌شود آشپزی تا حدودی کار طاقت‌فرسا کمتر شود. . کلینتون می گوید: «شما باید تصمیم بگیرید که چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند. با افزایش قیمت، آنها دارای پنجره‌های بزرگ‌تر و با دید بهتر، نور داخلی روشن‌تر، و کاوشگرهای دما هستند که به کاربر هنگام برشته شدن هشدار می‌دهند. مدل‌های گران‌تر به جای قفسه‌های کرومی دارای قفسه‌هایی با روکش چینی هستند که در برابر حرارت خود تمیز شوندگی مقاومت نمی‌کنند و بنابراین باید برداشته شوند. قفسه های تمام کش روی مسیرهای صاف نیز پخت و پز را آسان می کند.

از دست ندهید
راهنمای نهایی یخچال ساید بای ساید

کنترل‌ها و تنظیمات. با بالا رفتن برچسب قیمت، کنترل‌ها از دکمه‌های ساده برای ساعت و تایمر به دیجیتالی کامل می‌رسند. کلینتون می‌گوید، فناوری دارای الگوریتم‌های آشپزی از پیش تعیین‌شده است. تنظیماتی مانند «پخت با تأخیر»، که در زمان از پیش تعیین شده شروع می‌شود، و «گرم و نگه دارید» که دقیقاً این کار را انجام می‌دهد، برای آشپز خانه‌ای که می‌خواهد بعد از یک روز کاری طولانی منتظر یک غذای گرم باشد، مفید است. عملکرد ضد نان، دمای بسیار پایین را برای بلند کردن خمیر حفظ می کند. “Broil متغیر” تنظیم کمتری را برای گرمایش از بالا به پایین با شدت کمتر فراهم می کند. انتظار نداشته باشید که مجموعه کاملی از این ویژگی ها را در محدوده هایی با قیمت کمتر از 900 دلار پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید