بررسی تخصصی تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیون های با کیفیت تصویر 4K و توان صوتی مطلوب 20 وات. این تلویزیون ها در دو سری P , مولودیمال Q که به ترتیب ساخت سال های 2021,2022 هستند جزء تلویزیون های معمولی با امکانات مناسب برای کسانی می باشد که با دنبال تهیه تلویزیونی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می گردند. سری UQ هیچ کدام سرعت رفرش بالای 60 هرتز ندارد و طبیعتاً مناسب برای بازی های حرفه ای نمی باشند. این تلویزیون ها مجهز به گیرنده داخلی بوده و پورت های متعددUSB, HDMI, LAN, RF, RF را با خود به همراه دارند. پشتیبانی از سیستم عامل وب اواس در تمام مدل های به وضوح به چشم می خورد و به راحتی امکان دسترسی به دستیارهای صوتی در این موارد به وضوح به چشم می خورد. از قابلیت های تلویزیون ال جی فول اچ دی توان صوتی 10 وات است که برای یک تلویزیون کوچک 32 و 43 اینچی بسیار عالی است. در این حالت شما حتی احتیاج به ساندبار اضافی برای تقویت صدا تلویزیون نخواهید داشت.

lg tvدر بهترین تلویزیون های ال جی 2022 از پردازنده قویتری برای پردازش استفاده شده است تا رفرش ریت مربوط به تلویزیون بالاتر برود و پرش تصویری از بین برود تا تصاویر صاف و روانی را بتوانید تجربه کنید. نقطه قوت دیگر تلویزیون های ال جی کیفیت تصویر فوق العاده ی آنهاست. استفاده شده است تا شما بتوانید رنگ ها را با قدرت بیشتری مشاهده کنید و کوچکترین دیتیل های مربوط به محتواهای داخل تلویزیون را از دست ندهید. در بهترین و قویترین تلویزیون های 2022 ال جی که دارای کیفیت تصویر 8K هستند شما میتوانید تراکم پیکسل و روشنایی خیلی بیشتری از تلویزیون را تجربه میکنید. 7680 پیکسل میرسد. بیشتر شدن تعداد این پیکسل ها باعث بیشتر شدن کیفیت تصویر تلویزیون های ال جی میشود. تعداد و تراکم پیکسل های داخل پنل تلویزیون دقیق مانند تار و پود یک فرش است. هرچند تعداد پیسکل ها و تراکم بین آنها بیشتر باشد باعث میشود تصاویر با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند و کیفیت تصویر تلویزیون ارتقا پیدا کند.

از دست ندهید
چیست یخچال ال جی و چگونه کار می‌کند؟

چرا باید ال جی را انتخاب کنیم؟

بیش از 70 سال است که برند ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعالیت داشته و مد زمان بسیار زیادی نیز از هنگام ورود محصولات این برند به ایران می گذرد. برندی که همواره نشانی از کیفیت بوده و محصولاتی تولید کرده که توان رقابت با هر برندی داشته و دارند. تلویزیون های ال جی امروزه در بازار در دسته بندی های مختلفی همچون: ارزان قیمت، متوسط و گران قیمت قرار می گیرند، که دسته بندی ارزان و متوسط آن به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم طرفداران بسیار بیشتری دارند. در ادامه به بررسی دقیق محصولات مختلف این برند و ویژگی های رقابتی آنها خواهیم پرداخت. چرا باید ال جی را انتخاب کنیم؟ البته باید گفت که تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ به غیر از نمونه های جدیدی که دارای کیفیت 8K هستند در این دسته قرار می گیرند. این که کدام یک از برند ها برای انتخاب محصول بهتر است، مسئله ای کاملا شخصی است. چر ا قیمت تلویزیون در بانه ارزان است؟ آیا محصولات تقلبی هستند؟ سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و بر این باورند که پایین تر بودن قیمت به این دلیل است که ممکن است محصولات اصلی نباشند. فروشگاه بانه اسان با دارا بودن ویژگی های ذکر شده تضمین می نماید که قیمتی خواهد داشت که از هر فروشگاه دیگری مناسب تر خواهد بود. همچنین در رابطه با اصل بودن اجناس نیز باید گفت که قیمت پایین دلیلی برای اصل یا تقلبی بودن یک محصول نیست. بنابراین در خریدتان دقت بیشتری به خرج داده و موارد دیگری را بررسی نمایید. با دریافت مشاوره از فروشندگان فروشگاه بانه آسان تلویزیون مناسبی را برای خانه و خانواده تان تهیه و خریداری نمایید.

از دست ندهید
Lg تلویزیون بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن بیشتر بدانید.

بدنهی ریموت نیز باریکتر شده و با نگهداری آن به طور طولانی احساس ناراحتی برای دست را به وجود نمیآورد. به علاوه طراحی دکمههای موجود در ریموت نیز تغییر کرده است. کلیدهای میانبر برای دسترسی راحت به برخی سرویسها در ریموت کنترل جادویی وجود دارد. همچنین به لطف استفاده از هوش مصنوعی ThinQ فناوری Magic Tap نیز در ریموت کنترل تلویزیون 65NANO86VPA تعبیه شده است. با Magic Tap میتوانید گوشی هوشمند خود را تنها با یک حرکت به تلویزیون متصل کنید. یکی از مهمترین نوع اتصالات در تلویزیون مربوط به اتصال گوشی است. بسیاری از تلویزیونهای جدید راههای ارتباطی برای اتصال به انواع گوشی را فراهم میکنند تا از طریق گوشی دسترسی راحتتری به تلویزیون داشته باشید. البته تعداد زیادی از این اتصالات تنها برای گوشیهای اندروید پاسخگو هستند و گوشیهای غیر اندرویدی را پشتیبانی نمیکنند. به همین دلیل کمتر تلویزیونی را میتوان یافت که یک اتصال امن و راحت به گوشیهای IOS را در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از امکانات کاربردی در تلویزیون الجی 65NANO86VPA در اتصال راحت به گوشیهای IOS است. این تلویزیون برای ایجاد ارتباط با لوازم اپل از قابلیتهای Airplay2 و Apple Homekit استفاده میکند. کار با این قابلیتها فوق العاده راحت بوده و میتوان آنها را سریعترین اتصال میان تلویزیون با گوشیهای IOS نامید. در این تلویزیون 65 اینچ اتصال به انواع گوشیها امکان پذیر خواهد بود.

ال جی Tv

lg tvفناوری Auto Open Door در یخچال اینفینیتی لاین، باز کردن در آن را بهسادگی و فقط با یک لمس امکانپذیر میکند. در واقع این محصول هیچ دستگیرهای ندارد و حسگرهای داخلی جای دستگیره را گرفتهاند. یخچال پرچمدار جدید سامسونگ همیشه آب خنک تصفیه شده را تامین میکند و با برخورداری از ابزاری ویژه، به کاربران اجازه میدهد نوشیدنیهای خوشمزه را با میوهها یا گیاهان مد نظر خود تهیه کنند. همچنین شما میتوانید در دو ناحیه مختلف یخچال، دمای متفاوتی را اعمال کنید و محفظه نوشیدنی هم از سه حالت دمایی پشتیبانی میکند. سامسونگ یک فر توکار جدید در سری Bespoke را نیز معرفی کرده که از قابلیتهای جالبی بهره میبرد. این فر توکار دارای یک نمایشگر 7 اینچی است و از کنترلهای لمسی پشتیبانی میکند. در فر توکار Bespoke، حالتهای مختلف پختوپز مثل سرخ کردن بدون روغن و پختن با بخار وجود دارد. همچنین یک دوربین هوشمند در داخل این محصول قرار گرفته که میتواند تشخیص دهد در حال طبخ چه غذایی هستید و پیشنهادهایی را برای پختن بهتر غذایتان به شما میدهد.

از دست ندهید
برای داشتن تلویزیون ال جی عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

هنگامی که از کناره ها به این تلویزیون می نگرید، تلویزیونی کم ضخامت می بینید که نیازی به فضای چندانی جهت استقرار ندارد. تعدادی از درگاه های ارتباطی اش در فضاهایی جعبه مانند در پشت آن قرار گرفته اند. 2 پایه ی دوشاخه ای که در دو سمت چپ و راست آن قابل نصب هستند، برایش فراهم شده اند تا بتوانند آن را روی هر نوع سطحی به صورتی متعادل و مستحکم نگه دارند. علاوه بر این، قابلیت این را دارد که با استفاده از پایه های دیواری مختلف آن را روی دیوار نصب کرد. هیچ کس دوست ندارد زمانی که با کلی شور و هیجان پای تلویزیون نشسته است تا برنامه های دلخواهش را ببیند با تصاویری تار و نامفهوم روبه رو شود. تصاویری که انگار کلی خاک روی آن ها ریخته اند و کاملاً مصنوعی و بدون کیفیت هستند، ذوق و شور بینندگان را به شدت ویران می کنند.

lg tvاکنون گوشی شما به تلویزیون متصل شده است و شما میتوانید محتوا گوشی خود را در اندازه بزرگتر تلویزیون مشاهده کنید و تماشا آن لذت ببرید. DLNA یک روش اشتراک گذاری است که به شما امکان میدهد تا از طریق شبکه بیسیم، عکسها ، ویدئوها و موسیقیهای ذخیره شده در گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. برای استریم محتوا از گوشی به تلویزیون با استفاده از DLNA کافی است تا به ترتیب زیر عمل کنید. مرحله 1. نرمافزار DLNA را از Google Play دریافت کرده و نصب کنید. مرحله 2. دستورالعملهای موجود در برنامه را اجرا کنید تا گوشی به تلویزیون متصل شود. علاوه بر موارد گفته شده، روشها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که با بهره گیری از ماژول های جانبی و یا نصب نرمافزارهای ثالث در دسترس قرار میگیرد که میتوانید از آنها بهره بگیرید و استفاده کنید. همچنین اگه شما موارد بهتری را میشناسید که ما به آنها اشاره نکردیم حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.

از دست ندهید
یک ترفند ساده برای یخچال سامسونگ آشکار شد

با روشن شدن این تلویزیون ها؛ برق بسته به نوع رنگی که نشان داده می شود؛ OLED ها را فعال یا روشن می کند. توانایی خاموش شدن چیزی است که تلویزیون های OLED را از پنل های LCD و حتی تلویزیون های QLED سامسونگ متمایز می کند. از آنجا که این مجموعه ها به نور پس زمینه نیاز دارند؛ رنگ ها نمی توانند به طور کامل خاموش شوند؛ و بنابراین؛ مجموعه تلویزیون ها نمی توانند رنگ سیاه واقعی را ایجاد کنند. مجموعه های OLED همچنین می توانند زاویه دید بهتری نسبت به تلویزیون های پلاسما ایجاد کنند. این ویژگی آنها را برای اتاق های بزرگی که افراد درست در مقابل تلویزیون نشده اند؛ ایده آل می کند. ال جیف چهار کلاس تلویزیون OLED را ارائه می دهد (C7, E7, G7 و W7) همه با فناوری Perfect Black و Cinematic Colorارائه می شوند؛ که طبق گفته ال جی می توانند بیش از 1 میلیار رنگ تولید کنند.

از طریق تنظیمات متفاوت میتوان برحسب نوع نیاز خود میزان و کیفیت صدا را تغییر داد که در حالت ورزشی آن بیشترین هیجان را برای علاقهمندان به فوتبال به همراه خواهد داشت. جدیدترین تلویزیون 2021 ال جی مدل LG NanoCell TV 65NANO75 از فناوری Dolby Atmos بهره گرفته است. فناوری Dolby Atmos با افزایش وضوح صدا سبب شده، کاربر صدایی بینظیر را مشاهده نماید. این فناوری بیشترین کمک در ایجاد صدایی فوقالعاده را میسر میسازد و سبب شده کاربر به نهایت لذت و هیجان دست یابد. تعداد زیاد گیمر و افراد علاقهمند به بازی هر روز در حال افزایش است. بر همین اساس بیشتر تولیدکنندهها توجه ویژهای به این صنعت داشتهاند و مدلهای متنوعی را روانه بازار کردهاند. ال جی نیز در سال 2021 تعداد زیادی از تلویزیونهای مخصوص گیم را به بازار عرضه کرده و قادر است، با کمترین هزینه بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد. ال جی در ساخت تلویزیون جدید NANO75، علاوه بر ایجاد تصاویر سریع، از پردازندههای گرافیکی بهره گرفته است.

از دست ندهید
آیا Lg تلویزیون قیمت [$] برای شماست؟

تلویزیون ال جی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون ال جی بدون گارانتی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید