بهترین تنظیمات برای تلویزیون ال جی مدل 4K وOLED

lg tvتصویر را انتخاب کنید . توجه: فراتر از قابلیت های تلویزیون ، نورپردازی اتاق ، قابلیت انعکاس صفحه ، تنظیمات تصویر و خود محتوا ، همگی بر تصویر واقعی که روی صفحه میبینید تأثیر میگذارد. تنظیمات جدید تلویزیون ال جی شما به صورت پیش فرض در کارخانه تنظیم می شود ، اما برای اینکه بیشترین استفاده را از تلویزیون خود ببرید ، می توانید این تنظیمات را بسته به محیط و همچنین سلیقه شخصی خود ، بهبود ببخشید. در تلویزیون های جدید ال جی یک منوی تنظیمات بصورت مخفی وجود دارد که برای تنظیمات بهتر تصویر استفاده می شود سوال بیشتر خریداران تلویزیون ال جی این است که چگونه منوی مخفی تنظیمات تلویزیون ال جی را بازکنیم ؟ که با چند راه حل ساده می توانید یک تصویر با کیفیت را ارائه دهید . توجه: می توانید هرکدام از تنظیمات را به دلخواه خود تغییر دهید. حالت تصویر هوشمند : حالت تصویر هوشمند به شما امکان میدهد از بین مجموعه ای از تنظیمات پیش فرض که ال جی از قبل در تلویزیون برنامه ریزی کرده ، تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید.

خرید Lg Tv

lg tvهم اکنون، محتوای 8K کافی به شکل فیلم، سریال و مستند در دسترس وجود ندارد. رزلوشن 1080p نیز پاسخگوی ابعاد 49 اینچ به بالا نیست و از فاصله نزدیک، دانه دانه به نظر میرسد. به همین دلیل برای داشتن بهترین تعادل بین قیمت و کارایی، میتوانیم خرید تلویزیون LED 4K ال جی را به شما توصیه کنیم. بزرگترین دستاورد ال جی در سال 2019 میلادی، به کار گیری فناوری HDMI 2.1 برای پخش فورکی با سرعت 120 فریم بر ثانیه (4K120 یا HFR) است. این استاندارد به شما امکان میدهد تصاویری فوقالعاده روان و بدون پرش را با تلویزیون LG مشاهده کنید. از دیگر مزایای خرید بهترین تلویزیون های ال جی 2019 میتوانیم به نسخه 4.5 سیستم عامل webOS، وضعیت Low Input Lag برای گیمینگ و فناوری Apple AirPlay 2 اشاره کنیم. با پرفروش ترین تلویزیون های ال جی در سال 2019 همراه ما باشید. LG OLED65C9: مدل 65 اینچی تلویزیون الجی C9 در بین مدلهای 55 و 75 اینچی قرار میگیرد.

از دست ندهید
راه درست برنده شدن رفقا و تأثیر مردم با تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی

صحنه های که توسط این نمایشگر ایجاد می شوند دارای وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشند. پیکسل ها در تصویر هر چه بیشتر باشد به نمایش بهتر محتوا منجر خواهد شد. کیفیت تصویر 4K با ورودش به دنیای تکنولوژی، نبض آن را در دست گرفته است به گونه ای که بیشتر تلویزیون هایی که می بینید از این کیفیت بی نظیر برخوردارند. پس با قاطعیت می توان گفت: امروزه قابلیت 4K از بهترین های کیفیت تصویر است. پنل به کاربرده شده در نمایشگر UQ80 مدل IPS است که به لطف آن زاویه ی دید گسترده ای دارد. همچنین رفرش ریتی که ال جی برای تلویزیون UQ80 در نظر گرفته برابر با 60 هرتز می باشد. اگر چه این مقدار از نرخ بروزرسانی در تلویزیون به قابلیت گیمینگ در آن کمکی نمی کند اما کمر به همت بسته تا تصاویری سرعتی را با کیفیت عالی و شفاف به بیننده تحویل دهد.

خرید تلویزیون ال ای دی 75Up80003 جز آن دسته وسایلی است که حضور آن در خانه الزامی میباشد, بنابراین خرید این تلویزیون با قیمتی فوق العاده مناسب به نقطه کانونی شما تبدیل خواهد شد و تنوع بالایی که در طرح ان وجود دارد, خرید تلویزیون 50 اینچ با بهترین قیمت محیط زندگی شما را شیک تر و زیباتر میکند. قطعاً با طراحی خاص و اندازه استانداردی که این تلویزیون از آن بهره مند است و به دلیل داشتن سایز 75 اینچ تلویزیونی خاص و تک میباشد. در ضمن در برابر کیفیت تصویر 4k و رزولوشن بسیار عالی این تلویزیون و همچنین قابلیت های تصویری ان با سیستم صوتی پرقدرت و همه جانبه تلویزیون قیمت ایده الی دارد. این تلویزیون هوشمند با سیستم عامل WEBOS امکانات و دسترسی های نابی برای کاربران به ارمغان می اورد. پس جهت خرید تلویزیون LED ال جی با کارشناسان کالاچی تماس بگیرید و محصول را خریداری کرده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

از دست ندهید
راهنمای آنجلینا جولی برای یخچال فریزر

ال جی از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos بهره گرفته است و رنگهایی بزرگنمایی شده را به نمایش خواهد گذاشت. استفاده از قابلیت SELF-LIT LG OLED، پیکسلهای نمایشگر را به تولید نور وادار کرده است. این قابلیت موجب ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش در تلویزیون LG OLED 55GX شده است. ال جی در ساخت تلویزیون اولد 55GX از پردازنده a9 Gen3 AI Processor 4K بهره گرفته است و صدا و تصویری بینظیر را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی گیمرها را هم فراموش نکرده و از پردازنده NVIDIA G-SYNC و فناوریهای ALLM و eARC و VRR استفاده کرده است و تصاویری سریع و با بهترین کیفیت را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K OLED TV 55GX بهره گرفته است و امکان اشتراکگذاری فایل و دسترسی به دنیای مجازی را برای کاربر میسر ساخته است. توان خروجی سیستم صوتی تلویزیون LG OLED55GX برابر 60 وات است و صدایی غنی، فراگیر و کامل را به کاربر خواهد بخشید.

ال جی در واقع این تلویزیون را به فناوری ALLM مجهز کرده است که شما توسط آن به آسانی می توانید بازی را اجرا کنید. اینکه تصاویر واقع و صدایی فراگیر حین بازی برای شما مهیا شود در واقع آرزوی تعداد بسیاری از گیمر هاست. یکی از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون سیستم صوتی آن است که دارای دو کانال و توان صوتی برابر با 20 وات می باشد. اگر این قدرت صدا برای شما کافی نیست، می توانید در کنار این تلویزیون یک ساندبار برای خود خریداری کنید. البته ال جی این تلویزیون را برای شما با بلوتوث به ساندبار متصل خواهد کرد. کیفیت دالبی صدا باعث می شود که صوت با وضوح عالی به تماشاگر برسد. همچنین این تلویزیون از فناوری دالبی اتموس هم پشتیبانی می کند که در نهایت صدایی دقیقا مشابه با صدای سینما به شما خواهد داد. ال جای این صداها را با توجه به محتوایی که در حال پخش است تغییر می دهد و این به شما کمک می کند که یک تجربه عالی در زمینه دیدن فیلم و یا حتی مسابقه های فوتبال داشته باشید.

از دست ندهید
جذاب اطلاعات من حدس شما هرگز درباره یخچال فریزر نمیدانستید

ال جی Tv

به علاوه بازتاب فوقالعادهای دارند که برای غلبه بر روشنایی بیش از اندازه مناسب است. اگر میخواهید از مجموعهای از مشخصات گیمینگ هم بهرهمند شوید، حتماً این تلویزیون را در نظر بگیرید. این مشخصات شامل پشتیبانی از گیمینگ 4k @ 120Hz در تمام چهار پورت HDMI است که یکی از بهترین گزینههای موجود برای گیمرهای PS5 یا Xbox Series X محسوب میشود. G2 از تمامی سه فناوری نرخ بهروزرسانی متغیر پشتیبانی میکند؛ بنابراین میتوانید روانترین گیمینگ ممکن را با آن تجربه کنید. اگر در بین بهترین تلویزیون lg به دنبال یک مدل میان رده فوقالعاده هستید، این بخش را از دست ندهید. LG C2 OLED یک مدل فوقالعاده است که کیفیت تصویر بسیار بالایی را به خصوص در فضاهای تاریک در اختیار خریداران قرار میدهد. همانند مدل قبلی، C2 OLED هم مجهز به نرخ کنتراست تقریباً بینهایت بدون مشخصهی کمنور کردن موضعی است. در نتیجه قسمتهای سیاه در این مدل به صورت کاملاً یکدست و عمیق و بدون وجود هرگونه روشنایی در اطراف اجسام روشن نمایش داده میشوند.

lg tvدر صورتی که قصد خرید تلویزیون هوشمند در بازار ایران را دارید با گزینههای کمتری نسبت به بازارهای جهانی مواجه هستید. سونی، سامسونگ، ال جی و بسیاری از شرکتها در سطوح بازار جهانی جزو برجستهترین لیبلهای عرضه لوازم صوتی و تصویری هستند. با خرید تلویزیون سونی، شما صاحب یک دیوایس با سیستم عامل اندروید تی وی و در برندهای الجی، web OS و در سامسونگ با تایزن خواهید بود. اندروید یکی از بهترین گزینهها برای نصب عموم اپلیکیشنهای کاربردی و استفاده از قابلیتهای تلویزیون های هوشمند است. در راهنمای خرید تلویزیون هوشمند بیشتر در خصوص ویژگیهای مهم در یک نمایشگر خانگی صحبت خواهیم کرد. در ادامه شما باید به قیمت تلویزیون سونی بر اساس مشخصات و ارزش فنی دستگاه توجه کنید. تلویزیونهای LED نسبت به تلویزیونهای OLED ارزانتر هستند؛ اگرچه قیمتهای OLED در حال کاهش است. سونی هرسال مدلهای زیادی از تلویزیون های هوشمند را تولید، مونتاژ و روانه بازار میکند. راهنمای خرید تلویزیون هوشمند نباید صرفا بر اساس مشخصات و شماتیکهایی باشد که شاید افرادی که تکنسین هستند بیشتر با آن سروکار داشته باشند.

از دست ندهید
حقیقت این است که تو نیستی فرد فرد درگیر درباره تلویزیون ال جی

قیمت تلویزیون ال جی

بهترین تلویزیون 4k ال جی مدلهای اولد است که البته قیمت بالاتری نسبت به سایر مدلها دارد. انواع مختلف تلویزیون 4k ال جی میتواند بهترین تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر برای کسانی باشد که میخواهند تجربهای تازه و هیجانی از تماشای فیلم داشته باشند. مدلهای مختلف تلویزیون سه بعدی ال جی قابلیت پخش تصاویر را با استفاده از عینکهای مخصوص به صورت سه بعدی دارند. اگر شما علاقهمند به تماشای فیلمها به صورت سه بعدی هستید با خرید تلویزیون سه بعدی ال جی میتوانید تجربهای فوق العاده برای خود رقم بزنید. 1- سیستم عامل ال جی وب او اس: ال جی در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل کاربر پسند وب او اس (Web OS) به همراه کنترل جادویی بهره گرفته است. این سیستم عامل قابلیتهایی پیشرفته، کنترل راحت، ساده و در عین حال سریع را دارد. 3- کیفیت صدا: تقویت صدا در تلویزیون ال ای دی ال جی به لطف بهرهگیری از فناوری Virtual Surround Plus است. این فناوری صدایی با کیفیتتر و شفافتری را تولید میکند و فناوری «Clear Voice » تفکیک صدای اصلی از صدای پس زمینه به همراه تقویت و بهبود کیفیت صدای پخش شده را انجام میدهد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل 77C1 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید