حقایق واضح و بی طرفانه درباره تلویزیون ال جی (بدون همه هیپ)

lg tvبک لایت در قسمت برد تلویزیون میباشد و برای تعمیر آن باید برد تلویزیون باز شود. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید کابلهای رابط را هم بررسی کنید. برخی قطع شدن این نوع کابلها، میتواند دلیل این مشکل باشد. به عنوان مثال، کابل AV که دارای سه فیش رنگی است، ممکن است با قطع شدن فیش تصویر تلویزیون، موجب قطع شدن سیگنال تصویر شود. در این حالت صدای تلویزیون وجود دارد اما تصویر شما قطع میشود. در این زمینه باید دقت داشته باشید که کابل زرد رنگ برای تصویر است. برای بررسی این مشکل، تنها کافیست کابلها را کمی جا به جا کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد شاید یکی از دلایل آن، تنظیمات غلط تلویزیون باشد. برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کنید، باید به بخش تنظیمات تلویزیون بروید و در بخش تنظیمات تصویر، حالت تصویر را تغییر دهید. به عنوان مثال، از حالت درخشان، به حالت سینمایی و یا طبیعی تغییر دهید. تلویزیون را خاموش کنید و تمام دستگاههای متصل به تلویزیون را از آن جدا کنید.

ویژگی خاموش شدن کامل هر پیکسل موجب ایجاد مشکی مطلق در ناحیه مربوطه شده و یکنواختی کامل مشکی را در تلویزیون OLED55CS6LA ایجاد میکند. نسبت کنتراست در تمامی تلویزیونهای اولد به صورت یکسان در حالت بینهایت قرار میگیرد. به طور کلی نسبت کنتراست به نسبت روشنترین رنگ روشن به تاریکترین رنگ تیره در نمایشگر گفته میشود. هرچه نسبت کنتراست یک تلویزیون بیشتر باشد توانایی بهتری در نمایش این دو رنگ دقیقاً در کنار هم روی نمایشگر خواهد داشت. به لطف استفاده از پیکسلهای خودنورده دو پیکسل مجاور میتوانند در حالت تضاد با کمترین روشنایی و خاموش شدن مطلق قرار گیرند. این تضاد کامل موجب ایجاد نسبت کنتراست بینهایت در تلویزیون الجی 55CS6 خواهد شد. تلویزیون OLED الجی برای تجزیه و تحلیل دادههای تصویر از پردازنده a9 Gen 5 AI Processor بهره گرفته که امکان پردازشی کاملاً هوشمند را در دادههای قابل نمایش با تلویزیون دارد. این پردازشگر نسل جدیدی از پردازندههای تصویر در تلویزیونهای الجی را شامل میشود که نسبت به نسل قبلتر پردازنده تصویر ارتقاء یافتهاند.

از دست ندهید
راهنمای Slacker به یخچال فریزر

هرکدام از این دو گزینه ویژگیهای خاص خود را دارند.

lg tvمقایسه تلویزیون سونی با ال جی از جهات مختلفی نظیر طراحی ظاهری، سیستم عامل، کیفیت تصویر، کیفیت صدا، گیم، قیمت و ارزش خرید صورت میگیرد. دو برند سونی در ژاپن و الجی در کره بزرگترین تولید کننده سیستمهای صوتی و تصویری در دنیا بهشمار میروند. هرکدام از این دو گزینه ویژگیهای خاص خود را دارند. معمولا یکی از مهمترین دغدغههای ما هنگام خرید تلویزیون انتخاب برند است. در حالحاضر تولید کنندگان زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت میکنند. اما از بین همه موارد موجود تعداد انگشت شماری نظیر سونی و الجی محبوبیت جهانی دارند. انتخاب برند مناسب از بین موارد موجود برخلاف تصور چندان راحت نیست. زیرا تلویزیونهای مدرن سیستم بسیار پیچیدهای دارند و برای انتخاب گزینه مناسب از بین آنها باید به موارد متعددی توجه شود. از آنجایی که برند سونی و الجی همیشه در بورس بوده و طرفداران زیادی دارند، در ادامه مطالب تصمیم داریم از جهات مختلف تلویزیونهای دو برند مذکور را با هم مقایسه کنیم.

تعداد پیکسل ها در وضوح 4k چهار برابر فرمت 1080p است.

lg tvدر این فناوری تصویر طبیعی و صاف تر است و با فناوری های گذشته جزئیات بیشتری دارد. کیفیت تصویر 4K تلویزیون الجی : یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم برداری و کارت گرافیک رایانه است. تعداد پیکسل ها در وضوح 4k چهار برابر فرمت 1080p است. در استاندارد های قبلی QHD که 2560×1440 بود، 4k دقیقا از سایز و عمقی دو برابر برخوردار است. به نحوی دیگر می توان گفت تعداد پیکسل های تمام HD در یک چهارم یک صفحه نمایش 4k جایی داد. و همچنین تلویزیون الجی با دارا بودن فناوری 4k بهترین تصاویر را به نمایش می گذارد. فناوری 4k از بهترین امکانات برای یک تلویزیون الجی بوده و با این ویژگی می توان تصاویر را زنده سازی کرد. به بیان دیگر از طریق به کار گیری تعداد پیکسل های بیشتر برای ایجاد تصاویری واضح و با جزئیات در مقایسه با نمونه های تمام HD فراهم شده است.

از دست ندهید
باز کردن دروازه‌ها برای تلویزیون ال جی از طریق استفاده از این ساده ایده‌ها

اگر باز هم روشن نشد و تصویری ارائه نداد در این حالت لازم است تا با حضور یک متخصص، دستگاه ارزیابی و ایرادات آن مشخص شود. وارسی این مورد نیز نیازمند این است تا شما در وهله اول پریز و کابل­های اتصالی را مورد بررسی قرار دهید. این حالت در این نوع برند زمانی رخ می­دهد که پس از روشن نمودن دستگاه تنها لوگو نمایش داده می­شود و سریعا خاموش می­شود. به این حالت در اصطلاح ریبوت می­گویند. این مشکل به احتمال بسیار زیاد مربوط به مینبرد تلویزیون شما است. در حال­حاضر با استفاده از ابزارهایی نظیر دستگاه ریبال و ریسولد امکان تعمیر تخصصی مین­برد وجود دارد. البته باید این نوید را به شما بدهیم که همیشه هم لازم نیست تا این قطعه تعویض شود چراکه در برخی موارد تنها با انجام تغییرات نرم ­افزاری امکان تعمیر تلویزیون وجود دارد. دلیل دیگری که به این مشکل مربوط می­باشد خرابی قطعه پنل است.

ال جی Tv

ال جی برای کاربران خود در زمان های بی حوصلگی یک سری قابلیت ها را در تلویزیون UP8100 ال جی قرار داده است. یکی دیگر از جذابیت های نمایشگر ال جی فراهم کردن امکانات عالی برای بازی کردن با تلویزیون است و با قرار دادن یک سری قابلیت ها و فناوری ها بازی خاطره انگیزی را با UP8100 تجربه کنید. این نمایشگر با سریع ترین و کمترین تاخیر ورودی این امکان را برای بازی کننده فراهم میکند که به سرعت به بازی کردن بپردازد و این قدمی برای برنده شدن در بازی است. برای همه ی ما پیش آمده که در بعضی وقت ها آنقدر مشغول دغدغه های کاری و انجام فعالیت های روزمرگی هستیم که برنامه های و یا مسابقات ورزشی که از تلویزیون پخش می شود را یادمان می رود . Sports Alert برنامه ای هوشمند است که اگر کاربر در حال برنامه ای دیگر باشد به شما یادآور می کند که برنامه ورزشی را فراموش نکنید.

از دست ندهید
Is همه چیز درباره (The) یخچال سامسونگ

قیمت تلویزیون ال جی

سرویس بازی ابری (Cloud Gaming)، داشبورد بازی (Game Dashboard)، بهینه ساز بازی ((Game Optimizer و HGiG، تجربهای دوست داشتنی از اجرای بازی را رقم میزنند. این تلویزیون نوین از سرویسهای گیمینگ ابری Google Stadia و Geforce Now برخوردار شده است (در دسترس بودن به روزرسانیهای نرم افزار بسته به منطقه متغیر خواهد بود). با راهاندازی اکانت و اتصال کنترلر سازگار (بدون نیاز به اتصال رایانه شخصی و کنسول) میتوان از تجربه بازی آنلاین مبتنی بر ابر لذت برد. داشبورد بازی در تلویزیون 55UQ80006 نیز دسترسی به تمام تنظیمات بازی را در یک مکان فراهم میکند. حالت تاریک (Dark Mode)، تاخیر ورودی، نرخ فریم، تثبیت کننده رنگ مشکی و تنظیم هوشمند صدای بازی و کلیهی اتصالات در این منو قابل دسترسی هستند. ویژگی Game Optimizer نیز در تلویزیون به طور خودکار تنظیمات بازی را متناسب با ژانر تغییر میدهد تا تجربه گیمپلی ایدهآل بدست آید. الجی برای طراحی تلویزیونهای جدید خود با بزرگترین نامهای صنعت بازی همکاری کرده است تا بازی HDR به بهترین شکل ارائه شود.

lg tvبیش از 70 سال است که برند ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعالیت داشته و مد زمان بسیار زیادی نیز از هنگام ورود محصولات این برند به ایران می گذرد. برندی که همواره نشانی از کیفیت بوده و محصولاتی تولید کرده که توان رقابت با هر برندی داشته و دارند. تلویزیون های ال جی امروزه در بازار در دسته بندی های مختلفی همچون: ارزان قیمت، متوسط و گران قیمت قرار می گیرند، که دسته بندی ارزان و متوسط آن به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم طرفداران بسیار بیشتری دارند. در ادامه به بررسی دقیق محصولات مختلف این برند و ویژگی های رقابتی آنها خواهیم پرداخت. چرا باید ال جی را انتخاب کنیم؟ البته باید گفت که تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ به غیر از نمونه های جدیدی که دارای کیفیت 8K هستند در این دسته قرار می گیرند. این که کدام یک از برند ها برای انتخاب محصول بهتر است، مسئله ای کاملا شخصی است. چر ا قیمت تلویزیون در بانه ارزان است؟ آیا محصولات تقلبی هستند؟ سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و بر این باورند که پایین تر بودن قیمت به این دلیل است که ممکن است محصولات اصلی نباشند. فروشگاه بانه اسان با دارا بودن ویژگی های ذکر شده تضمین می نماید که قیمتی خواهد داشت که از هر فروشگاه دیگری مناسب تر خواهد بود. همچنین در رابطه با اصل بودن اجناس نیز باید گفت که قیمت پایین دلیلی برای اصل یا تقلبی بودن یک محصول نیست. بنابراین در خریدتان دقت بیشتری به خرج داده و موارد دیگری را بررسی نمایید. با دریافت مشاوره از فروشندگان فروشگاه بانه آسان تلویزیون مناسبی را برای خانه و خانواده تان تهیه و خریداری نمایید.

از دست ندهید
نحوه استفاده Google از} یخچال سامسونگ برای Grow Bigger

تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ A2 را میتوان ابتکار شرکت الجی در سال 2022 به شمار آورد. کمپانی الجی با در نظر گرفتن شرایط بازار و قدرت خرید اکثریت جامعه، امکانات بهترین تلویزیون های اولد ال جی را در این مدل به کار برده است. و HLG درست همانند آنچه در بهترین تلویزیون های اولد ال جی مشاهده خواهید کرد، بهرهمند شوند. در زمینهی صوتی 40 وات قدرت پخش صدا همراه با فناوریهای صوتی همچون دالبی ویژن و دالبی اتموس تجربهی شنیداری فوقالعادهای برای کاربران تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ A2 رقم خواهد زد. ضمن اینکه فناوری Clear Voice III و پردازندهی حرفهای آلفا 9 صدای پخش شده از این تلویزیون را متناسب با محیط تقویت خواهند کرد. با خرید تلویزیون ارزان ال جی مدل A2 امکانات فوقالعاده ای در جهت ایجاد شرایط برای یک بازی هیجان انگیز فراهم است. این مدل از تلویزیون 2022 الجی با تازه سازی سریع تصاویر صحنههای اکشن را بدون لرزش و آرام نمایش خواهد داد.

همچین تقریبا همه تلویزیونهای جدید سونی مجهز به یک ساب ووفر هستند که این ویژگی نیز نقش بسیار پررنگی در افزایش کیفیت صدا در آنها دارد. در طی چند سال اخیر تلویزیونها با صفحه نمایشهای متعددی نظیر LCD, LED, QLED و OLED راهی بازار شدهاند. هرکدام از موارد نام برده تکنولوژیهایی نویی هستند که در گذرزمان توسط برندهای مختلف برای ارتقای کیفیت تلوزیون بهکار رفتهاند. شرکتهای سونی و الجی نیز در بین محصولات خود تلوزیونهایی با صفحه نمایشهای نام برده دارند. اما در این میان تفاوتهایی بین تولیدات این دو برند در دستهبندی تلویزیون وجود دارد. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی در رابطه با پنل آنها باید بگویم که در بین مدلهای تلویزیون سونی مواردی با پنل منحنی وجود ندارد. در عوض بین تلوزیونهای الجی مدلهایی با پنل VA وجود ندارد و همه محصولات فقط از پنل Ips پشتیبانی میکنند. البته ناگفته نماند که زاویه دید در همه مدلهایی که با پنل VA عرضه شده متوسط است. در حالی که همه مدلهای الجی به دلیل پشتیبانی از پنل IPS زاویه دید بالایی دارند.

از دست ندهید
قابل توجه ترین یخچال ال جی

تلویزیون 55UQ80006 از 9 حالت مختلف تصویر پشتیبانی میکند.

در این تلویزیون اما نیازی به این کار نخواهد بود چرا که پردازنده برحسب روشنایی محیط، نور نمایشگر را تنظیم میکند. این فناوری، سطح روشنایی عالی در هر محیطی تضمین میکند. فناوری Active HDR در تلویزیون 55UQ80006 الجی با اعمال محدوده دینامیکی بالا به بیننده امکان میدهد جزئیات را در صحنههای تاریک و روشن مشاهده کند. فناوری HDR مخفف شده High Dynamic Range به طور کلی با افزایش روشنایی، رنگ و جزئیات را در صحنههای مختلف افزایش میدهد. این فناوری که امروزه مورد توجه فیلمسازان قرار گرفته است در فرمتهای مختلف ارائه میشود. این تلویزیون از فرمتهای HDR10 Pro و HLG پشتیبانی میکند. با HDR10 Pro، سطح روشنایی برای افزایش رنگ و وضوح در هر تصویر تنظیم میشود طوریکه مجذوب واقعی بودن محتوا خواهید شد. تلویزیون 55UQ80006 از 9 حالت مختلف تصویر پشتیبانی میکند. FILMMAKER MODE یکی از حالتهای تصویر منحصربهفرد است که جلوههای پردازش را خاموش کرده و از تغییر نسبت تصویر، فریم و نرخ تازه سازی ممانعت میکند. در این حالت بدون اعمال افکت مصنوعی، محتوای فیلم دست نخورده میماند تا دقیقاً مطابق دیدگاه کارگردان قابل تماشا باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55QNED806 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید