بررسی مشکلات متداول تلویزیون ال جی + راه حل

lg tvاگر به موقع از تکنسین کمک بخواهید، میتوانید به سادگی و صرفا با تعویض پاور، مشکل را حل کنید. این سری از تلویزیونهای ال جی نیز اغلب در قسمت مین برد دچار اشکال میشوند که به صورت قطع و وصل شدن تصویر خود را نشان میدهد. در بیشتر مواقع، با تعمیر برد میتوان این مشکل را برطرف کرد اما ممکن است نیاز به تعویض این قطعه نیز باشد که تشخیص آن بر عهدهی تکنسین است. تلویزیونهای ال جی سری LF، بیشتر در قسمت بک لایت دچار مشکل میشوند. ممکن است گاهی قسمت حافظهی آنها نیز با مشکل مواجه شود که در هر دو صورت، باید با بخش تعمیر تلویزیون کاراباما تماس بگیرید تا سریعا به این مشکل رسیدگی شده و از خسارات بعدی پیشگیری شود. این سری از تلویزیونهای ال جی، بیشتر با مشکل قطع و وصلی اتصالات روبهرو هستند؛ به این ترتیب که تلویزیون گاهی روشن میشود و گاهی هم نمیتوان آن را روشن کرد. دلیل این مشکل، اختلال در برد مین است که باید تعمیر یا تعویض شود. بررسی مشکلات متداول تلویزیون ال جی و نحوه عیب یابی و تعمیر مدلهای مختلف آن و نیز انجام سرویس، همگی نیازمند دانش تخصصی در رابطه با قطعات تلویزیون ال جی، وظایف و کارکرد آنهاست. به علاوه، داشتن تجربه و ابزارآلات خاص نیز مهم است. بنابراین انجام عیب یابی تلویزیون ال جی و یا امور تعمیرات، مسئلهی بسیار حساسی است که هر فردی صلاحیت لازم برای انجام آنها را ندارد.

تلویزیون ال جی – تجزیه و تحلیل عمیق در مورد اینکه چه کار می کند و چه چیزی نیست

lg tvچهار مدل تلویزیون ال جی که بازار را تسخیر کردهاند! الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی برند خوشآوازه کرهای طی چندین سال فعالیت حرفهای با گذر از پستی و بلندهای مختلف اکنون توانسته در صدر رقابتها به خصوص در حیطه تلویزیون ظاهر شود. در جنگ بازاریابی و رقابت آن برندی در نهایت برنده است که بتواند اعتماد واقعی خریداران را بدست آورد و مهمتر از آن، اینکه بتواند این اعتماد را حفظ کند. و فعالیت چندین ساله این کمپانی و آمار فروش بالای آن مهر تائیدی بر این موضوع است که LG یک برند معتبر، شناخته شده و از همه مهمتر، قابل اعتماد است.

از دست ندهید
راز یخچال ساید بای ساید

تلویزیون ال جی

lg tvهر ساله کمپانی ال یک جی در نمایشگاه CES از محصولات بالارده خود رونمایی میکند که میتوان ادعا کرد که سال ۲۰۲۲ سال درخشش لوگوی ال جی در تمام دنیا بود. تلویزیون های الجی ۲۰۲۲ که شامل A2-B2- C2- G2-Z2- UQ75- UQ80- Nano75- QNED 80 اشاره کرد که لقب غولهای ال جی را گرفته اند و نشان دهندهی اوج خلاقیت و نوآوری در صنعت لوازم خانگی هستند. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر ویژگیهای هر کدام را توضیح دهیم. تلویزیون ال جی A2 که تکمیل کننده تلویزیون الجی A1 سال ۲۰۲۱ است که با فناوری و امکانات هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفت. 3840 نشان میدهد. فناوریهایی از جمله a7 Gen 5 Al Processor4k و upscaling 4K برای بهبود ارتقا کیفیت تصویر استفاده شده است. طراحی مینیمال با به کار بردن پنل بسیار نازک و پایههای دو شاخه زیبایی آن را چندین برابر کرده است. فناوریهای دالبی اتموس و Al sound pro و بلندگوهای قوی ، صدایی همه جانبه و فراگیر را برای شما به ارمغان می آورد.

3. موقعیت و سپس LG Services Country را انتخاب کنید. 4. اکنون کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. 5. هنگامی که کشور را انتخاب کردید، از شما میخواهد که موافقت نامه را بپذیرید. توافقنامه را بخوانید و سپس روی Yes کلیک کنید. 6. اکنون تلویزیون شما مجدداً راهاندازی میشود تا تغییرات ایجاد شود. 7. پس از راهاندازی مجدد تلویزیون، بهسادگی به فروشگاه محتوای ال جی بروید. آنجا برنامههای جدیدی را مشاهده خواهید کرد که میتوانید آنها را بررسی کرده و به تلویزیون هوشمند ال جی خود اضافه کنید. شما نمیتوانید هیچ برنامه شخص ثالثی را روی تلویزیون الجی نصب کنید زیرا تلویزیون، سیستم عامل Android TV را moloudi mall اجرا نمیکند. با این حال، اگر Amazon Firestick، Roku، Chromecast یا حتی Apple TV دارید، میتوانید از طیف گستردهای از برنامههای موجود در فروشگاه برنامه استفاده کنید. ما از Firestick برای نصب برنامهها در این راهنما استفاده خواهیم کرد. 1. FireStick را به پورت HDMI تلویزیون ال جی خود وصل کنید.

از دست ندهید
لیست قیمت تلویزیون های ال جی LG TV

به علاوه از طریق خروجی اپتیکال Optical امکان اتصال سایر دستگاه ها مانند باند و سینما خانگی برای خروجی صدای قدرتمند و بلند تر نیز وجود دارد. EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, RA, تلويزيون lg قيمت WMA از فرمت های رایج اند که در این مدل طراحی شدند. شرکت ال جی طبق همکاری که با کمپانی Harmon/Kardon دارد تجربه ی شنیداری فوق العاده ای را برای کاربرانش فراهم کرده است. گفته می شود شرکت ال جی از لحاظ کیفیت صدا در بین شرکت های دیگر حرف اول را می زند حتی زمانی که شما صدای تلویزیون را به حداکثر می رسانید افت کیفیت صدا را شاهد نخواهید بود. کنترل هوشمند صدا از قابلیت های دیگر این تلویزیون است. با این قابلیت نیاز نیست انتخاب مد موسیقی، فیلم و یا ورزش به صورت دستی انجام شود. و تلویزیون ال جی ۵۵UH651V خود با توجه به محتوا، صدای مورد نظر را تنظیم می کند.

آپدیت تلویزیون های ال جی امر بسیار مهمی است که می تواند باعث رفع اختلالات و مشکلات نرم افزاری مربوط به سیستم عامل تلویزیون های هوشمند ال جی شود. همچنین آپدیت تلویزیون ال جی بر قابلیت های سیستماتیک نرم افزاری تلویزیون می افزاید و از طرفی موجب ارتقا روند کاری سیستم عامل تعبیه شده در تلویزیون می شود. تلویزیون های الجی و سایر تلویزیون های نسل جدید برای بهره مندی از امکانات جدید و متنوع تر نیازمند آپدیت و بروزرسانی شدن هستند. کاربران با دو روش آنلاین و دستی می توانند سیستم عامل تلویزیون الجی را بروزرسانی کنند که در این مقاله ما به آموزش آنها می پردازیم. و کاربران با رعایت نکات زیر می توانند به آسانی تلویزیون خود را بروزرسانی کنند. برای انجام این کار کافیست تلویزیون را به اینترنت متصل کنید و سپس با چند دستور ساده فرآیند بارگیری نسخه ی جدید سیستم عامل تلویزیون الجی را انجام دهید. برای این منظور دکمه Home/Smart که روی کنترل تلویزیون قرار دارد را فشار دهید، سپس گزینه ی تنظیمات یا Settings را انتخاب نمایید.

از دست ندهید
موارد بعدی سه چیزها به سرعت درباره یخچال ال جی انجام دهید

خبر خوب این است که صفحه نمایش 4K را با نمایشگر HDR فعال ارائه خواهد داد و صدای Ultra Surround را نیز پوشش خواهد داد. با این حال،فقط از یک پردازنده چهار هسته ای استفاده می کنند که می تواند برای حرکت و وضوح مشکل ایجاد کند. تلویزیون ال جی UK6500/70: رایج ترین تلویزیون 2018 خواهد بود. UK6500 در بیشتر سایز های صفحه نمایش از 86 اینچی هیجان انگیز به 43 اینچ که هنوز هم جذاب است عرضه می شود. با تکنولوژی متوسط، اما هنوز هم مناسب همراه می باشد، یعنی با فناوری شامل WebOS با دستیار گوگل، 4K Active HDR، پنل IPS 4K و همچنین پردازنده چهار هسته ای کمتر از حد ایده آل همراه است. تلویزیون الجی UK6300: آخرین تلویزیون 4K شرکت ال جی در سال 2018 تلویزیون UK6300 است. بر روی کاغذ، تقریبا از همه لحاظ نزدیک به UK6500 بوده ، اما در 4K IPS پنل تغییر خواهد داشت. انتظار داریم که ارزانتر باشد. برای مشاهده قیمت و خرید تلویزیون های UHD ال جی 2018 می توانید از لینک موجود در همین پاراگراف استفاده کنید.

که محتوا عمق می بخشد تا تصاویری واقعی تر ارائه دهد.

امکان اتصال به اینترنت و وب گردی به کمک مرورگر موجود فراهم است. شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 به عنوان یک تلویزیون میان رده از کیفیت تصویر 4k استفاده می کند. که نسبت به اندازه 50 اینچی که دارد کیفیت خوبی ارائه می کند. تلویزیون الجی مدل 50UP7750 دارای تکنولوژی Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. که محتوا عمق می بخشد تا تصاویری واقعی تر ارائه دهد. همچنین پردازنده α5 AI Processor 4K در این تلویزیون به کار رفته است که به بهبود کیفیت تصاویر کمک می کند. ال جی برای بهبود کنتراست تصویر از LG Local Contrast استفاده کرده است همچنین با تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش می یابند. نویز ها کاهش می یابند و همه چیز به کیفیت تصویر 4K ارتقاء می یابد، که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

از دست ندهید
راه درست برنده شدن رفقا و تأثیر مردم با تلویزیون ال جی

متصل کردن گوشی موبایل به تلویزیون یکی از پر تکرارترین سؤالاتی است که اغلب توسط کاربران گوشیهای اندرویدی مطرح میشود. نسل جدید تلویزیونهای هوشمند LG به ویژگیهای نوآورانهای مجهز شده است که به شما امکان میدهد تا محتوا را از یک دستگاه دیگر مانند گوشی هوشمند، تبلت و یا رایانه به نمایشگر بزرگتر تلویزیون منتقل کنید. یکی از متداولترین روشها برای اتصال گوشی به تلویزیون ال جی که اکثر کاربران از آن استفاده میکنند، استفاده از کابل USB است. بیشتر بخوانید: تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ کدام برند تلویزیون ایرانی بهتر است؟ مرحله 1. در تنظیمات گوشی خود، منو Developer Options را پیدا کنید و پس از آن گزینه USB Debugging را فعال کنید. مرحله 2. یک طرف کابل USB یا همان کابل شارژ را به درگاه اتصال گوشی و طرف دیگر آن را به پورت USB تلویزیون متصل کنید. مرحله 3. لمسی از نوار بالا گوشی به پایین داشته باشید تا در Notificationها منو Use USB For به نمایش درآید و پس از آن گزینه File Transfer را انتخاب کنید.

دقت تصویر تلویزیون و یا رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در صفحه ی نمایش اختصاص می یابد. این تعداد پیکسل، تعیین کننده ی شفافیت تصاویر پخش شده توسط تلویزیون می باشد. در حین خرید تلویزیون ال جی دقت داشته باشید که رزولوشن تصویر دستگاه مورد نظر چه قدر است. رزولوشن بالا باعث میشود که اجزای کوچک، مثل نوشتهها هم با جزییات زیادی نشان داده شوند و تصاویر به واقعیت نزدیکتر باشند. تلویزیون های امروزی در دو مدل LCD و QLED عرضه می گردند. اینکه کدام نوع تلویزیون بر دیگری برتری دارد، ممکن است کمی گمراه کننده باشد. غالب تلویزیونهایی که در بازار وجود دارند، از پنلهای LCD با نور پسزمینهی LED استفاده میکنند؛ پس دو اصطلاح LED و LCD در مقابل هم قرار نمیگیرند. این امر که فروشندهای سعی کند با بازیکردن با دو کلمهی LCD و LED، تلویزیونی را برتر جلوه دهد یا قیمت دستگاهی را بالا ببرد، تنها یک حقهی بازاریابی است. تلویزیونهای LCD با نور پسزمینهی LED، رایجترین نوع تلویزیونها هستند.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ مدل Up7670

lg tvشما میتوانید هر کدام از این سایزها را متناسب با متراژ خانه خودتان خریداری کرده و دکوراسیون بسیار شیک و زیبایی را برای خانه خودتان ایجاد کنید. تلویزیون هوشمند ال جی UQ7000 از طراحی مدرن برخوردار است و میتواند زاویه دید گسترده ای را برایتان ایجاد کند. شما میتوانید تلویزیون UQ7000 را بر روی پایههای دو شاخه ای قرار دهید یا اینکه این تلویزیون را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. فریم اطرف تلویزیون کاملاً باریک و نازک میباشد و بدنه تلویزیون از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و در صورت اتصال به دیوار همچون تابلو هنری بسیار زیبا عمل میکند. شما میتوانید در صورت اتصال تلویزیون به دیوار به تمامی پورتها و درگاه های ارتباطی دسترسی داشته باشید. تلویزیون ال جی UQ7000 یکی از محصولات سری ۷ برند ال جی در سال ۲۰۲۲ است این تلویزیون به ریموت کنترل بسیار شیک و هوشمند مجهز شده است. تلویزیون ال ای دی ال جی مدل UQ7000 دارای کیفیت تصویر ۴K است و تصاویر را با رزولوشن بیش از ۸.۳ میلیون پیکسل نمایش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید